https://ebike.hu/ter...e-wet-lancolaj/ most vettem egy ilyen tf2 extrem wet olajat. azért kicsit többet vártam tőle. rácsöpögtetem a láncra,aztán ahogy szedném le a felesleget ronggyal,már dobja is ki magát,mint a veszedelem. tiszta olaj lett minden. azt hiszem ezt max a télire fogom felhasználni. egyből leszedtem féktisztítóval,és kentem be a waxommal a láncot.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#1321
Írta 2018. szeptember 06. - 10:45
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1322
Írta 2018. szeptember 05. - 12:24
https://cyclingtips....ips-guidelines/
szinte kedvem lenne magyarul megírni.
Egyelőre nem tervezek kormányváltást, de később igen, s amik szóba jöhetnek:
Deda Zero100 RHM
Ritchey Comp Curve
FSA-kompaktoidok
Fiziik Bull szériások
Akár ali-replikában is, ha elérhető egy jó hajlítás.
Minden esetre tanulságos cikk, kedvelem az aussziekat
- donciccio kedveli ezt
#1323
Írta 2018. szeptember 04. - 17:45
- vittore30 kedveli ezt
#1324
Írta 2018. szeptember 04. - 13:31
#1325
Írta 2018. szeptember 04. - 10:59
de miért nem raksz be képet, egy ilyen szép bringa megérdemelné!
Szerettem volna, de nem akart összejönni. 😆
#1327
Írta 2018. szeptember 04. - 09:55
2 év után újra elkapott az outis érzés, ezért böngésztem a netet, sokáig nem kellett, hamar meglett az áldozat. 😁
https://imgur.com/a/zuI3mlF
Vetta Columbus Gara csőszett
Ultegra váltás, hajtás 2x10
Fékek 105
Whr-501 kerékszett
Végre a porosodó Fizik Tundra2-es nyergem felkerült, kormányt+stucnit cseréltem 31.8-ra jobb merevségért (86kg).
Mindennel együtt 9.8kg
Nagy elvárásaim nem voltak, edzésnek kerestem, szerintem 70e-ért nagyon jó vétel volt.
Bő 1500km után csak jobban megszerettem, ami számomra a legfeltűnőbb volt elsőnek, hogy a villa milyen szépen csillapít,a váz meg merevebb mint az előző bianchi ML alu, csepel 2014-es torpedomhoz inkább nem is hasonlítom.😄 Eddig campás voltam, de meggyőző a puha, de precíz ultegra, fékek is szuperül teszik a dolgukat. Sajna volt egy bukás, szerencsére csak egy küllő és a nyereg sérült meg persze a fékváltókar horzsolódott 😣, de pont ezért akartam egy acélvázas edzőgépet, hogy ne fáradjon el, bírja a kiképzést.
kimy módosította - 2018. szeptember 04. - 09:58
- donciccio kedveli ezt
#1328
Írta 2018. szeptember 03. - 20:28
Nagyon lent van, jo helyen. Ok mar akkor tudtak, hol kell legyen...
plusz kis váznál olyan szempontból is jobb, hogy magasabb-hosszabb kulacsot könnyebb kivenni-betenni, több a hely a felsőcsőig
Más: wiggle-rendelésbe' egy ismerősnek vettem a saját márkás (lifeline) mezei parafás bandázsból
Nagyon jó fogása-tapintata van, megkockáztatom, ugyanaz lehet, mint amit aliról vett Don pár napja. Már bánom, hogy magamnak nem vettem, de ezen könnyen segíthetek
- donciccio kedveli ezt
#1329
Írta 2018. szeptember 03. - 19:02
https://ouyang.smugm...lnago/i-JhVvhNf
sikerült ezzel a teljesen fajtaidegen fékszettel szétverni az egyébként okés összképet
#1330
Írta 2018. szeptember 03. - 18:36
nagyon más sokkal jobb így a Tourmalet mint a Tour közvetítés alatt
- donciccio kedveli ezt
#1331
Írta 2018. szeptember 03. - 13:52
jó ez a kék vas, egy dolog béna rajta szerintem, az pedig a nyeregvázcsövi kulacstartó helye, nagyon lent van
Nagyon lent van, jo helyen. Ok mar akkor tudtak, hol kell legyen...
https://keyassets.ti...eo-Bos-Bike.jpg
https://s27394.pcdn....822-800x533.jpg
- donciccio és zscs kedveli ezt
#1332
Írta 2018. szeptember 03. - 12:37
Ilyen téren nagyon baba néhány régi Santé Pogliaghi váz: papucsban-villavállban ott a Basso gravír, a csőszett-matrica basso custom tubes meg hasonló, de a vázmatricán meg ordít a Pogliaghi. : )
Nekem néha kedvem lett volna a coral helyett choralt ragasztani, mert mégiscsak közelebb áll a zene, mint a csendes-óceáni szigetvilág a szívemhez. Csak ez olyan "általános" volt akkoriban: Laguna, Reef, Coral..
#1333
Írta 2018. szeptember 03. - 12:16
Na de ha ez egy méretre készült "custom" bringa, ráadásul jó csövekből igényesen megcsinálva, akkor mit keresnek rajta ezek a matricák, hogy kampanyóló meg koppi???
Én tuti büszke lennék arra, hogy ez nekem épült és az építő nevére matricáznám.
Persze azokban az időkben ez nem volt annyira felkapott dolog mint manapság, akkor lehet "rajabb" volt egy koppi matricás váz
Pár éve lefényeztek nekem profi módon egy vázat, nagyon szép lett és mikor készült akkor lakkozás előtt mentem feltenni rá azokat a matricákat amiket gyártattam hozzá az eredetiek alapján. Semmi komoly márka vagy ilyesmi (ez volt a Cicli- .
