Sziasztok!
Szeretnék véleményt kérni az alábbi vázról (megéri-e az árát, milyen állapotúnak tűnik, stb):
http://apro.bikemag....on-l196850.html
A Bottecchia vázról lenne szó.
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Szeretnék véleményt kérni az alábbi vázról (megéri-e az árát, milyen állapotúnak tűnik, stb):
http://apro.bikemag....on-l196850.html
A Bottecchia vázról lenne szó.
Válaszokat előre is köszönöm.
http://stores.ebay.c...d=p4634.c0.m322
exustar kéo pedálok aukción.. figyelj, holnap jár le : )
már vásároltam high on bikes-tól, 5 munkanap alatt itt volt a termék. Nem egy ördögtől való eladó.
Hozzáadtam a megfigyeltekhez:)![]()
Megnéztem a stopli árakat közben....kicsit el is ment a shimano-tól a kedvem. 6000ft alatt nem igazán van stopli, míg pl az általad ajánlott look keo classic-hoz 3000ft-ért lehet kapni. Meg alinkelt exustar is keo kompatibilis...
Köszi a tippeket!
Köszi!
Licitálós aukció, 1$-ról indulnak 11e-ft körül van a végük. Az eladónak egyelőre alig van értékelése. Szóval ez nem túl biztató. Az viszont a másik oldal, hogy az eladó nem kínai, hanem Maláj (legalább is ezt adta meg), és a google-val kicsit utánanézve van a shimano-nak ott gyára, amiben "véletlenül" pedálokat is készítenek:)
Megnézem a kéo klasszikot, kösz a tippet. Igazából nem ragaszkodom a Shimano-hoz, cipőm sincs még, csak lesem a kínálatot.
http://stores.ebay.c...d=p4634.c0.m322
exustar kéo pedálok aukción.. figyelj, holnap jár le : )
már vásároltam high on bikes-tól, 5 munkanap alatt itt volt a termék. Nem egy ördögtől való eladó.
Köszi!
Licitálós aukció, 1$-ról indulnak 11e-ft körül van a végük. Az eladónak egyelőre alig van értékelése. Szóval ez nem túl biztató. Az viszont a másik oldal, hogy az eladó nem kínai, hanem Maláj (legalább is ezt adta meg), és a google-val kicsit utánanézve van a shimano-nak ott gyára, amiben "véletlenül" pedálokat is készítenek:)![]()
Megnézem a kéo klasszikot, kösz a tippet. Igazából nem ragaszkodom a Shimano-hoz, cipőm sincs még, csak lesem a kínálatot.![]()
ha gyanúsan olcsó (pl. 8ezer ft egy ultegra pedál) akkor hamis. Ha emberi áron van, de olcsóbb, mint itthon, akkor nem lesz az.
Az öbölnek van egy nagyon nagy ajándéka: értékelések. Vicces, mikor a 7-8 ezer ft-os ritchey karbon nyeregcsöveknél panaszkodik a hülye, hogy "replika, replika". Annyi pénzért mit várt?
Egyébként pedálban még mindig kisebb a kockázat, mint kormányban.. Egész megbízhatóak szoktak lenni a "noname" gyártók termékei is (exustar, wellgo). Egyébként Kéo klasszikot egész jó áron kapsz itthon is, szerintem az sem rossz.
Sziasztok!
Pedál topik eléggé kihalt, azért itt kérdezném:
Outimra szeretnék pedált, shimano 105-öt néztem ki magamnak. Láttam pl ebay-en, folyamatosan tölti fel őket a srác. Láncokat hallottam, hogy ezerre hamisítják, pedált is? Honnan érdemes beszerezni?
Előre is köszi!
Ha már CX, ami nagyon tetszetős: "szokásos", Canyon Inflite AL.
Meg Guerciotti bicajok, azt hiszem, Planet-x forgalmazza őket. Kár, hogy itthon kevésbé ismert márka, pedig ránézésre CX-ben nagy múltja van a cégnek.
Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy CX-ben nem kritikusabb az erős és megbízható hajtáslánc? (Váltásérzet-váltó működése). Volt "szerencsém" nagyon gány Acera váltós trekkinghez, amin annyira nem volt rugóerő a váltóban, hogy tkp. minden huplin, csatornafedélen vígan verdeste a láncvillát a lánc, szinte táncolt magától, a váltás meg kritikán aluli volt (pontos, csendes, de lassú és iszonyatosan nem volt láncfeszítés).
CX-ben jobban kapnak azért az alkatrészek.
mikor én mentem akkor csepel apolo,hvz, mtb versenykormánnyal,országuti bicaj terep szingoval meg hasonló volt a felhozatal
viszont jó buli(egy kicsit hiányzik is )
Ha már CX, ami nagyon tetszetős: "szokásos", Canyon Inflite AL.
Meg Guerciotti bicajok, azt hiszem, Planet-x forgalmazza őket. Kár, hogy itthon kevésbé ismert márka, pedig ránézésre CX-ben nagy múltja van a cégnek. ![]()
Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy CX-ben nem kritikusabb az erős és megbízható hajtáslánc? (Váltásérzet-váltó működése). Volt "szerencsém" nagyon gány Acera váltós trekkinghez, amin annyira nem volt rugóerő a váltóban, hogy tkp. minden huplin, csatornafedélen vígan verdeste a láncvillát a lánc, szinte táncolt magától, a váltás meg kritikán aluli volt (pontos, csendes, de lassú és iszonyatosan nem volt láncfeszítés).
CX-ben jobban kapnak azért az alkatrészek.
Nemrég voltam Németo-ban, ott voltak tele az újságok meg boltban is láttam egy szürke Focus Mares aluvázra épített tárcsakékes full 10-as Tiagrás gépet felsárvédőzve és 28-as Conti gumikkal 1000 helyett akciósan 600 Euroért. Nem ezt nézted ki?
Az annyiért tényleg nagyon jónak tűnt, csak olyan komor "katonai" szűrke volt, téli bringának ideális, sőt, sok is.
ez volt az: http://roadcyclinguk...4-0-review.html
Én is láttam a tour magazinban hirdetve. Ennyiért tényleg nagyon megéri, szívesen meg is venném, csak sajnos beszerezhetetlen Mo.-ról.
Amit kinéztem az is Mares sorozat, csak Ultegrával szerelve 999 Eur-ért. Akcióban már csak piros/fehérben és 54-es méretben van.
Edited by Moric, 2013. October 30. - 10:22.
Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
Nemrég voltam Németo-ban, ott voltak tele az újságok meg boltban is láttam egy szürke Focus Mares aluvázra épített tárcsakékes full 10-as Tiagrás gépet felsárvédőzve és 28-as Conti gumikkal 1000 helyett akciósan 600 Euroért. Nem ezt nézted ki?
Az annyiért tényleg nagyon jónak tűnt, csak olyan komor "katonai" szűrke volt, téli bringának ideális, sőt, sok is.
ez volt az: http://roadcyclinguk...4-0-review.html
Edited by petter78, 2013. October 30. - 09:54.
Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
probáld meg,cx-en kicsit alacsonyabban ülünk,közelebb is rakjuk a kormányt, a lényeg hogy "bele tudjál bújni" a vázba mikor cipelni kell ![]()
Ez miez? Elrejtettek egy Di2 akksi tárolóhelyet a nyeregvázcső meg hátsó kerék közt, netalántán egy egész túradoboz lett ugyanott elhelyezve, vagy férőhelyet biztosítottak a 2.5 inches külsőknek is? Meg ezek a fejcsőszögek-láncvillahosszok-középcsapágyház-esés-tengelytáv
Ciklokrossz? Túragép?
Igen, jól látod, ez egy ciklokrossz váz. Ebből lehetne a téli edzőgépem, csak nem merem megvenni, mert kisebb mint amit javasolnak a méretemhez.
http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en
Ilyenkor lennékgazdagabb meg alacsonyabb..
Van az eladónak egy gyönyörű Klein Quantumja is, igaz, azokat ciklámenben jobb' kedvelem, mint a türkizes árnyalatban, de egyszerűen fenomenálisak kinézetre.
Ennek a Boschettinek a festése meg azonnal megfogott. : )
Keresgéltem egy kicsit, megtaláltam a méreteket. Ezek nekem csak számok, okosabb nem lettem tőle.
Ez miez? Elrejtettek egy Di2 akksi tárolóhelyet a nyeregvázcső meg hátsó kerék közt, netalántán egy egész túradoboz lett ugyanott elhelyezve, vagy férőhelyet biztosítottak a 2.5 inches külsőknek is? Meg ezek a fejcsőszögek-láncvillahosszok-középcsapágyház-esés-tengelytáv
Ciklokrossz? Túragép? ![]()
Edited by Vejnecske, 2013. October 30. - 06:26.
miért kéne sokmindent cserélned??? elég lenne csak a vázat
szerintem probáld meg,aztán ha csak a térdedig ér a váz akkor felejtsed el. mondjuk egy kicsit kissebb váz még mindig jobb mint a két számmal nagyobb.
Keresgéltem egy kicsit, megtaláltam a méreteket. Ezek nekem csak számok, okosabb nem lettem tőle.

sajnálom, hogy nem lehet úgy bekötni, hogy mondjuk egy háromfokozatú első váltót a második fokozattáól legyen bekötve, hogy a a tripla váltó második fokozata legyen az első amit váltana, s a szélsőhelyzeteket meg beállítsam úgy hogy ne tudjon elmenni:( kár, pedig olyan szép gondolat volt:)
mire nem jó a frikciós campa első váltókar.. : )
sajnálom, hogy nem lehet úgy bekötni, hogy mondjuk egy háromfokozatú első váltót a második fokozattáól legyen bekötve, hogy a a tripla váltó második fokozata legyen az első amit váltana, s a szélsőhelyzeteket meg beállítsam úgy hogy ne tudjon elmenni:( kár, pedig olyan szép gondolat volt:)
Nagy dilemmában vagyok. Van akcióban egy Focus bringa, ami nagyon jó lenne téli gépnek. Egy baj van, nekem 56-os kellene, de 54-es van már csak. Érdemes vele foglalkoznom vagy felejtsem el, nem fogom tudni jól beállítani.
Azt tudom, hogy a versenyzők kisebb vázzal mennek mint az ideális és óriási stucnikkal, meg nyeregcsővel közlekednek. Túl sok mindent kellene cserélnem, nem éri meg megvennem.
miért kéne sokmindent cserélned??? elég lenne csak a vázat
szerintem probáld meg,aztán ha csak a térdedig ér a váz akkor felejtsed el. mondjuk egy kicsit kissebb váz még mindig jobb mint a két számmal nagyobb.
Nagy dilemmában vagyok. Van akcióban egy Focus bringa, ami nagyon jó lenne téli gépnek. Egy baj van, nekem 56-os kellene, de 54-es van már csak. Érdemes vele foglalkoznom vagy felejtsem el, nem fogom tudni jól beállítani.
Azt tudom, hogy a versenyzők kisebb vázzal mennek mint az ideális és óriási stucnikkal, meg nyeregcsővel közlekednek. Túl sok mindent kellene cserélnem, nem éri meg megvennem.
Csak agyalok, ha vennek uj hajtomuvet a teli 8-as bringan is tudnam-e majd hasznalni.
De akkor ne izguljam tul a kerdest, okes, koszi a valaszokat! ![]()