Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#8201
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....az-l244310.html kicsit gyanús nekem ez a Coppi váz. volt nekik is genius csöves is. sztem ez az. a tömege is érdekes,de leginkább a támvilla becsatlakozása az ülőcsőbe,ami miatt úgy gondolom,h ez esetleg nivacrom váz. ha ez mind úgy van,ahogy leírtam,akkor ennyi pénzért ajándék. ez pl ilyen váz:

 

3232556758_a0edf08b9f_b.jpg

 

 

volt belőle hegesztett,és muffos verzió is. a muffosak korábban készültek. 

 

 

ha nem lenne meg a Bianchi-m,akkor lehet,h rárepülnék.  :D

Hozzávágod ezt:

http://apro.bikemag....t-l244265.html#

 

meg ezt:

http://www.bringapia...agyra_fuzve.htm

 

és vidám vagy.

 

MJani: nekem van 13-asom a 13-26os sorban :) viszont, így lesz majd:

13-as marad a mostani campag sorból, kb. még nyers a lánckerék. ennek úgyis beépített a hézagolója. záróanya marad a campag. a többi lánckerék miche, 14-15-16-17-19-21-23, mert a 16-osra lesz leginkább szükségem kistányéron "utazáshoz", vagy nagytányéron egy tempósabb haladáshoz. Ugyanis általában a 17-ről 15-re váltva érzem a legnagyobb "ugrást". (ami nem csoda, ugyebár, simán ez a két legkisebb lánckerék, ahol már 2 fog ugrás van, szóval teljesen érthető :D )


Edited by Vejne, 2014. August 01. - 07:14.


#8202
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

http://apro.bikemag....az-l244310.html kicsit gyanús nekem ez a Coppi váz. volt nekik is genius csöves is. sztem ez az. a tömege is érdekes,de leginkább a támvilla becsatlakozása az ülőcsőbe,ami miatt úgy gondolom,h ez esetleg nivacrom váz. ha ez mind úgy van,ahogy leírtam,akkor ennyi pénzért ajándék. ez pl ilyen váz:

 

3232556758_a0edf08b9f_b.jpg

 

 

volt belőle hegesztett,és muffos verzió is. a muffosak korábban készültek. 

 

 

ha nem lenne meg a Bianchi-m,akkor lehet,h rárepülnék.  :D


Edited by donciccio, 2014. August 01. - 05:36.

  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8203
Bergmann

Bergmann

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 posts
  • LocationBaranya

Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.

 

http://www.decathlon...id_8290145.html

 

Na milyen?

magyarországon NEM vagy csak nagyon kevés esetben veszünk bármit biciklire...meg úgy általában... :D



#8204
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.

 

http://www.decathlon...id_8290145.html

 

Na milyen?

Acélvázas kerékpárom 60 dekás villával, centaur-veloce turmixxal könnyebb ennél :-)



#8205
Stukov

Stukov

    vendég

  • fórumtag
  • 33 posts

Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.

 

http://www.decathlon...id_8290145.html

 

Na milyen?



#8206
Stukov

Stukov

    vendég

  • fórumtag
  • 33 posts

Köszi! Bár nem tudom mit szó a külföldről rendeléshez... garancia stb.

 



#8207
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

a giant a 90-es évek elején direkt hagyta hosszabbra a villanyakat. nagyon sok katalógusukban így szerepeltek. a jobb vázaik követték a trendet,és előre lejtett a felsőcsövük. akkor már nem volt rossz,h hosszabb a villanyak. egyébként szép stucnija van. :)

 

vegyél egy 14-23-as miche sort,és akkor lesz 16 is,meg 18 is. :D

Pantani is versenyzett hosszabbra hagyott villanyakkal(ő szerette az extrém dolgokat)



#8208
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.probikeki...k/10968378.html

 

nem értek annyira hozzá mint a későbbhozzászólók, de talán ez nem olyan rossz ajánlat, én megfontolnám :)

főleg mivel most 40% akciós :D

 

és az elmegy érte bárhova itt lényegtelen mert házhoz viszik :)

 

később Vejne, Doniciccio urak bztosan kiértékelik ezt az ajánlatot, iletve majd elmondják a véleményüket, és mondanak majd jobbat :D

At your service...

 

GTR1. Miért?

