Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
Úgy saccolom, az intim dezodorra gondolt.

Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
bocs, demár nem tudtam szerkeszteni...
ajánljatok zerge-krémet!
Assos-on kívül elég sokan gyártanak még ilyesmit, használ valaki mást?
"tök-deo-t" használ valaki? A tapasztalait megosztaná?
Morgan Blue. Olcsobb es jobb mint az Assos. Mi az tok deo?
http://apro.bikemag....z-l238357.html# ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...
Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.
Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)
ez a meredek Friszkói utcákra épült
Flickr
"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól"
azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.
Nos igen, ha másban nem, a tömegben biztos. Főleg a mostani, "dagadt" C agyakhoz képest. Ezek a kecsesebbek még könnyebbek voltak http://bit.ly/1mhDCJO
http://apro.bikemag....z-l238357.html# ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...
Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.
Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)
"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól" azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....e-l238268.html#
ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.
Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.
De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.
csak a recordnak szokott lenni csapágy az ergopowerben. ebből hamar ki lehet találni,h mi is az az alkatrész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....e-l238268.html#
ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.
Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.
De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.
Egyébként az 1993-as év volt még érdekes ErgoPower fronton, a Record-Chorus-Athena ugyanaz volt, talán az egyetlen olyan generációja a campag ergopowereknek, ami 500 gramm feletti tömeggel bír... (A műanyag mirage 8s karok 465 körül vannak, ezért tudtam olcsón postázni őket angliába. fél kilónál már nagyon lélektani-határt közelít a pk, fél kg alatt még tűrhető)
Egyébként érdekes ez a váltókar "kattanás" dolog, mert akitől a kannibalizált karom vásároltam, azt mondta, hogy "jó ez, erős", de érzetre eléggé gyenguszka-lágy, míg anno a 8s Mirage szabályosan ropogott. Az teljesen újjá volt építve belül, és néha váltás közben attól féltem, hogy eltörik a műanyag váltókar, akkora erővel lehetett csak kattintani vele..
A 8s shimano felhasználóknak jó, hogy a 8s shimano karok nagyon tartósak. Meg a Claris (ST-2400) is teljesen vállalható alternatíva. Viszont, a 7700-es Dura helyettesítése ma már nehéz meló. 9S karokból újat nem nagyon kap már az ember DA-Ultegra szinten, és hiába néz ki vonzóan a 3500ös kar, azért tegye föl a kezét, aki egy 7700-es szettes bringára rátenne egy Sora váltókart... :\ :| : (
Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.
Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.
Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|
Túl kell váltani vele, hogy felváltson.
Shimanonál veszel egy új kart.
melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?
Nekem bbb van, de más márkából is.
már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál".
arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.
Igen, arra gondoltam.
A sebesség mindent megold.
ezt a klein bringát Vejne linkelete a bike porn topikba: http://www.retrobike...299436&start=20
a stucni,és a homlokcső tteje közt mi a fene az a gumiharangra hasonlító vlmi?
Szerintem az extrem alacsony fejcso miatt egy toldas. K igenytelen megoldas.
Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött.
már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál". arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?
Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött.
Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.
melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.
Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.
Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|
nekem is volt ilyen visszaváltás egy régi campa váltónál. igaz az alsó csöves váltókarral volt. kicsit talán erősebb rugókat építettek a campa hátsó váltóiba a kelleténél.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem találtam megfelelő mennyiségű fékbovden házat itthon,ú.h. elmarad a kísérlet. majd jövő héten veszek.
vettem bovdenházat tegnap,és megtörtént a kísérlet. kicsit felemásra sikeredett. végül is müxik a fékbovdenház,de többet kell állítgatni a rugalmassága miatt. érdekes,h a 9-es rendszernél sokkal jobban működik a dolog. a 10-es,már nem szerette annyira ezt a megoldást. szerencsére találtam otthon új váltóbovdenházat,és azzal építettem vissza. plusz tettem a vázba is egy teflon betétet. az én bringámon a hátsó villában,egy fémcsőben, fut a váltó bovdene. ez is javított most a váltáson,de leginkább az új bovdenház segített. múlt évben,és idén eddig nem cseréltem váltóbovdenezést. ez most megtörtént,így minden faja lett. hiába: ezeket érdemes legalább évente lecserélni.
donciccio módosította - 2014. június 25. - 08:26
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezt a klein bringát Vejne linkelete a bike porn topikba: http://www.retrobike...299436&start=20
a stucni,és a homlokcső tteje közt mi a fene az a gumiharangra hasonlító vlmi?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.
Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.
Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.
Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|
SIS: igy van. Addig mindegy volt a valtobovden milyen, amig nem volt indexelt, mert igy is ugy is pontatlan volt.
Szoval SIS ota van az a haz szerkezet, ami. Nem valtozik a hossza annyira a hajlitastol, vagy valami ilyesmi.
Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.
A sebesség mindent megold.