Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.
http://www.decathlon...id_8290145.html
Na milyen?
Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.
http://www.decathlon...id_8290145.html
Na milyen?
a giant a 90-es évek elején direkt hagyta hosszabbra a villanyakat. nagyon sok katalógusukban így szerepeltek. a jobb vázaik követték a trendet,és előre lejtett a felsőcsövük. akkor már nem volt rossz,h hosszabb a villanyak. egyébként szép stucnija van.
vegyél egy 14-23-as miche sort,és akkor lesz 16 is,meg 18 is.
Pantani is versenyzett hosszabbra hagyott villanyakkal(ő szerette az extrém dolgokat)
http://www.probikeki...k/10968378.html
nem értek annyira hozzá mint a későbbhozzászólók, de talán ez nem olyan rossz ajánlat, én megfontolnám
főleg mivel most 40% akciós
és az elmegy érte bárhova itt lényegtelen mert házhoz viszik
később Vejne, Doniciccio urak bztosan kiértékelik ezt az ajánlatot, iletve majd elmondják a véleményüket, és mondanak majd jobbat
-négyszögtengelyes hajtás helyett MegaExo, ráadásul túlméretes középcsapágyházzal (BB30, amit a szervizesek kb. annyira szeretnek, mint belerúgni a küszöbbe éjjel mosdóba menet..)
-105 a Tiagra helyett
-R501 kerékszett a túlépített Formula agyas helyett (lány alá minek?)
-kúpos fejcső, tapered fullkarbon villa a sima colnyolcados alunyakas helyett.
-180 TPI-s hajtogatható UltraSport külsők a drótos contik helyett.
Vagyis egy jobb vázon jobb kit, jobb cuccok és gumik. Az ár meg így is belefér a keretbe.
Egyébként ha lesz értelmes ötletem, írok valamit, de most ez egy "magas labda volt"
Amúgy van értelmes ötletem: meg kéne kérdezni tuttiékat, mennyibe "esne le a kamionról" egy Velocés Montegrappa mondjuk Khamszinnal.
Edited by Vejne, 2014. July 31. - 20:01.
Heló!
175cm magas hölgy ismerősöm szeretne outi kerékpárt sportolás és amatőr versenyzési célból.
A keret max 300kHUF.
A márka mindegy, ennyiért kellene találni 105, Tiagra, de leginkább Veloce felszereltségű gépet.
Kérdés: tudtok-e valamiből akciót, vagy kiárusítást ami jó lenne? Ha kell elmegy érte bárhova...
vagy esetleg egy 5-10 éves apróban hirdetett karbonvázast?
Ennyi pénzért nem vennék hasznnáltat, vagy ha igen akkor a Campa inkább szóba jön...
http://www.probikeki...k/10968378.html
nem értek annyira hozzá mint a későbbhozzászólók, de talán ez nem olyan rossz ajánlat, én megfontolnám
főleg mivel most 40% akciós
és az elmegy érte bárhova itt lényegtelen mert házhoz viszik
később Vejne, Doniciccio urak bztosan kiértékelik ezt az ajánlatot, iletve majd elmondják a véleményüket, és mondanak majd jobbat
Heló!
175cm magas hölgy ismerősöm szeretne outi kerékpárt sportolás és amatőr versenyzési célból.
A keret max 300kHUF.
A márka mindegy, ennyiért kellene találni 105, Tiagra, de leginkább Veloce felszereltségű gépet.
Kérdés: tudtok-e valamiből akciót, vagy kiárusítást ami jó lenne? Ha kell elmegy érte bárhova...
vagy esetleg egy 5-10 éves apróban hirdetett karbonvázast?
Ennyi pénzért nem vennék hasznnáltat, vagy ha igen akkor a Campa inkább szóba jön...
MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban?
Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)
A 13-as. Csak akkor veszem észre a lánckerekek közti lépéskülönbségeket, ha pörgetek.
A sebesség mindent megold.
http://apro.bikemag....tt-l244211.html
bzme' egy tankönyvi setup. Kormány felső része a stucnit követi, a fékváltókar pedig ergonomikusan elhelyezve rajta. Bár a hirdető adataira klikkelve érthető, hogy miért van jól beállítva a gép.. Erősen remek ajánlat ennyiért. És hajtásoldali képek, nagytotál, részletes alkatrészlista.
MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban?
Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)
http://apro.bikemag....p-l244196.html# ezt most venném, de van pár dolog, ami miatt nem.
