Szerintem ha rajta van a fej a szelepen, az nem tud visszazarni, mert a gumitomites megfogja lenyomott allapotban. Igy ertheto lenne, hogy mukodik a nyomasleereszto a pluson.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#1301
Írta 2018. szeptember 28. - 02:00

#1302
Írta 2018. szeptember 26. - 23:10

Ma felfujtam vele a telikereket is, de problemas, mert szelel a SKS fej es a telihez valo fej kozotti kapcsolatnal.
Ha sima cso lenne ennek a vege, akkor lenne jo.
https://www.blackmou...py-224643-1.jpg
#1303
Írta 2018. szeptember 25. - 20:14

a leeresztővel viszont finoman kell bánni
Ezt hogy erted? Ha nagyon megnyitod elszelel a teljes nyomas hamar, vagy csak nagyon finoman lehet egyaltalan valamit is engedni belole? (en ugye azon is csodalkoztam, hogy egyaltalan lehet)
#1304
Írta 2018. szeptember 25. - 13:31

A nagyobb gumit szerintem könnyebb felfújni, nekem ez a tapasztalatom.
igazából csak nem akartam kipróbálni hogy 10 nél az arcomba robban e
amúgy én nem érzem a külonbséget
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1305
Írta 2018. szeptember 25. - 12:57

nu a +ost kipróbáltam, 6-ig egész könnyű, 8ig kellett kis erő de azért nem kell feketelacis izomzat (tovább nem próbálkoztam, egy domane al 2 valami 28-as bontrager gumival) . a leeresztővel viszont finoman kell bánni
de az airkompressor 12 vel azért könnyebb a 8bar. de ezt mondtam is asszem alább.
A nagyobb gumit szerintem könnyebb felfújni, nekem ez a tapasztalatom.
A sebesség mindent megold.
#1306
Írta 2018. szeptember 25. - 11:33

ezt értem, csak nem így kell működnie
pont az a jellemzőjük hogy 6-7 barig szinte ellenállás nélkül megy és különösebb nekifeszülés nélkül kéne 10 ig mennie
Reggel megprobaltam az egyik gorgozos kerekemet felfujni a lakason kivul. (Tobb helyem volt, mint tegnap a szobaban.) Tenyleg pikk-pakk megvolt 6 bar, es vegulis 8.5 korulre sikerult eljutnom elfogadhato erolkodessel, tovabb meg nem is akarok jutni.
A plus azert tobb centivel magasabb, es mivel ugyanugy 10 bar a teteje, azzal gondolom valamivel konnyebb kell legyen a pumpalas.
A Rennkompressor is ugyanolyan magas, mint az enyem, de az ugye 16 barig tud, szoval gondolom azzal is konnyebb a 8.
#1307
Írta 2018. szeptember 25. - 10:57

Most sunyin lapítok, hogy 23-asba sem szoktam 100 psi-től többet fújni... : o) Max. ha belvárosi használat van tervbe'
#1308
Írta 2018. szeptember 25. - 10:48

nu a +ost kipróbáltam, 6-ig egész könnyű, 8ig kellett kis erő de azért nem kell feketelacis izomzat (tovább nem próbálkoztam, egy domane al 2 valami 28-as bontrager gumival) . a leeresztővel viszont finoman kell bánni
de az airkompressor 12 vel azért könnyebb a 8bar. de ezt mondtam is asszem alább.
- Vejne kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1309
Írta 2018. szeptember 25. - 10:05

