hello,
a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?
A 360g nehéz.
hello,
a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?
A 360g nehéz.
A sebesség mindent megold.
Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...
http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198
Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.
Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát", semmi aggasztó nem derült ki:
hello,
a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?
ilyen... nalam annyi az elteres, hogyha igy allitom be a kormanyt, akkor a fekkar gumis resze nem felem, hanem a masik iranyba lejt. tejesen ki van tekeredve a kezem, ha el akarom erni.
amugy is eleg hosszu bringa, igy meg nemtom kiknek keszult az m/l bringa, 2.50m magas embereknek? fole kellene hajolni, hogy igy kenyelmes legyen.
a nyeregcsovet eleve nem tudom cserelni, mert specialis cso, de a setback altalaban adja a helyes terdpoziciot. ha a stucnit felforditom, meg mindig hosszu, es nincs is jo pozicioban a kormany, tul magas. szvsz at kell allitani a fekkar poziciot, meg valszeg rovidebb stucni kene.
most ugy allitottam be, hogy a fekkart jol tudjam fogni, de igy emelkedik a kormany felso (itt enyhen lejtos) resze, baromi idiotan nez ki.

arn módosította - 2014. augusztus 28. - 14:57
Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...
http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198
Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.
Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát", semmi aggasztó nem derült ki:
http://forums.roadbi...k-201733-2.html
A különböző kormány hajlítások és méretek egész más fkv. pozíciót eredményeznek.
Itt egy nagyon jó összeállítás, sajnos 2009 óta nem frissítették, érdemes végigpörgetni a modelleket és mintát adathat az "optimális" elhelyezésre, függően hogy milyen típust használsz:
http://ruedatropical...p-bar-geometry/
A ma divatos compact kormányoknál a standard pozíció enyhén lejtő felső él, amibe kb. vízszintesben csatlakozik az fkv., a kar pedig kb 90 fokot zár be a talajjal.
Persze egyéni anatómia adottságok miatt pár fokos eltérések beleférnek, ha ennél nagyobb kell, akkor vázméret / geo probléma merül fel. Fénykép alapján okosabbak lennénk.
Hogy először hosszúnak érzed az outit az nem feltétlenül probléma, főleg ha MTB-nen nem verseny pozíciót használtál.
cyclocrosshoz lenne kerdesem...
1. mi az optimalis szoge a koskormanynak? valami kiindulasi pont kellene, amit kiprobalok.
2. megneztem jopar gyari kepet, es a fekvalto altalaban magasabban van, mint nalam. ezt csak ujrabandazsolassal lehet allitani?
egyelore ugy csinaltam, hogy a fekvalto gumis reszenek hatso resze legyen kb vizszintben (igy kicsi felfele all a kormany), a stucnit megforditottam, de meg igy is picit hosszunak tunik, pedig m/l a bringa merete 185 centimhez. ez csak vmi rossz montis beidegzodes?
kép is lesz majd?
persze
a kiegeszitok meg a pedal meg nem jott meg. ha nagyjabol osszeall a dolog, akkor csinalok kepeket.
cyclocrosshoz lenne kerdesem...
1. mi az optimalis szoge a koskormanynak? valami kiindulasi pont kellene, amit kiprobalok.
2. megneztem jopar gyari kepet, es a fekvalto altalaban magasabban van, mint nalam. ezt csak ujrabandazsolassal lehet allitani?
egyelore ugy csinaltam, hogy a fekvalto gumis reszenek hatso resze legyen kb vizszintben (igy kicsi felfele all a kormany), a stucnit megforditottam, de meg igy is picit hosszunak tunik, pedig m/l a bringa merete 185 centimhez. ez csak vmi rossz montis beidegzodes?
"Találtam eladó Storck carbonvillát ... Esetleg lenne olyan kedves fórumtárs, aki arrafelé közlekedik és el tudná hozni ": Tárgytalan, mint utánanéztem, ez egy olyan széria, ahol a karbon villaszár végére egy alu hüvelyt ragasztanak, és ott szorul rá a kormányszár. Ahogy nézem, ez utólag már nem vágható, nekem meg hosszú lett volna. Nem is tudtam, hogy ilyet is gyártottak... Érdekességképpen a gyári szerelési útmutatóból a kivitelek, az alsóról van szó
Meg aztán használt villáról lebeszéltem magam amúgy is, nincs röntgengépem
, és ez lett belőle, sajnos nem Storck de új, és könnyű, és nem is vmi ismeretlen kínai...
cyclingtorrents.nl innen töltöm le. annyi van,h a dvd-ket a regisztráció után 1 hónappal engedi csak letölteni.
