Nyeregvázcsőszög nélkül felesleges összehasonlítani a felsőcsőhosszakat.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#10321
Írta 2013. november 10. - 21:02
#10322
Írta 2013. november 10. - 20:55
szeretnek kicsit belekostolni a cyclocrossba. nem versenyezni, csak amolyan mindenes bringanak - aszfalt + lightos terep.
a meretezessel kicsit zavarban vagyok, hogy van hogy cmkent kovetik egymast - es ehhez kepest nagy elteresek vannak a nyeregcso, es a vizszintes felsocso viszonylataban a gyartok kozott.
185cm magas vagyok, 89-90cmes labhossz. par pelda a jonak gondolt meretrol, 56-57cm felsocso hosszt tippelnem jonak (nyeregcso, felsocso):
canyon inflite 58 (L): 570, 563 (mi a fene 58?)
cannondale caadx 56: 550, 560
cannondale caadx 58: 570, 575 (detto)
planet-x xls 59 (XL): 590, 568
specialized crux 56: 550, 560
specialized crux 58: 570, 570
rose pro dx 60: 600, 560
felso cso alapjan 560-575ig terjed a mezony, viszont nyeregcsonel 550-600ig (5cm!). raadasul a legmagasabb az egyik legrovidebb vaz. van egy ss varosi bringam egyenes kormannyal, ott az 575, 575 meret franko.
mire kell figyelni a cx geonal?
mennyire lehet korrigalni itt stucnival, es egyeb alkatresszel?
arn módosította - 2013. november 10. - 20:56
#10323
Írta 2013. november 10. - 19:34
10es Campa fékváltókar tényleg hibátlanul működik megfelelő bovdenbekötéssel 9es Shimano hátsóváltóval és fogsorral?
#10324
Írta 2013. november 10. - 10:08
A 10s ergopowerek közül van pár, ahol a fékváltókar-gumin a hüvelykváltó alatti "kivágás" csak egy pont, gondolom, azoknál, amiknél csak egyesével léphetsz, meg a balos indexelt (xenonon, mirage-on, veloce-n, centauron meg athenan láttam ilyet).
Mi előtt megvettem a grey centaurt (amit te installáltál) volt nálam egy ilyen egyet lépő veloce, amit nem sokkal később eladtam. a fő különbség talán nem is a multiple váltás, hanem a felhasznált anyagokban érdekes. kb 50 grammal könnyebb a veloce és a burkolat alá benézve sokkal nagyobb az 1 cm3-re jutó műanyag aránya, mint a teljesen vas centaurban.
- Vejne kedveli ezt
#10326
Írta 2013. november 10. - 06:44
a diós rögzítés nem fedi a valóságot. ez ékes.
A 10s ergopowerek közül van pár, ahol a fékváltókar-gumin a hüvelykváltó alatti "kivágás" csak egy pont, gondolom, azoknál, amiknél csak egyesével léphetsz, meg a balos indexelt (xenonon, mirage-on, veloce-n, centauron meg athenan láttam ilyet).
http://www.rosebikes...hift/aid:477902
Itt a képen úgy néz ki, végig van "vágva" a gumi, ahogy kell (a saját 10es velocemon is végig van vágva, igaz, csak 5-lánckereket vált lefelé, 3-at fel, a balos meg frikciós). Az azt hiszem, 2010-es, mert már az új magas-csúcsos fékváltókar-formával megy (ami szerintem nagyon komfortos, tényleg jól megalkotta C)
Egy ismerős keres 10es váltókart, talán apróból lenne érdemes? Csak egy veloce fékváltókar nem sokkal drágább boltban kábellel, mint használtan KÁBEL NÉLKÜL. (ie. boltban 30, kábellel, újonnan, frissen, míg apróban 20ért látni most, de ugyebár a rugók kopnak, nem lehet tudni, mennyit futott, meg kábel sincs hozzá)
Mondjuk az ő döntése, én csak ajánlottam neki, hogy ne 8as clarist vagy 2300ast vegyen, hanem 10es campyt. Azzal is tökéletesen vált a 8as shimano váltó shimano soron (ld. rose vásárlói vélemények) és sokkal könnyebb, robusztusabb, nomeg árra ugyanannyi.
#10327
Írta 2013. november 09. - 14:49
Errefelé diós nyeregcső néven is futkos.
