a szélén látszik hogy szar/nincs alapja az útnak. beton lett volna az örök, de ha kisebb forgalmú és nem sok a teherautó akkor legalább egy réteg döngölt kavics
persze, csak úgy leborították az aszfaltot egy régi földútra...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
a szélén látszik hogy szar/nincs alapja az útnak. beton lett volna az örök, de ha kisebb forgalmú és nem sok a teherautó akkor legalább egy réteg döngölt kavics
nem tudom,h hogyan készült,de legalább néhány évig jó lesz.
megcsináltak most néhány utat itt a környéken. köztük olyat is,ami már vagy 20 éve is rossz volt. néhány kiliről van szó,de ennek köszönhetően bővültek az edzőköreim száma. Váchartyán után volt egy nagyon gázos rész. ott most zsír új aszfalt van. egy jó kis 10-12% környéki fal van benne. a másik,amit még csinálnak,az Csővár,és Acsa közt készül. november 30-ára lesz kész,ha minden igaz. viszont Acsa,és Galgagyörk közt már készen van. nem foltozgatásról van szó,hanem teljesen új burkolatról. még Keszeg,és Nézsa közt kéne megcsinálni az utat,és akkor egy kánaán lenne. vlmi pletyka szerint azt a részt is csinálják. ezt még nem ellenőriztem. ilyen a domb tetejéről a Váchartyán utáni szakasz:
sajnos ez nem lesz tartós darab
a szélén látszik hogy szar/nincs alapja az útnak. beton lett volna az örök, de ha kisebb forgalmú és nem sok a teherautó akkor legalább egy réteg döngölt kavics
megcsináltak most néhány utat itt a környéken. köztük olyat is,ami már vagy 20 éve is rossz volt. néhány kiliről van szó,de ennek köszönhetően bővültek az edzőköreim száma. Váchartyán után volt egy nagyon gázos rész. ott most zsír új aszfalt van. egy jó kis 10-12% környéki fal van benne. a másik,amit még csinálnak,az Csővár,és Acsa közt készül. november 30-ára lesz kész,ha minden igaz. viszont Acsa,és Galgagyörk közt már készen van. nem foltozgatásról van szó,hanem teljesen új burkolatról. még Keszeg,és Nézsa közt kéne megcsinálni az utat,és akkor egy kánaán lenne. vlmi pletyka szerint azt a részt is csinálják. ezt még nem ellenőriztem. ilyen a domb tetejéről a Váchartyán utáni szakasz:
a Nézsa és Keszeg közötti munkáknak nincs nyoma az utinform.hu-n.
donciccio likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
ne! miféle ál-bicikliút ez? hol vannak a repedések, a fagyökér felpúposodások, a belógó ágak, az útszéli dudva, a beláthatatlan kanyarok és a rávezetés a ZS kategóriás utakra?
megcsináltak most néhány utat itt a környéken. köztük olyat is,ami már vagy 20 éve is rossz volt. néhány kiliről van szó,de ennek köszönhetően bővültek az edzőköreim száma. Váchartyán után volt egy nagyon gázos rész. ott most zsír új aszfalt van. egy jó kis 10-12% környéki fal van benne. a másik,amit még csinálnak,az Csővár,és Acsa közt készül. november 30-ára lesz kész,ha minden igaz. viszont Acsa,és Galgagyörk közt már készen van. nem foltozgatásról van szó,hanem teljesen új burkolatról. még Keszeg,és Nézsa közt kéne megcsinálni az utat,és akkor egy kánaán lenne. vlmi pletyka szerint azt a részt is csinálják. ezt még nem ellenőriztem. ilyen a domb tetejéről a Váchartyán utáni szakasz:
ne! miféle ál-bicikliút ez? hol vannak a repedések, a fagyökér felpúposodások, a belógó ágak, az útszéli dudva, a beláthatatlan kanyarok és a rávezetés a ZS kategóriás utakra?
szóval jó a teflon bevonatos bovden,de még jobb a hagyományos. a fék bovdeneket 1-2 hete cseréltem hagyományosra,a váltóét meg ma. így állványon sokkal könnyebb lett a váltás. viszont a teflonos bovdenen jól látszik,h hol van a legnagyobb súrlódás. nálam ez a csapágyház után,a láncvillában van. annak is a csapágyház közelében. csak ilyen decás bovdeneket használtam most is. teljesen jó cucc. jövőre lehet,h inkább 2-3 havonta cserélek ilyen bovdent,aztán le van tudva.
Ezt hogy erted? Ha nagyon megnyitod elszelel a teljes nyomas hamar, vagy csak nagyon finoman lehet egyaltalan valamit is engedni belole? (en ugye azon is csodalkoztam, hogy egyaltalan lehet)
1 óvatlan mozdulattal el is szökik a luft nagy része...szal finoman kell tekergetni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ " Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Szerintem ha rajta van a fej a szelepen, az nem tud visszazarni, mert a gumitomites megfogja lenyomott allapotban. Igy ertheto lenne, hogy mukodik a nyomasleereszto a pluson.
Ezt hogy erted? Ha nagyon megnyitod elszelel a teljes nyomas hamar, vagy csak nagyon finoman lehet egyaltalan valamit is engedni belole? (en ugye azon is csodalkoztam, hogy egyaltalan lehet)