Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#7821
Posted 2014. September 14. - 21:07
Dura ace 7800-as fekvaltokarom es valtom van. Vagyis volt mivel egy eses miatt a fekkar kuka lett. Kerdesem hogy milyen fekkar kompatibilis a dura ace 7800-as valtommal. Esetleg egy ujabb 105 vagy ultegra jo lehet??
Elore is koszi a valaszt.
#7822
Posted 2014. September 14. - 19:59
Na, nem fárasztalak tovább titeket, most tekertem simán 6 percet egyhuzamban, de aztán szerettek volna a folyosón közlekedni, így elég volt mára. Plusz folyt is rólam a víz, elő kell készíteni a kormányra a türcsit is. De nagyon baba a dolog, tetszik. ![]()
- donciccio likes this
#7823
Posted 2014. September 14. - 19:28
azért ez a görgő elég más,mint az országút. a görgő nehezebb. egyrészt a szabadgörgőn mindig tekerni kell,h ne essen el az ember. én max 1 órát szoktam menni rajta,de azt is legalább két részletben. kb fél órát bírok a nyeregben. ez a max. ennél a görgőnél nem tudok kiállni. egyébként még senkit nem láttam kiállva tekerni rajta. van néhány újabb fajta,amin már ki lehet állni,de azok nagyon drágák. ha vlki jól bírja a monoton dolgokat,és megfelelően tud koncentrálni,akkor nagyon jó hajtás technikát lehet vele kialakítani. ezeken a görgőkön akkor könnyebb tekerni,ha jól megy a körbeforgatás. nekem rendesen izomlázam tud lenni tőle a lábam összes izmán. én úgy szoktam,h kb 15 percet hajtok 39/19-el rajta,aztán szépen pakolgatom lefelé 5-10 percenként. 30 perc körül leszállok róra egy kicsit,mert addigra elzsibbadok. aztán a következő 30 percet egy fokozattal feljebb kezdem,mint amivel az előzőt abbahagytam. az utolsó 5-10 percben pedig levezetek ismét 39/19-el. persze ezt max akkor tudom már megcsinálni,ha már tekertem vele néhányszor. az első görgőzéseknél max 39/16-ig megyek le. amit még észrevettem: nem a legbiztonságosabb elől feltenni a nagyobb lánctányérokra,főleg,ha nem tudja egyből felkapni a láncot. ilyenkor könnyű esni vele.
Thx a választ. ![]()
48/14-en szoktam kinnt tekerni, hát azon necces görgőzni, 36/14-en már jobb a helyzet, és már fel sem borulok vele, gyakorlatilag már nem billegek a folyosón jobbra-balra faltól falig. Körbenforgás necces, csak emelkedőn szokott eszembe jutni, h húzni is tudom a pedált, ez így görgőn olyan, mintha nonstop valami közepesebb emelkedőn mennék felfelé, az tuti, hogy nekem ez nem az a pulzus tartomány, amit addíg tudnék csinálni, h a seggem bezsibbadjon. Viszont ha húzom is, akkor egyenletesebb az egész, kevésbé billegek.
#7824
Posted 2014. September 14. - 19:02
a gyorszárnál lévő kialakítás elég egyedi, oktat vele, hol van a gyz kar optimális helye. nekem nem jönnek be ezek a dekoratív festések, persze lehet hogy élőben kafább.
a festése nekem se a kedvencem,de azért ott van a szeren a bringa.
én úgy tudom,azért ilyen a hátul a papucs,mert így stabilabb. több erő mehet a kerekekre,meg a csőkötése is jobb így. legalábbis Pegoretti szerint.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7825
Posted 2014. September 14. - 18:58
voltam tegnap a dunakeszi decában. csak kíváncsiságból felpróbáltam néhány shimano országúti cipőt. hát érdekes volt. elvileg 41-es a lábam,persze hosszra a 42-es volt jó. ezen nem lepődtem meg,mert azt már több helyen is olvastam,meg sokan mondták,hogy egyel nagyobb kell ebből a márkából. viszont a lábfejem elülső része szélesebb a kelleténél,és emiatt csak a 43-as lett volna jó. viszont ez már túl hosszú lenne. szóval,ha legközelebb cipőt kell vennem,akkor fel lesz adva a lecke,h olyat találjak,aminek széles az eleje. mintha a sidi-nek lenne vlmi ilyesmi,de már nem tudom. na mind1. még mindig küzdök a speci cipőm talpbetétjével. sehogy nem jó. 1 óra tekerés után már elkezd égni a talpam eleje.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7826
Posted 2014. September 14. - 18:54
http://cyclingtips.c...oretti-marcelo/ egy király Pegoretti bringa.
a gyorszárnál lévő kialakítás elég egyedi, oktat vele, hol van a gyz kar optimális helye. nekem nem jönnek be ezek a dekoratív festések, persze lehet hogy élőben kafább.
