Jogos. Plusz szagolhatnák a szmogot és tesztelhetnék, mit is jelent az a szó, életveszély.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#961
Írta 2019. június 05. - 19:16
#962
Írta 2019. június 05. - 18:58
https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe. magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
#963
Írta 2019. június 05. - 13:58
az endurance bringak mar sokkal inkabb adventure bikeok, oda jobb valasztas pl. 25-28mmes gumihoz nincs ertelme.
#964
Írta 2019. június 05. - 09:24
az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
- Kisherceg és vittore30 kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#965
Írta 2019. június 05. - 05:08
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Bizony üzleti érdek, de milyen! Ha elektromos váltást szeretnél pl, akkor meg kell venned a hozzávalókat, lecseréled a jelenlegi bringádon és kész. Viszont ha tárcsaféket szeretnél, akkor egy új bringát kell vegyél. Ennél jobb kerékpáros üzletet? Reklámozni kell és kész. Mi lehet jobb reklám a profi sportnál? Ennek ellenére, nehezen állnak be a tárcsaféknek a versenyzők. Még mindig többen mennek felnifékkel, pedig biztosan erőltetve van mindnél a tárcsa.Egyébként vagy fél kilóval nehezíti a gépet, plusz még jelentősen drágítja is. Számolja ki mindenki, hogy mennyit kellene költenie a bringájára, ha fél kilóval könnyebbé akarná tenni.
#966
Írta 2019. június 05. - 04:56
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
#967
Írta 2019. június 04. - 12:19
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is
#968
Írta 2019. június 04. - 12:07
hobbibringasoknal ezutan se fogsz
en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
- dzsonhee, MJani01, gren_tamas és 2 további fórumtag kedveli ezt
#969
Írta 2019. június 03. - 19:05
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
Kulcsszo a proximitas, denz pakk. Esni több esély van egy heringdobozt szimulalo sűrűségű csoportban. Ez van, ez egy valós veszély
- gren_tamas kedveli ezt
#970
Írta 2019. június 03. - 19:02
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
hobbibringasoknal ezutan se fogsz
en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
- Vejne kedveli ezt
#971
Írta 2019. június 03. - 16:49
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
- blash kedveli ezt
#972
Írta 2019. június 03. - 08:07
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
nem volt twitter, meg fészbúk ![]()
- Kisherceg, petter78 és Feri84 kedveli ezt
#973
Írta 2019. június 03. - 07:18
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#974
Írta 2019. június 03. - 07:08
#975
Írta 2019. június 03. - 02:38
- gren_tamas és donciccio kedveli ezt
#976
Írta 2019. június 03. - 02:29
Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg. Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam. Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt. De hat annak csak max 2 orat kell birnia.
#977
Írta 2019. június 03. - 00:47
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.
Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.
#978
Írta 2019. június 02. - 20:48
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
Nem zavar engem sem.
Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
az a 70-75kg szvsz per gumi
tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.
arn módosította - 2019. június 02. - 20:52
#979
Írta 2019. június 02. - 17:24
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
3 naponta?
Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Nem zavar engem sem.
Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
#980
Írta 2019. június 02. - 12:25
28-30as meret alatt szerintem nincs ertelme a tubelessnek.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