Siman tud 10 bart az tuti, csak EN nem tudom lenyomni a kart.
ezt értem, csak nem így kell működnie
pont az a jellemzőjük hogy 6-7 barig szinte ellenállás nélkül megy és különösebb nekifeszülés nélkül kéne 10 ig mennie
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1310
Írta 2018. szeptember 25. - 01:16

azzal valami gáz van
spec pont ezt nem emléxem hogy teszteltük de általában többet tudnak könnyedén mint a névleges (még a legputtób pont a kéknek gyártott powerstation is tud 11-et (10et kéne neki)
mellesleg pont úgy adtam is el országutis kollégának pwrst is másiknak airkompressort hogy csak bejöttek levegőért és rácsodálkoztak mennyire könnyen megy, "milyen pumpa ez ?"
most rendeltem egy airworxöt , héten kipróbáljuk ha az úgy műxik mint kell, (majd mondom) sztem vidd vissza
Siman tud 10 bart az tuti, csak EN nem tudom lenyomni a kart.
#1311
Írta 2018. szeptember 25. - 00:24

Fura, azt hittem megirtam, de megse?
Szoval a Decaban 12e-ert volt polcon az SKS Airwokx 10.0, de 9.8-ert tudtam elhozni vegul, online is annyi az ar.
6.5 barig teljesen jo, es hat az kb. a normal nyomas, amit hasznalok.
Idofutamra ez persze keves. Viszont 8 barra keptelenseg vele felpumpalni. Ha mind a 62kilom nyomja lefele, akkor sem megy le a kar.
A regi Zefallal sokat kellett nyomkodni, de nem volt gond a 8bar.
A fej sem jobb, mondjuk ugy.
Szoval nem vagyok tul boldog.
De hatha bejaratodik, meg kicsit varok.
azzal valami gáz van
spec pont ezt nem emléxem hogy teszteltük de általában többet tudnak könnyedén mint a névleges (még a legputtób pont a kéknek gyártott powerstation is tud 11-et (10et kéne neki)
mellesleg pont úgy adtam is el országutis kollégának pwrst is másiknak airkompressort hogy csak bejöttek levegőért és rácsodálkoztak mennyire könnyen megy, "milyen pumpa ez ?"
most rendeltem egy airworxöt , héten kipróbáljuk ha az úgy műxik mint kell, (majd mondom) sztem vidd vissza
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1312
Írta 2018. szeptember 24. - 23:34

Fura, azt hittem megirtam, de megse?
Szoval a Decaban 12e-ert volt polcon az SKS Airwokx 10.0, de 9.8-ert tudtam elhozni vegul, online is annyi az ar.
6.5 barig teljesen jo, es hat az kb. a normal nyomas, amit hasznalok.
Idofutamra ez persze keves. Viszont 8 barra keptelenseg vele felpumpalni. Ha mind a 62kilom nyomja lefele, akkor sem megy le a kar.
A regi Zefallal sokat kellett nyomkodni, de nem volt gond a 8bar.
A fej sem jobb, mondjuk ugy.
Szoval nem vagyok tul boldog.
De hatha bejaratodik, meg kicsit varok.
#1313
Írta 2018. szeptember 24. - 09:56

Betojt a 10 eves Zefal pumpam, es nem tudom szetszedni a szervizeleshez.
Vegulis 10 even at majd minden nap 2 gumi pumpalas... Igazan vetehek egy ujat ennyi ido utan.
Ez egesz jo aron van a Decathonban: https://www.sks-germ...rx-10-0-silver/
Ismeri valaki, tapasztalat?
Ilyenem volt, de ez mar nem kaphato. http://forums.roadbi...028-800x800.jpg
Hát nekem a felső nyomásmérős pumpákkal csak az a parám van, hogy nálam relatíve sokszor dől el a pumpa. Ha ilyen magasan van a nyomásmérő és nincs rajta körben 1 centi gumi akkor csak idő kérdése, hogy meddig bírja ezt a fajta "terhelést" (mindig útban van és hetente 4-5 ször biztos felrúgom). Persze simán lehet, hogy túlaggódom. De az sem lehet véletlen, hogy a téma Rolex-énél sem teszik föl a nyomásmérőt, lehet, hogy alul van annak jó helye. (nevetséges, hogy már van nekik olcsósított modelljök is 100 Euróért :-)
https://silca.cc/col...ons/floor-pumps
#1314
Írta 2018. szeptember 23. - 08:34

