ez a campa fvkar, ha nagyon felfelé van forgatva akkor kiállva tekeréskor extrém kényelmetlen. az a jó, ha a felső része kb vízszintes
ez a campa fvkar, ha nagyon felfelé van forgatva akkor kiállva tekeréskor extrém kényelmetlen. az a jó, ha a felső része kb vízszintes
Igen, tudom, hogy a nyereg hátul van. De ez a nyereg "sara", kb. 1.5-2 cm-rel van rajta előrébb a nyeregsín vízszintes része, mint a flite-on.
A kormányszög most így esett. Ennél a hajlításnál, ha vízszintes az alsó fogás, nekem nem kényelmes. A deda RHM volt még hasonló (ez meg szinte ugyanaz).
Nagy jelentősége nincs szerintem, láttam én már szinte égnek meredő fékváltókarokat is, HASZNÁLATBAN
Van egyébként egy srác, aki SMP nyerget használ, és 20mm-es hátrahajlású nyeregcsövet régebbi trek vázon. KOPPRA hátra van tolva, de annyira, amennyire a nyeregcső feje engedte a sínt csúszni Az nagyon érdekesen néz ki.
a világítótorony baleset. Ugye 2 éve toldattam-hegeszttettem extrát a villanyakra, most meg ismét így hozta a sors.
Ave képe azt szemléltetné, hogy "kellene"?
Edited by Vejne, 2018. July 03. - 17:27.
Az a kormany valoban elore van elegge forgatva. A nyereg tul hatul. A stucnitorony.
De valoban, mindenki oda forgatja a kormanyt es a nyerget, ahova csak akarja. Csak akkor senki masnak se kritizaljunk beallitasokat, alkatreszvalasztast, semmit, ennyi lenne a lenyeg.
Don, köszi. Mivel jövő hétre nálam lesz egy kb. fél éve vásárolt (eddig ismerősnél volt országon kívül, most jön haza..) kormány, lehet, megvárom a kormányváltást. Bár 4 cm-rel keskenyebb darabról van szó, így nem vagyok százig biztos.
más:
https://www.mantel.c...WNlX2Ejc3RhcnQ1
tkp a 6800 árában r8000. ÉS elérhető 46-36 áttétellel, 12-25-ös sorral.
nagyon jó ajánlat, de limitált a készlet, erősen..
én úgy tapasztaltam,h akkor ideális a bovdenház hossza a kormány alatt,ha a két váltó háza éppen keresztezi egymást,vagy csak összeérnek. az alsó csőhöz képest meg közel párhuzamosak. mondjuk ezt egy pillanat alatt el lehet cseszni pl egy óra konzollal. kb úgy mint az enyémen:
hozzá teszem,h felraktam egy másik óra konzolt,és már tök másként kanyarodik a bovdenház.
ja igen. a keréképítős topikban már írtam,de ide is bebiggyesztem: elkészültek a sapim cx-ray küllőkkel épített kerekeim.
néhány hónapja állítottam be egy ilyen váltószettet...... mint egy kakukkos óra utána kellett néznem a techdocs-ban,h merre van az előre,mert ezek már alig hasonlítanak a régiekhez. főleg az első váltó trükkös egy kicsit.
Edited by donciccio, 2018. July 03. - 09:52.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?
mi a gond ezzel a kormány beállítással? sztem semmi. amúgy a képek lehetnek csalókák is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
az a billentyűzet is hogy áll ott előtted? meg az egér! bah, nem görcsöl be az ujjad miközben kattogtatsz?! a monitorod beállításáról már nem is beszélek!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?
Mi a baj vele? próbáltam úgy, hogy vízszintes a teteje, de úgy nem éreztem jónak, nem tudtam megtámasztani a tenyerem-kéz élét a fékváltókaron. így meg igen. És alul fogva is így jó, ha vízszintre lőttem be, törte a tenyerem, nem is kicsit.
szerk: faszkivan. Én sem fogok többet megosztani semmit Nem arról van szó, hogy nem bírom a kritikát, hanem arról: mindig kritizálnak, és az unalmas-frusztráló-idegesítő.
Edited by Vejne, 2018. July 03. - 08:58.
Nekem csak android bubble level van. Kepernyokepet nem készítettem.
Kicsit döntöttem rajta előre
https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY
Ezt elfogadja e a style police? Nem mértem le, csak tekertem párat az első allitocsavaron.
Mókás ez a kínai nyeregcso, kínai nyereg kombi. Mindig úgy érzem, hátul kb 3-4 bar lehet a gumiban, annyira puhanak érezni hátul a gépet. Aztán kiderül, hogy valójában 7.5 bar van, majdnem 8.
Kormány fronton kellene hasonlót kiugyeskedni, de nincs kedvem kínai kormányba invesztalni jelenleg.
Jó így a nyereg?
Más, jól gondolom, hogy lehetne vágni a bowdenhazak hosszabol? Elol persze.