-négyszögtengelyes hajtás helyett MegaExo, ráadásul túlméretes középcsapágyházzal (BB30, amit a szervizesek kb. annyira szeretnek, mint belerúgni a küszöbbe éjjel mosdóba menet..)

-105 a Tiagra helyett

-R501 kerékszett a túlépített Formula agyas helyett (lány alá minek?)

-kúpos fejcső, tapered fullkarbon villa a sima colnyolcados alunyakas helyett.

-180 TPI-s hajtogatható UltraSport külsők a drótos contik helyett.

 

Vagyis egy jobb vázon jobb kit, jobb cuccok és gumik. Az ár meg így is belefér a keretbe.

 

Egyébként ha lesz értelmes ötletem, írok valamit, de most ez egy "magas labda volt"

 

Amúgy van értelmes ötletem: meg kéne kérdezni tuttiékat, mennyibe "esne le a kamionról" egy Velocés Montegrappa mondjuk Khamszinnal. 


Edited by Vejne, 2014. July 31. - 20:01.


#8209
Bergmann

Bergmann

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 posts
  • LocationBaranya

Heló!

 

175cm magas hölgy ismerősöm szeretne outi kerékpárt sportolás és amatőr versenyzési célból.

A keret max 300kHUF.

 

A márka mindegy, ennyiért kellene találni 105, Tiagra, de leginkább Veloce felszereltségű gépet.

Kérdés: tudtok-e valamiből akciót, vagy kiárusítást ami jó lenne? Ha kell elmegy érte bárhova...

 

vagy esetleg egy 5-10 éves apróban hirdetett karbonvázast?

Ennyi pénzért nem vennék hasznnáltat, vagy ha igen akkor a Campa inkább szóba jön...

 

http://www.probikeki...k/10968378.html

 

nem értek annyira hozzá mint a későbbhozzászólók, de talán ez nem olyan rossz ajánlat, én megfontolnám :)

főleg mivel most 40% akciós :D

 

és az elmegy érte bárhova itt lényegtelen mert házhoz viszik :)

 

később Vejne, Doniciccio urak bztosan kiértékelik ezt az ajánlatot, iletve majd elmondják a véleményüket, és mondanak majd jobbat :D



#8210
Stukov

Stukov

    vendég

  • fórumtag
  • 33 posts

Heló!

 

175cm magas hölgy ismerősöm szeretne outi kerékpárt sportolás és amatőr versenyzési célból.

A keret max 300kHUF.

 

A márka mindegy, ennyiért kellene találni 105, Tiagra, de leginkább Veloce felszereltségű gépet.

Kérdés: tudtok-e valamiből akciót, vagy kiárusítást ami jó lenne? Ha kell elmegy érte bárhova...

 

vagy esetleg egy 5-10 éves apróban hirdetett karbonvázast?

Ennyi pénzért nem vennék hasznnáltat, vagy ha igen akkor a Campa inkább szóba jön...



#8211
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban? :) Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)

 

A 13-as. Csak akkor veszem észre a lánckerekek közti lépéskülönbségeket, ha pörgetek.



A sebesség mindent megold.

 


#8212
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

http://apro.bikemag....tt-l244211.html

 

bzme' egy tankönyvi setup. Kormány felső része a stucnit követi, a fékváltókar pedig ergonomikusan elhelyezve rajta. Bár a hirdető adataira klikkelve érthető, hogy miért van jól beállítva a gép.. Erősen remek ajánlat ennyiért. És hajtásoldali képek, nagytotál, részletes alkatrészlista. 

 

MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban? :) Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)

 

http://apro.bikemag....p-l244196.html#  ezt most venném, de van pár dolog, ami miatt nem.

 

1. NINCS HELY

2. egy s.gg.m van

3. sajnálnám a villanyakat levágni.

 

a giant a 90-es évek elején direkt hagyta hosszabbra a villanyakat. nagyon sok katalógusukban így szerepeltek. a jobb vázaik követték a trendet,és előre lejtett a felsőcsövük. akkor már nem volt rossz,h hosszabb a villanyak. egyébként szép stucnija van. :)

 

vegyél egy 14-23-as miche sort,és akkor lesz 16 is,meg 18 is. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8213
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....tt-l244211.html

 

bzme' egy tankönyvi setup. Kormány felső része a stucnit követi, a fékváltókar pedig ergonomikusan elhelyezve rajta. Bár a hirdető adataira klikkelve érthető, hogy miért van jól beállítva a gép.. Erősen remek ajánlat ennyiért. És hajtásoldali képek, nagytotál, részletes alkatrészlista. 

