Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34368 hozzászólás a témában

#8841
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Követve a tavalyi év hagyományait itt az idei OB útvonala :) : http://ridewithgps.com/routes/4865104



A sebesség mindent megold.

 


#8842
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.462 hozzászólás

Emberek,

 

tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)

sztem már nincs az északi részeken. gondolom nem kéne sok emelkedő sem. mondanám,h Bp-Vác-Szob oda,vissza,de kilőve a sok bringaút,és a közúton lévő lassítok miatt. Gödöllő 3-as út sem biztos,h jó. nem tudom milyen tiltó táblák nőttek ki arra felé mostanában. pl Vác- Megyeri csárda közti 20 km-en 97 óta 3-4 körforgalom,és számtalan jelzőlámpa lett telepítve. vlhol az alföldön kéne nézni útvonalat. sztem.


donciccio módosította - 2014. május 29. - 09:04

  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8843
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.lfgss.com...tml#post4260111 Hmm, szép kis kerékszett. Hasonlót el tudnék képzelni, akár még "gagyibb" agyakon is. :) A felnik nagyon szépek, néha fel-fel tűnnek apróban vicces árakon (4-5 ezer ft darabja. Annyiért nem igazán lehet jobbat venni.)

 

Azért aranyos, hogy az eladó kiemeli, hogy megfelelően fűzte őket, a meneteket kenve, meg az a Sapim küllőanya-kulcs (nipple spanner? hm) is érdekes adalék a hirdetés képei közt :D


Vejne módosította - 2014. május 29. - 08:10


#8844
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Kicsit sül a pofám, hogy ismét felhozom, de :D

 

Nordschleife. Spa Francorchamps. Csak két hely, ahol az ember elbringázgatna körökön át. Bár előbbin nekem elég lenne 5 is. :)



#8845
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Emberek,

 

tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)

Millenáris. :)



A sebesség mindent megold.

 


#8846
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Emberek,

 

tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)



#8847
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://apro.bikemag....tt-l233311.html  ha 6402-es lenne a hátsó agy.. 

 

valakinek nincs felesleges elfekvő 9-es rotorja? :D



#8848
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Már gyártják az új technikai újításokra a szóvicceket a bikerumoron.. néhány gyöngyszem:

 

Shimagnolo Dura Record,  Camano Super Ace, Sciamano Durazza

 

Az a poén vagy van ami az elmúlt 20 évben nem sokat változott a Campánál, nevezetesen a váltó bovden feszesség állító tekerentyűje :) egyenlőre még szoknom kell ezt az új designt, csoda hogy a fékváltókarhoz nem nyúltak hozzá radikálisan. Az hittem egyébként, hogy majd előrukkolnak az EPS 2. generációjával.


kipage módosította - 2014. május 27. - 22:15

11:38:11 IM 2012

#8849
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Nemtom megagáz az új Campa cucc.

 

http://www.bikeradar...rst-look-41166/

 

egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..

Hát ez tényleg köpködős. Tartok tőle, hogy a jó 10-es cuccok sorsa az lesz, mint az agyaknak: csak a Record marad újonnan elérhető, vagy az ebay; de ott meg fel fognak menni az árak, ha egyre kevesebb lesz az elérhető alkatrész



#8850
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Nemtom megagáz az új Campa cucc.

 

http://www.bikeradar...rst-look-41166/

 

egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..


11:38:11 IM 2012

#8851
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött. :)

az IFA-k mögött elég volt az 52/14 is :)  később már kellet azért a 53/12.



#8852
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep. :) ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt. :D

Kell, mert előfordul, hogy csak nagyon lazán tekerek és az emelkedőkön ilyenkor kihasználom, sőt múltkor a szélben 39/24-et hajtottam, már csak egy váltás hiányzott hozzá. Versenyen is ezt akartam használni, de aztán nem volt teljesen kompatibilis a versenykerekemmel és vettem egy 11-23-at, ami szintén nem az igazi, de kis trükkel használhatóvá tettem, viszont legalább könnyebb, mint a 11-28. :) Versenyen azért szeretem a a 28-as végű sort, mert a hazai versenyeket így végig lehet nyomni nagytányéron. Lehet majd bizonyos versenyekre felszerelem, bár 53/23-ban nem olyan zajos a hajtás, mint 53/28-ban.

 

 

A Strava KOM (rovidebb tavra) egyebkent 1h 11' 22" volt a szakasz elott, szoval ~20perccel gyorsabbak a profik...  :o

http://www.strava.com/segments/7262680

 

A legjobb amator is ~1 perccel rosszabb idot ment, mint a tegnap gruppettos Martijn Keizer.

 

 

Valami "trükk" lehet az amatőr idejénél, mert ez elég gyenge idő, egy jobb napomon tudok ennél jobbat menni.



A sebesség mindent megold.

 


#8853
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.462 hozzászólás

A 28-ra szerettem volna célozni. :) A 11 nálam alap.

neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep. :) ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt. :D


donciccio módosította - 2014. május 27. - 15:19

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8854
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött. :)

A 28-ra szerettem volna célozni. :) A 11 nálam alap.



A sebesség mindent megold.

 


#8855
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

 

Ha már fék: a kezembe kerül egy pár éves újság amiben Francia hágókról írtak és adtak tanácsokat a bringára nézve is. A cikkben az szerepelt, hogy egy 105-ös szint alatti fékkel egyenesen veszélyesek ezek az utak és óva intenek mindenkit attól, hogy rosszabbal arra tévedjen. Még jó, hogy az 1 forgáspontos időkben ezt a cikket nem olvasták, különben a Tour se arra ment volna...

Vicces módon van a "családban" egyforgáspontos hosszú benyúlású 1050-es és kétforgáspontos BR-4600os Tiagra is. Valószínűleg utóbbi nem szereti a felni anyagát, mert iszonyatosan rossz fékhatást produkál az egyforgáspontoshoz viszonyítva :D 

 

Engem ami meglepett, hogy a kétforgáspontos cca. 2004-es Centaur a gyári fékbetétjével (teljesen érintetlen betét) mekkorát harap. Bár aláírom, egyforgáspontos csodákon szocializálódtam. :)

 

Egyébként érdekes, hogy a Tiagra-Sora-Claris vonalban dicsérik a váltást, dicsérik az alkatrészek kidolgozottságát, felületkezelését, megjelenését. Amire rendszeresen panaszkodnak, az a tetemes tömeg és a fékbetétek-fékhatás minősége. Talán ezek fényében nem is olyan katasztrófa, hogy a bringák nagy részén a féket valami Tektro modellel helyettesítik. :)

 

Fékekről még: a régi exage egyforgáspontosokra sem tudnék panaszkodni, a modell egyszerűségéhez, kis tömegéhez és olcsóságához képest meglepően jó fékerőt ad, igaz, az adagolhatóság rovására (igaz, nem mentem velük sokat, pár tíz km-t városban.)



#8856
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.462 hozzászólás

Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken. :)

régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8857
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna. :) el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem. :D

Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken. :)


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#8858
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.462 hozzászólás

Kemény vagy!

30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.

akkor mentem kb 20000 km-t egy évben. most meg múlt évben összesen 2000 jött össze. gondolhatod mennyire lepkefing lettem. :D meg dagadtabb is. :D akkor 57-58 kg körül mozogtam,most meg 85 körül. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8859
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.462 hozzászólás

vlmi idióta kitalálta,h milyen jó lesz Dunakeszin a főúton lévő bringa utat könnyen olvadó aszfalt,és apró kavics keverékével javítani. ezúton is gratulálnék neki. :angry:


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8860
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna. :) el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem. :D

Kemény vagy!

30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.