http://apro.bikemag....al-l251028.html colnago,c record. szép.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#7861
Írta 2014. szeptember 12. - 05:47

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7862
Írta 2014. szeptember 12. - 05:46

az acélvázat belül 2-3 évente szoktad kezelni? érdemes kapnia egy olajos beöntést? :-)
ja. vlmi ilyesmi lesz. még ennek jobban utána nézek. azért lesz szétbombázva minden,mert ilyenkor jobban látni,h mit kell majd cserélni. néhány alkatrészt is szétszedek ilyenkor,és megkenem,felújítom őket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7863
Írta 2014. szeptember 11. - 23:29

Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
Mikrometeorit. Energetikus kozmikus részecske. Vagy rádlőttek
#7864
Írta 2014. szeptember 11. - 22:18

Mit érhet egy Victory szett?Mint a képen,de középcsapi és fém pedálklipsz is van hozzá
#7865
Írta 2014. szeptember 11. - 21:15

Hm, ha gorgo okozta volna, akkor gondolom nem az oldalan lenne a guminak ez.
Na mindegy, ha ez van, hat ez van.
#7866
Írta 2014. szeptember 11. - 19:38

#7867
Írta 2014. szeptember 11. - 17:58

én mentem már bele friss forró aszfaltba de az sem olvasztotta meg a gumit, csak ráragadtak a bazalt darabok. Az aszfaltozók pánik hangulatát meg sem emlitem.
#7868
Írta 2014. szeptember 11. - 16:42

Meg a nyaron, valamelyik tekeres elott eppen mar indulni keszultem, amikor elkezdett sziszegni a hatso. Gyorsan beraktam a masik kereket es mentem is. Most jutottam oda, hogy megnezzem, javitsam.
En meg ilyet nem lattam.
Megolvadt, vagy mi a fene??
A kulso "atlatszo" lett emiatt
A belson a lyuk igy nez ki. Es ragacsos az egesz.
Odakenodott a belso egy resze
Amugy nem lenne rossz allapotban a kulso (Pro 3 race) de inkabb egy regi, de meg hasznalhatoval raktam ossze, ez a lyuk tuti nem jo.
Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
Lehet megmarta valami. A görgő hengere nekem már olvasztotta ki a belsőmet.
A sebesség mindent megold.
#7869
Írta 2014. szeptember 11. - 15:20

Meg a nyaron, valamelyik tekeres elott eppen mar indulni keszultem, amikor elkezdett sziszegni a hatso. Gyorsan beraktam a masik kereket es mentem is. Most jutottam oda, hogy megnezzem, javitsam.
En meg ilyet nem lattam.
Megolvadt, vagy mi a fene??
A kulso "atlatszo" lett emiatt
A belson a lyuk igy nez ki. Es ragacsos az egesz.
Odakenodott a belso egy resze
Amugy nem lenne rossz allapotban a kulso (Pro 3 race) de inkabb egy regi, de meg hasznalhatoval raktam ossze, ez a lyuk tuti nem jo.
Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
#7870
Írta 2014. szeptember 11. - 09:47

télen majd úgyis szét kell szednem a bringám,egy nagyobb karbantartásra. akkor majd megnézem mennyi a tömege az én stucnimnak. sztem jó lehet,mert elég sok a könnyítés van rajta,és a keresztmetszete sem túl nagy.
az acélvázat belül 2-3 évente szoktad kezelni? érdemes kapnia egy olajos beöntést? :-)
#7871
Írta 2014. szeptember 11. - 09:13

Szép gép, kicsit tériszonyom támadt a nyeregmagasságtól
Nézegettem a Giant oldalait, mindenhol ez van: "Súly - Mennyi a kerékpár súlya? Gyakran feltett kérdés, amelyre a válasz nem egyértelmű, hisz a méréshez nincs egységes szabvány. A súly nagyban függ a vázmérettől, a felszereltségtől stb. A legbiztosabb inforációt a helyi szaküzlet tud adni."
hat valszeg ezert erzem tavolinak azt a kormanyt, de a tobbiek azt mondak, hogy igy lesz jo, es majd megszokom.
a sulya 10kg korul van (csupaszon), a szokasos giant filozofiat koveti - konnyu vaz, kozepszeru felszereltseg, ratyi es konehez kerekek. a kereken szvsz siman lehetne 1 kliot sporolni.
#7872
Írta 2014. szeptember 11. - 06:40

Egy inkább 11, mint 10 kg-s, tehát nem grammvitéz bringán cseréltem ma stucnit. Ez még a menetes villához való jószág, szóval kissé komplikáltabb, több alkatrész megmozgatását igénylő művelet a csere, mint az a-head verzió esetén. Meglepett, hogy a noname darabok kőkeményen kőnehezek. Tudom, hogy a quill műfajban nehéz 200 gr alá bemenni : http://www.thebikest...om/weights.html és az aranyárban mért titán Cinelli Grammo is alig könnyebb ennél, de egy kommersz 100mm-s kormányszártól kevesebbet vártam volna 355 grammnál :-) Tudom, persze a két véglet közt ott a jónevű és tényleg szép 3T http://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TQUID/3ttt-quid-quill-stem, csak nehéz begyűjteni jó áron.
télen majd úgyis szét kell szednem a bringám,egy nagyobb karbantartásra. akkor majd megnézem mennyi a tömege az én stucnimnak. sztem jó lehet,mert elég sok a könnyítés van rajta,és a keresztmetszete sem túl nagy.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7873
Írta 2014. szeptember 11. - 04:09