Egyébként van egy kereked talán hirdetésben nagyon jó küllőkkel, ami...
http://www.ebay.com/...=item25828e8566
a jelek szerint nem svájci, hanem szváziföldi ez legalább aranyos. Egyébként 3 csomagot rendelve pont tud fűzni az ember egy 28-24 küllős kerékszettet, más kérdés, hogy nem tudom, ilyen vékony küllők mennyire illenek kevés küllős kerékszetthez (bár a 28-24 nem extrém, de még mindig 36-32 alatt van)
a diós rögzítés nem fedi a valóságot. ez ékes.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10328
Írta 2013. november 09. - 13:47
lehet hogy nem olvasok elég hirdetést, de nekem új kifejezés a "nyeregstucni" :-)
a matrica nem látszik, de a zero a legjobb deda cső?
Errefelé diós nyeregcső néven is futkos.
Egyébként van egy kereked talán hirdetésben nagyon jó küllőkkel, ami...
http://www.ebay.com/...=item25828e8566
a jelek szerint nem svájci, hanem szváziföldi ez legalább aranyos. Egyébként 3 csomagot rendelve pont tud fűzni az ember egy 28-24 küllős kerékszettet, más kérdés, hogy nem tudom, ilyen vékony küllők mennyire illenek kevés küllős kerékszetthez (bár a 28-24 nem extrém, de még mindig 36-32 alatt van)
#10329
Írta 2013. november 09. - 09:27
lehet hogy nem olvasok elég hirdetést, de nekem új kifejezés a "nyeregstucni" :-)
a matrica nem látszik, de a zero a legjobb deda cső?
azt hiszem nem a zero a legjobb.
ez meg a "nyeregstucni": https://www.google.h...post%2F;500;287
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10330
Írta 2013. november 09. - 09:11
tegnap írok ezekről a vázakról: http://apro.bikemag....x-l198865.html# erre tessék.
igaz ez mér nem oria csöves. elég csábító ajánlat. még méretben is jó lenne.
lehet hogy nem olvasok elég hirdetést, de nekem új kifejezés a "nyeregstucni" :-)
a matrica nem látszik, de a zero a legjobb deda cső?
#10331
Írta 2013. november 09. - 06:39
Miért írja Recikli a 60-58-as vázra, hogy hatalmas? nem látott még embert?
http://www.lfgss.com...ad114881-3.html
EZ. Nagy.
A Luciano Paletti váz meg valami nyálcsorgás, azokkal a csövekkel.. Whoó.
Olyan elmebajos árakon megy most 8as campa, hogy erősen elgondolkoztam: hátsó váltó-kerékszett-fékváltókar-fékek mehetnek "classified"-ba, és jöhet olcsó 10-es, bár abból meg a nagyon olcsó (xenon, mirage) olyan fröcsi műanyag, hogy a tejfölöspohár hozzá képest masszív veretes csúcstechnika. ![]()
http://www.lfgss.com/forum63.html
Vejnecske módosította - 2013. november 09. - 06:42
#10332
Írta 2013. november 09. - 05:14
tegnap írok ezekről a vázakról: http://apro.bikemag....x-l198865.html# erre tessék.
igaz ez mér nem oria csöves. elég csábító ajánlat. még méretben is jó lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10333
Írta 2013. november 08. - 16:00
na, ismét Oria.. GM00, ami bordás, nagyon szép csőszett, kb. 1900 gramm muffok nélkül.
http://www.lfgss.com/thread116159.html
Azért ezt téli bringának nem építeném meg nyugodt szívvel : )
moser vázak is készültek belőle. legalábbis itthon ezek a legismertebbek. nem voltak túl könnyűek,még keményforrasztással sem. úgy meg még inkább,h a nyeregcsövének ékesnek kellet lennie,mint a stucniknál. http://www.flickr.co...in/photostream/
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10334
Írta 2013. november 08. - 14:49
spirit szett, ami 1kg. muffok nem nehezítik, bár a hegesztés sem súlytalan, sőt. középcsapágyház és papucsok további 200 gr. további 100 a vázra kerülő apróságok: fékhíd, konzolok...festéssel együtt is 1350. a te általad belinkelt cucc már 1600-t ír teljes vázszettre. ezek szerint 250 grmmos karbonvillával adják?