1. NINCS HELY
2. egy s.gg.m van
3. sajnálnám a villanyakat levágni.
a giant a 90-es évek elején direkt hagyta hosszabbra a villanyakat. nagyon sok katalógusukban így szerepeltek. a jobb vázaik követték a trendet,és előre lejtett a felsőcsövük. akkor már nem volt rossz,h hosszabb a villanyak. egyébként szép stucnija van.
vegyél egy 14-23-as miche sort,és akkor lesz 16 is,meg 18 is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....tt-l244211.html
bzme' egy tankönyvi setup. Kormány felső része a stucnit követi, a fékváltókar pedig ergonomikusan elhelyezve rajta. Bár a hirdető adataira klikkelve érthető, hogy miért van jól beállítva a gép.. Erősen remek ajánlat ennyiért. És hajtásoldali képek, nagytotál, részletes alkatrészlista.
MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban? Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)
http://apro.bikemag....p-l244196.html# ezt most venném, de van pár dolog, ami miatt nem.
1. NINCS HELY
2. egy s.gg.m van
3. sajnálnám a villanyakat levágni.
ami miatt venném:
1. ára
2. "triple butted" króm-molibdén ötvözet váz jó geometriával
3. 58-as felsőcsőhossz, és 18-as fejcsőhossz, igaz, utóbbi a hosszúra hagyott villanyak miatt effektíve nagyobb.
4. Exage 500 cuccok=A500-->Majdnem A550, azaz majdnem 1055-1056. Kétforgáspontos fékek, hetes indexelt váltás, szép hajtókar.
Valószínűleg amúgy rövidebb villanyakkal és lentebb eresztett stucnival tudnám használni, de mondom: sajnálnám a nyakat vagdosni.
Valami magas ember vegye meg
A cipő kérdés vicces: nekem a félméretessel (45.5) nagy szerencsém volt, utcai cipőim kb. 50-50%ban 45 ill 46 méretűek, bringásból meg ez a 45.5 pont bejött (Chain) ráadásul vakon rendelve, csak a belső méretekről tájékozódva (szélesség-hossz-fazon). Néha kicsit "lötyögős", de olyankor egy pár klikk a racsnival meg húzás a tépőzáron, és remekül ráfekszik a lábfejemre. Tudom használni talpbetét nélkül,vagy akár extra talpbetéttel hűvösebb időben (bár mindegy neki, mert tele van lyukakkal..)
Én mindenképp olyan méretet vennék, ami "picit" szorosabb induláskor, mert menet közben valamit azért "ereszt" az ember lába. Nem sokat, de nálam annyi érezhető, hogy ált. 1 óra után kicsivel szorosabbra kell húznom a csatot. Bár bevallom, térd alatt a "remek" vénás keringésem miatt állandóan pangok nagy melegben..
Edited by Vejne, 2014. July 31. - 14:42.
A cipo mindig nehez kerdes, egy proba a boltban kozel sem ugyanaz, mint kint 2 ora hasznalat utan.
De ha mar boltban sem tokeletes, akkor igen valoszinu, hogy "terepen" sem lesz jo.
Mennyit futott amúgy a bringa előtted km-re? Láncnyúlás? mert én tavaly 190ért vettem a saját gépet Veloce US szettel, de Mirage UT hajtókarral, 190.. Aluvázon, jóval gyengébb kerékszettel (Kasmír) és úgy éreztem, jó vásárt csináltam. Mert utána kevés jobb ajánlat ment el, kb. 3-4 darab 1.5 év alatt..
De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.
Megfújták a Tiéd, Te cserébe szinte loptál egy bringát mástól
főleg ezzel a kerékszettel és kiegészítőkkel.
Hát hogy mennyit futott,kissé nehéz megmondani,de ha még nem volt az előző tulaj által számított vételtől takarítva (ami akkor új volt),akkor 2db 0-ában mérhető a táv szerintem.(3-400km)Legalább is abból ítélek,hogy mennyi kosz van a fékeknél...Viszont a bovden ház kissé meg van repedezve,de gondolom az szimpla természetes kopás,és állás eredménye.
Amit lefényképeztem ezelőtt két posztomban,hogy megvan kopva a bovdennél a váz,na az új állapotától fogva keletkezett rá.Annyira nem vagyok otthon,hogy ehhez mennyit kellett használni a bringát.A láncot nem tudom mivel és hogyan kell vizsgálni,hogy nyúlást tudjak nézni,vagy ellenőrizni.
Ha gondolod,holnap csinálok arról is egy közelit.
Az egyébként tuti hogy a tulaj ezen a nyáron egy centit nem ment a bringával,mert totál lapos gumikkal hozta a megtekintési helyszínre.
