Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#8541
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Nem teljesen értem a Specialized marketingjét meg PR kommunikációját: most jöttek ki az új S-Works géppel ami náluk most a top-top kategória, erre odaadják egy cégnek aki valóban ért a karbonhoz (McLaren) és egyből kijönnek egy kb 10%-al könnyebb vázzal, ami ugyanúgy Tarmac.

A Venge-nél értettem, hogy a duma az aerodinamika volt, hogy itt vették igénybe a McLaren know-how-t, de itt most nem igazán tudom ezt hova tenni. Ezzel valahol a saját csúcsmodelljüket degradálják, de tény, hogy azért ez nem lesz tömegtermék a maga 250-es darabszámával.

Mindenesetre pofás kis Merida az biztos :-)

 

http://www.bikeradar...s-tarmac-41582/

 

Mellesleg a nagy gyártókat megszállta a "szuperbike" építési láz, lásd mellette a Trek új 5 kilós bringáját

http://www.bikeradar...oad-bike-41576/



#8542
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://apro.bikemag....to-l239438.html

 

szép váz. :) kedvenc csapatom volt 

Trolltime:

 

https://www.canyon.c...nt.html?nt=4466

 

az utód.. :D


  • donciccio kedveli ezt

#8543
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

http://apro.bikemag....to-l239438.html

 

szép váz. :) kedvenc csapatom volt 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8544
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Sziasztok!

Lomtalanításnak hála egy gumibelső szelepe átdöfte az 500kmt futott conti attack külsőmet. Egy 3mmes nyílás keletkezett rajta. a kérdésem az lenne, hogy meg lehet ezt valahogy menteni?

 

Sajnálnám ennyi km-el kidobni...

En kidobnam.  A 3mm az igy leszerelve, ranesesre is nyitva van, vagy csak egy ekkora vagas?



#8545
smokk

smokk

    vendég

  • fórumtag
  • 61 hozzászólás

vaskos elsővillád lehet :-)

Nem panaszkodom :D  6cm a féknél  :rolleyes:



#8546
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

vaskos elsővillád lehet :-)


  • smokk kedveli ezt

#8547
smokk

smokk

    vendég

  • fórumtag
  • 61 hozzászólás

Sziasztok!

 

Vettem egy shimano féket de sajnos rövid az első villámhoz a hozzá adott leghosszabb anya is... Nincs valakinek itt véletlenül 40mm hosszú fék anyája?

Ilyen:

 

 

 

 

Titanium_Recessed_Brake_Nuts.jpg



#8548
Lac71

Lac71

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Valami külföldi fórumon szintén olvastam, hogy nem kell a leszedéshez az extra célszerszám. Bármilyen csapágylehúzó jó hozzá, van három karos, meg két karos is. Olyan kell aminek állítható a "harapása" (nem is tudom van-e másmilyen). Csak be kell állítani a kívánt szélességre és hajrá. A speciális célszerszám is pont ugyanez, csak nem állíthatók a karok, cserébe drága.

Köszi :)  megnézzük



#8549
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

Sziasztok!

Lomtalanításnak hála egy gumibelső szelepe átdöfte az 500kmt futott conti attack külsőmet. Egy 3mmes nyílás keletkezett rajta. a kérdésem az lenne, hogy meg lehet ezt valahogy menteni?

 

Sajnálnám ennyi km-el kidobni...


És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

#8550
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Valami külföldi fórumon szintén olvastam, hogy nem kell a leszedéshez az extra célszerszám. Bármilyen csapágylehúzó jó hozzá, van három karos, meg két karos is. Olyan kell aminek állítható a "harapása" (nem is tudom van-e másmilyen). Csak be kell állítani a kívánt szélességre és hajrá. A speciális célszerszám is pont ugyanez, csak nem állíthatók a karok, cserébe drága.

megnéztem a szerszámokat hozzá,és sztem is elég hozzá egy csapágylehúzó. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8551
kornel.regent

kornel.regent

    vendég

  • fórumtag
  • 42 hozzászólás

Valami külföldi fórumon szintén olvastam, hogy nem kell a leszedéshez az extra célszerszám. Bármilyen csapágylehúzó jó hozzá, van három karos, meg két karos is. Olyan kell aminek állítható a "harapása" (nem is tudom van-e másmilyen). Csak be kell állítani a kívánt szélességre és hajrá. A speciális célszerszám is pont ugyanez, csak nem állíthatók a karok, cserébe drága.

