Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#941
Posted 2019. June 24. - 02:22

Szily racsodalkozasa a girora.
#942
Posted 2019. June 06. - 15:18

De városi forgalomban sincs gondom, bár a kratereket és hasadék völgyeket nem kedvelem. Oké, szerencsés környék kb, de errefelé is van borzalmas "aszfaltoid" borítás.
Egyedül ami fáj, hogy, elenyésző kis mennyiségben, de van pár vidiota focheur aki igazi elmebajos, sokszor megtorlo jelleggel vezet.
Kellene a jogosítványhoz pszichológiai alkalmassági vizsgálat, akár pszichiátriai vélemény is. Vagy erkölcsi bizonyítvány... 😁
- donciccio likes this
#943
Posted 2019. June 06. - 15:04

Hu ne is mondd! Hiába vagyok montis, osztrákoknál az országútizás legalább akkora élmény! Bécs környékén már felfedeztem pár jó variációt, hétvégén is gyakorlatilag zéró a forgalom, aszfaltminőség sok helyen egy vadiúj Forma1-es versenypályának is elmenne... Salzburg környégét ismerem még; vannak ott olyan utak, hogy a reggeli csúcsforgalomban 1 óra alatt ha elmegy mellettem 8-10 autó, sokat mondok.
Ja, és az autósok zöme messzire kerül, persze vannak itt is kivételek, sőt 1-2 önjelölt rendőr is akad.
Ami még feltűnt, hogy az emberek többsége egymás felé valamilyen furcsa "grimaszt" vág, mikor találkoznak. Másmilyet, mint a magyarok. Utána néztem a szakkönyvekben, kiderült, mosolynak hívják.
becsben nalam is uj ertelmet nyert az orszagut, otthon nagyon utaltam. sok helyre el lehet jutni vedett uton, iden kb 10:2 az outi monti arany, igaz ehhez koze vannak is, hogy a sok eso miatt olyan nehol a wienerwald, mint olvadas utan.
nyarra most tervbe van veve, hogy uticelkent korbetekerem a kis falvakat. par fokkal tuti huvosebb, mint a prerin tekerni.
Edited by arn, 2019. June 06. - 15:07.
#944
Posted 2019. June 06. - 14:00

mindenkinek javasolnam a 35os cx gumival a montis terepen valo kozlekedest
sokat lehet tanulni belole.
becsben nem is a varosban valo kozlekedes nagyon mas (ugyanugy foltos), hanem ha kierunk varoson kivulre. nah ott eg es fold a hazai viszonyokhoz kepest.
Felfogás ausztriában:
a két falu között alig jár pár autó, megcsináljuk pöpecre, aztán sokáig tök jó marad.
Felfogás itthon:
a két falu között alig jár pár autó, minek oda normális út, ott a régi (igaz már tök sz@r)
- vittore30 likes this
Flickr
#945
Posted 2019. June 06. - 13:44

Hu ne is mondd! Hiába vagyok montis, osztrákoknál az országútizás legalább akkora élmény! Bécs környékén már felfedeztem pár jó variációt, hétvégén is gyakorlatilag zéró a forgalom, aszfaltminőség sok helyen egy vadiúj Forma1-es versenypályának is elmenne... Salzburg környégét ismerem még; vannak ott olyan utak, hogy a reggeli csúcsforgalomban 1 óra alatt ha elmegy mellettem 8-10 autó, sokat mondok.
Ja, és az autósok zöme messzire kerül, persze vannak itt is kivételek, sőt 1-2 önjelölt rendőr is akad.
Ami még feltűnt, hogy az emberek többsége egymás felé valamilyen furcsa "grimaszt" vág, mikor találkoznak. Másmilyet, mint a magyarok. Utána néztem a szakkönyvekben, kiderült, mosolynak hívják.
- vittore30 likes this
#946
Posted 2019. June 06. - 10:22

