Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#7961
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

klipszes pedál?

nem. már volt look pedálom. előtte meg egy wellgo. klipszessel is versenyeztem,de az egy másik bringa is volt. Békás kupa,meg ilyenek. a malival már a fradiban versenyeztem. át volt matricázva Montagner-re. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7962
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.  

Azt hiszem Gemenc Kupa és TdH ment arra.


  • donciccio likes this


A sebesség mindent megold.

 


#7963
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

mali váz. oria tt 0,9 csöves. campa stratos alkatrészek,váz váltókaros. 2x8 fokozat. kb 10,5 kg,vagy több. :) miután abbahagytam a versenyzést,csak utána lett fékváltókarom. pedig jó lett volna,ha már akkor is tudtam volna használni vlmilyet. 

klipszes pedál?


  • donciccio likes this

#7964
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

milyen volt a versenyzéshez használt bicó?

mali váz. oria tt 0,9 csöves. campa stratos alkatrészek,váz váltókaros. 2x8 fokozat. kb 10,5 kg,vagy több. :) miután abbahagytam a versenyzést,csak utána lett fékváltókarom. pedig jó lett volna,ha már akkor is tudtam volna használni vlmilyet. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7965
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.  

milyen volt a versenyzéshez használt bicó?



#7966
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

Régen ott rendszeresen volt verseny.

vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7967
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

ja,de. sorry. 66-os. 

Régen ott rendszeresen volt verseny.



A sebesség mindent megold.

 


#7968
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?

ja,de. sorry. 66-os. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7969
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  

Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?


  • donciccio likes this


A sebesség mindent megold.

 


#7970
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni :)

Bandázsolás ügyben mondjuk ma kicsit "kiakadtam". Benéztem az általam leginkább nem kedvelt kerékpár-autósboltba errefelé, s Cinelli zselés bandázst találtam jó sok fajta színben 2.5k-ért. Tapintatra jó, kényelmes, igazi "rázkódáscsillapító".  Zselés bandázst 3k alatt meg elég nehéz kifogni, pedig szerintem sokat jelent, fontos kontaktpont. ^^



#7971
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg. :)

 

Fékváltókar-beállításhoz:

campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)

 

A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.

 

Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot :)

ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni :)


Edited by arn, 2014. August 29. - 10:45.

  • Vejne likes this

#7972
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  

Höhö, ott vajon hány km után kell rugót cserélni az ergoban? :D



#7973
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.  


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7974
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Naaaa....    Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.

Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.

Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg. :)

 

Fékváltókar-beállításhoz:

campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)

 

A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.

 

Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot :) 



#7975
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Ok koszi. Idovel at szeretnem majd tekerni, mert feher, de amig nem alakul ki a dolog, addig nem koltok ra.

Voltam tekerni, tenyleg hiba volt a kormany szogenel figyelembe venni a fekkart, also fogasban elegge adja magat, es nem is tunik tul hosszunak. Kb ugy erzem kenyelmesnek, ahogy a gyari foton van, viszont a fekkaron valo tamaszkodasnal olyan erzesem volt, mintha folyamatosan le akartam volna tolni a gumit a kormanyrol, egyertelmuen rossz helyen van.

Jovoheten megcsinalom, aztan tekerek vele megint parat, ha meg ugy is hosszu felso fogasban, akkor veszek egy 2cmel rovidebb stucnit. Hosszra kb ugy lesz mes meret.

#7976
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 posts

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 

 

Szigetelő szalag bőven jó, de 1500-2000ft egy jobb bandázs, szóval ezen nem biztos, h spórolnod kell. :)



#7977
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

A 360g nehéz.

Naaaa....    Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.

Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.


  • Vejne likes this

#7978
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 posts

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 

Igen, fel lehet, nem kell hozzá semmi spec, a fékkar pozícióját egy imbusz csavar oldásával tudod oldani.

 

http://lmgtfy.com/?q...ent youtube&l=1 :)

 

szeretnék 10es montis sort használni (11-32) az ultegra 6700gs hátsóváltómmal, a bikemag kompatibilitási listája szerint viszont ez problémás lehet: http://bikemag.hu/im.../2014/04/26.jpg

 

A shimano techdoc szerint a hátsóváltó max 28fogig működik megfelelően, de neten külföldön azt olvasom hogy lánchosszt kell jól beállítani és nem kell aggódni:http://forums.bicycl...635607122348753

 

Van valakinek tapasztalata ez ügyben?


És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

#7979
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?

a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik. 



#7980
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

A 360g nehéz.

Elmaradott vagyok az ITM Visia villámmal, ami méretre vágott karbon nyakkal együtt 601 gr  :wacko: