Köszi!
Licitálós aukció, 1$-ról indulnak 11e-ft körül van a végük. Az eladónak egyelőre alig van értékelése. Szóval ez nem túl biztató. Az viszont a másik oldal, hogy az eladó nem kínai, hanem Maláj (legalább is ezt adta meg), és a google-val kicsit utánanézve van a shimano-nak ott gyára, amiben "véletlenül" pedálokat is készítenek:)
Megnézem a kéo klasszikot, kösz a tippet. Igazából nem ragaszkodom a Shimano-hoz, cipőm sincs még, csak lesem a kínálatot.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10361
Írta 2013. október 31. - 09:04

#10362
Írta 2013. október 31. - 08:19

ha gyanúsan olcsó (pl. 8ezer ft egy ultegra pedál) akkor hamis. Ha emberi áron van, de olcsóbb, mint itthon, akkor nem lesz az.
Az öbölnek van egy nagyon nagy ajándéka: értékelések. Vicces, mikor a 7-8 ezer ft-os ritchey karbon nyeregcsöveknél panaszkodik a hülye, hogy "replika, replika". Annyi pénzért mit várt?
Egyébként pedálban még mindig kisebb a kockázat, mint kormányban.. Egész megbízhatóak szoktak lenni a "noname" gyártók termékei is (exustar, wellgo). Egyébként Kéo klasszikot egész jó áron kapsz itthon is, szerintem az sem rossz.
#10363
Írta 2013. október 31. - 00:31

Sziasztok!
Pedál topik eléggé kihalt, azért itt kérdezném:
Outimra szeretnék pedált, shimano 105-öt néztem ki magamnak. Láttam pl ebay-en, folyamatosan tölti fel őket a srác. Láncokat hallottam, hogy ezerre hamisítják, pedált is? Honnan érdemes beszerezni?
Előre is köszi!
#10364
Írta 2013. október 30. - 21:02

Ha már CX, ami nagyon tetszetős: "szokásos", Canyon Inflite AL.
Meg Guerciotti bicajok, azt hiszem, Planet-x forgalmazza őket. Kár, hogy itthon kevésbé ismert márka, pedig ránézésre CX-ben nagy múltja van a cégnek.
Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy CX-ben nem kritikusabb az erős és megbízható hajtáslánc? (Váltásérzet-váltó működése). Volt "szerencsém" nagyon gány Acera váltós trekkinghez, amin annyira nem volt rugóerő a váltóban, hogy tkp. minden huplin, csatornafedélen vígan verdeste a láncvillát a lánc, szinte táncolt magától, a váltás meg kritikán aluli volt (pontos, csendes, de lassú és iszonyatosan nem volt láncfeszítés).
CX-ben jobban kapnak azért az alkatrészek.
mikor én mentem akkor csepel apolo,hvz, mtb versenykormánnyal,országuti bicaj terep szingoval meg hasonló volt a felhozatal viszont jó buli(egy kicsit hiányzik is )
#10365
Írta 2013. október 30. - 13:40

Ha már CX, ami nagyon tetszetős: "szokásos", Canyon Inflite AL.
Meg Guerciotti bicajok, azt hiszem, Planet-x forgalmazza őket. Kár, hogy itthon kevésbé ismert márka, pedig ránézésre CX-ben nagy múltja van a cégnek.
Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy CX-ben nem kritikusabb az erős és megbízható hajtáslánc? (Váltásérzet-váltó működése). Volt "szerencsém" nagyon gány Acera váltós trekkinghez, amin annyira nem volt rugóerő a váltóban, hogy tkp. minden huplin, csatornafedélen vígan verdeste a láncvillát a lánc, szinte táncolt magától, a váltás meg kritikán aluli volt (pontos, csendes, de lassú és iszonyatosan nem volt láncfeszítés).
CX-ben jobban kapnak azért az alkatrészek.
#10366
Írta 2013. október 30. - 10:21

Nemrég voltam Németo-ban, ott voltak tele az újságok meg boltban is láttam egy szürke Focus Mares aluvázra épített tárcsakékes full 10-as Tiagrás gépet felsárvédőzve és 28-as Conti gumikkal 1000 helyett akciósan 600 Euroért. Nem ezt nézted ki?
Az annyiért tényleg nagyon jónak tűnt, csak olyan komor "katonai" szűrke volt, téli bringának ideális, sőt, sok is.
ez volt az: http://roadcyclinguk...4-0-review.html
Én is láttam a tour magazinban hirdetve. Ennyiért tényleg nagyon megéri, szívesen meg is venném, csak sajnos beszerezhetetlen Mo.-ról.
Amit kinéztem az is Mares sorozat, csak Ultegrával szerelve 999 Eur-ért. Akcióban már csak piros/fehérben és 54-es méretben van.
Moric módosította - 2013. október 30. - 10:22
#10367
Írta 2013. október 30. - 09:48

Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
Nemrég voltam Németo-ban, ott voltak tele az újságok meg boltban is láttam egy szürke Focus Mares aluvázra épített tárcsakékes full 10-as Tiagrás gépet felsárvédőzve és 28-as Conti gumikkal 1000 helyett akciósan 600 Euroért. Nem ezt nézted ki?
Az annyiért tényleg nagyon jónak tűnt, csak olyan komor "katonai" szűrke volt, téli bringának ideális, sőt, sok is.
ez volt az: http://roadcyclinguk...4-0-review.html
petter78 módosította - 2013. október 30. - 09:54
#10368
Írta 2013. október 30. - 08:38

Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
probáld meg,cx-en kicsit alacsonyabban ülünk,közelebb is rakjuk a kormányt, a lényeg hogy "bele tudjál bújni" a vázba mikor cipelni kell
#10369
Írta 2013. október 30. - 08:22

Ez miez? Elrejtettek egy Di2 akksi tárolóhelyet a nyeregvázcső meg hátsó kerék közt, netalántán egy egész túradoboz lett ugyanott elhelyezve, vagy férőhelyet biztosítottak a 2.5 inches külsőknek is? Meg ezek a fejcsőszögek-láncvillahosszok-középcsapágyház-esés-tengelytáv
Ciklokrossz? Túragép?
Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
#10370
Írta 2013. október 30. - 08:06

http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en
Ilyenkor lennékgazdagabb meg alacsonyabb..
Van az eladónak egy gyönyörű Klein Quantumja is, igaz, azokat ciklámenben jobb' kedvelem, mint a türkizes árnyalatban, de egyszerűen fenomenálisak kinézetre.
Ennek a Boschettinek a festése meg azonnal megfogott. : )
#10371
Írta 2013. október 30. - 06:24

Keresgéltem egy kicsit, megtaláltam a méreteket. Ezek nekem csak számok, okosabb nem lettem tőle.
Ez miez? Elrejtettek egy Di2 akksi tárolóhelyet a nyeregvázcső meg hátsó kerék közt, netalántán egy egész túradoboz lett ugyanott elhelyezve, vagy férőhelyet biztosítottak a 2.5 inches külsőknek is? Meg ezek a fejcsőszögek-láncvillahosszok-középcsapágyház-esés-tengelytáv
Ciklokrossz? Túragép?
Vejnecske módosította - 2013. október 30. - 06:26
#10372
Írta 2013. október 29. - 22:32

miért kéne sokmindent cserélned??? elég lenne csak a vázat
szerintem probáld meg,aztán ha csak a térdedig ér a váz akkor felejtsed el. mondjuk egy kicsit kissebb váz még mindig jobb mint a két számmal nagyobb.
Keresgéltem egy kicsit, megtaláltam a méreteket. Ezek nekem csak számok, okosabb nem lettem tőle.
#10373
Írta 2013. október 29. - 21:15

sajnálom, hogy nem lehet úgy bekötni, hogy mondjuk egy háromfokozatú első váltót a második fokozattáól legyen bekötve, hogy a a tripla váltó második fokozata legyen az első amit váltana, s a szélsőhelyzeteket meg beállítsam úgy hogy ne tudjon elmenni:( kár, pedig olyan szép gondolat volt:)
mire nem jó a frikciós campa első váltókar.. : )
#10374
Írta 2013. október 29. - 20:55

sajnálom, hogy nem lehet úgy bekötni, hogy mondjuk egy háromfokozatú első váltót a második fokozattáól legyen bekötve, hogy a a tripla váltó második fokozata legyen az első amit váltana, s a szélsőhelyzeteket meg beállítsam úgy hogy ne tudjon elmenni:( kár, pedig olyan szép gondolat volt:)
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#10375
Írta 2013. október 29. - 20:39

