Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#7961
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.  

milyen volt a versenyzéshez használt bicó?



#7962
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Régen ott rendszeresen volt verseny.

vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7963
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

ja,de. sorry. 66-os. 

Régen ott rendszeresen volt verseny.



A sebesség mindent megold.

 


#7964
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?

ja,de. sorry. 66-os. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7965
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  

Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#7966
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni :)

Bandázsolás ügyben mondjuk ma kicsit "kiakadtam". Benéztem az általam leginkább nem kedvelt kerékpár-autósboltba errefelé, s Cinelli zselés bandázst találtam jó sok fajta színben 2.5k-ért. Tapintatra jó, kényelmes, igazi "rázkódáscsillapító".  Zselés bandázst 3k alatt meg elég nehéz kifogni, pedig szerintem sokat jelent, fontos kontaktpont. ^^



#7967
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg. :)

 

Fékváltókar-beállításhoz:

campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)

 

A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.

 

Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot :)

ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni :)


arn módosította - 2014. augusztus 29. - 10:45

  • Vejne kedveli ezt

#7968
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  

Höhö, ott vajon hány km után kell rugót cserélni az ergoban? :D



#7969
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7970
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Naaaa....    Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.

Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.

Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg. :)

 

Fékváltókar-beállításhoz:

campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)

 

A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.

 

Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot :) 



#7971
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Ok koszi. Idovel at szeretnem majd tekerni, mert feher, de amig nem alakul ki a dolog, addig nem koltok ra.

Voltam tekerni, tenyleg hiba volt a kormany szogenel figyelembe venni a fekkart, also fogasban elegge adja magat, es nem is tunik tul hosszunak. Kb ugy erzem kenyelmesnek, ahogy a gyari foton van, viszont a fekkaron valo tamaszkodasnal olyan erzesem volt, mintha folyamatosan le akartam volna tolni a gumit a kormanyrol, egyertelmuen rossz helyen van.

Jovoheten megcsinalom, aztan tekerek vele megint parat, ha meg ugy is hosszu felso fogasban, akkor veszek egy 2cmel rovidebb stucnit. Hosszra kb ugy lesz mes meret.

#7972
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 hozzászólás

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 

 

Szigetelő szalag bőven jó, de 1500-2000ft egy jobb bandázs, szóval ezen nem biztos, h spórolnod kell. :)



#7973
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

A 360g nehéz.

Naaaa....    Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.

Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.


  • Vejne kedveli ezt

#7974
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 

Igen, fel lehet, nem kell hozzá semmi spec, a fékkar pozícióját egy imbusz csavar oldásával tudod oldani.

 

http://lmgtfy.com/?q...ent youtube&l=1 :)

 

szeretnék 10es montis sort használni (11-32) az ultegra 6700gs hátsóváltómmal, a bikemag kompatibilitási listája szerint viszont ez problémás lehet: http://bikemag.hu/im.../2014/04/26.jpg

 

A shimano techdoc szerint a hátsóváltó max 28fogig működik megfelelően, de neten külföldön azt olvasom hogy lánchosszt kell jól beállítani és nem kell aggódni:http://forums.bicycl...635607122348753

 

Van valakinek tapasztalata ez ügyben?


És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

#7975
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 



#7976
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

A 360g nehéz.

Elmaradott vagyok az ITM Visia villámmal, ami méretre vágott karbon nyakkal együtt 601 gr  :wacko:



#7977
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

hello,

 

a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?

A 360g nehéz.



A sebesség mindent megold.

 


#7978
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...

 

http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198

 

Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.

 

Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát",  semmi aggasztó nem derült ki:

 

http://forums.roadbi...k-201733-2.html

hello,

 

a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?



#7979
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ilyen... nalam annyi az elteres, hogyha igy allitom be a kormanyt, akkor a fekkar gumis resze nem felem, hanem a masik iranyba lejt. tejesen ki van tekeredve a kezem, ha el akarom erni.

 

amugy is eleg hosszu bringa, igy meg nemtom kiknek keszult az m/l bringa, 2.50m magas embereknek? fole kellene hajolni, hogy igy kenyelmes legyen.

 

a nyeregcsovet eleve nem tudom cserelni, mert specialis cso, de a setback altalaban adja a helyes terdpoziciot. ha a stucnit felforditom, meg mindig hosszu, es nincs is jo pozicioban a kormany, tul magas. szvsz at kell allitani a fekkar poziciot, meg valszeg rovidebb stucni kene.

 

most ugy allitottam be, hogy a fekkart jol tudjam fogni, de igy emelkedik a kormany felso (itt enyhen lejtos) resze, baromi idiotan nez ki.

 

TCX-SLR-2_RT_large_Web.jpg


arn módosította - 2014. augusztus 28. - 14:57


#7980
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás

Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...

 

http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198

 

Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.

 

Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát",  semmi aggasztó nem derült ki:

 

http://forums.roadbi...k-201733-2.html