(Ha van más ötletetek típusban, előre is köszönöm!)
Teleszkópos villa. ![]()
Köszönöm, ezt ismerem. Sajnos - számomra - elég horrorisztikus az ára, Kb. 10.000,- Ft és csak rendelésre hoznak. Úgyhogy egy más típusú - xlc - bar phat-et tetetek a bandázs alá. Csak azt gondoltam a bandázs is még segíthetne plusszban.
Ha rakatsz fel ilyet akkor a bandázs szerintem mindegy. A "géles" bandázsok nagy előnye szerintem nem a kényelem (parafásból is van jó vastag fajta) hanem az, hogy a szilikon (gél) csík miatt nem csúszik el és nem kell a ragasztócsíkkal szarakodni. Pl. leszedhető macera nélkül egy szereléshez és utána vissza lehet tenni gond nélkül. A ragasztósaknál meg elég gyakran erősebb sajnos a ragasztó és hozza magával az anyagot is.
én amúgy erre szavazok mert kesztyű nélkül se csúszkál. már több bringámon volt - van ilyen (nem pont ez a márka de ugyanilyen) http://hu.bbbcycling...ar-tapes/BHT-11
Edited by petter78, 2014. July 03. - 13:01.
Köszönöm, ezt ismerem. Sajnos - számomra - elég horrorisztikus az ára, Kb. 10.000,- Ft és csak rendelésre hoznak. Úgyhogy egy más típusú - xlc - bar phat-et tetetek a bandázs alá. Csak azt gondoltam a bandázs is még segíthetne plusszban.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Üdv. A segítségeteket szeretném kérni. Kormánybandázst cserélnék, mert probléma van a kezeimmel és egy zselésebb, "csillapítósabb" bandázst tennék fel. Kétfélét javasoltak: Prologo Double Touch és Speci SW Roubaix. Megköszönném ha adnátok tanácsot melyik a jobb és ha esetleg a Prologo, akkor azt honnan lehetne itthon beszerezni? Mert az égvilágon sehol nem találok..
(Ha van más ötletetek típusban, előre is köszönöm!)
Csak a bandázstól ne várj drasztikus változást, ellenben ettől igen: http://www.specializ...ometry-bar-phat
Ha eltörlik a 6,8kg limitet, akkor azoknak a bringáknak kb annyi köze lesz a mi bringáinkhoz, mint egy rally fiesta-nak az én fiesta-mhoz :-) ott belefér, hogy egy időmérő alatt elkopjon a gumiszett stb
Ne gondold, egy 6kilós outi teljesen reális. Ma lehet olyan 6 kilós bringát építeni peremes kerékszettel ami teljesértékű és amin nincs semmi kirívóan agyonkönnyítve (pl. alu kazetta vagy használhatatlan nyereg, stb...)
Üdv. A segítségeteket szeretném kérni. Kormánybandázst cserélnék, mert probléma van a kezeimmel és egy zselésebb, "csillapítósabb" bandázst tennék fel. Kétfélét javasoltak: Prologo Double Touch és Speci SW Roubaix. Megköszönném ha adnátok tanácsot melyik a jobb és ha esetleg a Prologo, akkor azt honnan lehetne itthon beszerezni? Mert az égvilágon sehol nem találok..
(Ha van más ötletetek típusban, előre is köszönöm!)
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
A TdF hetében könyvet kiadni kicsit üssük a vasat amíg.... dolog, de az ő perspektívája mindenképp más, mint Hamiltoné vagy LA-é.
WTF??? Mirol beszelsz? Igazi csapatmunkat csak profiknal latni, ha az nem erdekes, akkor mi?
Csak egy példa..
Centaur cuccok, szóval érdemes elolvasni, hogy külön-külön az alkatrészek mennyit nyomnak.. meg 25-széles szingók, a váz se a legkönnyebb, a villa se. És mégis..
http://weightweenies...p?f=10&t=124782
konkrétan csak a hátsó váltóból lehetne 60 gr-al könnyebbet találni, fékváltókarból is 40et leszedni, első váltóból jó 20-at, fékekből meg akár 100-at is. A váz-villát már nem is említem. ^^
vagy aluból:
http://weightweenies...p?f=10&t=116824
és igen, van a CAAD10-től könnyebb aluvázszett is (nem is kell boszorkánycégekre gondolni, ott a canyon.)
Edited by Vejne, 2014. July 03. - 07:19.
két android alkalmazást szeretnék mutatni nektek. sztem egész jók. íme:
https://play.google....ndroid.bikecalc ezzel küllőhosszt is lehet számolni,és még sok minden mást. ![]()
https://play.google.....gearcalculator ezzel meg csak áttételt,de elég jó kis cucc.
tudom,h mehetett volna másik topikba,de sztem azt kevesen olvassák.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
:$ szégyellem, de tényleg így használtam, és megfogta a belsőt. Nem kell nagyon sok, egy "kocka" a csíkhoz, és tart.
Idén cseréltem le a 2 bicajon a 4 külsőt, konkrét típusra nem emlékszem, vmi 5eft/db-os slick conti 26mm-es gumi (papíron 28mm volt, mérve 26mm). Én ugye vagyok 103kg jelenleg, és a hátsóm oldalfala elkezdett repedezni ~1200km után. Az első jó, asszonyén mindkettő jó. Pedig erre azt írták, h nagyon lassan kopig, gondoltam sokáig jó lesz, de nem, jövőre kuka.
