Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#10261
Írta 2013. november 20. - 15:05
#10262
Írta 2013. november 20. - 14:59
a 7-es váltó nem igazán perfekt a 8-as sorral és 8-as sti-vel. gondolom amiatt van a különbség, hogy a 7-es rendszereknél 126mm, a 8-asoknál 130mm a papucstáv
#10263
Írta 2013. november 20. - 14:56
a váltókanálról
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=1E0310B9-B103-461E-B523-45EBC7FE703F&Enum=108&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=108&AbsPos=1 8as
kicsit körülményes lenne elmagyarázni,de külsőleg csak abban különböznek.
talán így jobban látszik:
8as
7es
Látom, a 7-es aerodinamikusabb. ![]()
A sebesség mindent megold.
#10264
Írta 2013. november 20. - 14:39
A hátsó váltót hogyan különbözteted meg a 7-estől?
a váltókanálról ![]()
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=1E0310B9-B103-461E-B523-45EBC7FE703F&Enum=108&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=108&AbsPos=1 8as
kicsit körülményes lenne elmagyarázni,de külsőleg csak abban különböznek.
talán így jobban látszik:
8as
7es
donciccio módosította - 2013. november 20. - 14:43
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10265
Írta 2013. november 20. - 14:22
csak 1 gond van ezzel a szettel: mégpedig az,h a váltói a 7es szetté. nem a 8asé,és az első váltó nem tudom,h szuperálna az sti-vel. ez a komplett szett így nem ér sokat. ha 8ashoz való váltók lennének,akkor reális lehet a 45 papír.
A hátsó váltót hogyan különbözteted meg a 7-estől?
A sebesség mindent megold.
#10266
Írta 2013. november 20. - 14:00
ezért mennyit lenne érdemes adni? http://apro.bikemag....an-l200824.html
csak 1 gond van ezzel a szettel: mégpedig az,h a váltói a 7es szetté. nem a 8asé,és az első váltó nem tudom,h szuperálna az sti-vel. ez a komplett szett így nem ér sokat. ha 8ashoz való váltók lennének,akkor reális lehet a 45 papír.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10267
Írta 2013. november 20. - 11:34
ezért mennyit lenne érdemes adni? http://apro.bikemag....an-l200824.html
FVK 15
Fékszett 8
Hátsó váltó 4
Első váltó 2
Hajtókar 8
Középrész 3
Lánc 2
sor 2
összesen: 44, de ha szép állapotú, 45 is játszhat. Szerintem. Ettől olcsóbban külön-külön nem nagyon látsz hasonló kaliberu alkatrészeket, cserébe egyben valami kedvezmény élhetne.
Amúgy ebayen érdemes megnézni Velossimo profilját : D Gondolom, sokat értékesit idehaza a cuccok közül.
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2562
De a jelek szerint vásárolnak tőle bőven, csak nem itthon ![]()
Egyébként elfogult vagyok azokkal a régi sh szettekkel szemben (pezsgő, trikolor, rx100, rsx), mert van bennük valami ami megfogja az ember lelkét. Bár a revomagon volt egy cikk egy kályhacső Bianchiról, amin Exage300 szett volt, és ott irták a fékszett tömegét, amit nehezen hiszek, mert a BR-6400-ás egyforgáspontos tricolort 368 grammra mértem, ezért kétségem van afelől, hogy az exage tényleg 306 vagy mennyi : )
Vejnecske módosította - 2013. november 20. - 11:36
#10268
Írta 2013. november 20. - 08:31
#10269
Írta 2013. november 19. - 19:05
Egy "gyonyoru" De Rosa!
Mit ittak ezek???
fujj. ez vmi alu csőszett, amit a garázsban felejtettek és Tibi rátolatott a kocsijával, de sajnálták kidobni? :-)
#10270
Írta 2013. november 19. - 18:13
Sziasztok!
Van egy Suntor Radius hajtóművem, amit át szeretnék rakni egy másik vázra. A régi vázon a középrész angolmenetes, 122,5 mm-es tengellyel van. Az új váz olaszmenetes, a középrész tengelyének hossza 111 mm. Okozhat ez problémát? A hátsó sor 7-es Shimano.
Köszi előre is a válaszokat.
