Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12741
Írta 2013. február 10. - 08:30

#12742
Írta 2013. február 09. - 18:15

Ez azért nem így van.A szerelõknek is meg kell élni valamibõl. Belõled biztosan jól élnek !




Ridley Noah Fast
#12743
Írta 2013. február 09. - 16:01


#12744
Írta 2013. február 09. - 08:32



Ridley Noah Fast
#12745
Írta 2013. február 09. - 01:13

#12746
Írta 2013. február 09. - 00:27

Sziasztok!
Ma hoztam haza az új outi fékeket(SRAM Red Black), felraktam a gépre és ferdén állnak a fékpofák. Pontosabban nem futnak párhuzamosan a felnivel. Találkozott már valaki ilyen hibával? Vagy hagyjam a francba, majd összekopik? :confused: Elég bosszantó.
Van olyan országúti fék ahol lehet, illetve kell állítani szögben, egy Scott bicón Scott névre matricázott féken cseréltem betétet, de csak a saját házába tett betéttel volt jó mert szögben kellett állítani.
#12747
Írta 2013. február 08. - 23:22

Ma hoztam haza az új outi fékeket(SRAM Red Black), felraktam a gépre és ferdén állnak a fékpofák. Pontosabban nem futnak párhuzamosan a felnivel. Találkozott már valaki ilyen hibával? Vagy hagyjam a francba, majd összekopik? :confused: Elég bosszantó.
Ridley Noah Fast
#12748
Írta 2013. február 08. - 03:02

Nem volt ott a forgalmazó elérhetõsége?
De igen: Kapcsolat
Hát pinarello felirat nem is kellene, elég lenne, ha lenne számomra megfelelõ méretû váz, ami nem törik, nem nehéz, viszonylag megfizethetõ (max 130e), jó, és kibír 7évet alattam a 85kgommal rázós úton, akár esõben is:)
Gondolkodom, ilyen c12, meg willier alu terméke között.
Közel egy ár, az aluban kicsit jobban bízom, mint a carbon anyagban, tömegben 300gramm sincs a különbség( C12 1130g (52cm); willier La Triestina weight 1320 g(méret nincs megadva))
Edit: igen tudom, hogy a willierben is van carbon, de aluból csak több van benne:)
Azt nem tudom mérlegelni, hogy milyen geometria illene jobban hozzám.
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#12749
Írta 2013. február 07. - 12:29

#12750
Írta 2013. február 06. - 23:34

Nekem 2 karbon villam van, a regi 2.2mm falvastagsagu, es biza sokat kibirt, a balesetben sem itt tort a villa.
Az uj 3.5mm korul van, ezt meg nem sikerult tesztelni.
Szemre durva kulonbseg, de mindketto atment ugyanazon az EU-s crashteszten, nemtom mi a neve, meg szama.
De ettol meg hamis Pinarellot ne vegyen senki. Nem kul dolog hamisitvannyal pozolni. Tudas meg ugye nincs mogotte, csak kinezetre copy.
#12751
Írta 2013. február 06. - 20:57

Illetve volt egy eléggé reklámnak tûnõ cr12es Bikemag teszt is, azt is ilyen távoli váznak gondolom egyénileg lefestve, õk esetleg árulnak vázat külön?
Nem volt ott a forgalmazó elérhetõsége?
Race, no Rest!
#12752
Írta 2013. február 06. - 20:51

Sajna a villa falvastagsága olyan vékony volt azon a helyen ahol a stucnit kell rászorítani, hogy nem merném használni.
Jól gondolod, a C12 által forgalmazott vázak is a távol keleten készülnek, errõl bõvebben is tudnék nyilatkozni mivel napi szinten használom 1 éve/jó idõjárási körülmények között/irtam is pár gondolatot a testbikeon.Term vázat is lehet kapni külön/c12/ én se komplett bringaként vettem.
#12753
Írta 2013. február 06. - 20:29