 


  • donciccio kedveli ezt

#8552
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Köszi,fogunk próbálkozni valamivel.........a végén esetleg megy a bringa a kukába....   :)

privátba elküldhetnéd,h melyik kukába dobtátok a vázat. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8553
Lac71

Lac71

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

 

sAJNOS a PT-nél 14mm-es imbuszkulcs kell, de az kevés. Ugyanis a nem-hajtásoldali kart nem tudod levenni hajtókarlehúzó szerszám nélkül, a csavar nem önlehúzós. Szeretik a szerelők, ld. pár hete írt kommentem az UT vs. PT kapcsán. Nevet írok, vagyis boltot, mert Debrecen (szvsz..) legjobban felkészült és legjobban felszerelt boltja (Regina) sem tart ám hajtókarleszedőt. Mikor az UT csészét csavarta be "Zozoba", kollegája csak annyit mondott, hogy a "franc se fog venni azért 20ezer ft-os szerszámot, hogy százévente egy PT-s gépet behoznak a boltba."

 

http://forum.bikemag...dent/?p=1200375

 

"Váltottam pár szót a szerelőkkel, s mondták, hogy PT-hez hozzá nem nyúlnak, vagyis, nem igazán van hajtókar-leszedőjük. Kicsit furcsa, mert olasz középrészhez menetvágó az van, pedig arra ritkábban van szükség, mint PT hajtások leszedésére, de ez van.  :)  Ha tovább folytatja a "garázdaságot" a campag hajtókar téren, a 2007-2010 közt gyártott UT hajtások árai jól föl lesznek pumpálva. Meg sokan vesznek majd Fulcrum hajtásokat. (Az alap Fulcrum modelll olcsóbb, mint mondjuk egy PowerTorque alu Centaur, s akiknek már megvan az UT csésze, nem kényszerülnek arra, hogy még azt is külön vegyenek. )

"
 
szóval kb. huszonhatezredik alkalommal gratulálok a Campagnolonak, hogy egy jól működő és sokat dicsért rendszer mellé sikeresen behozták a PT-t. Revomagon GrenTamas is kifejtette a véleményét a témában, érdemes elolvasni, mert minden szava gyémánt.
 
No, ez van. Szívesen segítenék, de Nyíregyházán nem igazán ismerek szervizeket, plusz nem hinném, hogy azok jobban fel lennének szerelve (példának okáért, volt, hogy egy nyíregyházi ismerősnek fel kellett frissíteni pár középcsapágyház menetet régebbi olasz vázakon. Persze, hogy Regináékhoz vitte, mert nekik van olasz középcsapágyházhoz menetvágójuk, de a elgtöbb szervizben ugyebár nincs.)
 
:( >a bolt nevének feltüntetését meg vállalom. érdekem nem fűződik a reklámozásukhoz, de tele van a kibaszott internet különféle negatív kritikákkal, szeretném, ha lenne pozitív csengésű is!<

 

Köszi,fogunk próbálkozni valamivel.........a végén esetleg megy a bringa a kukába....  :)



#8554
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

pt leszedés 



#8555
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

 

sAJNOS a PT-nél 14mm-es imbuszkulcs kell, de az kevés. Ugyanis a nem-hajtásoldali kart nem tudod levenni hajtókarlehúzó szerszám nélkül, a csavar nem önlehúzós. Szeretik a szerelők, ld. pár hete írt kommentem az UT vs. PT kapcsán. Nevet írok, vagyis boltot, mert Debrecen (szvsz..) legjobban felkészült és legjobban felszerelt boltja (Regina) sem tart ám hajtókarleszedőt. Mikor az UT csészét csavarta be "Zozoba", kollegája csak annyit mondott, hogy a "franc se fog venni azért 20ezer ft-os szerszámot, hogy százévente egy PT-s gépet behoznak a boltba."

 

http://forum.bikemag...dent/?p=1200375

 

"Váltottam pár szót a szerelőkkel, s mondták, hogy PT-hez hozzá nem nyúlnak, vagyis, nem igazán van hajtókar-leszedőjük. Kicsit furcsa, mert olasz középrészhez menetvágó az van, pedig arra ritkábban van szükség, mint PT hajtások leszedésére, de ez van.  :)  Ha tovább folytatja a "garázdaságot" a campag hajtókar téren, a 2007-2010 közt gyártott UT hajtások árai jól föl lesznek pumpálva. Meg sokan vesznek majd Fulcrum hajtásokat. (Az alap Fulcrum modelll olcsóbb, mint mondjuk egy PowerTorque alu Centaur, s akiknek már megvan az UT csésze, nem kényszerülnek arra, hogy még azt is külön vegyenek. )

"
 
szóval kb. huszonhatezredik alkalommal gratulálok a Campagnolonak, hogy egy jól működő és sokat dicsért rendszer mellé sikeresen behozták a PT-t. Revomagon GrenTamas is kifejtette a véleményét a témában, érdemes elolvasni, mert minden szava gyémánt.
 
