Milyen jó meleg volt akkor, nekem is szép élmények fűződnek ahhoz a naphoz.
Jani nem tudok üzenetet írni neked.
facén megoldottam. fontos lenne a válaszod. köszi.
donciccio módosította - 2013. november 22. - 09:10
Milyen jó meleg volt akkor, nekem is szép élmények fűződnek ahhoz a naphoz.
Jani nem tudok üzenetet írni neked.
facén megoldottam. fontos lenne a válaszod. köszi.
donciccio módosította - 2013. november 22. - 09:10
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Szerintem a felsorolt szempontok közül semelyikre sincs érezhető hatással az, hogy melyik oldalon van a húzott - és a nyomott küllő. Én azt tanácsolom, hogy a húzott küllő (hátsó kerék esetében a hajtáskor feszülő küllő) legyen az agyperem külső felén és szimmetrikusra fűzd a kereket. Elől felnifék esetén az agyat nem terheli nyomaték, ott teljesen mindegy, de úgy szép ha a hátsóval azonos.
Szerintem felnifék esetén praktikus hajtásirányban a csavarni kereket. Illetve én nem tartom szépnek, ha nem szimmetrikusan tükrözve fűzik az első köröket, hanem átpotyogtatják egy oldalról.
Van valahol erről a témáról egy kimerítő cikk itt, de hirtelen nem találom. Lehet, hogy még papíralapon ment?
youtube-n van példa mindenre, van aki a perem külső és van aki a belső oldaláról kezdi a fűzést
kerékfűzés téma:
gyorsíthatóság, fékezés, vagy a minél ritkább centrírozás szempontjából szerintetek van jelentősége, hogy fűzött kerék esetén az agyperem melyik oldalán vannak a – nem tudom a magyar nevüket – trailing és a leading küllők?
Szerintem felnifék esetén praktikus hajtásirányban a csavarni kereket. Illetve én nem tartom szépnek, ha nem szimmetrikusan tükrözve fűzik az első köröket, hanem átpotyogtatják egy oldalról.
Van valahol erről a témáról egy kimerítő cikk itt, de hirtelen nem találom. Lehet, hogy még papíralapon ment?
kerékfűzés téma:
gyorsíthatóság, fékezés, vagy a minél ritkább centrírozás szempontjából szerintetek van jelentősége, hogy fűzött kerék esetén az agyperem melyik oldalán vannak a – nem tudom a magyar nevüket – trailing és a leading küllők?
Sziasztok, tegnap este egy autóval együtt ellopták egy barátom bringáját is, a csomagtartóban volt.
Fullcarbon Ginat TCR composite váz és villa, csak lakkozott, carbon mintás (ránézésre fekete) M-es méret
10-es Ultegra szett, külső bowdenes R600 kompakt hajtómű, 550-es Shimano kerekek, fehér "díszcsíkos" Hutchinson gumik, Ritchey WCS anatomikus kormány, Giant stucni és nyeregcső, Selle Italia C2 nyereg.
Nem hinném, hogy a bikemagon felbukkanna, de talán egyéb, nem bringás apróhirdetőkön előbb-utóbb igen. Ha látnátok valahol szóljatok légyszi.
Meg az is gyanús, ha valaki csak fagyizni jár egy PONT ilyennel.
Köszi!
https://www.facebook...&type=1
Bocsánat a linkért, de:
http://bolha.testbik...php?clid=165568
ez mennyire éri meg? Mert a szett-kerékszett ha szép állapotban van, meg a villa-kormány-nyereg-nyeregszár, akkor is 100%-ig használható. És azért tényleg benne van minden: sor, lánc, középrész, hajtókar, fékek, váltókarok, kerékszett gumival, kormány bandázsolva, stucni, villa, nyeregszár, kormánycsapágy..
Szóval egész jó ajánlat, főleg, hogy ez azért 10-es, nagyon jók a fékek, meg nem tűnik leharcoltnak. Plusz, a Daytona (Athena-Centaur) akkoriban a Chorus után a 3. volt a sorban, és magasabb minőséget képviselt, mint a mai Centaur pl.
Köszönet a segítségért.
a cuccokat átrakod ebbe a vázba és van egy klassz bringád http://www.konuszbik...lb3au4guq8nri27
Bocsánat a linkért, de:
http://bolha.testbik...php?clid=165568
ez mennyire éri meg? Mert a szett-kerékszett ha szép állapotban van, meg a villa-kormány-nyereg-nyeregszár, akkor is 100%-ig használható. És azért tényleg benne van minden: sor, lánc, középrész, hajtókar, fékek, váltókarok, kerékszett gumival, kormány bandázsolva, stucni, villa, nyeregszár, kormánycsapágy..