Ill. a HD videókat is. ![]()
donciccio, a TDF-ek letölthetők, vagy online nézed? hol/honnan? köszi
cyclingtorrents.nl innen töltöm le. annyi van,h a dvd-ket a regisztráció után 1 hónappal engedi csak letölteni. fent vannak a legújabb versenyek,szakaszok is. azt egyből le lehet szedni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
volt még egy csapat akik colnagoval mentek,a wordperfect ami a jelenlegi belkin csapat őse
94-es touron a számomra legszebb szakaszgyőzelem Eros Poli nevéhez köthető. Aki mer az nyer ![]()
megnéztem ma a 94-es tour-t. megint volt benne néhány érdekes dolog. talán sikerült a volt c40-es vázamat időponthoz,és csapathoz kötni. ezt akkor vettem észre,amikor Rominger feladta a versenyt,és a kísérő kocsi tetején olyan fényezésű Colnago-k voltak,mint ami nekem volt. legalábbis nagyon hasonló. így sztem 1994-es váz lehetett,és a mapei-clas csapat színeire fényezték.
ezen a versenyen volt amikor Indurain utolérte Armstrong-ot az időfutamon. megint nyilatkozott a szakasz után,de az első néhány mondatnál alig kapott levegőt. szinte sípolt beszélt közben. Pantani 3. lett az összetettben. gyönyörűen ment felfelé. kár,h már meghalt. még sok jó versenye lehetett volna.
Ugrumov lett a 2. ő az utolsó héten ment nagyot,és a hegyekben ő sem használt fékváltókart. volt még néhány versenyző,aki hasonlóan,nem használta,de elég kevés. még ebben az évben is többnyire acél vázakat hajtottak,de már volt titán,és karbon is. nagyon sasoltam a Bianchi-val tekerő csapatokat,de csak egy volt. ez pedig a GB MG Maglificio volt. ebben az évben kezdték gyártani az én Genius csöves vázamat is,így inkább ezeket próbáltam kiszúrni. nem tudom,h valóban ilyen vázakat használtak,v esetleg más csövekből (pl.: TSX) építettet,de volt köztük néhány versenyző,aki acéllal ment. a többiek a titán vázassal hajtottak. ezt elég jól be lehetett azonosítani,mert az alsó csöve aerora lapított volt. időfutamon használtak sokan karbon bringákat. pl.: a Gan csapat,amiben Boardman,és Lemond is tekert. Boardman a Lotus bringájával tekert,és Mavic elektromos váltót használt. a hagyományos versenybringákon meg vlmi Mavic,Campagnolo keverék lehetett. ezt már akkor is kiszúrtam,amikor élőben néztem a tv-ben,még kölyök koromban. hát,így ennyi erről a tour-ról. még hátra van a 92-es,és a 95-ös. majd vlmikor sort kerítek rájuk.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
donciccio: téged láttalak ma öt-negyedhat körül Püspökszilágy és Kisnémedi között?
múlt évben voltam arra utoljára.
úh sztem nem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Csütörtökön rendben megérkezett Ukrajnából a két linkelt DA fogaskerék. Összerakni a sérülésem miatt még egy darabig nem fogom tudni, de aki hasonló akciót tervez (11 seb Sh. 11-28 -- > 12-28), úgy tűnik járható az út...
Illetve: Találtam eladó Storck carbonvillát (az enyém komolyan sérült az bukásban), az eladó Pilis községben lakik (a 4-es út mellett), én meg Dunaharaszti.
Esetleg lenne olyan kedves fórumtárs, aki arrafelé közlekedik és el tudná hozni (az üzemagyagkltset term. fizetem!)....Köszönöm!
Még valami a Shimano 11 seb kapcsán.
12-27-et használtam a 10-es rendszerben (CS-5700). 12-27 egyáltalán nincs a 11 fokozatban, 12-28 is csak Dura Ace aranyáron (és az is törésre hajlamos állítólag a karbon kazettatest miatt).
Nálam a megoldás: Ultegra 11-28 (CS-6800), majd 12-es (záró) 16-as DA fogaskerék jó áron a bayről.
Így előáll a 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-28 a DA-hoz képest féláron.
16-os:
http://www.ebay.com/itm/161317699762
12-es:
http://www.ebay.com/itm/161317441537
Még úton van a cucc, ha összeraktam dobok egy postot róla.
Számomra a tökéletes a 10-es 12-27 lett volna kiegészítve a 18-as fokszámú kerékkel (12-13-14-15-16-17-18-19-21-24-27) de ezt már tényleg nem lehet összelegozni Shimanóból...
vuelta guide: https://docs.google....m1sQWlyY1k/edit
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.bikeradar...48729/#comments
ÉÉÉS... lehet építeni könnyu vázat normális kinézettel is, nem muszáj a mattfekete feketén még több feketével féle nyerskrabonszövet..
Bár az ár
![]()
Elnézést, ha nagyon-off topik, ha nagyon nem ide illik, ha nem érdekel senkit. De most ez fejbevágott.
Engem érdekel, erre nem tudom lehet e jobbulást kívánni de kívánok. Ma játszottam új órával és kiderült az alapom még mindig 48 körül van
Ahhoz le kell feküdnöm kb. stabil oldalfekvésbe (és nem kaja után), állva nem megy 53-55 alá.