 

MJani: a 13-26-ból melyik lánckerék hiányzott számodra a legjobban? :) Én még most vacillálok a 16 ill 18t közt, ami majd betoldásra kerül, a végső setup egy 13-23 lesz, vagy 12-23 némi módosítással (13t nélkül, de extra 16 vagy 18t-vel. Csak egyetlen lánckerékre lesz szükségem, mert "frankensort" vízionálok, ha 13-23, akkor a 13t sorkezdő lánckerék át lesz mentve a mostani campag sorból, úgyis kb. szűz..)

 

http://apro.bikemag....p-l244196.html#  ezt most venném, de van pár dolog, ami miatt nem.

 

1. NINCS HELY

2. egy s.gg.m van

3. sajnálnám a villanyakat levágni.

 

ami miatt venném:

1. ára

2. "triple butted" króm-molibdén ötvözet váz jó geometriával

3. 58-as felsőcsőhossz, és 18-as fejcsőhossz, igaz, utóbbi a hosszúra hagyott villanyak miatt effektíve nagyobb. 

4. Exage 500 cuccok=A500-->Majdnem A550, azaz majdnem 1055-1056. Kétforgáspontos fékek, hetes indexelt váltás, szép hajtókar.

 

Valószínűleg amúgy rövidebb villanyakkal és lentebb eresztett stucnival tudnám használni, de mondom: sajnálnám a nyakat vagdosni.

 

Valami magas ember vegye meg :)

 

A cipő kérdés vicces: nekem a félméretessel (45.5) nagy szerencsém volt, utcai cipőim kb. 50-50%ban 45 ill 46 méretűek, bringásból meg ez a 45.5 pont bejött (Chain) ráadásul vakon rendelve, csak a belső méretekről tájékozódva (szélesség-hossz-fazon). Néha kicsit "lötyögős", de olyankor egy pár klikk a racsnival meg húzás a tépőzáron, és remekül ráfekszik a lábfejemre. Tudom használni talpbetét nélkül,vagy akár extra talpbetéttel hűvösebb időben (bár mindegy neki, mert tele van lyukakkal..)

 

Én mindenképp olyan méretet vennék, ami "picit" szorosabb induláskor, mert menet közben valamit azért "ereszt" az ember lába. Nem sokat, de nálam annyi érezhető, hogy ált. 1 óra után kicsivel szorosabbra kell húznom a csatot. Bár bevallom, térd alatt a "remek" vénás keringésem miatt állandóan pangok nagy melegben.. 


Edited by Vejne, 2014. July 31. - 14:42.


#8214
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

A cipo mindig nehez kerdes, egy proba a boltban kozel sem ugyanaz, mint kint 2 ora hasznalat utan.

De ha mar boltban sem tokeletes, akkor igen valoszinu, hogy "terepen" sem lesz jo.



#8215
zsibibazsa

zsibibazsa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 32 posts

Mennyit futott amúgy a bringa előtted km-re? Láncnyúlás? mert én tavaly 190ért vettem a saját gépet Veloce US szettel, de Mirage UT hajtókarral, 190.. Aluvázon, jóval gyengébb kerékszettel (Kasmír) és úgy éreztem, jó vásárt csináltam. Mert utána kevés jobb ajánlat ment el, kb. 3-4 darab 1.5 év alatt..

 

De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.

 

Megfújták a Tiéd, Te cserébe szinte loptál egy bringát mástól :D főleg ezzel a kerékszettel és kiegészítőkkel. 

Hát hogy mennyit futott,kissé nehéz megmondani,de ha még nem volt az előző tulaj által számított vételtől takarítva (ami akkor új volt),akkor 2db 0-ában mérhető a táv szerintem.(3-400km)Legalább is abból ítélek,hogy mennyi kosz van a fékeknél...Viszont a bovden ház kissé meg van repedezve,de gondolom az szimpla természetes kopás,és állás eredménye.

Amit lefényképeztem ezelőtt két posztomban,hogy megvan kopva a bovdennél a váz,na az új állapotától fogva keletkezett rá.Annyira nem vagyok otthon,hogy ehhez mennyit kellett használni a bringát.A láncot nem tudom mivel és hogyan kell vizsgálni,hogy nyúlást tudjak nézni,vagy ellenőrizni.

