Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#12901
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 posts

simon23,
Hat persze, hogy elhiszem. Latszik rajta.
Eleg ranezni a lanckerekre.

Te tudod, én csak abból indulnék ki, h a csapágyakban lévõ zsír ennyi idõ alatt valszeg megadhatta magát. A lánckerekek minimális "fémipari kezelés" után is nézhetnek ki így. Ennyi pénzért megéri. Na, jól van, elég a pesszimista hozzáállásból, lehetnek még fair hirdetõk. :D

Ridley Noah Fast 


#12902
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
nem bszkodni akarok, de...
Bikeexpress.hu

(azért, mert otthon megunták, hogy mikor nem hajtok, akkor arról gondolkozom, hogy lehet a kerót fejleszteni, meg a használtalkatrész-nézegetést, és azt mondták "fiam a krvaéletbe, hagyd abba, fogd be a szád, 200-250 közti összegben vegyél egy újat és kussolj"...

És ez Willier. Ráadásul nem merida.. :P És nézd csak, hányfajta méretben lehet rendelni. Hogy lehet 2-3 mérettel lefedni egy kerékpártípust, mikor már 2-3 cm is rohadt sokat számít?

#12903
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
simon23,
Hat persze, hogy elhiszem. Latszik rajta.
Eleg ranezni a lanckerekre.

#12904
.vackor.

.vackor.

    vendég

  • fórumtag
  • 139 posts
A méretezésnél az M vagy az M/L konkrétan hányas méretet jelent? Az 56os az Mes vagy az M/Les?

http://ebike.hu/term...e-lite-901-com/

#12905
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,437 posts
75 euro nagyon jó ár azért a kerékért.

#12906
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

12 éve kellett volna ez a stucni: 3ttt stucni « kormányzás « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása van ilyen nekem,csak rövidebb. hozzávaló kormányom is van. nem egy könnyû darab,de nagyon szép élõben.


szép :) mutattam Neked anno egy 3ttt-t amit végül megvettem, átvettem, aztán meg is bántam :D Egy ösmerõsnek a garázsában találtam karcmentes SR sakae kormányt SR stucnival, gynyörû gravírozással, 105-ös pezsgõ fékkarokkal (BL-1055), gyönyörû, karcmentes állapotban, mikor szemezgettem vele, megszólalt "ha kell, egy ötösér' a tied".. SR kormányhoz meg azért könnyebb stucnit találni. :)

tény, hogy a kormányszett pillekönnyû volt a 3ttt-modolo párosításhoz képest. Csak a klasszikus hajlítás azért nem oly' kényelmes hosszabb távon..

ui: naggyon szemezgetek itt a campa khamsin kerékkel, shimano rotoros, vadiúj, 75 ojró.. (50%-os akció van rajta..)

#12907
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,437 posts
12 éve kellett volna ez a stucni: 3ttt stucni « kormányzás « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása van ilyen nekem,csak rövidebb. hozzávaló kormányom is van. nem egy könnyû darab,de nagyon szép élõben.

#12908
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 posts
...és elhiszed, h 20 évesen 0km-es???:confused:

Ridley Noah Fast 


#12909
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
20 eves nullkilometeres limitalt szeria bringa. Szerintem egyaltalan nem extrem az ar.

#12910
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Gazelle Champion Mondial "Jubile" Rennrad Road Bike * Campagnolo C - Record | eBay

az ebay valaha volt legtúlárazottabb kerékpárja?


úgyis lesz rá vevõ :) ne feledd, aki ilyet vesz, az más szempontokat néz, mint a btwin tribannel hasajtók vagy akár én :D

#12911
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
Gazelle Champion Mondial "Jubile" Rennrad Road Bike * Campagnolo C - Record | eBay

az ebay valaha volt legtúlárazottabb kerékpárja?

#12912
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,437 posts

Sziasztok!

Look Keo 2 max pedállal kapcsolatban szeretnék kérdezni tõletek. Eddig SPD-t használtam, nem rég cseréltem le Look-ra õket és azt vettem észre hogy mindkét oldal egyformán kotyog egy minimálisat. Csak kézzel érzem, arra lennék kíváncsi hogy ez normális üzemi kotyogás és ne törõdjek vele, vagy esetleg gyárilag hibásak. (Elõzõ pedálomnál nem tapasztaltam semmi ilyesmit.) Köszi elõre is.


a LOOK pedálok az idõk kezdete óta kotyognak. ezek ilyenek,de a hajtást nem befolyásolják.

#12913
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Vagy rossz tervezés.


A sebesség mindent megold.

 


#12914
ZsoZ

ZsoZ

    vendég

  • fórumtag
  • 35 posts

Minimalisat kotyog az enyem is. Mivel nincs ket konusz, mint egy kerekagynal szerintem ez normalis.


Köszönöm ave, megnyugtattál. Bíztam benne hogy normális jelenség.