Szóval egész jó ajánlat, főleg, hogy ez azért 10-es, nagyon jók a fékek, meg nem tűnik leharcoltnak. Plusz, a Daytona (Athena-Centaur) akkoriban a Chorus után a 3. volt a sorban, és magasabb minőséget képviselt, mint a mai Centaur pl.
Köszönet a segítségért.
Vejnecske módosította - 2013. november 21. - 08:15
Videosorozatom kovotkezo epizodja: Pecs, Hegyi "OB" masters+seniors. (nem igazi OB, csak ugyanott es ugyanakkor rendeztek)
Az elso gyozelmem, raadasul itt tenyleg elsonek ertem be, nem csak a korcsoportot nyertem egy nagy kozos mezonyben. Persze kis mezony volt, es nem is tul eros, de hat aki jott, azt lenyomtam!
Aki csak a lenyegre kivancsi olvassa el a video leirasat a youtubon. Roviden: 25:00-nal van akcio, meg 31:40-tol.
Milyen jó meleg volt akkor, nekem is szép élmények fűződnek ahhoz a naphoz.
A sebesség mindent megold.
Videosorozatom kovotkezo epizodja: Pecs, Hegyi "OB" masters+seniors. (nem igazi OB, csak ugyanott es ugyanakkor rendeztek)
Az elso gyozelmem, raadasul itt tenyleg elsonek ertem be, nem csak a korcsoportot nyertem egy nagy kozos mezonyben. Persze kis mezony volt, es nem is tul eros, de hat aki jott, azt lenyomtam!
Aki csak a lenyegre kivancsi olvassa el a video leirasat a youtubon. Roviden: 25:00-nal van akcio, meg 31:40-tol.
Az 1055 és az 1056 között csak annyi a gyakorlati különbség,hogy az utóbbin a váltókanalat a pantográffal összekötő része hosszabb,így átéri a 8-at is.
Jeez. A bovdenrogzito csavarok is elteroek!
No meg bele van preselve, nem, hogy 1055, vagy 1056. (?)
En sokaig azt hittem a 7-es es a 8-as tokeletesen kompatibilis, mivel gyakorlatban nekem az volt.
bele van ütve. : )
ez miez? trekking gruppó, kantifék, kormányvég-váltókar, nagyon.. érdekes
http://hasznaltbicik...8&cc=160&p=1126
Vejnecske módosította - 2013. november 20. - 18:16
Jeez. A bovdenrogzito csavarok is elteroek!
No meg bele van preselve, nem, hogy 1055, vagy 1056. (?)
En sokaig azt hittem a 7-es es a 8-as tokeletesen kompatibilis, mivel gyakorlatban nekem az volt.
ilyen ötvenhatosom van, brutáljól vált. Gyakorlatilag nincs késlekedés, ahogy klikkel a váltókar, úgy veszi elöl föl-le a láncot. És tényleg 100 gramm alatti a cucc, 94. : )
egy ismerosnek van nyolcas da soron parositva hetes rx100valto meg nyolcas fvk, elvileg mukodik. az elso valto szinten, bar ugy tudon, sh stinél lehet gond, mert s regebbi elso atdobok még alsocsöves valtashoz lettek kitalalva, ahol az elso valtokar meg nem pozicionalt. :-(
az a különbség,h a 7es előre fele tólja a láncot,a 8as meg oldalra. ezért nem javallott a 7es elsőváltót az sti-vel kombinálni.
http://velobase.com/...m=113&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=113&AbsPos=1 8as
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a 7-es váltó nem igazán perfekt a 8-as sorral és 8-as sti-vel. gondolom amiatt van a különbség, hogy a 7-es rendszereknél 126mm, a 8-asoknál 130mm a papucstáv
a váltókanálról
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=1E0310B9-B103-461E-B523-45EBC7FE703F&Enum=108&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=108&AbsPos=1 8as
kicsit körülményes lenne elmagyarázni,de külsőleg csak abban különböznek.
talán így jobban látszik:
8as
7es
Látom, a 7-es aerodinamikusabb.
A sebesség mindent megold.
A hátsó váltót hogyan különbözteted meg a 7-estől?
a váltókanálról
http://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=1E0310B9-B103-461E-B523-45EBC7FE703F&Enum=108&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=108&AbsPos=1 8as
kicsit körülményes lenne elmagyarázni,de külsőleg csak abban különböznek.
talán így jobban látszik: 8as
7es
donciccio módosította - 2013. november 20. - 14:43
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A