De még mindig nem tudom, hogy vajon egy tiagra sokkal szarabb lenne-e mint egy veloce? Azért nem egy 105-ös, de ha már 100-as, az jó. A velocéval tuti nem lehet nagyon felfürdeni, de azért a sh alsóbb-alsóközepes termékeinél elég változóak a vélemények.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#12761
Posted 2013. February 05. - 16:13
De még mindig nem tudom, hogy vajon egy tiagra sokkal szarabb lenne-e mint egy veloce? Azért nem egy 105-ös, de ha már 100-as, az jó. A velocéval tuti nem lehet nagyon felfürdeni, de azért a sh alsóbb-alsóközepes termékeinél elég változóak a vélemények.
#12762
Posted 2013. February 05. - 15:20
#12763
Posted 2013. February 05. - 14:35
Vejnecske,
nem veszel vázat külön? "véletlenül " tudok egy kihagyhatatlan vételt :-)
Te is?
váz és egyéb alkatrészek « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
#12764
Posted 2013. February 05. - 14:01
#12765
Posted 2013. February 05. - 12:23
És gondolkoztam kezdõ outi masinán így vizsgaidõszak után, szorgalmi idõszak elõtt, téli áron. Klasszikus geójú acélvázasom 60-as méretû, magasságom kb. 188-187, amibõl 185 a belsõ lábszárhossz, a maradék 1 cm-ben található a felsõtest-fej, a karjaimmal meg át tudom ölelni a pa-dödöt is egyszerre.
Így végül kettõ darab maradt, ami büdzsébe belefér, meg még jónak is tûnik:
58-as, szlóping vázas Trek 1.5-ös, Tiagra fékváltókar-váltók-hajtány, kerekek nélkül, de szükség esetén tárgyalható hozzá bontróger felnis durace agyas gurulósdi.
XL-es méretû willier La Triestina, 10s veloce, khamsin kerékszett meg némi ultra torque-os hajtómû a "csodálatos mirázsból".
Elvileg az elsõ gép 2010-es, a második 2011-es, az elsõ sokat futott, de hazai terepen (szabócs) a második meg szobában rohad jó ideje, elõtte se ment szinte semmit. Elvileg az elsõt kicsit olcsóbbra ki tudnám hozni, mert 110 lenne a váz minden szir-szarral, még láncot-fogassort is kapnék, egyedül kerékrõl kéne gondoskodni, a második az áncúzzámen 190.
Ahogy néztem, "bótban" mindkét vas újonnan kb. 1 árban van, a vázszettek ára is ekvivalens, a tiagra-veloce szett ára szintén ugyanannyi, a khamsint ajánlották a valagam alá sokan, a trekbe meg kerék kéne. Vagy kisírnám a tulajtól, hogy adja a 32 lyukas fûzött DA-s kerekeket. A lustaság is egy faktor, a Trek akár házhoz jönne magától, vagy ha gondolok 1et, fél óra alatt meg tudom nézni, míg azért a willier pécsett lakik, ami... nem szabolcs
A velocetõl nem félek, igazából szerintem a kampányolók kezelése nagyon könnyû minden fogásból, fõleg hajlat-alsó határról, ahol amúgy is tartózkodom nagyrészt. A tiagrától kicsit, mert sokak szerint 105 alatt nem érdemes sh-t venni.
odázgathatnám a dolgokat, és megvehetném nyár közepén, csak van eg yolyan érzésem, hogy nem ennyiért
így könnyebb:
http://apro.bikemag....na-l135619.html
http://apro.bikemag....re-l140456.html
esetleg keréknek kaphatna ilyet:
http://apro.bikemag....do-l141300.html (megint a lustaság, nehogy már föl kelljen emelni a seggem...)
#12766
Posted 2013. February 04. - 21:43
9es lánctányért simán feltehetsz még. a 10-es már nem lesz annyira jó. azzal is elmenne,de hamarabb kopna. ha sikerülne legalább 7-es,8-as ultegra tányérokat szerezned,akkor nagyon hosszú távra megoldanád a problémád. ezek már kovácsoltak,sokkal tartósabbak,mint a többi. ez pl szerintem még elég sokat elmenne: biopace 53-39 alu « hajtás « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Nagyon köszönöm!