#12915
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Minimalisat kotyog az enyem is. Mivel nincs ket konusz, mint egy kerekagynal szerintem ez normalis.

#12916
ZsoZ

ZsoZ

    vendég

  • fórumtag
  • 35 posts
Sziasztok!

Look Keo 2 max pedállal kapcsolatban szeretnék kérdezni tõletek. Eddig SPD-t használtam, nem rég cseréltem le Look-ra õket és azt vettem észre hogy mindkét oldal egyformán kotyog egy minimálisat. Csak kézzel érzem, arra lennék kíváncsi hogy ez normális üzemi kotyogás és ne törõdjek vele, vagy esetleg gyárilag hibásak. (Elõzõ pedálomnál nem tapasztaltam semmi ilyesmit.) Köszi elõre is.

#12917
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

A hagyományos, egyszerû két forgáspontos fékekkel kapcsolatban felmerült, hogy nem értem hogyan mûködnek :) Nekem nincs ilyen berendezésem, csak képrõl, robbantott ábráról láttam ezeket, szóval így kezeljétek a tudásomat.
Ha jól feltételezem, akkor a két forgáspont (a féktest két oldala) teljesen független egymástól. Ekkor a mechanikai tudásom szerint (az elsõ keréknél) a bal oldali fékpofa jóval nagyobb erõáttétellel rendelkezik, mint a jobb oldali, a forgáspontok helyzete, erõkarok miatt. Így fékezéskor feszítené a felnit jobbra. Ezt pedig nem hiszem, hogy így találták ki a mérnökök. Ebbõl következik, hogy valamit rosszul tudok. Kérem világosítsatok fel, hogyan mûködnek ezek a fékek.

Jól sejted, hogy rosszul tudod :), mert egy két fp-s fék (kiv. DA 9000, az bonyolultabb) három kényszerkapcsolatban lévõ elembõl áll, azaz nem függetlenek, hanem kiegyenlítik az erõket. Ezt ugyan kb. akárhogy be lehetne állítani (azaz az erõkarokkal játszani), de a két fp-s fék nagyobb erõt ad (mert így tervezték), mint az egy fp-s, azaz nagyobb az áttétele. Emiatt viszont a kerékaboncs-fékpofa távolságnak kisebbnek kell lennie, azaz ezek (2 fp-s fékek) kevésbé tûrik a nyolcast. Elõnyük viszont még, hogy központosítottak (egy kis csavarral, az ábrán a 12.), míg az 1 fp-s féknél ez függ a rugókarok erõsségétõl (ált. jó, de kevésbé egyszerû és biztos a beállítás).
2 fp fék: http://branfordbike..../campybrake.jpg

#12918
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts

hmmm az nem olyan komoly, legalább fegyelemre-önuralomra tanít. Engem jobban aggasztanak az olyan mendemondák, hogy annyira lágy-hajtogatható kivitelû, hogy ha valaki nem figyel oda, szinte kéthetente tör el küllõt, nyolcas pillanatok alatt belemegy, deformálódik, és 1-2 szezon után méhtelep.


Fûztem ilyen kereket pár éve. Igazán soha nem lett jó, sokat kellett centrírozni. Nem szerette a gazdája.

#12919
nagylaci32

nagylaci32

    vendég

  • fórumtag
  • 178 posts
A hagyományos, egyszerû két forgáspontos fékekkel kapcsolatban felmerült, hogy nem értem hogyan mûködnek :) Nekem nincs ilyen berendezésem, csak képrõl, robbantott ábráról láttam ezeket, szóval így kezeljétek a tudásomat.
Ha jól feltételezem, akkor a két forgáspont (a féktest két oldala) teljesen független egymástól. Ekkor a mechanikai tudásom szerint (az elsõ keréknél) a bal oldali fékpofa jóval nagyobb erõáttétellel rendelkezik, mint a jobb oldali, a forgáspontok helyzete, erõkarok miatt. Így fékezéskor feszítené a felnit jobbra. Ezt pedig nem hiszem, hogy így találták ki a mérnökök. Ebbõl következik, hogy valamit rosszul tudok. Kérem világosítsatok fel, hogyan mûködnek ezek a fékek.

#12920
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

gumi csere egy rémálom azon a felnin. mindegyik külsõ nagyon ráfeszül,és emiatt nehéz még egy defekt javítás is. a tömege tényleg annyi. ha nem lenne ez az "apró" hibája,akkor egész jó ár/érték arányú felni lenne.


hmmm az nem olyan komoly, legalább fegyelemre-önuralomra tanít. Engem jobban aggasztanak az olyan mendemondák, hogy annyira lágy-hajtogatható kivitelû, hogy ha valaki nem figyel oda, szinte kéthetente tör el küllõt, nyolcas pillanatok alatt belemegy, deformálódik, és 1-2 szezon után méhtelep.