Mikor első körben fel akartam fújni,a hátsó belső még kibírta a 8bart,az első belső viszont 3-4bar környékén el is engedett a szelepnél.
Fújás közben recsegett is a belső,mikor igazodott a helyére.Igazából a volt tulaj is mondta,hogy kb tavaly szeptember-október környékén ült rajta utoljára.
2012-ben vette a vázat szettel újonnan,(a két kerék,és a kormány volt használt elmondása alapján)szóval legrosszabb esetben is 2 szezont ment a gép...
Egyébként látszik is rajta,hogy nincs széthajtva,vagy csak nagyon vigyázott rá...
Ha ez lopás,akkor ott folytatom a bringa építés és használást ahol abbahagytam pénzügyileg...Csak jobb géppel.
Ezt fújták meg.Mai napig azért fáj a szívem utána...Nagyon szerettem...
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Edited by zsibibazsa, 2014. July 31. - 00:06.
én ugyan montit használok, de gondolom cipő méret ügyben ez nem számít túl sokat. eddig mindig az utcai cípőmnél egyel kisebb méret (42) lett jó, ami elsőre mindig kicsit szoros/passzos volt, de egy-két tekerést követően idomult a lábamhoz. egyszer próbáltam 43-ast, de az használat közben nagynak érződött, nem volt jó, el is kellett adnom. mindig minden cipőm diadora volt, a 43-as is..
edit: mondjuk ez a szoros/passzos egyenletesen volt igaz, nem volt olyan rész, ahol kimondottan nyomott volna, máshol meg jó lett volna.
talán másik modellt kellene nézned.
Edited by Kisherceg, 2014. July 30. - 15:52.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!
Veszek új országúti cipőt, Mavic Pro Road.
A mérettel van problémám. Először elhoztak nekem egy 41 1/3-osat, amin sokáig gondolkodtam, próbálgattam, de kicsit nagynak éreztem. Aztán most elhoztak egy féllel kisebbet, 40 2/3, ez viszont már kicsi: bár hosszban jó lenne, de érzem, hogy keskeny elöl, kicsit nyomja a lábujjaim oldalról. Pedig épp ma voltam a Nyúlcipőboltban lábvizsgálaton, és pont a nemnek és kornak megfelelő szélességű a lábam, szóval ez a cipő lehet inkább keskenyebb típus... Gondolom ezt így hülyeség lenne megvenni. A kicsit nagy cipő viszont vállalható? A csattal úgyis meg lehet jó szorosra húzni, és hosszú távon lehet így lesz jó, hogy van kényelmesen helye a lábamnak...?
De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.
Én is nézegettem, mikor ide belinkelték, csak sajna reálisan nézve nem lennénk kompatibilisek a bicajjal, 105kg vagyok. Kicsit meghalna alattam.
Nem számít pár g ide vagy oda!
Egyébként akkor US,mert 5-öt lehet vele váltani lefelé egyszerre.Ezek szerint akkor az is szervizelhető.
Lassan kiderül,hogy tényleg egy egész jó bizniszt sikerült csinálni.
Váltókar belülről:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A szervizes egyébként azért húzta az ultegrát,és mondta ő is hogy jobb vételt csináltam,mert hogy azokat 2 max 3 év alatt széthajtják,és utána töredékét éri.A tulaj meg próbálja jó áron adni,mert hogy milyen drága szett van rajta,és nem akar rá többet költeni,mert drága az is mint a méreg.Ezért inkább megpróbál tőle megszabadulni,a jó hiszemüek meg megveszik,aztán a szervizben meg közlik vele,hogy akkor erre rá lehet nyomni alsó hangon még 50-et hogy jó legyen.
(Ilyen lehetett szerintem a 2db KTM STRADA 3000.Egyik 7-10éves,másik 6-7 éves lehetett elmondásaitok alapján.)
Azt mondta az szervizes,hogy nem fogja bírni ez se a 10 évet,főleg ha használni is fogom rendesen,és hogy mélyen a zsebembe kell nyúlni ha valami komolyabb baja lesz,de szerinte tartósabb mint az ultegra szett.
Egyet tudok csak mondani ezzel kapcsolatban.Majd kiderül 1-2 év múlva hogyan bírja!: D
Szoknom kell még a nagyujjas váltást,mert az előző bringám amit trombitának néztek a 8 kerben,az 105-ös váltókarokkal volt felszerelve...
