Nekem is van kerdesem.
110-es hajtomure lehet szerezni 8-as lanchoz valo lanctanyerokat? Valami olcsobbat.
Nekem is van kerdesem.
110-es hajtomure lehet szerezni 8-as lanchoz valo lanctanyerokat? Valami olcsobbat.
Sziasztok!
Mennyire lenne működőképes egy olyan rendszer amiben egy dupla lánctányéros karon(fc-5502) a váltást egy tripla (fd-4603) és nyolcas lánc mozogna, a váltásért egy rsx tripla fékváltókar lenne a felelős.
Mert ugye a fokozatot be lehet úgy állítani, hogy a triplával csak két fokozatot lehet állítani, a 9sebességre tervezett hajtóművön a nyolcas el fog menni, hiszen 7évig így használtam ez nem is kérdés, de mi a helyzet a 10sebességhez tervezett tripla váltóval?
Mert elvileg ugye szűkebb, mint 8/9 rendszer de fajlagosan mégiscsak nagyobb a szélesség, hiszen triplához van kitalálva, ezért én működőnek gondolom.. Mi erről a véleményetek?
Ha valami csoda folytán idővel triplára lenne upgradelve a hajtómű, de továbbra is nyolcas maradna a rendszer, az mennyire lenne bajos ezzel a tripla váltóval?
Egy 158cmes nőnek az ilyen online bikesize rendszer 165ös hajtókar hosszt írt elő, mekkora vétek a 172,5es adni?
"Egy 158cmes nőnek az ilyen online bikesize rendszer 165ös hajtókar hosszt írt elő, mekkora vétek a 172,5es adni?" hát ha elég hosszú a lába akkor oké
Sziasztok!
Mennyire lenne működőképes egy olyan rendszer amiben egy dupla lánctányéros karon(fc-5502) a váltást egy tripla (fd-4603) és nyolcas lánc mozogna, a váltásért egy rsx tripla fékváltókar lenne a felelős.
Mert ugye a fokozatot be lehet úgy állítani, hogy a triplával csak két fokozatot lehet állítani, a 9sebességre tervezett hajtóművön a nyolcas el fog menni, hiszen 7évig így használtam ez nem is kérdés, de mi a helyzet a 10sebességhez tervezett tripla váltóval?
Mert elvileg ugye szűkebb, mint 8/9 rendszer de fajlagosan mégiscsak nagyobb a szélesség, hiszen triplához van kitalálva, ezért én működőnek gondolom.. Mi erről a véleményetek?
Ha valami csoda folytán idővel triplára lenne upgradelve a hajtómű, de továbbra is nyolcas maradna a rendszer, az mennyire lenne bajos ezzel a tripla váltóval?
Egy 158cmes nőnek az ilyen online bikesize rendszer 165ös hajtókar hosszt írt elő, mekkora vétek a 172,5es adni?
Egy 48as gepida vázszetthez mekkora stucni lenne ildomos egy 158cm magas nő számára?
volt ilyen első agyam: http://velobase.com/...5d5f85&Enum=110
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Akinek van bringabolt érdekeltsége, dealert keresnek Magyarországon is (Genesisbikes)
Az acélvázaikat nézegettem, mert talán jobbak mint egy 20 éves SL az ebayról és olcsóbb mint az egyedi készítés.
http://bit.ly/19MxSos ezt a vázszett 140e ft, olcsónak nem mondanám azért, de lehet hogy valaki épp ezt keresi.
1900 grammot írnak a vázra, ami a 725-ös csővel nem tudom, hogy sok-e (szerintem kicsit igen), itt viszont már bőven eladhatatlan 2300-at: http://bit.ly/HlO9r1
úgy látszik nem elég a jó csőszett, tudni kell frankón összerakni.
hmm... nem ismerem annyira a csőszettet, érdekes mondjuk (meg bizonyos esetekben praktikus) a sárvédőszem-hosszú benyúlású fék fogadása.
http://www.winstanle...rium_2013_Frame
15 font szállítás MO-ra. ha érdekel.
Akinek van bringabolt érdekeltsége, dealert keresnek Magyarországon is (Genesisbikes)
Az acélvázaikat nézegettem, mert talán jobbak mint egy 20 éves SL az ebayról és olcsóbb mint az egyedi készítés.
http://bit.ly/19MxSos ezt a vázszett 140e ft, olcsónak nem mondanám azért, de lehet hogy valaki épp ezt keresi.
1900 grammot írnak a vázra, ami a 725-ös csővel nem tudom, hogy sok-e (szerintem kicsit igen), itt viszont már bőven eladhatatlan 2300-at: http://bit.ly/HlO9r1
úgy látszik nem elég a jó csőszett, tudni kell frankón összerakni.
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557
átszámolva ennyiért hirdetne valaki egy ilyen szettet apróban, rossz vásár lenne? Szerintem azért annyira nem.
igaz, a bowdenházak valszeg nem lesznek jók, a villanyak hossza megint kétséges, de előbbi úgymond "udvariasságból" mindig megy eladásra a szettekkel, utóbbi meg toldható.
Vejnecske módosította - 2013. október 28. - 08:01
Bővebben? :-)
Tapad, kopik, repedezik, esőben csúszik? Valami konkrétumot légyszi. :-) 35euro-t kérnek most párjáért.
tapad rendessen, kopni is kopik, esőben nem éreztem volna hogy csúszna. de én elég érzéketlen ember vagyok igazából nekem érzésre ugyan olyan mint bármelyik conti gumi. 35-ért meg kell venni. ami nekem csalodás volt az a GP 4000, na az a télen szétrepedezett.