#7827
Posted 2014. September 14. - 18:36
http://cyclingtips.c...oretti-marcelo/ egy király Pegoretti bringa. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7828
Posted 2014. September 14. - 18:25
Ha eleget fizetsz, megpróbálhatom.
Igazából azt nem értem, h megy 2 percet, és hulla vagyok, miközben haverral 70km-es kanyarokat csinálunk 25-ös átlaggal dombos vidéken, megállás nélkül. Balaton kör bicaj útón bruttó 11 óra. Vagy csak a 105 kilóm miatt akkora a súrlódás, h nehéz lesz? Asszony egyelőre nem akarja kipróbálni, pedig az megválaszolná a kérdést.
A görgők mindenesetre szépen futnak, gumi nyomás 8 bár, ennyi a max.
azért ez a görgő elég más,mint az országút. a görgő nehezebb. egyrészt a szabadgörgőn mindig tekerni kell,h ne essen el az ember. én max 1 órát szoktam menni rajta,de azt is legalább két részletben. kb fél órát bírok a nyeregben. ez a max. ennél a görgőnél nem tudok kiállni. egyébként még senkit nem láttam kiállva tekerni rajta. van néhány újabb fajta,amin már ki lehet állni,de azok nagyon drágák. ha vlki jól bírja a monoton dolgokat,és megfelelően tud koncentrálni,akkor nagyon jó hajtás technikát lehet vele kialakítani. ezeken a görgőkön akkor könnyebb tekerni,ha jól megy a körbeforgatás. nekem rendesen izomlázam tud lenni tőle a lábam összes izmán. én úgy szoktam,h kb 15 percet hajtok 39/19-el rajta,aztán szépen pakolgatom lefelé 5-10 percenként. 30 perc körül leszállok róra egy kicsit,mert addigra elzsibbadok. aztán a következő 30 percet egy fokozattal feljebb kezdem,mint amivel az előzőt abbahagytam. az utolsó 5-10 percben pedig levezetek ismét 39/19-el. persze ezt max akkor tudom már megcsinálni,ha már tekertem vele néhányszor. az első görgőzéseknél max 39/16-ig megyek le. amit még észrevettem: nem a legbiztonságosabb elől feltenni a nagyobb lánctányérokra,főleg,ha nem tudja egyből felkapni a láncot. ilyenkor könnyű esni vele.
Edited by donciccio, 2014. September 14. - 18:35.
- ncc1701 likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7829
Posted 2014. September 14. - 13:39
a belsőgumis trükköt is meg tudod csinálni?
Ha eleget fizetsz, megpróbálhatom. ![]()
Igazából azt nem értem, h megy 2 percet, és hulla vagyok, miközben haverral 70km-es kanyarokat csinálunk 25-ös átlaggal dombos vidéken, megállás nélkül. Balaton kör bicaj útón bruttó 11 óra. Vagy csak a 105 kilóm miatt akkora a súrlódás, h nehéz lesz? Asszony egyelőre nem akarja kipróbálni, pedig az megválaszolná a kérdést.
A görgők mindenesetre szépen futnak, gumi nyomás 8 bár, ennyi a max.
Edited by ncc1701, 2014. September 14. - 13:51.
#7830
Posted 2014. September 14. - 13:33
Thx a tippeket, ez néni ezen a videon sokat segített:
https://www.youtube....h?v=3WCUN7-nezQ
Még mengnézem a görgőket, kell-e olajozni őket, tracx a cucc, a fene tudja, h kell-e egyátalán. De tekerek 2 percet, és utána pihegek 5-öt, tiszta puding vagyok. Igazából nekem arra kéne, h ilyen 30-45 perceket mozogjak pocsék időben is.
a belsőgumis trükköt is meg tudod csinálni? ![]()
Flickr
#7831
Posted 2014. September 14. - 09:14
igen. ez egy jó videó. nekem is tacx szabad görgőm van. elég régi,de én még egy gumi szíjon kívül nem vettem hozzá semmit. kb ennyi volt a karbantartás is.
