[quote name='MakaiMark'][quote name='Vejnecske']
mekkora a bassod vázának a tömege, vejnecske? Lemérnéd ha megkérlek?[/QUOTE]
Nincs mérlegem. Nincs 10es imbuszom (így a hajtókart nem tudnám leszedni). Nincs türelmem. Meg, ez egy 58-as (ct már 60) váz. VISZONT, lemértem Néked egy szétszerelt Columbus Cromor csöves Olmot, ami elvileg ugyanolyan csövekbõl áll, mint a Coral.
2222 grammocska, 60as méretben. A Coral meg menetkészen pedálokkal-kulacstartókkal-nyeregtáskával 10.5 kg körül van. (a kerékszett tömegét ne kérdezd.. a hátsó agy gyorszárral fél kiló fölött van, a felnik meg egyenként félkilósak..) A Rézpina viszont kisebb váz, könnyebb is, meg persze szép, szépséges, jó. Én nem gondolkoznék sokáig a helyedben rajta, mert elviszik..
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpga háttérben egyenes velvárt villa CK kormánycsapiiival

hasonlót elfogadnék.. colos, menet nélküli..
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpgvárosi veretõgép, vegyesen pezsgõ 105 fékek, tricolor hátsó váltó, ultegra 6500ös agyak, xt fékváltókar, és egy 64-es Trek acélvázból kimentett True Temper RC2 csöves villa aheadesként használva (annyira hosszú volt a villanyak...)
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpggolden arrow generációk
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpgKépfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélküloria gm0.0 csöves kotter váz, bordás csövek, 2100 gramm alatti tömeg 59-es méretben..
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkültricolor fékek 1 és 2 forgáspontosban is..
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkültricolor fékváltókar.. mérlegen ugyan annyit nyom, mint az rx-100 v pezsgõ 105, 516 gramm párban. orrnehéz.
lepucolt columbus sl csöves váz.. 59-s
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkülrx 100 szett:
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélküligénytelen, szép, a felületkezelésen kívül semmiben sem tér el a 105 pezsgõtõl..
van még pár szemét kép, méricskélés.. de a tricolor-pezsgõ-rx100 kétforgáspontos fékek brutálmód túlépítettek.. 415 grammra mérlegeltek, azért az vicc.
Az olmo váz megépült 6500ös szettel, tricolor fékváltókarral, meg CK aheades kormánycsapival. Tele a bazár-garázs. Azt hiszem.
bevallom, egy hosszú nyakú villát én is el bírnék viselni.. ahead csapággyal meg szûkítõvel elhasználnám a mostani pipaszár rendszer helyett.
na, de visszakanyarodva.. a razesa kiváló vétel. a váz tömege 2.1-2.2 kg körül lehet, menetkészen meg amit írt Zeke, teljesen reális. Nála is a felnik meg a fékváltókar dobja meg a tömeget (a tricolor fékváltókar tömegét írtam, 516 gramm, a campy8asok 470 krül vannak, a felnijeink meg fél kilót ostromolják) de ha engem kérdezel: jobb egy orrnehéz bicajon a kormányról váltani, mint egy könnyebben az alsócsõre nyúlkálni.