http://apro.bikemag....tt-l233311.html ha 6402-es lenne a hátsó agy..
valakinek nincs felesleges elfekvő 9-es rotorja?
http://apro.bikemag....tt-l233311.html ha 6402-es lenne a hátsó agy..
valakinek nincs felesleges elfekvő 9-es rotorja?
Már gyártják az új technikai újításokra a szóvicceket a bikerumoron.. néhány gyöngyszem:
Shimagnolo Dura Record, Camano Super Ace, Sciamano Durazza
Az a poén vagy van ami az elmúlt 20 évben nem sokat változott a Campánál, nevezetesen a váltó bovden feszesség állító tekerentyűje egyenlőre még szoknom kell ezt az új designt, csoda hogy a fékváltókarhoz nem nyúltak hozzá radikálisan. Az hittem egyébként, hogy majd előrukkolnak az EPS 2. generációjával.
Edited by kipage, 2014. May 27. - 22:15.
Nemtom megagáz az új Campa cucc.
http://www.bikeradar...rst-look-41166/
egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..
Hát ez tényleg köpködős. Tartok tőle, hogy a jó 10-es cuccok sorsa az lesz, mint az agyaknak: csak a Record marad újonnan elérhető, vagy az ebay; de ott meg fel fognak menni az árak, ha egyre kevesebb lesz az elérhető alkatrész
Nemtom megagáz az új Campa cucc.
http://www.bikeradar...rst-look-41166/
egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött.
az IFA-k mögött elég volt az 52/14 is később már kellet azért a 53/12.
neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep.
ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt.
Kell, mert előfordul, hogy csak nagyon lazán tekerek és az emelkedőkön ilyenkor kihasználom, sőt múltkor a szélben 39/24-et hajtottam, már csak egy váltás hiányzott hozzá. Versenyen is ezt akartam használni, de aztán nem volt teljesen kompatibilis a versenykerekemmel és vettem egy 11-23-at, ami szintén nem az igazi, de kis trükkel használhatóvá tettem, viszont legalább könnyebb, mint a 11-28. Versenyen azért szeretem a a 28-as végű sort, mert a hazai versenyeket így végig lehet nyomni nagytányéron. Lehet majd bizonyos versenyekre felszerelem, bár 53/23-ban nem olyan zajos a hajtás, mint 53/28-ban.
A Strava KOM (rovidebb tavra) egyebkent 1h 11' 22" volt a szakasz elott, szoval ~20perccel gyorsabbak a profik...![]()
http://www.strava.com/segments/7262680
A legjobb amator is ~1 perccel rosszabb idot ment, mint a tegnap gruppettos Martijn Keizer.
Valami "trükk" lehet az amatőr idejénél, mert ez elég gyenge idő, egy jobb napomon tudok ennél jobbat menni.
A sebesség mindent megold.
A 28-ra szerettem volna célozni.
A 11 nálam alap.
neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep. ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt.
Edited by donciccio, 2014. May 27. - 15:19.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött.
A 28-ra szerettem volna célozni. A 11 nálam alap.
A sebesség mindent megold.
Ha már fék: a kezembe kerül egy pár éves újság amiben Francia hágókról írtak és adtak tanácsokat a bringára nézve is. A cikkben az szerepelt, hogy egy 105-ös szint alatti fékkel egyenesen veszélyesek ezek az utak és óva intenek mindenkit attól, hogy rosszabbal arra tévedjen. Még jó, hogy az 1 forgáspontos időkben ezt a cikket nem olvasták, különben a Tour se arra ment volna...
Vicces módon van a "családban" egyforgáspontos hosszú benyúlású 1050-es és kétforgáspontos BR-4600os Tiagra is. Valószínűleg utóbbi nem szereti a felni anyagát, mert iszonyatosan rossz fékhatást produkál az egyforgáspontoshoz viszonyítva
Engem ami meglepett, hogy a kétforgáspontos cca. 2004-es Centaur a gyári fékbetétjével (teljesen érintetlen betét) mekkorát harap. Bár aláírom, egyforgáspontos csodákon szocializálódtam.
Egyébként érdekes, hogy a Tiagra-Sora-Claris vonalban dicsérik a váltást, dicsérik az alkatrészek kidolgozottságát, felületkezelését, megjelenését. Amire rendszeresen panaszkodnak, az a tetemes tömeg és a fékbetétek-fékhatás minősége. Talán ezek fényében nem is olyan katasztrófa, hogy a bringák nagy részén a féket valami Tektro modellel helyettesítik.