Került már valaki testközelbe pinarello replika vázzal? ( 2013 Pinarello Dogma Carbon Frame Carbon Bike Frame For Sale - Buy Carbon Frame,Carbon Bike Frame,Frame Carbon Product on Alibaba.com )
Tehát nem csak olvasta a neten, hogy jaj törik, hanem vagy látta tényleg eltörni, természetesen álltában nem valaki alatt, vagy éppen tökéletesen ellátva a feladatát "mûködni"?
Csábító áron vannak ezek, de tartok tõlük. Akár egy használt carbon váztól.
Volt régebben arról szó, hogy valahol az alföldön(?) lehetett ilyeneket venni itthon is. Errõl valami elérhetõséget tud valaki?
Illetve volt egy eléggé reklámnak tûnõ cr12es Bikemag teszt is, azt is ilyen távoli váznak gondolom egyénileg lefestve, õk esetleg árulnak vázat külön?
#12754
Írta 2013. február 06. - 04:16

Nekem meg ahhoz a kilométerpörgetéshez meg sportfelhasználáshoz teljesen lényegtelen mi van a bringán amíg nem ropog, darál, meg mûködik. legyen szép, mûködjön, amúgy meg tekerem és cserébe adja az örömet.
#12755
Írta 2013. február 06. - 02:05

nem, ez nagyon is jó ajánlat. Csak szokták mondani, hogy a kezdõknél mivel az árkategóriában a variáció lehetõsége nem túl nagy (aljas tiagra-xenon-veloce szint, minden bicón kb. ugyanaz a felszereltség) ezért sokszor a "dezájn" a meghatározó, meg a színek.
De még mindig nem tudom, hogy vajon egy tiagra sokkal szarabb lenne-e mint egy veloce? Azért nem egy 105-ös, de ha már 100-as, az jó. A velocéval tuti nem lehet nagyon felfürdeni, de azért a sh alsóbb-alsóközepes termékeinél elég változóak a vélemények.![]()
#12756
Írta 2013. február 05. - 21:34

#12757
Írta 2013. február 05. - 18:13

#12758
Írta 2013. február 05. - 16:48

szerintem kezdõként a tiagrával sem "fürdenél fel". ha nem versenyzel, lehet, hogy nem is lenne szükséged magasabb kategóriásra. ha belekóstolnál a versenyzésbe, az elején akkor sem származna abból hátrányod, hogy csak tiagrád van, mert láttunk már olyat is aki régi acélvázzal meg 8as 105 szettel ért el szép eredményeket.
de amúgy nem most cseréltél egy vagon pénzért alkatrészeket a bringádon? nem az én dolgom ugyan, de nem sok ráció van a dologban...
öö, nem. vagyis igen, de nem. az alsócsöves helyett rátettem egy sti kart, meg lecseréltem a fékbetétet-koszorút-láncot.
?

edit:
abban igazad van, hogy soha az életben nem fogok versenyezni. ez biztos. sõt, örülök majd, ha 2 év múlva is tekerni fogok, eddig sajna egyetlen hobbit sem tudtam 1-2 évtõl tovább ûzni, mindenbe belekezdtem, aztán otthagytam. paf.
#12759
Írta 2013. február 05. - 16:35

nem, ez nagyon is jó ajánlat. Csak szokták mondani, hogy a kezdõknél mivel az árkategóriában a variáció lehetõsége nem túl nagy (aljas tiagra-xenon-veloce szint, minden bicón kb. ugyanaz a felszereltség) ezért sokszor a "dezájn" a meghatározó, meg a színek.
De még mindig nem tudom, hogy vajon egy tiagra sokkal szarabb lenne-e mint egy veloce? Azért nem egy 105-ös, de ha már 100-as, az jó. A velocéval tuti nem lehet nagyon felfürdeni, de azért a sh alsóbb-alsóközepes termékeinél elég változóak a vélemények.![]()
szerintem kezdõként a tiagrával sem "fürdenél fel". ha nem versenyzel, lehet, hogy nem is lenne szükséged magasabb kategóriásra. ha belekóstolnál a versenyzésbe, az elején akkor sem származna abból hátrányod, hogy csak tiagrád van, mert láttunk már olyat is aki régi acélvázzal meg 8as 105 szettel ért el szép eredményeket.
de amúgy nem most cseréltél egy vagon pénzért alkatrészeket a bringádon? nem az én dolgom ugyan, de nem sok ráció van a dologban...
#12760
Írta 2013. február 05. - 16:18

Campagnolo Veloce 9s. szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása