Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg. Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam. Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt. De hat annak csak max 2 orat kell birnia.
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.
Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
Nem zavar engem sem.
Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
az a 70-75kg szvsz per gumi tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.
Edited by arn, 2019. June 02. - 20:52.
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
3 naponta?
Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Nem zavar engem sem. Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
3 naponta? Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
Edited by steveadorjan, 2019. June 02. - 11:03.
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
egész korrektül néz ki ez az egybe ruha. az ára.... nos ezt nem tudom. nem nagyon nézem ezeknek az árát. lehet,h ennyi pl a wiggle-n is.
https://www.decathlo...id_8515443.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
feltűnően sok volt a váltó hiba eddig az olasz körön.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Beloki óta nem
Mar hogyne. Beloki 16 eve volt, azota eset problema volt, pl. az elso karbon peremesek tulmelegedtek es bamm...
Meg ilyenek.
De nem azert, mert tubeless.
Országúti kerék + tubeless téma.
Hallottatok olyan esetekről, hogy 'lerobbant' a külső a felniről vagy egyéb problémákról esetleg?
Beloki óta nem
Országúti kerék + tubeless téma.
Hallottatok olyan esetekről, hogy 'lerobbant' a külső a felniről vagy egyéb problémákról esetleg?
Igen
A sebesség mindent megold.
Országúti kerék + tubeless téma.
Hallottatok olyan esetekről, hogy 'lerobbant' a külső a felniről vagy egyéb problémákról esetleg?
Ez tök jó ötlet, ilyet vennék ha működik. Út szélén 10-es patenszemet bontani azért nem egyszerű szerszám nélkül (tudom, cipőfűző és társai...)
Én vagyok a béna de nekem még otthon sem volt egyszerű. Még fogóval is izzadtam vele. Hát anyád!!! Így egy ideges pillanatomban áttértem a Sram 9es patentszemekre.
Azóta megy simán, kézzel, nyugodtan a lánc leszedése. (nem, a váltást, futást nem zavarja)
https://www.bike-dis...ld-9-fach-27323