Fékekről még: a régi exage egyforgáspontosokra sem tudnék panaszkodni, a modell egyszerűségéhez, kis tömegéhez és olcsóságához képest meglepően jó fékerőt ad, igaz, az adagolhatóság rovására (igaz, nem mentem velük sokat, pár tíz km-t városban.)
Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken.
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna.
el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem.
Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken.
A sebesség mindent megold.
Kemény vagy!
30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.
akkor mentem kb 20000 km-t egy évben. most meg múlt évben összesen 2000 jött össze. gondolhatod mennyire lepkefing lettem. meg dagadtabb is.
akkor 57-58 kg körül mozogtam,most meg 85 körül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vlmi idióta kitalálta,h milyen jó lesz Dunakeszin a főúton lévő bringa utat könnyen olvadó aszfalt,és apró kavics keverékével javítani. ezúton is gratulálnék neki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna.
el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem.
Kemény vagy!
30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.
Shimano orszaguti hidros fektarcsa "olvasztas" a Tour magazintol.
http://www.tour-maga...sen/a30097.html
Valoszinuleg nem olvadt, csak kipreselte az alu magot a ket acellemez kozul, de attol meg aggaszto lehet annak, aki akar ilyet.
Mindig meglepődök azon, hogy emberek mi energiát, időt és pénzt ölnek abba, hogy dolgokat szétbasszanak!
Egy ilyen tesztnek akkor lenne szerintem értelme, hogy ezt megcsinálná egy normál fékkel is, és a lassulási értékeket is megadná mellé. Tényleg kiváncsi lennék az eredményre, hogy az túlélné-e, nem olvadna-e meg a betét ekkora túlsúllyal vagy hogy fogna-e a fék a végén is.
Ha már fék: a kezembe kerül egy pár éves újság amiben Francia hágókról írtak és adtak tanácsokat a bringára nézve is. A cikkben az szerepelt, hogy egy 105-ös szint alatti fékkel egyenesen veszélyesek ezek az utak és óva intenek mindenkit attól, hogy rosszabbal arra tévedjen. Még jó, hogy az 1 forgáspontos időkben ezt a cikket nem olvasták, különben a Tour se arra ment volna...
Kell a kompakt? Véletlenül pont arra leszek pénteken :-) (szerintem kelleni fog úgyhogy csak fölteszem, legalább évente 2 napot legyen fönt ha már van, amúgy meg 5 perc áttenni, kb. gyorsabb mint sort cserélni hátul)
nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna. el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
most néztem a giro szakaszait,és azt vettem észre,h a hegyi egyenkénti útvonalán én már jártam.
nagyon brutál hegy.
Kell a kompakt? Véletlenül pont arra leszek pénteken :-) (szerintem kelleni fog úgyhogy csak fölteszem, legalább évente 2 napot legyen fönt ha már van, amúgy meg 5 perc áttenni, kb. gyorsabb mint sort cserélni hátul)
Shimano orszaguti hidros fektarcsa "olvasztas" a Tour magazintol.
http://www.tour-maga...sen/a30097.html
Valoszinuleg nem olvadt, csak kipreselte az alu magot a ket acellemez kozul, de attol meg aggaszto lehet annak, aki akar ilyet.
Ez teljesen normális.
A sebesség mindent megold.
Shimano orszaguti hidros fektarcsa "olvasztas" a Tour magazintol.
http://www.tour-maga...sen/a30097.html
Valoszinuleg nem olvadt, csak kipreselte az alu magot a ket acellemez kozul, de attol meg aggaszto lehet annak, aki akar ilyet.
Aru adatai a tegnapi Montecampione-rol.
Tisztara, mint en, magassag, suly stimmel, a teljesitmeny is, csak neki elirtak a 260-at valamiert 360-ra.
Szoval koztem es kozte csak egy izzonyi a kulonbseg.
A Strava KOM (rovidebb tavra) egyebkent 1h 11' 22" volt a szakasz elott, szoval ~20perccel gyorsabbak a profik...
http://www.strava.com/segments/7262680
A legjobb amator is ~1 perccel rosszabb idot ment, mint a tegnap gruppettos Martijn Keizer.