Ha eltörlik a 6,8kg limitet, akkor azoknak a bringáknak kb annyi köze lesz a mi bringáinkhoz, mint egy rally fiesta-nak az én fiesta-mhoz :-) ott belefér, hogy egy időmérő alatt elkopjon a gumiszett stb
sztem nem lesz ilyen vészes a helyzet. már most is néhány hobbi kerékpárosnak jobb bringája van,mint egy profinak. lehet,h lejjebb viszik ezt a súlyhatárt,de lehet,h pl. a versenyző tömegéhez fogják belőni a bringát. ezt még nem tudni. csak volt nemrég egy kijelentése az új főnöknek,h nem jó ez a 6,8 kg. van azon kívül még sok megkötés. az alkatrészekre is vonatkozik néhány szabály. meg a versenyzőknek még mindig a megbízhatóság az első,nem pedig a tömeg. szóval nem fognak pályaszingó súlyban lévő gumikkal pavéra menni. csak mert a gyártó mondja a tutit.
http://bikemag.hu/ma...zottsag-dontese olvasni való a témához. ![]()
Edited by donciccio, 2014. July 03. - 06:30.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
Lomtalanításnak hála egy gumibelső szelepe átdöfte az 500kmt futott conti attack külsőmet. Egy 3mmes nyílás keletkezett rajta. a kérdésem az lenne, hogy meg lehet ezt valahogy menteni?
Sajnálnám ennyi km-el kidobni...
Képet tudsz róla mutatni? Vagy esetleg a postaládádon könnyíteni? Van egy apróság, ami eszembe jutott, csak nyilvánosan nem akarom leírni, nehogy tovább romoljon az amúgy is negatív megítélésem ![]()
Egyébként tavaly nekem az oldalfala nyílt ki egy gumimnak, és ott pár hónapig úgy hsználtam, hogy egy ilyen csodával belülről beragasztottam a külsőt:
http://furdancs.blog..._ragasztoszalag
http://upload.wikime...x-Duct-tape.jpg
:$ szégyellem, de tényleg így használtam, és megfogta a belsőt. Nem kell nagyon sok, egy "kocka" a csíkhoz, és tart.
Amatőr versenyek szerintem sokkal érdekesebbek, mint egy túrafranc...
WTF??? Mirol beszelsz? Igazi csapatmunkat csak profiknal latni, ha az nem erdekes, akkor mi?
És annak mi jelentősége?Ha eltörlik a 6,8kg limitet, akkor azoknak a bringáknak kb annyi köze lesz a mi bringáinkhoz, mint egy rally fiesta-nak az én fiesta-mhoz :-) ott belefér, hogy egy időmérő alatt elkopjon a gumiszett stb
Ha eltörlik a 6,8kg limitet, akkor azoknak a bringáknak kb annyi köze lesz a mi bringáinkhoz, mint egy rally fiesta-nak az én fiesta-mhoz :-) ott belefér, hogy egy időmérő alatt elkopjon a gumiszett stb
Nem a video címe az érdekes, vagy LA megelőzése. Mig irtózatos dinamikája a félelmetes és az induláskori – mozgó kamerával élesben is érzékelhetően közvetített – sebessége. Tönkrevert itt mindenkit.
sztem a legjobb 3 hetes menő Indurain. tanítani kéne ahogy tekert. nem voltak fölösleges felsőtest mozgások nála. beült szépen,és forgatott.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem teljesen értem a Specialized marketingjét meg PR kommunikációját: most jöttek ki az új S-Works géppel ami náluk most a top-top kategória, erre odaadják egy cégnek aki valóban ért a karbonhoz (McLaren) és egyből kijönnek egy kb 10%-al könnyebb vázzal, ami ugyanúgy Tarmac.
A Venge-nél értettem, hogy a duma az aerodinamika volt, hogy itt vették igénybe a McLaren know-how-t, de itt most nem igazán tudom ezt hova tenni. Ezzel valahol a saját csúcsmodelljüket degradálják, de tény, hogy azért ez nem lesz tömegtermék a maga 250-es darabszámával.
Mindenesetre pofás kis Merida az biztos :-)
http://www.bikeradar...s-tarmac-41582/
Mellesleg a nagy gyártókat megszállta a "szuperbike" építési láz, lásd mellette a Trek új 5 kilós bringáját
sztem készülnek arra a gyártók,h lassan eltörlik a 6,8 kg-os szabályt az uci-nál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem a video címe az érdekes, vagy LA megelőzése. Mig irtózatos dinamikája a félelmetes és az induláskori – mozgó kamerával élesben is érzékelhetően közvetített – sebessége. Tönkrevert itt mindenkit.
sprinternek se lett volna utolsó(1993-ban osloban is nagyott hajrázott)
Nem a video címe az érdekes, vagy LA megelőzése. Mig irtózatos dinamikája a félelmetes és az induláskori – mozgó kamerával élesben is érzékelhetően közvetített – sebessége. Tönkrevert itt mindenkit.