Ha gondolod,holnap csinálok arról is egy közelit. :)

Az egyébként tuti hogy a tulaj ezen a nyáron egy centit nem ment a bringával,mert totál lapos gumikkal hozta a megtekintési helyszínre.

Mikor első körben fel akartam fújni,a hátsó belső még kibírta a 8bart,az első belső viszont 3-4bar környékén el is engedett a szelepnél.

Fújás közben recsegett is a belső,mikor igazodott a helyére.Igazából a volt tulaj is mondta,hogy kb tavaly szeptember-október környékén ült rajta utoljára.

2012-ben vette a vázat szettel újonnan,(a két kerék,és a kormány volt használt elmondása alapján)szóval legrosszabb esetben is 2 szezont ment a gép...

Egyébként látszik is rajta,hogy nincs széthajtva,vagy csak nagyon vigyázott rá... :)

 

Ha ez lopás,akkor ott folytatom a bringa építés és használást ahol abbahagytam pénzügyileg...Csak jobb géppel. :D

Ezt fújták meg.Mai napig azért fáj a szívem utána...Nagyon szerettem...

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


Edited by zsibibazsa, 2014. July 31. - 00:06.


#8216
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

én ugyan montit használok, de gondolom cipő méret ügyben ez nem számít túl sokat. :) eddig mindig az utcai cípőmnél egyel kisebb méret (42) lett jó, ami elsőre mindig kicsit szoros/passzos volt, de egy-két tekerést követően idomult a lábamhoz. egyszer próbáltam 43-ast, de az használat közben nagynak érződött, nem volt jó, el is kellett adnom. mindig minden cipőm diadora volt, a 43-as is..

 

edit: mondjuk ez a szoros/passzos egyenletesen volt igaz, nem volt olyan rész, ahol kimondottan nyomott volna, máshol meg jó lett volna.

 

talán másik modellt kellene nézned.


Edited by Kisherceg, 2014. July 30. - 15:52.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8217
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 posts

Sziasztok!

Veszek új országúti cipőt, Mavic Pro Road.

A mérettel van problémám. Először elhoztak nekem egy 41 1/3-osat, amin sokáig gondolkodtam, próbálgattam, de kicsit nagynak éreztem. Aztán most elhoztak egy féllel kisebbet, 40 2/3, ez viszont már kicsi: bár hosszban jó lenne, de érzem, hogy keskeny elöl, kicsit nyomja a lábujjaim oldalról. Pedig épp ma voltam a Nyúlcipőboltban lábvizsgálaton, és pont a nemnek és kornak megfelelő szélességű a lábam, szóval ez a cipő lehet inkább keskenyebb típus... Gondolom ezt így hülyeség lenne megvenni. A kicsit nagy cipő viszont vállalható? A csattal úgyis meg lehet jó szorosra húzni, és hosszú távon lehet így lesz jó, hogy van kényelmesen helye a lábamnak...?



#8218
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 posts

De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.

 

Én is nézegettem, mikor ide belinkelték, csak sajna reálisan nézve nem lennénk kompatibilisek a bicajjal, 105kg vagyok. Kicsit meghalna alattam. :)


  • zsibibazsa likes this

#8219
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Nem számít pár g ide vagy oda! :)

Egyébként akkor US,mert 5-öt lehet vele váltani lefelé egyszerre.Ezek szerint akkor az is szervizelhető. :)

Lassan kiderül,hogy tényleg egy egész jó bizniszt sikerült csinálni.

 

Váltókar belülről:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

A szervizes egyébként azért húzta az ultegrát,és mondta ő is hogy jobb vételt csináltam,mert hogy azokat 2 max 3 év alatt széthajtják,és utána töredékét éri.A tulaj meg próbálja jó áron adni,mert hogy milyen drága szett van rajta,és nem akar rá többet költeni,mert drága az is mint a méreg.Ezért inkább megpróbál tőle megszabadulni,a jó hiszemüek meg megveszik,aztán a szervizben meg közlik vele,hogy akkor erre rá lehet nyomni alsó hangon még 50-et hogy jó legyen.

(Ilyen lehetett szerintem a 2db KTM STRADA 3000.Egyik 7-10éves,másik 6-7 éves lehetett elmondásaitok alapján.)