#12767
Posted 2013. February 04. - 21:03
Köszönöm szépen a gyors válaszokat,akkor valószínûleg a bovden sérülhetett vagy megakad, mert a fék "visszamozog" kikötött állapotban.
#12768
Posted 2013. February 04. - 19:05
Ridley Noah Fast
#12769
Posted 2013. February 04. - 19:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12770
Posted 2013. February 04. - 19:04
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni? Egy kis technikai problémám adódott az országúti fékekkel. Valamiért nem sikerül a féket helyesen beállítani, olyan mintha a rugó nem nyomna vissza, behúzom a féket, majd nem enged vissza a fékfelületrõl.Egyforgáspontos fékekkel jó volt, viszont most a kétforgáspontosokkal nem akar valahogy összejönni.
A fékkarnál pedig holtjáték van.
Szorul a bovden.
A sebesség mindent megold.
#12771
Posted 2013. February 04. - 19:01
Valaki tudna segíteni? Egy kis technikai problémám adódott az országúti fékekkel. Valamiért nem sikerül a féket helyesen beállítani, olyan mintha a rugó nem nyomna vissza, behúzom a féket, majd nem enged vissza a fékfelületrõl.Egyforgáspontos fékekkel jó volt, viszont most a kétforgáspontosokkal nem akar valahogy összejönni.
A fékkarnál pedig holtjáték van.
#12772
Posted 2013. February 04. - 17:51
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12773
Posted 2013. February 04. - 15:03
#12774
Posted 2013. February 04. - 10:39
Adding Water Bottle Cages to Bicycles without Braze
de amugy tenyleg eleg szimpatikus a kepen lathato versenyzo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12775
Posted 2013. February 03. - 22:49
#12776
Posted 2013. February 03. - 22:43
Ez biztos valami optikai csalódás lesz.
#12777
Posted 2013. February 03. - 21:50
Ez a megoldas nagyon szimpatikus!
http://www.nordicgro...es/citybike.jpg
#12778
Posted 2013. February 03. - 21:25
9es lánctányért simán feltehetsz még. a 10-es már nem lesz annyira jó. azzal is elmenne,de hamarabb kopna. ha sikerülne legalább 7-es,8-as ultegra tányérokat szerezned,akkor nagyon hosszú távra megoldanád a problémád. ezek már kovácsoltak,sokkal tartósabbak,mint a többi. ez pl szerintem még elég sokat elmenne: biopace 53-39 alu « hajtás « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Vastagságban szerintem nincs jelentõs eltérés a 7-es és a 10-es között sem, max pár század mm, pl a 10-es lánc elmegy gond nélkül a 7-es lánckeréken.
A sebesség mindent megold.
#12779
Posted 2013. February 03. - 21:04
Montival sokszor mentünk olyan túrákat, amiben van egy rakás patakátkelés. Gondolhatod, hogy ott mennyi víz jut be a kerékbe. Mégis mindig kiszáradt belõle a víz. Kár ezen aggódnod.Elõször azt hittem a vázban lötyög a víz, mert olyan hangja volt, de a nyeregcsövet kihúzva és fejreállítva/mindenfelé döntve/mozgatva sem jött ki semmi. A kerékben meg durvább locsogás van, mint a tubeless montikerékben amiben még legalább fél deci lötty van. Az így saccolt mennyiségbõl gondolva a büdös életbe nem fog kipárologni.
Amúgy egy Csepel Royal 3-as az áldozat, tegnap tekertem 2 órát esõben és ez lett a vége...
Max. annyit tehetsz, hogy a szelepet úgy állítod be, hogy állás közben legalul legyen. Talán úgy egy kicsit jobban szárad. De ez lehet, hogy nem igaz, csak az én elméletem. Mondjuk én soha nem foglalkoztam vele, szépen kiszáradt az magától.
#12780
Posted 2013. February 03. - 20:57

Sign In
Create Account

Back to top





