itt csak beragadt a 9-es, vagy ez a bringa tényleg ekkora megfejtés?
(bár az utóbbit kétlem, de hátha tanulok valamit)
https://apro.bikemag...go-master-16361
ennyiért még ebay-en sem viszik el
itt csak beragadt a 9-es, vagy ez a bringa tényleg ekkora megfejtés?
(bár az utóbbit kétlem, de hátha tanulok valamit)
https://apro.bikemag...go-master-16361
ennyiért még ebay-en sem viszik el
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Minden bringa annyit ér amennyit adnak érte.
Ezt sokan gyűjtői darabnak gondolják ezért ez a szegényke valszeg sokat már nem fog gurulni életében :-(
Kár érte....
Ennyiért tényleg nem kevés, de mivel kb. PATIKA, ezért valahol 2-3000 Euro körül elmegy, de szerintem nem itthon
néha felnézek ide, csak úgy: https://www.steel-vintage.com/
Ja de aranyos, hogy nyeregcsövet nem tolta be, nehogy karcos legyen :-)
itt csak beragadt a 9-es, vagy ez a bringa tényleg ekkora megfejtés?
(bár az utóbbit kétlem, de hátha tanulok valamit)
https://apro.bikemag...go-master-16361
petter78 módosította - 2018. december 21. - 14:43
itt csak beragadt a 9-es, vagy ez a bringa tényleg ekkora megfejtés?
(bár az utóbbit kétlem, de hátha tanulok valamit)
https://apro.bikemag...go-master-16361
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Hja, hát az én Canyon Inflite AL-emhez adták is anno a sárvédőket - csak épp "szérián kivülieket"!
Felfogató pontok idióta helyeken és 1 évbe telt, mire a gyári eltört hátsó sárvédő helyett sikerült szereznem hozzá valót, hosszas levelezgetés után a Canyonnal, de még azt is barkácsolni kellett aztán.
Szóval utána mennék, valóban úgy van-e, mint ahogy írják!
ha itthon is kapható lesz az áruházban,akkor meg tudod nézni. mondjuk a mostani téli bringámon sehol nincsen sárvédő szem,és mégis fent vannak stabilan a sárvédők. oké,nekem is barkácsolni kellett,de ez engem nem zavar.
mondjuk a deca szokott sárvédőket is kínálni a bringáihoz. legalábbis az olcsóbbakhoz,szóval elképzelhető,h lesz hozzá vlmi megoldás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hja, hát az én Canyon Inflite AL-emhez adták is anno a sárvédőket - csak épp "szérián kivülieket"! Felfogató pontok idióta helyeken és 1 évbe telt, mire a gyári eltört hátsó sárvédő helyett sikerült szereznem hozzá valót, hosszas levelezgetés után a Canyonnal, de még azt is barkácsolni kellett aztán.
Szóval utána mennék, valóban úgy van-e, mint ahogy írják!
zscs módosította - 2018. december 20. - 10:19
Egészen jó vételnek tűnik.
TRP HyRD fékeim voltak, s bár összvér megoldás, nagyon jók! Annak néznék utána, rendes sárvédő/sárhányó felszereléséhez van-e a vázon és villán csavarhely, mert ha igen, téli/esős setuphoz kitűnő lehet.
a képeket nézve van hely a sárvédőnek. meg,ha jól veszem ki a szövegből,akkor a leírásban is benne van:
Inserts on blades for mounting a front pannier rack.
Maximum load on the fork: 9kg,
Holes on the wheel axle for attaching a mudguard
Compatible with tyres up to 36mm cross-section
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.decathlo...id_8554421.html van belőle 105-ös szettel is,ami 11-es sort használ,és az is kb 270 ezer.
Egészen jó vételnek tűnik.
TRP HyRD fékeim voltak, s bár összvér megoldás, nagyon jók! Annak néznék utána, rendes sárvédő/sárhányó felszereléséhez van-e a vázon és villán csavarhely, mert ha igen, téli/esős setuphoz kitűnő lehet.
zscs módosította - 2018. december 20. - 10:07
https://www.decathlo...id_8554421.html van belőle 105-ös szettel is,ami 11-es sort használ,és az is kb 270 ezer.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.decathlo...d_8554410.html# nem országuti bringa,de 200 ezerért sztem nem kap az ember ilyet sehol máshol. téli bringának is jó lehet. nekem az S méret pont megfelelne. azt néztem,h a stucnit kapásból le kéne cseréljem hosszabbra,de ez egy minimális tétel. én néztem cyclo cross bringákat használtan. az én méretemben elég kevés van eladó,és azok alig olcsóbbak.
donciccio módosította - 2018. december 20. - 09:32
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ave, bevált az új SKS pumpád így pár hét / hónap után? Te melyiket vetted, Airkompressor vagy Airwox10?
Köszi!
használatban szerintem a airkomp jobb. kisebb erő kell neki, pontosabb és sokkal nagyobb a nyomásmérője.
Vejne módosította - 2018. december 15. - 19:57
Ave, bevált az új SKS pumpád így pár hét / hónap után? Te melyiket vetted, Airkompressor vagy Airwox10?
Köszi!
Airwox10. Ha valaszthatnek, inkabb kernem jo allapotban a regi Zefalt.