mindenkinek javasolnam a 35os cx gumival a montis terepen valo kozlekedest sokat lehet tanulni belole.
becsben nem is a varosban valo kozlekedes nagyon mas (ugyanugy foltos), hanem ha kierunk varoson kivulre. nah ott eg es fold a hazai viszonyokhoz kepest.
- Vejne likes this
#947
Posted 2019. June 05. - 22:14

https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe.
magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
Hát országútis srácok...Minden elismerésem a tiétek. Én montival közlekedem minden nap Bp-en de sokszor érzem azt, hogy pestre kb EZ a realitás. A 2,2-es gumival és a telóval.
Nálunk Zuglóban a Vezér út a Füredi és a Fogarasi közt olyan, hogy nincs rajta 2 méter valamilyen kátyúzás, javítás, foltozás, toldás nélkül - több-kevesebb sikerrel. Borzalom. És bármerre is mész, nagyon kell bámulni az utat. Ezek az elkényeztetett nyugatiak itt sírva fakadnának. De a mindennapi Kerepesi úti kalandozásom is végzetes lenne számukra.
A Rákosrendezőn a jó kis (erősen hiányos) macskakövön meg csak háton cipelve a bringát mernének átmenni. Az még a vastag gumimmal és telómmal is megrázó élmény.
Föl sem fogom, jövőre merre tervezik itt a Giro-t elvezetni ?
Edited by marton, 2019. June 05. - 22:20.
- vittore30 likes this
#948
Posted 2019. June 05. - 20:46

az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
mégse fogják a tutijó felnifékes vázakat fillérekért utánam dobni :-)
- donciccio likes this
#949
Posted 2019. June 05. - 19:16

Jogos. Plusz szagolhatnák a szmogot és tesztelhetnék, mit is jelent az a szó, életveszély.
- Vejne likes this
#950
Posted 2019. June 05. - 18:58

https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe. magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
#951
Posted 2019. June 05. - 13:58

az endurance bringak mar sokkal inkabb adventure bikeok, oda jobb valasztas pl. 25-28mmes gumihoz nincs ertelme.
#952
Posted 2019. June 05. - 09:24

az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
- Kisherceg and vittore30 like this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#953
Posted 2019. June 05. - 05:08

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Bizony üzleti érdek, de milyen! Ha elektromos váltást szeretnél pl, akkor meg kell venned a hozzávalókat, lecseréled a jelenlegi bringádon és kész. Viszont ha tárcsaféket szeretnél, akkor egy új bringát kell vegyél. Ennél jobb kerékpáros üzletet? Reklámozni kell és kész. Mi lehet jobb reklám a profi sportnál? Ennek ellenére, nehezen állnak be a tárcsaféknek a versenyzők. Még mindig többen mennek felnifékkel, pedig biztosan erőltetve van mindnél a tárcsa.Egyébként vagy fél kilóval nehezíti a gépet, plusz még jelentősen drágítja is. Számolja ki mindenki, hogy mennyit kellene költenie a bringájára, ha fél kilóval könnyebbé akarná tenni.
#954
Posted 2019. June 05. - 04:56

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
#955
Posted 2019. June 04. - 12:19

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is
#956
Posted 2019. June 04. - 12:07

hobbibringasoknal ezutan se fogsz
en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
- dzsonhee, MJani01, gren_tamas and 2 others like this
#957
Posted 2019. June 03. - 19:05

Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
Kulcsszo a proximitas, denz pakk. Esni több esély van egy heringdobozt szimulalo sűrűségű csoportban. Ez van, ez egy valós veszély
- gren_tamas likes this
#958
Posted 2019. June 03. - 19:02

ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
hobbibringasoknal ezutan se fogsz en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
- Vejne likes this
#959
Posted 2019. June 03. - 16:49

Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
- blash likes this
#960
Posted 2019. June 03. - 08:07

ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
nem volt twitter, meg fészbúk
- Kisherceg, petter78 and Feri84 like this