Ha már ergonómia, ez a kormánybeállítás hogy? Semmi nem áll jól rajta, maximum a fékváltókar a kormányhoz képest, de így, hogy el van forgatva a kormány, az sem. Nekem persze mindegy, ha így kényelmes, csak ennek nem így kellene ideális esetben lennie. Szóval vagy a stucni hossz, vagy a vázméret, vagy a kormánygeometria vagy mind rossznak tűnik, ha ilyen beállításokkal érződik jónak. Hmm?
Vejne, ha rám hallgatsz, úgy állítod a nyerget, ahogy akarod, neked legyen kényelemes, nem mások fognak tekerni a bicajoddal.
Ó igen, ha esetleg tőlem idéznél valamit:
"Az egysebizés intim dolog."
Ezt blashnak mondtam válaszul, mikor azt firtatta, miért nem jövök ss cangival a közös tekeréseinkre.
Áh értem. Egyébként mint mondtam, elég régóta megyek enyhén-nem észrevehetően hátradöntött nyereggel, a fotók meg mindig csalnak
Nincs jelentősége. Amikor rajta ülök, úgy sem látja senki
Don, köszi. Mivel jövő hétre nálam lesz egy kb. fél éve vásárolt (eddig ismerősnél volt országon kívül, most jön haza..) kormány, lehet, megvárom a kormányváltást. Bár 4 cm-rel keskenyebb darabról van szó, így nem vagyok százig biztos.
más:
https://www.mantel.c...WNlX2Ejc3RhcnQ1
tkp a 6800 árában r8000. ÉS elérhető 46-36 áttétellel, 12-25-ös sorral.
nagyon jó ajánlat, de limitált a készlet, erősen..
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Más, jól gondolom, hogy lehetne vágni a bowdenhazak hosszabol? Elol persze.
igen. kellene vágni néhány cm-t
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nekem csak android bubble level van. Kepernyokepet nem készítettem.vízmértékes fotókat akarunk látni azonnal :-)
Edited by Vejne, 2018. July 02. - 17:51.
http://bikemag.hu/ma...lator-alto-3300
ezek szerint a KTM jutányos áron jutott hozzá gravel kormányokhoz, és már csak annyi dolguk volt hogy kitaláljanak vmi bullshit dumát, hogy miért is jó az a vevőknek
Lehet nem ők találták ki hanem mi , számomra érthetetlen az egész. Nem is erőltettem, hogy tesztelni akarom.
A sebesség mindent megold.
http://bikemag.hu/ma...lator-alto-3300
ezek szerint a KTM jutányos áron jutott hozzá gravel kormányokhoz, és már csak annyi dolguk volt hogy kitaláljanak vmi bullshit dumát, hogy miért is jó az a vevőknek
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen
Köszi!
Amúgy jó ez a sorozat erről a bringaépítésről: ezután én is megkérek valakit, hogy amikor szerelgetek akkor lőjön már "spontán" fotót a folyamatról mintha ott se lenne. Aztán üljünk le a gép elé és keressünk egy olyan szűrőt a photoshopban ami azt imitálja, mintha egy 400-as Ilfordot felhúztunk volna legalább 1600-ra, szemcsés, bebukott, stb...
Mégiscsak más ez így, egy csepel sas-ból is egyből valami vintage team-bringa lenne
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen.
nem tekert campával. azt hiszem akkor szerződött át a cofidis-hez,amikor rákos lett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
régen ebből nem volt ekkora hiszti, mikor még Dario Pegoretti készítette a fél élmezőnynek a vázakat mindenki tudtával.
De olyan is rémlik, hogy még a 2000-es években egy egész csapat ment Willier-re festett Scott CR-1 vázakkal, de ezt megerősíthetné vagy cáfolhatná valaki aki ezt a sztori ismeri.
De az tuti, hogy amikor a Decathlon is beszállt, akkor volt olyan, hogy valaki direkt eltörte a vázát, hogy csak azzal a szarral ne keljen mennie többet, az még az alu korszak volt. Asszem egy David Millar interjúban volt, ő ment cofidisben ilyennel.
cofidis stimmel, de korábban. acél fondriest volt a téma, nyeklett nyaklott a váz, a versenyző direkt eltörte utazás előtt aztán arra hivatkozott hogy a szállításkor történt
ez a korszak http://morningride.c...s-build-part-1/ nem hittem hogy Lance nyomta valaha is campa-val, ezek szerint igen
régen ebből nem volt ekkora hiszti, mikor még Dario Pegoretti készítette a fél élmezőnynek a vázakat mindenki tudtával.
Akkor nem volt meg internet, legalabbis nem ilyen.
és mivel indokolják?
olyikot nem láttam. csak az lesz és kész. (ellenben cca 200 km túrista használat alatt atomjaira hulló RF csapágyat igen)
egyébként elöző életemben , kérdeztük a sunracetől, hogy "ok szép hajtóművek, de pf csapágy ? "
kb az volt a válaszuk, hogy azt nem terveznek, nem lesz az soká élő divat. lehet tudnak valamit
na mosmá on