No, ez van. Szívesen segítenék, de Nyíregyházán nem igazán ismerek szervizeket, plusz nem hinném, hogy azok jobban fel lennének szerelve (példának okáért, volt, hogy egy nyíregyházi ismerősnek fel kellett frissíteni pár középcsapágyház menetet régebbi olasz vázakon. Persze, hogy Regináékhoz vitte, mert nekik van olasz középcsapágyházhoz menetvágójuk, de a elgtöbb szervizben ugyebár nincs.)
 
:( >a bolt nevének feltüntetését meg vállalom. érdekem nem fűződik a reklámozásukhoz, de tele van a kibaszott internet különféle negatív kritikákkal, szeretném, ha lenne pozitív csengésű is!<

 

azt nem tudtam,h 14-es kulcs kell hozzá. azt hittem csak ez a gond,mert kényszermegoldásként lehet hozzá "szerszámot csinálni" egy hatlapfejű csavarból,meg néhány anyából a csavar kitekeréséhez. egyébként le lehetne szedni sztem egy sima 3 karos csapágylehúzóval is,csak több lenne vele a macera. :) 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8556
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

hajtókar lehúzó? ezt nem értem. nem egy 10-12 körüli inbuszkulcs kell a szétszedéséhez? vagy a csapágyat is le kellene bombázni a tengelyről?

 

ilyesmire gondolsz? http://pardo.net/bik...um-crankset.jpg

sAJNOS a PT-nél 14mm-es imbuszkulcs kell, de az kevés. Ugyanis a nem-hajtásoldali kart nem tudod levenni hajtókarlehúzó szerszám nélkül, a csavar nem önlehúzós. Szeretik a szerelők, ld. pár hete írt kommentem az UT vs. PT kapcsán. Nevet írok, vagyis boltot, mert Debrecen (szvsz..) legjobban felkészült és legjobban felszerelt boltja (Regina) sem tart ám hajtókarleszedőt. Mikor az UT csészét csavarta be "Zozoba", kollegája csak annyit mondott, hogy a "franc se fog venni azért 20ezer ft-os szerszámot, hogy százévente egy PT-s gépet behoznak a boltba."

 

http://forum.bikemag...dent/?p=1200375

 

"Váltottam pár szót a szerelőkkel, s mondták, hogy PT-hez hozzá nem nyúlnak, vagyis, nem igazán van hajtókar-leszedőjük. Kicsit furcsa, mert olasz középrészhez menetvágó az van, pedig arra ritkábban van szükség, mint PT hajtások leszedésére, de ez van.  :)  Ha tovább folytatja a "garázdaságot" a campag hajtókar téren, a 2007-2010 közt gyártott UT hajtások árai jól föl lesznek pumpálva. Meg sokan vesznek majd Fulcrum hajtásokat. (Az alap Fulcrum modelll olcsóbb, mint mondjuk egy PowerTorque alu Centaur, s akiknek már megvan az UT csésze, nem kényszerülnek arra, hogy még azt is külön vegyenek. )

"
 
szóval kb. huszonhatezredik alkalommal gratulálok a Campagnolonak, hogy egy jól működő és sokat dicsért rendszer mellé sikeresen behozták a PT-t. Revomagon GrenTamas is kifejtette a véleményét a témában, érdemes elolvasni, mert minden szava gyémánt.
 
No, ez van. Szívesen segítenék, de Nyíregyházán nem igazán ismerek szervizeket, plusz nem hinném, hogy azok jobban fel lennének szerelve (példának okáért, volt, hogy egy nyíregyházi ismerősnek fel kellett frissíteni pár középcsapágyház menetet régebbi olasz vázakon. Persze, hogy Regináékhoz vitte, mert nekik van olasz középcsapágyházhoz menetvágójuk, de a elgtöbb szervizben ugyebár nincs.)
 
:( >a bolt nevének feltüntetését meg vállalom. érdekem nem fűződik a reklámozásukhoz, de tele van a kibaszott internet különféle negatív kritikákkal, szeretném, ha lenne pozitív csengésű is!<

Vejne módosította - 2014. július 01. - 07:59


#8557
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget kérnék Tőletek.

 

Fiamnak az országúti bringáján Campa Athena 11  szett van,  BB30 középcsapággyal.