Mennyit futott amúgy a bringa előtted km-re? Láncnyúlás? mert én tavaly 190ért vettem a saját gépet Veloce US szettel, de Mirage UT hajtókarral, 190.. Aluvázon, jóval gyengébb kerékszettel (Kasmír) és úgy éreztem, jó vásárt csináltam. Mert utána kevés jobb ajánlat ment el, kb. 3-4 darab 1.5 év alatt..
De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.
Megfújták a Tiéd, Te cserébe szinte loptál egy bringát mástól főleg ezzel a kerékszettel és kiegészítőkkel.
Edited by Vejne, 2014. July 30. - 13:01.
A Power Torque nem annyira butítás, mint faszság a campag részéről
Egyébként az UT jó cucc. Csészéhez shimano HT2 kulcs, a két féltengelyhez 10s imbusz, a hajtókar lejön magától, a csapágyakat a hajtókarban találod. Megbízható, szervizelhető, merev, szép.
A váltókarnak a belső oldaláról készíts képet
De kívülről US-nek látszik, a hüvelykgomb alatti kivágás mérete érdekel. Ha végig van "vágva", akkor US, ha csak egy kis rés van a pöcöknek, akkor PS. Utóbbinál egy lánckereket lehet a kisebbik lánckerék irányába lépni, előbbinél 5-öt. Ja, és az US javítható, a PS ált. egyben cserélendő
http://www.totalcycl...ights/cc-8.aspx
itt tudod meglesni a súlyokat. NB: az UT alu athena-kar kb. 840 gramm, a csésze hozzá 50 körüli, szóval majdnem 900 gramm a hajtókar csészéstül. Hogy a PowerTorque könnyebbek pöppet, az azért van, mert a nem hajtásoldali csapágy a power-torque karoknak nem képzi részét, míg az UT-nek igen.
Nem számít pár g ide vagy oda!
Egyébként akkor US,mert 5-öt lehet vele váltani lefelé egyszerre.Ezek szerint akkor az is szervizelhető.
Lassan kiderül,hogy tényleg egy egész jó bizniszt sikerült csinálni.
Váltókar belülről:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A szervizes egyébként azért húzta az ultegrát,és mondta ő is hogy jobb vételt csináltam,mert hogy azokat 2 max 3 év alatt széthajtják,és utána töredékét éri.A tulaj meg próbálja jó áron adni,mert hogy milyen drága szett van rajta,és nem akar rá többet költeni,mert drága az is mint a méreg.Ezért inkább megpróbál tőle megszabadulni,a jó hiszemüek meg megveszik,aztán a szervizben meg közlik vele,hogy akkor erre rá lehet nyomni alsó hangon még 50-et hogy jó legyen.
(Ilyen lehetett szerintem a 2db KTM STRADA 3000.Egyik 7-10éves,másik 6-7 éves lehetett elmondásaitok alapján.)
Azt mondta az szervizes,hogy nem fogja bírni ez se a 10 évet,főleg ha használni is fogom rendesen,és hogy mélyen a zsebembe kell nyúlni ha valami komolyabb baja lesz,de szerinte tartósabb mint az ultegra szett.
Egyet tudok csak mondani ezzel kapcsolatban.Majd kiderül 1-2 év múlva hogyan bírja!: D
Szoknom kell még a nagyujjas váltást,mert az előző bringám amit trombitának néztek a 8 kerben,az 105-ös váltókarokkal volt felszerelve...
campa rangsor a legjobbtól lefele: super record, record, chorus, athena, centaur, veloce. az elektromosat nem veszem bele. nem nagyon láttam mostanában ultegrát,de kb egy szinten lehetnek. lehet,h nem ez jön le a lista alapján,mivel az ultegra felett csak a dura ace van. a campánál meg az athena csak a 4. a hajtómű a jobbik fajtából van. ez lett lebutítva mostanra. a kormány,és a stucni is a jobbik féle. szóval tényleg jó bringa.
A Power Torque nem annyira butítás, mint faszság a campag részéről Egyébként az UT jó cucc. Csészéhez shimano HT2 kulcs, a két féltengelyhez 10s imbusz, a hajtókar lejön magától, a csapágyakat a hajtókarban találod. Megbízható, szervizelhető, merev, szép.
A váltókarnak a belső oldaláról készíts képet De kívülről US-nek látszik, a hüvelykgomb alatti kivágás mérete érdekel. Ha végig van "vágva", akkor US, ha csak egy kis rés van a pöcöknek, akkor PS. Utóbbinál egy lánckereket lehet a kisebbik lánckerék irányába lépni, előbbinél 5-öt. Ja, és az US javítható, a PS ált. egyben cserélendő
http://www.totalcycl...ights/cc-8.aspx
itt tudod meglesni a súlyokat. NB: az UT alu athena-kar kb. 840 gramm, a csésze hozzá 50 körüli, szóval majdnem 900 gramm a hajtókar csészéstül. Hogy a PowerTorque könnyebbek pöppet, az azért van, mert a nem hajtásoldali csapágy a power-torque karoknak nem képzi részét, míg az UT-nek igen.