Nagy dilemmában vagyok. Van akcióban egy Focus bringa, ami nagyon jó lenne téli gépnek. Egy baj van, nekem 56-os kellene, de 54-es van már csak. Érdemes vele foglalkoznom vagy felejtsem el, nem fogom tudni jól beállítani.
Azt tudom, hogy a versenyzők kisebb vázzal mennek mint az ideális és óriási stucnikkal, meg nyeregcsővel közlekednek. Túl sok mindent kellene cserélnem, nem éri meg megvennem.
miért kéne sokmindent cserélned??? elég lenne csak a vázat szerintem probáld meg,aztán ha csak a térdedig ér a váz akkor felejtsed el. mondjuk egy kicsit kissebb váz még mindig jobb mint a két számmal nagyobb.
#10376
Írta 2013. október 29. - 20:05

Nagy dilemmában vagyok. Van akcióban egy Focus bringa, ami nagyon jó lenne téli gépnek. Egy baj van, nekem 56-os kellene, de 54-es van már csak. Érdemes vele foglalkoznom vagy felejtsem el, nem fogom tudni jól beállítani.
Azt tudom, hogy a versenyzők kisebb vázzal mennek mint az ideális és óriási stucnikkal, meg nyeregcsővel közlekednek. Túl sok mindent kellene cserélnem, nem éri meg megvennem.
#10377
Írta 2013. október 29. - 15:45

Csak agyalok, ha vennek uj hajtomuvet a teli 8-as bringan is tudnam-e majd hasznalni.
De akkor ne izguljam tul a kerdest, okes, koszi a valaszokat!
#10378
Írta 2013. október 29. - 09:49

Nekem is van kerdesem.
110-es hajtomure lehet szerezni 8-as lanchoz valo lanctanyerokat? Valami olcsobbat.
7-10-ig minden jó hozzá.
Sziasztok!
Mennyire lenne működőképes egy olyan rendszer amiben egy dupla lánctányéros karon(fc-5502) a váltást egy tripla (fd-4603) és nyolcas lánc mozogna, a váltásért egy rsx tripla fékváltókar lenne a felelős.
Mert ugye a fokozatot be lehet úgy állítani, hogy a triplával csak két fokozatot lehet állítani, a 9sebességre tervezett hajtóművön a nyolcas el fog menni, hiszen 7évig így használtam ez nem is kérdés, de mi a helyzet a 10sebességhez tervezett tripla váltóval?
Mert elvileg ugye szűkebb, mint 8/9 rendszer de fajlagosan mégiscsak nagyobb a szélesség, hiszen triplához van kitalálva, ezért én működőnek gondolom.. Mi erről a véleményetek?
Ha valami csoda folytán idővel triplára lenne upgradelve a hajtómű, de továbbra is nyolcas maradna a rendszer, az mennyire lenne bajos ezzel a tripla váltóval?
Egy 158cmes nőnek az ilyen online bikesize rendszer 165ös hajtókar hosszt írt elő, mekkora vétek a 172,5es adni?
Egy 48as gepida vázszetthez mekkora stucni lenne ildomos egy 158cm magas nő számára?
Nem lesz jó a tripla váltó hozzá.
A sebesség mindent megold.
#10379
Írta 2013. október 29. - 06:20

Nekem is van kerdesem.
110-es hajtomure lehet szerezni 8-as lanchoz valo lanctanyerokat? Valami olcsobbat.
miért nem jó a 9-10? Nálam a Basson mikor a hajtókar lecserélődött Mirage UT-re (10s) de maradt a 8as felállás (8as sor, HG40 lánc, campa sor-váltó, 105 átdobó) annyi történt, hogy gyorsabb lett elöl a váltás, hamarabb felvette-letette a láncot.
Trimmelni se kell többet, a lánc se súrolja a lánctányérokat, meg elég sok 10s hajtókar-lánctányér, de teljesen 8-9es rendszer párosítást látni
#10380
Írta 2013. október 28. - 23:06

Nekem is van kerdesem.
110-es hajtomure lehet szerezni 8-as lanchoz valo lanctanyerokat? Valami olcsobbat.
furatkörre gondolsz 110alatt?
Persze.
pl:http://ebike.hu/term...anyer-5karos/?r[0]=8214
(valamiért nem engedi a szűrt eredményt linkelni: http://ebike.hu/term...32c-compactgear
a zárójelet a végéről ki kell törölni, valamiért automatikusan odateszi a motor...)
http://www.bike-comp...mcl=kettenblatt ő 8/9-hez volt anno hirdetve.
Valami olyan dereng nekem, hogy a 8/9 lánckerék szélesség azonos, csak a térköz lett kisebbre szabva, emiatt a 9 fokozoathoz készült első lánctányér tuti kompatibilis lenne, de majd az okosok kijavítanak.
_A módosította - 2013. október 28. - 23:15
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???