Bővebben? :-)nekem,de csak 2000km. ugyanolyan mint a többi conti
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Sziasztok!
Conti Ultra Race-ről van tapasztalata valamelyikőtöknek?
nekem,de csak 2000km. ugyanolyan mint a többi conti
Sziasztok!
Conti Ultra Race-ről van tapasztalata valamelyikőtöknek?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Claris, leggyengébb
Sora
Tiagra
105
Ultegra (600 régebben)
Dura Ace, a csúcs szett
Wikipédián fönn van a felsorolás, évszámokkal.
a 90es évek shimano szettjei pedig itt (azt hiszem még tamáska linkelte egyszer korábban):
http://www.fa-techni...no/Gruppen.html
bizem.. ezt a linket már régóta vadásztam, pár hónapja láttam fórumon.. Köszönet érte, engedéllyel "sztikibe" megy az aláírásomba.. (gyűjtemény?)
Köszönöm a válaszokat! Megint okosabb lettem ennyivel!
Valaki tud segíteni abban, hogy a shimano szettjei hogy vannak sorban árban, súlyban, stb. Vagy hol tudnék utána nézni?
Claris, leggyengébb
Sora
Tiagra
105
Ultegra (600 régebben)
Dura Ace, a csúcs szett
Wikipédián fönn van a felsorolás, évszámokkal.
a 90es évek shimano szettjei pedig itt (azt hiszem még tamáska linkelte egyszer korábban):
http://www.fa-techni...no/Gruppen.html
MBence módosította - 2013. október 26. - 10:12
Köszönöm a válaszokat! Megint okosabb lettem ennyivel!
Valaki tud segíteni abban, hogy a shimano szettjei hogy vannak sorban árban, súlyban, stb. Vagy hol tudnék utána nézni?
A shimano 105-ös cucait miért hívjátok pezsgőnek?
Csak az 1055-1056 a pezsgő. Generációk szerint:
1. Arany nyilacskás, Golden Arrow, GA, ez volt a sima 105. Frikciós váltás, 5-6os menetes v UG-s sor, egyforgáspontos fékek, hosszú benyúlással ált. 1983-1986 kb.
2. 1050-1051-es szériák: ezüst vagy grafitszürke felületkezelés, 6-7es UG-s, egyforgáspontos fékek, indexelt váltás 1987-1989 kb.
3. Pezsgő, 1055-1056, hetes HG-s majd 8as HG-s, fékváltókaros, kétforgáspontos fékek, 90-es évek végéig gyártották.
4. 5500 széria, oktalink, 9es fékváltókaros rendszer, ezüst-sárga v fekete felületek. Kellemes, ma is sokat látni, főleg fékekből.
5. 5600, Hollowtech II, 10es fékváltókaros, de még szabadon libegő váltóbowdenekkel. Olcsón hozzájutsz ma már a szebb állapotú darabokhoz.
6. 5700 a jelenlegi széria, 10es, rejtetten fut a váltóbowden.
Ultegrából is csak a 64.. sorozatszámúak a tricolor-darabok. Nagyon esztétikus a 63.. aero-alfa szett, meg a 62..-es darabokból van kismillió számú, sokáig is gyártották. Piszok dekoratív az "arabeszk" v. cirádás hatszázas, annyi szent.
Legalább a jó öreg Shimano segít.. gyártási kód, típusjelzés minden esetben.. Ellenben sok sikert a 90-es évek elejének-közepének campa-felhozatalának azonosításában. Gyártási kódról jut eszembe: döbbenetes, hogy a Tricolor hajtókar =FC-6400 kb. 1987 -98 közt a láncátnyérokat leszámítva szinte változatlan formában maradt fent.. Azért az a hajtókarforma meg váltó elég "modernnek" hatott a 80-as évek végén.
Ha még esztétikum: Campa-fronton ami NAGYON szép: minden grafit felületkezelésű szett a 80as évek végéről, valamint a "Century Gray" Centaur. Valahogy ezeknek a színe szerintem jól harmonizál egy régi acélvázzal, de a Century Gray nem mutat anakronisztikusan egy modernebb vázon sem.
Agyakból meg a régebbi, 90es évek vége felé futott típusok a "harangformával". A későbbi szögletesek már nem az én világom.
Btw: Santé.. Vagy a Suntour Olé. Na, az a hófehérség se mutat rosszul a Gios kékje vagy Bianchi Celestéje mellett..
Vejnecske módosította - 2013. október 26. - 08:31
A shimano 105-ös cucait miért hívjátok pezsgőnek?
Mert pezsgo szinu. 105SC. XX-1055, XX-1056 jobbara.
A shimano 105-ös cucait miért hívjátok pezsgőnek?
csak azt hivják pezsgőnek amelyik abba a generácioba tartozik, pld 600-nál is van a trikolor.
A sebesség mindent megold.
jó hegymászó létedre miért nem elöl helyezkedtél?
Ha jol emlekszem, ahol birtam volna elorebb menni ott nem tudtam (vagy nem volt hely, vagy kanyarok voltak, ami nem az erossegem), ahol tudtam volna elorebb menni, ott meg nem birtam. Eleg sokat voltam a "pirosban", nem birtam volna menni az elejevel.