gyártott a colnago már a 90-es években is mtb-t. képekről azt mondanám,h 90%-ban eredeti lehet a bringa. van 1 93 körüli colnago katalógusom,és abban van alu,meg karbon monti is.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10421
Posted 2013. October 20. - 06:10

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10422
Posted 2013. October 20. - 05:21

Makai Márk nem akar építeni? Megbízható eladónak van
http://apro.bikemag....n-l195205.html#
Óccsó trikálő szettecskéje, sőt, 52-52-es váza is (minő meglepő, pont egy Basso, igaz, 126-os papustáv, és a nyeregcsőméret sem 27.2-es.. )
http://apro.bikemag....on-l195206.html
javaslom, ha érdekel, gyorsan csapj le rá.
#10423
Posted 2013. October 19. - 21:14

Ez egy országúti vázra tákolt mtb féleség? vagy mi a baj vele? Mondjuk én is furcsálltam, hogy Colnago mtb felszereltséggel
Egyébként az első féket hogy oldotta meg? gondolom nem gyárilag vannak a fékrögzítő szemek...
ez nem országúti váz. főleg nem a gyorszáras nyeregcső rögzítéssel. mtb váz ez, csak véletlenül master festést kapott
#10424
Posted 2013. October 19. - 20:54

Ez egy országúti vázra tákolt mtb féleség? vagy mi a baj vele? Mondjuk én is furcsálltam, hogy Colnago mtb felszereltséggel
Egyébként az első féket hogy oldotta meg? gondolom nem gyárilag vannak a fékrögzítő szemek...
#10425
Posted 2013. October 19. - 19:59

- Andris_savaria likes this
#10426
Posted 2013. October 19. - 14:38

Nincs kedvenced? Akkor erre mit szólsz? : )
http://aprod.hu/hird...html#3451cf5c69
Ehhez képest szegény haverom Bianchija (pezsgő fékváltókar-első fék, Miche Performance hátsó fék, Ultegra hajtókar, tricolor váltó, Ritchey-BBB kiegészítők mellé Campa Chorus nyeregcső meg nyeregcsőcsavar, nomeg ahead átalakítóval applikált kormány és tricolor agyas kerékszett) egy homogenizátum.
ez mindent visz
#10427
Posted 2013. October 19. - 11:21

prestába a szétszedhetőbe tudod tölteni, (conti, sváble ilyen pl) , a mennyiség inkább montihoz van megadva, és pumpa azért legyen nálad.
És a keréknyomás számít valamit? Mármint, ugyanúgy fújhatom 6-8-10-11 bar-ra a kereket, ahogy akarom?
Valamint a kerékméret.. Ami a Slime-nak van belsője, az 28-32mm széles. Én egy 23mm-esbe szeretném beletölteni.
Edited by tamasmyself, 2013. October 19. - 11:29.
#10428
Posted 2013. October 19. - 11:17

Sziasztok!
Nem tudom ki mennyire ismeri a SLIME defektgátló folyadékot, gondolom elég elterjedt e körökben. A kérdésem az lenne, hogy egy országútit mennyire lehetséges ily módon megvédeni a defekttől? Jön a tél, nem akarok perceket az út szélén tölteni egy esetleges edzéskor, kihűlni, fagyott kézzel pumpálgatni, na meg mindig is ki akartam ezt a Smile-ot próbálni. Úgy gondoltam veszek egy Slime tube Seleant (237ml-est, 2 kerékhez), de ez nem tudom, hogy monti, vagy outi kerékhez van, esetleg mindkettőhöz jó-e? Illetve a Presta szelepnek is 2 fajtája van ugye, a franciába elvileg ezzel a módszerrel lehet tölteni, míg nem tudom az olaszhoz (ennél levehető a vége) kell-e valami segéd? Nekem mind a 2 féle belsőm van...
Előre is köszönöm mindenki válaszát.
prestába a szétszedhetőbe tudod tölteni, (conti, sváble ilyen pl) , a mennyiség inkább montihoz van megadva, és pumpa azért legyen nálad.
- tamasmyself likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10429
Posted 2013. October 19. - 11:14