Edited by Vejne, 2014. July 30. - 12:17.
Csináltam pár képet a bringáról,hogy akkor közelről milyen cuccok vannak rajta.Én továbbra se vágom pontosan,hogy hova lehet sorolni pontosan ezt a szettet,a szervízben a srác annyit mondott,hogy az ultegra gyengébb kategória ennél,a kerekekre különösen,de amúgy amblock az egész bringára nagyon vigyázzak,mert nem rossz gép.
Kormány:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Stucni,villa szár:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első fék:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első agy:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Kopás a vázon a bovdentől:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A váz típusa:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első hajtás:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első váltó:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó váltó:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó koszorú,agy:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó fék:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ülés:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Váltókar:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ha valaki valamire még kíváncsi,nyugodtan.Egyébként ez a stucni lenne eladó.Hossza:~135mm (a tengelyek közepétől)
campa rangsor a legjobbtól lefele: super record, record, chorus, athena, centaur, veloce. az elektromosat nem veszem bele. nem nagyon láttam mostanában ultegrát,de kb egy szinten lehetnek. lehet,h nem ez jön le a lista alapján,mivel az ultegra felett csak a dura ace van. a campánál meg az athena csak a 4. a hajtómű a jobbik fajtából van. ez lett lebutítva mostanra. a kormány,és a stucni is a jobbik féle. szóval tényleg jó bringa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem lesz gond! se a festéssel, ha látnád az én első papucsomat.. Ugyanilyen, na. A karbon Campag váltókarokról szeret a lakk leválni, szóval nem foglalkoznék vele.
Vázat meg nem tart semeddig sem védeni:
http://tuttibringa.h...abelvedo-detail
Igaz, nekem akkora mázlim volt, hogy FB-n írtam, hogy keresek ilyen gumibogyót bowdenház köré, 5 perc múlva kaptam a fülest egy sráctól, hogy neki van, s ingyen ideadja. NB: általában ő is sokmindent keres, s MINDIG ingyen, szóval egy következetes gavallér. Ingyen akar, DE ingyen ad is ^^
Gyönyörű kerékpár.
Ha nem Wheeler lett volna a neve, tuti elviszik nagyon hamar. Az Athena azért nem az olcsóbb szettek közül származik, s ha még UltraTorque, UltraShift is mellé, akkor Tied az isten lába.
Távolról nem látom, de ez ugye tényleg UT hajtókar?
amúgy egy tipp: menj el a legközelebbi százszorszép nevű boltba "százikába", és vegyél piros vagy fekete szigszalagból 1 tekercset. Kinek az ötlete volt a bandázst kék szalaggal lezárni?
Nem vitorlásverseny ez, az ürdüngbe is!
Csináltam pár képet a bringáról,hogy akkor közelről milyen cuccok vannak rajta.Én továbbra se vágom pontosan,hogy hova lehet sorolni pontosan ezt a szettet,a szervízben a srác annyit mondott,hogy az ultegra gyengébb kategória ennél,a kerekekre különösen,de amúgy amblock az egész bringára nagyon vigyázzak,mert nem rossz gép.
Kormány:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Stucni,villa szár:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első fék:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első agy:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Kopás a vázon a bovdentől:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A váz típusa:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első hajtás:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Első váltó:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó váltó:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó koszorú,agy:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Hátsó fék:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ülés:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Váltókar:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ha valaki valamire még kíváncsi,nyugodtan.Egyébként ez a stucni lenne eladó.Hossza:~135mm (a tengelyek közepétől)
mi a helyzet a középcsapággyal? cserés?
Nem tudom,mert sajnos odáig még nem jutottam el...Azóta egyszer sikerült kimenni vele.Gyerek meg meló mellett nem olyan egyszerű...
Viszont azt nézegettem,hogy azért is lehet problémás a saját szervízelés,mert szerszámom nem nagyon van hozzá.Legalább is speckó szerszámaim nincsenek.A középcsapágyat is nézegettem,azt se látom hogyan álljak neki szétszedni.Szerintem most megyek vele így,aztán ha bejön a szar idő,meg a hideg,és vége a kinti melóknak,akkor szétdöntöm...