hagyjuk már ezt a fos giyo-t
tavaly a kiállításon napi 2-t tettek tönkre a kerékfujó versenyzők átlag negyed óra alatt /darab
Értem, de én tényleg elég régóta, és sokszor használom. Eddig még nem volt problémám vele.
Más:
20 küllős hátsó kerék jól túlépített felnivel problémamentes lehet? : o) A ventoban&khamsinban is annyi volt hátul, egyiknél sem volt soha probléma. Csak olcsóba találtam helyi apróban 20 küllős mavic cosmic gyári hátsó agyat, és annyiért még meg is érné... : -)
#1315
Írta 2018. szeptember 22. - 14:51

telikerékhez sztem van vlmi jobb kütyü is. van vlmi olasz márka,de nem ugrik be a neve. azzal tök könnyű felpumpálni a telikereket. meg mi régen egy spéci fejet használtunk hozzájuk. azon nem volt ilyen kallantyú,csak simán rá kellett tolni a szelepre,és L alakú volt a vége. majd megpróbálok rákeresni vlhogy.
A telikerek meg van oldva, de kinszenvedes ratenni ezt a fejet ugy, hogy rajta is maradjon, es ne fujjon ki mellette.
Ha van segitseg, akkor persze konnyebb, de nekem egyedul kell felfujni szinte mindig.
https://ae01.alicdn....-Pump-Valve.jpg
ave módosította - 2018. szeptember 22. - 14:51
#1316
Írta 2018. szeptember 22. - 11:44

Koszi az infokat, tippeket.
Az aircompressor 12.0 az egy ~10 euroval olcsobb model, mint az airworx 10.0. (kinti akarat nezve)
En 8 bart is csak nagyon ritkan akarok, es tetszik, hogy fent van a muszer.
Btw. az airworx plusnal van egy nyomasleengedo szelep is, ez tetszik. Csak nem ertem, hogy mukodik.
A szelep elvileg bezar, ha a gumiban nagyobb a nyomas, mint a gumicsoben. Szoval azt gondolnam csak ugy mukodhet, ha a fej lenyomva tartja a szeleptut. De ez nem tunik jo otletnek. Tudja valaki?
ránézésre olyan +oldás mint a telópumpáké (sks szintén)
hogy hogy passz de működik
amúgy kb a renkompressor utáni legmasszívabb darab , jóval több anyag van benne mint a többiben igy emelgetve itt őket.
kb azóta köszörülök egy ilyenre én is mióta előszőr láttam a gyári előzetes fotón.
Bikertigger módosította - 2018. szeptember 22. - 11:45
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1317
Írta 2018. szeptember 22. - 09:24

eszembe jutott,h melyik márka pumpái lehetnek jók telikerékhez. a gist. abból sem mindegyik: http://www.gistitalia.com/ a jumbo nevű pumpa jó hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1318
Írta 2018. szeptember 22. - 09:07

Nem kizart, hogy ez jo lehet a telikerekhez is. Azt kinszenvedes pumpalnom most, lehet raprobalok egy ilyet.
na ez az a cucc,ami neked kell. mi ilyeneket használtunk. nem ezt a márkát,de az most mind1 is. http://www.wiggle.co...-chuck-adapter/
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1319
Írta 2018. szeptember 22. - 08:58

Nem kizart, hogy ez jo lehet a telikerekhez is. Azt kinszenvedes pumpalnom most, lehet raprobalok egy ilyet.
telikerékhez sztem van vlmi jobb kütyü is. van vlmi olasz márka,de nem ugrik be a neve. azzal tök könnyű felpumpálni a telikereket. meg mi régen egy spéci fejet használtunk hozzájuk. azon nem volt ilyen kallantyú,csak simán rá kellett tolni a szelepre,és L alakú volt a vége. majd megpróbálok rákeresni vlhogy.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1320
Írta 2018. szeptember 22. - 00:14