Ami zavar, hogy a cso alul a taposonal van beakasztva, a fej es a nyomasmero van felul.
Nem konnyu kiakasztani, muszaj hozza lehajolni, es en ezt inkabb elsporolom. De ha be van akasztva, akkor gyakran tul rovid a cso.
Szerintem a fej se olyan jo, mint a Zefale.
De maga a pumpa az tokeletes, szerintem hamarabb is fujja fel a gumit, mint a Zefal anno.
Ave, bevált az új SKS pumpád így pár hét / hónap után? Te melyiket vetted, Airkompressor vagy Airwox10?
Köszi!
Erdekes konstrukcio. Mondjuk ha ultrakonnyu ritkan hasznalt bicikli a cel, akkor nem kell betenni semmit. Napi hasznaltra fene tudja. Lehet ha lenne egy a polcomon, en is betennem.
Így van, főleg oútira csak addig "kell", míg kicsit összehúzza az ember és meghúzza a stucni csavarjait. Nekem mondjuk merev villás mtb-ben van, ott inkább benn hagyom, biztos ami tuti alapon.
Beugrott, hogy téma volt "nemrég". Hát, lassan 3 év is lesz az!
Ilyenem van egy karbon villában most, tényleg ijesztően könnyű. De működik szépen. Kupakkal együtt mindenestől ~14 gramm. Ára grammra az aranyéhoz közelít sajnos. https://r2-bike.com/...eckele-coloured
Erdekes konstrukcio. Mondjuk ha ultrakonnyu ritkan hasznalt bicikli a cel, akkor nem kell betenni semmit. Napi hasznaltra fene tudja. Lehet ha lenne egy a polcomon, en is betennem.
Ilyen van nekem is gyárilag. Még le lehetne szedni 4g-ot belőle a csavarok helyes méretre vágásával. De nem fogom megcsinálni.
Beugrott, hogy téma volt "nemrég". Hát, lassan 3 év is lesz az!
Ilyenem van egy karbon villában most, tényleg ijesztően könnyű. De működik szépen. Kupakkal együtt mindenestől ~14 gramm. Ára grammra az aranyéhoz közelít sajnos. https://r2-bike.com/...eckele-coloured
és még valami az agyválasztáshoz, fűzéshez.
Eredetileg ezt néztem ki:
https://www.aliexpre...07-03541fc79e4d
aztán a Bitex RAR13-ast (kb ugyanaz a kettő, csak a bitexnek 6kalapácsos a szabadonfutója, minimálisan eltér a geometria)
Hát, pont a geometria miatt NEM vettem meg. Nem érdekel, hogy mikroméretű csapágyak vannak elol, szintén picikék hátul, azonban borzalmas az agytest.
Hátul pl. a jobboldali küllőperem távolsága a középponttól 15.7-16mm, ez kérem már szemre garancia, hogy a kerék oldalirányban jó instabil lesz. Tetézi a bajt, hogy a két perem közti távolság szintén kicsi& a küllőperem átmérő (PCD) meg szintén.
Ezekre az agyakra az én seggem alá megfelelő kereket lehet építeni, de, aki erős és még izom is van rajta, meg nem kachexiás alkat, az beletapossa a felnit a láncvillába
Így lett helyette Novatek A172-F172, ami kőnehéz, de.. Nagyobb méretű csapágyak, majdnem ideális geometria és sokkal szebb dizájn.
Árban nem lett volna jelentős különbség: bitex-powerway 58-59 USD párban (péntek..), Novatek párja 62 USD volt szállítva. Ja, csak utóbbihoz muszáj vagyok venni campag rotort, de arra van már megoldásom potompénzért Komplett hátsó agy, új, nem fűzött, Campy rotoros, csak pirosban (raanda). A szabadonfutó árának kb. feléért..
Hagyományos felniknél bevett szokás eltérő küllőkkel fűzni a hátsó kereket? Hogy értve vastagabb a hajtás oldali küllőzés? Pl. hagyományos, végig 2 mm-es küllőket használnak ott és a túloldalon mondjuk 1,8 mm-re könnyítettet vagy a hajtás oldali több mint 2 mm?
Azt hiszem ezt illene a keréképítés topikban folytatnunk.
pl.: hátul,hajtás oldalra mehet 2-1,8-2-es küllő,és a másik oldalra 2-1,5-2-es. a hajtás oldalon nagyobb erők érik a kereket,ezért szokták így csinálni. tárcsa fékeknél megint más a helyzet. az megint bonyolítja a helyzetet egy kicsit. mondjuk nekem most is van olyan kerekem ami mindenhol 2-1,5-2-es küllőkkel van fűzve,és nincsen gondom velük. ez a kerék építés azért nem annyira 1xű dolog. tudni kell,h kinek,és milyen felhasználásra lesz,ha fontos a minimális tömeg,és tartósság.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hagyományos felniknél bevett szokás eltérő küllőkkel fűzni a hátsó kereket? Hogy értve vastagabb a hajtás oldali küllőzés? Pl. hagyományos, végig 2 mm-es küllőket használnak ott és a túloldalon mondjuk 1,8 mm-re könnyítettet vagy a hajtás oldali több mint 2 mm?
Azt hiszem ezt illene a keréképítés topikban folytatnunk.