Sziasztok!
Nem tudom ki mennyire ismeri a SLIME defektgátló folyadékot, gondolom elég elterjedt e körökben. A kérdésem az lenne, hogy egy országútit mennyire lehetséges ily módon megvédeni a defekttől? Jön a tél, nem akarok perceket az út szélén tölteni egy esetleges edzéskor, kihűlni, fagyott kézzel pumpálgatni, na meg mindig is ki akartam ezt a Smile-ot próbálni. Úgy gondoltam veszek egy Slime tube Seleant (237ml-est, 2 kerékhez), de ez nem tudom, hogy monti, vagy outi kerékhez van, esetleg mindkettőhöz jó-e? Illetve a Presta szelepnek is 2 fajtája van ugye, a franciába elvileg ezzel a módszerrel lehet tölteni, míg nem tudom az olaszhoz (ennél levehető a vége) kell-e valami segéd? Nekem mind a 2 féle belsőm van...
Valamint ha esetleg valaki megtudná mondani, kb. mennyivel lennének nehezebbek a kerekek külön-külön?
Előre is köszönöm mindenki válaszát.
Edited by tamasmyself, 2013. October 19. - 11:17.
#10430
Posted 2013. October 19. - 10:56

nekem most nincs kedvenc az apróban, talán a spezzotto, bár ez a lila szín nem nagy durranás
öcsém bringáját kellene felújítani mert ez a 8-as fvkar 7-es váltó, 9-es lánc, 8-as sor még messze van a tökéletestől.
Nincs kedvenced? Akkor erre mit szólsz? : )
http://aprod.hu/hird...html#3451cf5c69
Ehhez képest szegény haverom Bianchija (pezsgő fékváltókar-első fék, Miche Performance hátsó fék, Ultegra hajtókar, tricolor váltó, Ritchey-BBB kiegészítők mellé Campa Chorus nyeregcső meg nyeregcsőcsavar, nomeg ahead átalakítóval applikált kormány és tricolor agyas kerékszett) egy homogenizátum.
#10431
Posted 2013. October 19. - 10:43

Szerintetek ez mennyire éri meg az árát? Columbus Sl csöves, Shimano Ulterega és 3ttt cucok, ...
Viszont a váz márkáját nem ismerem. Mármint oké hogy Berardi, azt én is el tudom olvasni, de milyen márka ez, mármint minőség terén?
Előre is köszönöm a válaszokat!
http://apro.bikemag....hu-l194646.html
#10432
Posted 2013. October 19. - 08:23

A profik nagyon szorosan tartjak a ket karjukat es kapnak levegot.
Nem jo kep, de azert latszik szerintem:
http://cdn.mos.biker...0eb8-670-75.jpg
Van egy ket extrem pelda a szeles fogasra is:
http://cdn.media.cyc...tt_bars_600.jpg
Szoval nagy tuti szabalyokat ne varjal, szerintem.
Köszönöm szépen a képeket!
Sajnálom, hogy nincsen.
Pedig ilyen feküdjek a homokba és vegyek mély levegőt és kapott szélességet szorozzam meg egy rám jellemző konstanssal is tetszett volna...
A pinarello fékének az alakja tetszik.. ez a csavarodó forma érdekes számomra.
Edited by _A, 2013. October 19. - 08:24.
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#10433
Posted 2013. October 18. - 22:51

A profik nagyon szorosan tartjak a ket karjukat es kapnak levegot.
Nem jo kep, de azert latszik szerintem:
http://cdn.mos.biker...0eb8-670-75.jpg
Van egy ket extrem pelda a szeles fogasra is:
http://cdn.media.cyc...tt_bars_600.jpg
Szoval nagy tuti szabalyokat ne varjal, szerintem.
#10434
Posted 2013. October 18. - 22:28

Sziasztok!
A könyöklő karok szélességére, mmint hogy az egyes rudak milyen távol legyenek egymástól van valami általános ökölszabály, mint a nyergek beállítására?
Ugyanis azt vettem észre, hogy rendszeresen légszomjam alakul ki mostanában a használata közben, ami gyanítom nem szükségszerű.
Próbáltam az aerobar fitting és aerobar settingsre rászűrni, de csak távolságot találtam, hogy 110foknál ne legyen jobban kinyújtva a karom, ez amúgy adott is.
De útmutatást, hogy milyen távol legyenek a karok egymástól sajnos nem:(
van valakinek valami titkos portal tippje? esetleg kereső szava?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#10435
Posted 2013. October 18. - 19:13