A srác kérdezte is, hogy annyira szép lett, nem akarok rá valami komolyabb márkát tenni? ráadásul azokat a matricákat polcról lehet kapni, gyártani se kell. Úgy tettem mint aki nem érti a kérdést :-)
nem volt sose matricájuk. format néven futott néhány darab. én is felraktam volna a matricájukat. mondjuk Pajti Bának sem volt matricája,aztán mégis tudta mindenki,h melyiket csinálta ő. olyan matricát tettem rá,amit találtam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1334
Írta 2018. szeptember 03. - 12:12
jó ez a kék vas, egy dolog béna rajta szerintem, az pedig a nyeregvázcsövi kulacstartó helye, nagyon lent van
rugalmassága hol jött elő? középrész?
mindenütt. a papék úgy gondolták,h ott jobb helye van a kulacsnak. nem tudom miért. ezt elfelejtettem egyeztetni velük.
donciccio módosította - 2018. szeptember 03. - 12:13
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1335
Írta 2018. szeptember 03. - 11:04
Na de ha ez egy méretre készült "custom" bringa, ráadásul jó csövekből igényesen megcsinálva, akkor mit keresnek rajta ezek a matricák, hogy kampanyóló meg koppi???
Én tuti büszke lennék arra, hogy ez nekem épült és az építő nevére matricáznám.
Persze azokban az időkben ez nem volt annyira felkapott dolog mint manapság, akkor lehet "rajabb" volt egy koppi matricás váz
Pár éve lefényeztek nekem profi módon egy vázat, nagyon szép lett és mikor készült akkor lakkozás előtt mentem feltenni rá azokat a matricákat amiket gyártattam hozzá az eredetiek alapján. Semmi komoly márka vagy ilyesmi (ez volt a Cicli- .
A srác kérdezte is, hogy annyira szép lett, nem akarok rá valami komolyabb márkát tenni? ráadásul azokat a matricákat polcról lehet kapni, gyártani se kell. Úgy tettem mint aki nem érti a kérdést :-)
jó ez a kék vas, egy dolog béna rajta szerintem, az pedig a nyeregvázcsövi kulacstartó helye, nagyon lent van
rugalmassága hol jött elő? középrész?
#1336
Írta 2018. szeptember 03. - 10:24
van ez a vázam. 2000-ben csináltattam a pap kerékpárnál. reynolds 531-es csövekből készült. most nem tudom melyikből,de viszonylag könnyű,és nagyon kényelmes. elég rugalmas egy darab. a villa slx csövekből van. festés függő a tömege,mert volt 1800 gramm alatt is kicsivel,meg fölötte is. ez 52-es c-c. amikor elmentem megrendelni,akkor megmutatták a csőszettet. 0,7-0,5-ös falvastagsága van. viszont ezt csak forrasztani lehet. nem bírja a hőterhelést.
Na de ha ez egy méretre készült "custom" bringa, ráadásul jó csövekből igényesen megcsinálva, akkor mit keresnek rajta ezek a matricák, hogy kampanyóló meg koppi???
Én tuti büszke lennék arra, hogy ez nekem épült és az építő nevére matricáznám.
Persze azokban az időkben ez nem volt annyira felkapott dolog mint manapság, akkor lehet "rajabb" volt egy koppi matricás váz
Pár éve lefényeztek nekem profi módon egy vázat, nagyon szép lett és mikor készült akkor lakkozás előtt mentem feltenni rá azokat a matricákat amiket gyártattam hozzá az eredetiek alapján. Semmi komoly márka vagy ilyesmi (ez volt a Cicli-.
A srác kérdezte is, hogy annyira szép lett, nem akarok rá valami komolyabb márkát tenni? ráadásul azokat a matricákat polcról lehet kapni, gyártani se kell. Úgy tettem mint aki nem érti a kérdést :-)
#1337
Írta 2018. szeptember 02. - 14:46
Mivel meghajtás topikban nem érkezett válasz, ide is bemásolom
SRAM-os kérdés:
néznék új sort, 10s. 12-27 lenne pöpec, bár a sramból 12-28 is tökéletes (a 16t a varázsszó)
A PG-1050 és PG-1070 közt alig van különbség most árban. Tartósság-futásteljesítmény-minőség-tisztántarthatóságban hogy viszonyulnak egymáshoz?
#1338
Írta 2018. szeptember 02. - 11:29
Jaja, ha a stucni alatt van torony, az sokkal jobb...
(Hosszabb nyakkal könnyebb később eladni.)
25 mm körül maximalizálnám a stucni alatti távtartót, de, ha a stucni fölött van nagyobb mennyiségű, az tud érdekesen kinézni.
Nekem mondták h vágassak a nyakból. NO WAY. Azért lett ráhegesztve a toldás, hogy nagyobb mozgástér legyen, ne csak 5mm. Nem vágatom le, mert akkor kb. "fölösleges" volt odaheszteni
bár a vásárolt menetes villával butaságot csináltam: optimistán a 210 mm-es menetes nyakból készített a "bót" 265mm-es ahead nyakat.
Aztán eladtam a villát egy fószernek, aki 48-as vázba használja
Vejne módosította - 2018. szeptember 02. - 11:31
- donciccio kedveli ezt
#1340
Írta 2018. szeptember 02. - 10:23
Igen, nálam is ez vezérelt. Pl. 17 fokos kormányszár-20mm hézagoló alatta, 10 felette: még így is kb. 7mm-rel lentebb került a stucni, mint 6 fokosnál spacer nélkül, de ott meg ugyebár minden távtartó a kormányszár FELETT volt..
Az. Meredek kis szatyorakasztó
ha gyors számítás-összehasonlítás kell, továbbra is jó hivatkozás:
http://yojimg.net/bi..._tools/stem.php