A bringa egy éves,és recseg-ropog a középrész minden pedál terhelésnél.

 

Szét kellene szedni,de itt (Debrecen) egy szerviznek sincs hajtókar lehúzó célszerszáma....(power torque)

 

Bp.-n megcsinálják,de ha lehet itt a környéken szeretnék valami rendes szervizt találni,akik meg tudnák oldani a problémát.

 

Kérlek,ha Debrecen környékén tudtok ilyet,vagy valami megoldást a problémára,írjatok.

 

Nagyon köszönöm a segítségeteket :)

hajtókar lehúzó? ezt nem értem. nem egy 10-12 körüli inbuszkulcs kell a szétszedéséhez? vagy a csapágyat is le kellene bombázni a tengelyről?

 

ilyesmire gondolsz? http://pardo.net/bik...um-crankset.jpg


donciccio módosította - 2014. július 01. - 07:41

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8558
Lac71

Lac71

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget kérnék Tőletek.

 

Fiamnak az országúti bringáján Campa Athena 11  szett van,  BB30 középcsapággyal.

A bringa egy éves,és recseg-ropog a középrész minden pedál terhelésnél.

 

Szét kellene szedni,de itt (Debrecen) egy szerviznek sincs hajtókar lehúzó célszerszáma....(power torque)

 

Bp.-n megcsinálják,de ha lehet itt a környéken szeretnék valami rendes szervizt találni,akik meg tudnák oldani a problémát.

 

Kérlek,ha Debrecen környékén tudtok ilyet,vagy valami megoldást a problémára,írjatok.

 

Nagyon köszönöm a segítségeteket :)

 

 

 


  • Vejne kedveli ezt

#8559
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ma batyogtam a 35-ösön szépen városkánk felé, szokás szerint óriási forgalom, én meg haladok békésen a fehér vonalon kívül.

 

Feltűnt két rendőrbácsi, intettek, az egyikük elindult az út felé. Melléértem, de csak biccentett, egy közeledő autóst állított csak félre. Nem lett volna vicces helyzet, ha nem egy kerékpározást tiltó táblától 10 méterre történik, de errefelé kb. nem nézik, amíg normálisan közlekedsz.

 

Még valami: szerzek egy kis krabonhomokos pasztát a stucnimhoz. Mintha az elmúlt hetekben a kormány kissé "lefittyedt" volna, visszaállítottam úgy, hogy a fékváltókar fogás vízszintes legyen, s rátéptem annyira a csavarra, amennyire bírtam erőből, de extrának azért jó lesz egy kis súrlódás-növelő adalékanyag. Meg amúgy is féltem a kormányt, mert hiába volt csak 3ezer ft új állapotában (BBB megnemmondommilyen) de összesen 256 gramm az egész, s nem szívesen roppantanám meg a befogórésznél. Egyébként kellemes darab, esése elég nagy, ellenben nem túl nagy az előrenyúlása, hajlítása ugyanaz, mint a Modolo Q-evennek volt, de attól sokkal merevebb, (bár tud hajolni rendesen.) és kompaktabb valamivel. Nomeg a Modolo 315 gramm volt, igaz, 2 cm-el szélesebb és 2.5 cm-el nagyobb az előrenyúlása :D



#8560
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

előre is bocsánatot kérek mindenkitől,akit érint,de sajna ezt le kell írjam.

 

ma utolért 2 triatlonos srác Őrbottyánnál. a vácdukai elágazásig mentem velük. erő volt,viszont ész,és technikai tudás nem sok. ilyen srácokat látva már nem lepődök meg azon,h ledudálnak,leszorítanak,utálnak az autósok. ők egymás mellett mentek (szinte végig),úgy,h a fél útpályát elfoglalták. én is mentem így sokszor,de nem foglaltuk el soha így az utat. az sem zavarta őket,h rendőrök mellett hajtottunk el. már azon gondolkoztam,h mit mondok a sünöknek,ha utánunk jönnek,és megállítanak. szerencsére ez nem történt meg. a kerékpárkezelésüket is megkérdőjelezném. persze nem tudnak egyenesen menni. a bringát,meg szabályosan kirúgták maguk alól,mikor kiállva tekertek. ez elég balesetveszélyes. szerencsére nem történt semmi probléma,de ezen a rövid,kb 6 km-es szakaszon elég sok veszélyhelyzetet produkáltak. szóval további sportsikereket kívánok az uraknak.

 

mi a konklúzió? én vagyok a hülye,h tettem rájuk a kereket. ;)  :)  :D  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A