Látod, megérte továbbgurulnod.
Ki is vagom a monitorbol, elteszem emlekbe! ![]()
ave módosította - 2014. június 27. - 15:12
Látod, megérte továbbgurulnod.
Ki is vagom a monitorbol, elteszem emlekbe! ![]()
ave módosította - 2014. június 27. - 15:12
http://velo.hu/tour-...dmenylista.html
Fantasztikus eredmeny!! Irtak az ujsagban a szokesemrol!!
hahaha
Látod, megérte továbbgurulnod. ![]()
A sebesség mindent megold.
Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
én is ezt nézegettem.
Bőre kened vagy nadrágra?
igen, intim deo-ra gondoltam.
nem tudom mennyivel másabb mint egy sima deo.
ha nincs benne több ezüst, mint egy sima deo-ban akkor kb ugyan azt tudja...szerintem
Flickr
http://velo.hu/tour-...dmenylista.html
Fantasztikus eredmeny!! Irtak az ujsagban a szokesemrol!!
hahaha
női változat van, olyat már láttam.Es az mi? Van ilyen? :-O
Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
bocs, demár nem tudtam szerkeszteni...
ajánljatok zerge-krémet!
Assos-on kívül elég sokan gyártanak még ilyesmit, használ valaki mást?
"tök-deo-t" használ valaki? A tapasztalait megosztaná?
Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
![]()
http://apro.bikemag....z-l238357.html# ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...
Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.
Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)
ez a meredek Friszkói utcákra épült ![]()
Flickr
"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól"
azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.
Nos igen, ha másban nem, a tömegben biztos. Főleg a mostani, "dagadt" C agyakhoz képest. Ezek a kecsesebbek még könnyebbek voltak http://bit.ly/1mhDCJO
http://apro.bikemag....z-l238357.html# ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...
Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.
Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)
"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól"
azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....e-l238268.html#
ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.
Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.
De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.
csak a recordnak szokott lenni csapágy az ergopowerben. ebből hamar ki lehet találni,h mi is az az alkatrész. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....e-l238268.html#
ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.
Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.
De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.
Egyébként az 1993-as év volt még érdekes ErgoPower fronton, a Record-Chorus-Athena ugyanaz volt, talán az egyetlen olyan generációja a campag ergopowereknek, ami 500 gramm feletti tömeggel bír... (A műanyag mirage 8s karok 465 körül vannak, ezért tudtam olcsón postázni őket angliába. fél kilónál már nagyon lélektani-határt közelít a pk, fél kg alatt még tűrhető)
Egyébként érdekes ez a váltókar "kattanás" dolog, mert akitől a kannibalizált karom vásároltam, azt mondta, hogy "jó ez, erős", de érzetre eléggé gyenguszka-lágy, míg anno a 8s Mirage szabályosan ropogott. Az teljesen újjá volt építve belül, és néha váltás közben attól féltem, hogy eltörik a műanyag váltókar, akkora erővel lehetett csak kattintani vele.. ![]()
A 8s shimano felhasználóknak jó, hogy a 8s shimano karok nagyon tartósak. Meg a Claris (ST-2400) is teljesen vállalható alternatíva. Viszont, a 7700-es Dura helyettesítése ma már nehéz meló. 9S karokból újat nem nagyon kap már az ember DA-Ultegra szinten, és hiába néz ki vonzóan a 3500ös kar, azért tegye föl a kezét, aki egy 7700-es szettes bringára rátenne egy Sora váltókart... :\ :| : (
Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.
Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.
Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|
Túl kell váltani vele, hogy felváltson.
Shimanonál veszel egy új kart.
melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?
Nekem bbb van, de más márkából is.
már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál".
arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.
Igen, arra gondoltam.
A sebesség mindent megold.
ezt a klein bringát Vejne linkelete a bike porn topikba: http://www.retrobike...299436&start=20
a stucni,és a homlokcső tteje közt mi a fene az a gumiharangra hasonlító vlmi?
Szerintem az extrem alacsony fejcso miatt egy toldas.
K igenytelen megoldas. ![]()
Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött.
már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál".
arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?
Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött. ![]()