na, ismét Oria.. GM00, ami bordás, nagyon szép csőszett, kb. 1900 gramm muffok nélkül.
http://www.lfgss.com/thread116159.html
Azért ezt téli bringának nem építeném meg nyugodt szívvel : )
#10335
Írta 2013. november 06. - 15:35
Én azt hittem, vellával együtt van a tömeg.
http://roadcyclinguk...dor-cycles.html
Amúgy nem baba, kúpos fejcső, túlméretes középcsapágyház, nagyon "acélos".
spirit szett, ami 1kg. muffok nem nehezítik, bár a hegesztés sem súlytalan, sőt. középcsapágyház és papucsok további 200 gr. további 100 a vázra kerülő apróságok: fékhíd, konzolok...festéssel együtt is 1350. a te általad belinkelt cucc már 1600-t ír teljes vázszettre. ezek szerint 250 grmmos karbonvillával adják?
#10336
Írta 2013. november 06. - 15:16
1800 csak a váz , 52-es méretben
Én azt hittem, vellával együtt van a tömeg.
http://roadcyclinguk...dor-cycles.html
Amúgy nem baba, kúpos fejcső, túlméretes középcsapágyház, nagyon "acélos".
#10337
Írta 2013. november 06. - 14:52
#10338
Írta 2013. november 06. - 14:11
Régen volt lehetőség nick változtatására, de aztán beragadt a regelt név..
Vejnecske, lehet rosszul tudom, de a wilierednek hajlított csövei vannak, ami rezgéscsillapításban, mint komfort mindenképpen sokat tud neked adni;)
Igen, a támvillák, alsócső és felsőcső is. Nem rossz szerintem amatőrhobbistahétvégiharcosnak. ![]()
Condor Super Acciaiot ismeri valaki? Ha már acélváz.
http://www.cyclingne...r-super-acciaio
http://www.condorcyc...lypage.tpl.html
az az 1800 gr villával együtt azért. Kellemes.
Vittore: az egy "gramm-mániás" megoldás. Hosszabbnak érzed a rövidebb stucnit is, szóval használhatsz rövidebbet, ami könnyebb, meg közvetlenebb. Cserébe nem tompít úgy. : )
Vejnecske módosította - 2013. november 06. - 14:13
#10339
Írta 2013. november 06. - 13:29
http://www.velossimo..._044_resize.jpg
a szerintem jó helyre pozícionált fvkar. 5000 helyen láttam már ilyen kormány felső ívét a stucnival egyvonalba forgatva és ott feltenni a kart. aztán ment a csodálkozás, hogy a 90-es stucni is túl hosszú ![]()
#10340
Írta 2013. november 06. - 12:49
Nocsak, nocsak, mintha a méretem lenne.
Magyar öböllernek van érdekes vázacskája, OS acélcsövek meg természetesen karbon hátsó háromszög. Már egyszer linkelte itt valaki, de szerencsére az öböl kereső elsőnek hozza fel a "moser track frame carbon rear triangle" szavakra:
http://www.ebay.com/...=item3cd78c7193
sőt, cserélhető papucsos, szóval jó lehet országútra is. Érdekes cuccai vannak ennek a Geoffnak, bár az árait elnézve kétlem, hogy itthonra sokat adna el belőlük
Vázszetteknél én sajna nagyon konzervativ tudok lenni. Szeretem az érdekes csőformákat, a bordás csöveket, de a hajlitott csövek nem jönnek be, egy cső legyen csak egyenes. Kedvelem a finom varratokat, de a félig eldolgozott nem az esetem, akkor legyen "gittpikkelyszeru" inkább. Vázanyag meg bármi lehet, bár bevallom: a titánt nem tartom sem esztétikusnak, sem racionálisnak (az ára, exkluzivitása miatt főleg). Egyszeruen nem tetszik se a nyers titánszin, se a "köztes átmérőju csövek" megjelenése. : )
Whm. Egyébként nick-változtatást lehet kezdeményezni?
Régen volt lehetőség nick változtatására, de aztán beragadt a regelt név..![]()
Vejnecske, lehet rosszul tudom, de a wilierednek hajlított csövei vannak, ami rezgéscsillapításban, mint komfort mindenképpen sokat tud neked adni;)
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