Olyan jó, hogy egyeseknél a Zero7es festést egyénre szabni lehet, meg variálni dekorációkkal a honlapjukon. De az ilyen egyszerűen szépet mikor hagyták abba?
http://www.retrobike...p?f=23&t=273122
Elvégre sütőtök-szezon van. A DA hajtás adja szegénynek.
Vittore: milyen felállás van? Váltókar-váltó-sor-lánc? : |
Edited by Vejnecske, 2013. October 18. - 19:19.
#10436
Posted 2013. October 18. - 18:55

nekem most nincs kedvenc az apróban, talán a spezzotto, bár ez a lila szín nem nagy durranás
öcsém bringáját kellene felújítani mert ez a 8-as fvkar 7-es váltó, 9-es lánc, 8-as sor még messze van a tökéletestől.
#10437
Posted 2013. October 18. - 14:17

jó,h végre megint van fórum.
volt 1 frankó bianchi az apróban,de sztem már el is vitték. cromor csöves váz,8as 105-ös szett. nagyon 1ben volt. 51es méretben volt. 79 papírért.
na mind1. vlkinek jó vétel volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10438
Posted 2013. October 13. - 22:06

Úgy néz ki kb egy év kínlódás, gondolkodás, spórolás után, amint lehet rendelni, lövök egy ilyet. Jelenleg egy R1000 CAAD4 vázas 2001 évjáratú épített bringám van. Mérete ebbõl a táblázatból a 60 méretû. Voltam vele BG mérésen. Mindent rendben találtak Bringalandék. Nyereg 4mm fel, illetve javasoltak egy 120->110mm stucnicserét, mert hajlékonyságom egy betontömbével vetekszik (azóta nyújtok). Elméletileg ez a méretem (vagy nagyon közel van hozzá).
CX-nél arra jutottam sok olvasgatás után, hogy az országútival egyezõ méret kell. Ebben erõsítsetek meg ti is. Az 58-as méret szerintem kicsi lenne.
Köszönöm a válaszokat!
Ja 191cm vagyok 91cm belsõ lábhosszal, 79 kg. Már nem vagyok pocakos:) A Competitive cyclist fit calculatort megcsináltam, az is 60cm körül adja ki a nekem való méretet.
Ebben a mérésemben lehet 1cm eltérés simán, de azért megadja az irányt:
Measurements
-------------------------------------------
Inseam: 91
Trunk: 71
Forearm: 38
Arm: 68
Thigh: 60
Lower Leg: 60
Sternal Notch: 160
Total Body Height: 191
The Competitive Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 58.9 - 59.4
Seat tube range c-t: 60.8 - 61.3
Top tube length: 59.6 - 60.0
Stem Length: 12.2 - 12.8
BB-Saddle Position: 89.3 - 91.3
Saddle-Handlebar: 58.3 - 58.9
Saddle Setback: 4.9 - 5.3
The Eddy Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 60.1 - 60.6
Seat tube range c-t: 62.0 - 62.5
Top tube length: 59.6 - 60.0
Stem Length: 11.1 - 11.7
BB-Saddle Position: 88.5 - 90.5
Saddle-Handlebar: 59.1 - 59.7
Saddle Setback: 6.1 - 6.5
The French Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 61.8 - 62.3
Seat tube range c-t: 63.7 - 64.2
Top tube length: 60.8 - 61.2
Stem Length: 11.3 - 11.9
BB-Saddle Position: 86.8 - 88.8
Saddle-Handlebar: 60.8 - 61.4
Saddle Setback: 5.6 - 6.0
Majd lemérem mégegyszer ellenõrzésképpen. Fehérváriak valaki segítene mérni?
#10439
Posted 2013. October 13. - 18:58

bár a váz szemre olyan nagy, hogy inkább kihagynám a csimpaszkodást-akrobata felszállásokat

#10440
Posted 2013. October 13. - 15:12

alkatrészeket vennék használtan:
mindegyik 9-es shimano: sora, tiagra, 105
- rövidkanalas hátsó váltó
- dupla átdobó, leginkább bilincses (28.6)
- fékváltókarok
ha van ilyesmitek elfekvõben, keressetek üzenetben