#10271
Írta 2013. november 19. - 16:45
#10272
Írta 2013. november 19. - 13:02
magánszemély vs. kereskedő:
http://apro.bikemag....a-l200697.html#
http://www.hasznaltb...8&cc=137&p=1148
az Easton 7005-ás aluvázakról mi a vélekedés? : ) Ráadásul a kereskedő indulója karbon villával és ahead rendszerrel mutatja magát, meg Delta pedálokkal : )
#10273
Írta 2013. november 19. - 11:03
Ez a katalogus nekem megvolt, amikor aktualis volt... Eleg sokat nezegettem. ![]()
Akkor meg volt MTB szettjuk is.
#10274
Írta 2013. november 19. - 06:33
a c record cikkhez találtam 1 jó fotót:

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10275
Írta 2013. november 18. - 20:09
Hogy működik-e a 9-es sh hátsó váltó-sor egy 10es campa fékváltókarral, nos, arra van bizonyíték:
http://www.roadbiker...-penny-pinching
meglepően toleráns amúgy a "jelentések" szerint a 10-es campy fékváltókar, 8as sort gond nélkül viszi, de a hetessel sem gyűlik meg a baja; sőt, úgy hallottam, sokan cx-re kifejezetten szeretik a 10es campy váltó-sh-8as renszer felállást a robusztus mivolta miatt.
http://www.bikeradar...0004&t=12937025
Mondjuk ez megint olyan, hogy opciókat ad egy régebbi 8as masina "apránként" való fejlesztésére, amit a váltókarral kezd el valaki, aztán kerül sorra a hajtáslánc többi eleme. Mindig "kevesebb a veszélye", mert egy komplett gruppó eladása esetén előfordulhat, hogy nem akad jelentkező, és a cuccok egy része a tulajon marad.
Vejnecske módosította - 2013. november 18. - 20:12
#10276
Írta 2013. november 17. - 22:08
>ilyen kormányt láttál már? Vagy valaki hallott már ilyesmiről?
Hat az a "nyereg" (fotel) se volt semmi. ![]()
Szerintem semmi extra egyebkent a kormany, "aero" tema, valodi mernoki munka nelkul.
ave módosította - 2013. november 17. - 22:10
#10277
Írta 2013. november 17. - 22:02
Warren Barguil (csak 22 eves, de 2 Vuelta szakaszt nyert iden)
28000 km /ev
80 versenynap
Ha atlag 120km-t veszek, akkor csak versenyzessel ment 9600km-t, tehat kb. 18k az edzes.
183cm es 60kg. Vagyis kb. mint en, csak o nem eszik pizzat, gondolom, meg hat az a plusz 18000 km.
#10278
Írta 2013. november 17. - 08:43
Akinek lenne kb. 58-59-es acél vagy aluváza eladó, 130-as hátsó papucstávval, és opcionálisan 27.2-es nyeregcsőmérettel (villa nem szükséges, elég a váz.) Az nyugodtan szólhatna : )
A méret ellenére a váz nem nekem kéne, sőt, mivel a személy tőlem jó 3 cm-el colosabb, így tényleg nem hátrány az 57 körüli felsőcsőhossz sem.
Ja, és, colos fejcső, mert a kormánycsapi-villa mindketten colosok. Ugyan láttam már colos fejcsőbe helyezett /8ados villát, meg vice versa, de most maradjon minden "eredeti".
Tegnap volt alkalmam kicsit pedálfordulat-mérővel bóklászni, egész érdekes élmény volt. Főleg, hogy ismételten alsócsöves váltással volt fuszerezve. Mindig van egy kis titkos vonzódás, mert olcsóból könnyűt tudsz készíteni (ugyebár egy fékkar-pár 300 gr alatt van, a váltókarok 80 körül, és még a bowdenházon is spórolsz egy kicsit. A váltás meg egész kellemes, nagyon "közvetlenül" fut a bowden a váltóhoz.)
#10279
Írta 2013. november 16. - 15:28
Donciccio: ilyen kormányt láttál már? Vagy valaki hallott már ilyesmiről?
http://www.ebay.co.u...=item3cd7e91e82
plusz, a szénacélt is lehet ízlésesen tálalni:
még nem láttam ilyen kormányt. azt hittem,h vlmi ivószatyrot lehet beletenni,de nem hiszem. nem is tudom mi célt szolgál6 az a púp.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10280
Írta 2013. november 15. - 20:38
Donciccio: ilyen kormányt láttál már? Vagy valaki hallott már ilyesmiről? ![]()
http://www.ebay.co.u...=item3cd7e91e82
plusz, a szénacélt is lehet ízlésesen tálalni:
http://www.ebay.co.u...=item3ccada3fc9

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






