Jogos. Plusz szagolhatnák a szmogot és tesztelhetnék, mit is jelent az a szó, életveszély.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#961
Posted 2019. June 05. - 19:16
#962
Posted 2019. June 05. - 18:58
https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe. magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
#963
Posted 2019. June 05. - 13:58
az endurance bringak mar sokkal inkabb adventure bikeok, oda jobb valasztas pl. 25-28mmes gumihoz nincs ertelme.
#964
Posted 2019. June 05. - 09:24
az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
- Kisherceg and vittore30 like this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#965
Posted 2019. June 05. - 05:08
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Bizony üzleti érdek, de milyen! Ha elektromos váltást szeretnél pl, akkor meg kell venned a hozzávalókat, lecseréled a jelenlegi bringádon és kész. Viszont ha tárcsaféket szeretnél, akkor egy új bringát kell vegyél. Ennél jobb kerékpáros üzletet? Reklámozni kell és kész. Mi lehet jobb reklám a profi sportnál? Ennek ellenére, nehezen állnak be a tárcsaféknek a versenyzők. Még mindig többen mennek felnifékkel, pedig biztosan erőltetve van mindnél a tárcsa.Egyébként vagy fél kilóval nehezíti a gépet, plusz még jelentősen drágítja is. Számolja ki mindenki, hogy mennyit kellene költenie a bringájára, ha fél kilóval könnyebbé akarná tenni.
#966
Posted 2019. June 05. - 04:56
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
#967
Posted 2019. June 04. - 12:19
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is
#968
Posted 2019. June 04. - 12:07
hobbibringasoknal ezutan se fogsz
en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
- dzsonhee, MJani01, gren_tamas and 2 others like this
#969
Posted 2019. June 03. - 19:05
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
Kulcsszo a proximitas, denz pakk. Esni több esély van egy heringdobozt szimulalo sűrűségű csoportban. Ez van, ez egy valós veszély
- gren_tamas likes this
#970
Posted 2019. June 03. - 19:02
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
hobbibringasoknal ezutan se fogsz
en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
- Vejne likes this
#971
Posted 2019. June 03. - 16:49
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
- blash likes this
#972
Posted 2019. June 03. - 08:07
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
nem volt twitter, meg fészbúk ![]()
- Kisherceg, petter78 and Feri84 like this
#973
Posted 2019. June 03. - 07:18
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#974
Posted 2019. June 03. - 07:08
#975
Posted 2019. June 03. - 02:38
- gren_tamas and donciccio like this
#976
Posted 2019. June 03. - 02:29
Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg. Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam. Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt. De hat annak csak max 2 orat kell birnia.
#977
Posted 2019. June 03. - 00:47
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.
Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.
#978
Posted 2019. June 02. - 20:48
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
Nem zavar engem sem.
Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
az a 70-75kg szvsz per gumi
tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.
Edited by arn, 2019. June 02. - 20:52.
#979
Posted 2019. June 02. - 17:24
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
3 naponta?
Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Nem zavar engem sem.
Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
#980
Posted 2019. June 02. - 12:25
28-30as meret alatt szerintem nincs ertelme a tubelessnek.

Sign In
Create Account

Back to top






