én mentem klipszessel is,meg 2x6 fokozat, hairnet-ben
Tdh-n indulhattam volna de aztán mégsem mentem. Igy utolag kicsit sajnálom. Még Mecsek kupa is mehetett arrafelé.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#7961
Írta 2014. augusztus 29. - 20:59
#7962
Írta 2014. augusztus 29. - 19:03
Azt hiszem Gemenc Kupa és TdH ment arra.
egy Gemenc kupára emlékszem,ami arra ment,de akkor még nem voltam igazolt versenyző. csak a Pedál újság lapjain láttam. TdH-n meg sajnos sosem tudtam indulni. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7963
Írta 2014. augusztus 29. - 19:01
klipszes pedál?
nem. már volt look pedálom. előtte meg egy wellgo. klipszessel is versenyeztem,de az egy másik bringa is volt. Békás kupa,meg ilyenek. a malival már a fradiban versenyeztem. át volt matricázva Montagner-re. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7964
Írta 2014. augusztus 29. - 18:51
vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
Azt hiszem Gemenc Kupa és TdH ment arra.
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#7965
Írta 2014. augusztus 29. - 17:14
mali váz. oria tt 0,9 csöves. campa stratos alkatrészek,váz váltókaros. 2x8 fokozat. kb 10,5 kg,vagy több.
miután abbahagytam a versenyzést,csak utána lett fékváltókarom. pedig jó lett volna,ha már akkor is tudtam volna használni vlmilyet.
klipszes pedál?
- donciccio kedveli ezt
#7966
Írta 2014. augusztus 29. - 14:21
milyen volt a versenyzéshez használt bicó?
mali váz. oria tt 0,9 csöves. campa stratos alkatrészek,váz váltókaros. 2x8 fokozat. kb 10,5 kg,vagy több.
miután abbahagytam a versenyzést,csak utána lett fékváltókarom. pedig jó lett volna,ha már akkor is tudtam volna használni vlmilyet.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7967
Írta 2014. augusztus 29. - 13:53
vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
milyen volt a versenyzéshez használt bicó?
#7968
Írta 2014. augusztus 29. - 11:48
Régen ott rendszeresen volt verseny.
vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7969
Írta 2014. augusztus 29. - 11:20
ja,de. sorry. 66-os.
Régen ott rendszeresen volt verseny.
A sebesség mindent megold.
#7970
Írta 2014. augusztus 29. - 11:06
Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?
ja,de. sorry. 66-os.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7971
Írta 2014. augusztus 29. - 10:55
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#7972
Írta 2014. augusztus 29. - 10:53
ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni
Bandázsolás ügyben mondjuk ma kicsit "kiakadtam". Benéztem az általam leginkább nem kedvelt kerékpár-autósboltba errefelé, s Cinelli zselés bandázst találtam jó sok fajta színben 2.5k-ért. Tapintatra jó, kényelmes, igazi "rázkódáscsillapító". Zselés bandázst 3k alatt meg elég nehéz kifogni, pedig szerintem sokat jelent, fontos kontaktpont. ^^
#7973
Írta 2014. augusztus 29. - 10:41
Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg.
Fékváltókar-beállításhoz:
campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)
A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.
Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot
ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni ![]()
arn módosította - 2014. augusztus 29. - 10:45
- Vejne kedveli ezt
#7974
Írta 2014. augusztus 29. - 10:21
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
Höhö, ott vajon hány km után kell rugót cserélni az ergoban? ![]()
#7975
Írta 2014. augusztus 29. - 08:50
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7976
Írta 2014. augusztus 29. - 07:28
Naaaa.... Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.
Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.
Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg. ![]()
Fékváltókar-beállításhoz:
campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)
A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.
Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot
#7977
Írta 2014. augusztus 29. - 06:43
Voltam tekerni, tenyleg hiba volt a kormany szogenel figyelembe venni a fekkart, also fogasban elegge adja magat, es nem is tunik tul hosszunak. Kb ugy erzem kenyelmesnek, ahogy a gyari foton van, viszont a fekkaron valo tamaszkodasnal olyan erzesem volt, mintha folyamatosan le akartam volna tolni a gumit a kormanyrol, egyertelmuen rossz helyen van.
Jovoheten megcsinalom, aztan tekerek vele megint parat, ha meg ugy is hosszu felso fogasban, akkor veszek egy 2cmel rovidebb stucnit. Hosszra kb ugy lesz mes meret.
#7978
Írta 2014. augusztus 29. - 06:10
at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?
a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik.
Szigetelő szalag bőven jó, de 1500-2000ft egy jobb bandázs, szóval ezen nem biztos, h spórolnod kell. ![]()
#7979
Írta 2014. augusztus 28. - 22:52
A 360g nehéz.
Naaaa.... Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.
Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.
- Vejne kedveli ezt
#7980
Írta 2014. augusztus 28. - 21:59
at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?
a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik.
Igen, fel lehet, nem kell hozzá semmi spec, a fékkar pozícióját egy imbusz csavar oldásával tudod oldani.
http://lmgtfy.com/?q...ent youtube&l=1
szeretnék 10es montis sort használni (11-32) az ultegra 6700gs hátsóváltómmal, a bikemag kompatibilitási listája szerint viszont ez problémás lehet: http://bikemag.hu/im.../2014/04/26.jpg
A shimano techdoc szerint a hátsóváltó max 28fogig működik megfelelően, de neten külföldön azt olvasom hogy lánchosszt kell jól beállítani és nem kell aggódni:http://forums.bicycl...635607122348753
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