Jaja, szétkaptam, ipari csapágyas, teljesen szépen forog, nem is csináltam vele semmit, csak áttöröltem mosószeres ronggyal az egészet, h tiszta legyen. Most tekertem rajta 2km-t ilyen 30-as átlaggal (alatta felborulok), utána húztam is zuhanyozni. Szóval a következő történet vmi nagy ventilátor lesz.
#7832
Posted 2014. September 14. - 08:48
Thx a tippeket, ez néni ezen a videon sokat segített:
https://www.youtube....h?v=3WCUN7-nezQ
Még mengnézem a görgőket, kell-e olajozni őket, tracx a cucc, a fene tudja, h kell-e egyátalán. De tekerek 2 percet, és utána pihegek 5-öt, tiszta puding vagyok. Igazából nekem arra kéne, h ilyen 30-45 perceket mozogjak pocsék időben is.
igen. ez egy jó videó. nekem is tacx szabad görgőm van. elég régi,de én még egy gumi szíjon kívül nem vettem hozzá semmit. kb ennyi volt a karbantartás is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7833
Posted 2014. September 14. - 08:44
Kis szösszenet:
http://www.ebay.com/...=item3f3c158f54
8-at vált le, 3-at fel, kapsz hozzá kábelstoppot-állítót alsócsőre, a belső mechanika cserélhető, fejleszthető 10s-re, alumínium alkatrészek gusztustalan felületkezeléssel, NEM QUICK SHIFTES első váltás, azaz 10 klikkes "miniracsnis", jó duplához-triplához, trimmelhető..
22ért NAGYON megéri, mert 15 körül vannak QS-es velocsék apróban, amik... Csak egyesével váltanak le, elöl problémás összerakni őket bármi mással, amit nem QS-es, és ráadásul nem is javíthatóak. Aztán ott ha eltörik valami belül, nem sok mindenre jó már, ebben meg minden részegység cserélhető.
Bizony, ilyen volt a 2000-es évek elejének Campa-alja ![]()
#7834
Posted 2014. September 14. - 07:51
Thx a tippeket, ez néni ezen a videon sokat segített:
https://www.youtube....h?v=3WCUN7-nezQ
Még mengnézem a görgőket, kell-e olajozni őket, tracx a cucc, a fene tudja, h kell-e egyátalán. De tekerek 2 percet, és utána pihegek 5-öt, tiszta puding vagyok. Igazából nekem arra kéne, h ilyen 30-45 perceket mozogjak pocsék időben is.
#7835
Posted 2014. September 13. - 21:15
3 ujjnál folyamatosan lerúgnám a kormányt kiállva. Nemhogy a tenyerem, hanem még +2 ujjam befér.
jja, neked nem teniszkönyököd, hanem bicajtérded van :-)
#7836
Posted 2014. September 13. - 20:11
ez sztem még közelítőnek sem jó. legalábbis nálam nem. nekem a tenyerem is odafér ahova a rajzfilm figurának elég 3 ujj.
.![]()
3 ujjnál folyamatosan lerúgnám a kormányt kiállva. Nemhogy a tenyerem, hanem még +2 ujjam befér. ![]()
A sebesség mindent megold.
#7837
Posted 2014. September 13. - 19:58
hat ez azert villaszog fuggo is. pl a cx bringam villaszoge kb annyi, mint egy xc montie. nagyon stabil, szvsz 80as stucnival is az lenne meg.
- Vejne likes this
#7838
Posted 2014. September 13. - 16:29
Hmmm, egy 178cm-es havernak van 57.5 cm-es felsocsohosszhoz 8! cm-es stucnija... Termeszetesen 985mm tengelytav, meredek fejcsoszog (klasszik Bianchi vaz..)
Annak lehet mar elmebeteg kormanyzasa. En, ha hosszabb stucnira voksolnek, max azert tennem, hogy ne erezzem a gombocot a torkomban, ha masoktol 20-30 cm-re kell mennem csapatban. Ugyanis tavalyrol vannak emlekeim, hogy olyankor eleg ideges tud lenni az iranyitas ezzel a stucnihosszal. : D
Egyensulyfejlesztes? Edzoterem: Split Lunge jumps.
![]()
#7839
Posted 2014. September 13. - 16:09
Hanem a falat magam előtt? Egyelőre bevittem a sarokba a cuccot. Úgy tudok rajta tekerni, h fogom közben a szekrényt. :Đ
ajtónyilásba is szoktak görgözni,ez természetes hogy elösszőr kapaszkodsz. egy idő után menni fog a "nulla kezezés is"
#7840
Posted 2014. September 13. - 15:41
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Sign In
Create Account

Back to top