Azt mondta az szervizes,hogy nem fogja bírni ez se a 10 évet,főleg ha használni is fogom rendesen,és hogy mélyen a zsebembe kell nyúlni ha valami komolyabb baja lesz,de szerinte tartósabb mint az ultegra szett.

Egyet tudok csak mondani ezzel kapcsolatban.Majd kiderül 1-2 év múlva hogyan bírja!: D

Szoknom kell még a nagyujjas váltást,mert az előző bringám amit trombitának néztek a 8 kerben,az 105-ös váltókarokkal volt felszerelve...

Mennyit futott amúgy a bringa előtted km-re? Láncnyúlás? mert én tavaly 190ért vettem a saját gépet Veloce US szettel, de Mirage UT hajtókarral, 190.. Aluvázon, jóval gyengébb kerékszettel (Kasmír) és úgy éreztem, jó vásárt csináltam. Mert utána kevés jobb ajánlat ment el, kb. 3-4 darab 1.5 év alatt..

 

De a TE ajánlatod.. Izé, hát.. 2010-es Athena szettel szerelt bringa 200ért ilyen állapotban nem jó vásár, hanem kb. lopás.

 

Megfújták a Tiéd, Te cserébe szinte loptál egy bringát mástól :D főleg ezzel a kerékszettel és kiegészítőkkel. 


Edited by Vejne, 2014. July 30. - 13:01.

  • zsibibazsa likes this

#8220
zsibibazsa

zsibibazsa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 32 posts

A Power Torque nem annyira butítás, mint faszság a campag részéről :D Egyébként az UT jó cucc. Csészéhez shimano HT2 kulcs, a két féltengelyhez 10s imbusz, a hajtókar lejön magától, a csapágyakat a hajtókarban találod. Megbízható, szervizelhető, merev, szép.

 

A váltókarnak a belső oldaláról készíts képet :) De kívülről US-nek látszik, a hüvelykgomb alatti kivágás mérete érdekel. Ha végig van "vágva", akkor US, ha csak egy kis rés van a pöcöknek, akkor PS. Utóbbinál egy lánckereket lehet a kisebbik lánckerék irányába lépni, előbbinél 5-öt. Ja, és az US javítható, a PS ált. egyben cserélendő :D

 

http://www.totalcycl...ights/cc-8.aspx

 

itt tudod meglesni a súlyokat. NB: az UT alu athena-kar kb. 840 gramm, a csésze hozzá 50 körüli, szóval majdnem 900 gramm a hajtókar csészéstül. Hogy a PowerTorque könnyebbek pöppet, az azért van, mert a nem hajtásoldali csapágy a power-torque karoknak nem képzi részét, míg az UT-nek igen. 

Nem számít pár g ide vagy oda! :)

Egyébként akkor US,mert 5-öt lehet vele váltani lefelé egyszerre.Ezek szerint akkor az is szervizelhető. :)

Lassan kiderül,hogy tényleg egy egész jó bizniszt sikerült csinálni.

 

Váltókar belülről:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

A szervizes egyébként azért húzta az ultegrát,és mondta ő is hogy jobb vételt csináltam,mert hogy azokat 2 max 3 év alatt széthajtják,és utána töredékét éri.A tulaj meg próbálja jó áron adni,mert hogy milyen drága szett van rajta,és nem akar rá többet költeni,mert drága az is mint a méreg.Ezért inkább megpróbál tőle megszabadulni,a jó hiszemüek meg megveszik,aztán a szervizben meg közlik vele,hogy akkor erre rá lehet nyomni alsó hangon még 50-et hogy jó legyen.

(Ilyen lehetett szerintem a 2db KTM STRADA 3000.Egyik 7-10éves,másik 6-7 éves lehetett elmondásaitok alapján.)

Azt mondta az szervizes,hogy nem fogja bírni ez se a 10 évet,főleg ha használni is fogom rendesen,és hogy mélyen a zsebembe kell nyúlni ha valami komolyabb baja lesz,de szerinte tartósabb mint az ultegra szett.

Egyet tudok csak mondani ezzel kapcsolatban.Majd kiderül 1-2 év múlva hogyan bírja!: D

Szoknom kell még a nagyujjas váltást,mert az előző bringám amit trombitának néztek a 8 kerben,az 105-ös váltókarokkal volt felszerelve...