Az a rugó cserélhető, ha elgyengülne, már keresgéltem ilyesmit, és kapható. Te is legkissebb-legkissebb fogaskereken tárolod a bicajt, mint én, úgyhogy annak a rugónak nagy baja nem lesz sokáig. 
viszont kipróbáltam ma szándékosan egy hosszabb körön a csavar pár fordulattal való kitekerését. Mintha új hátsó váltóm és váltókarom lett volna...
Sokkal kisebb erőfeszítéssel váltottam a nagyobb lánckerekek felé, sokkal simábban futott át a nagyobb lánckerék felé a lánc, s egyáltalán nem volt "térdenrúgós-csattogós" érzése a váltásnak.
Donciccionak köszönet a tippért ismételten. Jellemző módon már hónapokkal ezelőtt felhívta rá a figyelmem, de én hülye csak most ejtettem meg a 4!! másodperces műveletet. Szerintem így még tovább nyújtható a rugó élettartama, ugyebár kisebb ellenállás ellen kell dolgoznia a váltókarnak...
bicajozás után megálltam pózolni egy kirakatüvegben, ott persze nagy-2. lánckerék kombón volt a rendszer, csak, hogy amatőrnek tűnjek 
Edited by Vejne, 2014. July 10. - 12:31.