Szép gép, kicsit tériszonyom támadt a nyeregmagasságtól Nézegettem a Giant oldalait, mindenhol ez van: "Súly - Mennyi a kerékpár súlya? Gyakran feltett kérdés, amelyre a válasz nem egyértelmű, hisz a méréshez nincs egységes szabvány. A súly nagyban függ a vázmérettől, a felszereltségtől stb. A legbiztosabb inforációt a helyi szaküzlet tud adni."
- arn kedveli ezt
#7874
Írta 2014. szeptember 10. - 22:37

Egy inkább 11, mint 10 kg-s, tehát nem grammvitéz bringán cseréltem ma stucnit. Ez még a menetes villához való jószág, szóval kissé komplikáltabb, több alkatrész megmozgatását igénylő művelet a csere, mint az a-head verzió esetén. Meglepett, hogy a noname darabok kőkeményen kőnehezek. Tudom, hogy a quill műfajban nehéz 200 gr alá bemenni : http://www.thebikest...om/weights.html és az aranyárban mért titán Cinelli Grammo is alig könnyebb ennél, de egy kommersz 100mm-s kormányszártól kevesebbet vártam volna 355 grammnál :-) Tudom, persze a két véglet közt ott a jónevű és tényleg szép 3T http://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TQUID/3ttt-quid-quill-stem, csak nehéz begyűjteni jó áron.
#7875
Írta 2014. szeptember 10. - 22:29

- Vejne kedveli ezt
#7876
Írta 2014. szeptember 10. - 21:09

annyira nem rossz ez az ules... de banom, hogy eladtam a titan speci phenomot a montival. igazabol azert van meg rajta, mert nem akarok addig cserelgetni semmit se rajta, amig nem vagyok biztos abban, hogy marad a bringa. ha marad, akkor lehet egy nyereg meg egy kerekszett majd befigyel. a mostani montiba is rohadt nehez lenne.
tegnap jutottam eloszor ki vele terepre, meg igy magasabb kormannyal is erdekes volt lefele ereszedni egy ismeretlen terepen. ilyenkor alul fogjatok? ha felul fogom, csak tamaszkodok rajta, nem szeretnek pofaraesni, ha megdob vmi. nincs sok biztonsagerzetem a montis, "egy ujjal huzom a feket, a tobbivel meg kapaszkodok" utan.
#7877
Írta 2014. szeptember 10. - 19:26

nem hosszú a nyereg hanem inkább keskeny. cx bringán nem kell elnyulni(gondolom terepezel vele) az se jó ha nagyon mélyen van a kormány,pld egy 60 fokos letörésen lemenni sas lengésben :Dv elég ha visszafordittod a stucnit és megszokod. Télen szoktak cx versenyek lenni Bécsben,tudom ajánlani
Hát, van is pár CX-specifikus kormány, extra kicsi eséssel..
#7878
Írta 2014. szeptember 10. - 19:23

az a par ezer km nalam a jelenlegi viszonyok kozott egy ev
akkor visszaforditom a stucnit, aztan varom a csodat. max ha nem jon, akkor gyorsan eladom, es veszek egy montit megint.
az ulespozicio amugy jo, csak idiota hosszu ez az ules (hosszabb tavon ugyis cserelem). a hosszu labaim miatt kell a setback, viszont igy lesz hosszu a cockpit.
nem hosszú a nyereg hanem inkább keskeny. cx bringán nem kell elnyulni(gondolom terepezel vele) az se jó ha nagyon mélyen van a kormány,pld egy 60 fokos letörésen lemenni sas lengésben :Dv elég ha visszafordittod a stucnit és megszokod. Télen szoktak cx versenyek lenni Bécsben,tudom ajánlani
#7879
Írta 2014. szeptember 10. - 18:39

http://apro.bikemag....ro-l250969.html WANT IT
Szerintem Valakinek ismerős a felállás..
Donciccio: megnéztem amúgy most a gépem, a Coralon is szvsz vízszintesre lett húzva a nyereg, a kormányszöget emeltem annyira, hogy a kormány felső "egyenes része" vízszintes, a fékkar alsó része meg ofc a kormány alsó részének meghosszabbítása.
Így kissé közelebb kerül a kormány a nyereghez, bár utóbbi meg hátrább lett tolva. Szóval, amióta az aláírásomban szereplő kép készült, volt változtatva a beállítás. A mostanival jó menni nagyon.
találtam ma "LBS"-ben reflexcsíkos Conti GP4000S-t, még az "előző generációból", 10800 ft-ért. Meg sárgában és pirosban is van ui. áron. Amin meglepődtem, hogy akciósan az UltraSport hajtogatós 7500, míg az utód, az UltraSportII (ez már 180 tpi-s a 84 helyett...) csak 7900, és van több szélességben is.
Meg valami Panaracer gumit, "All Condition" felirattal, elvileg 11ezerről 8ezerre leárazva, csak 25-ös szélességben és kékben. Fincsinek tűnik...
Vejne módosította - 2014. szeptember 10. - 18:47
- MJani01 kedveli ezt
#7880
Írta 2014. szeptember 10. - 12:03

jah igen... a kormany szoge, es a fekkarok pozicioja jo igy nagyjabol?
leforditott stucnival igazabol csak a fekvalto felso fogast erzem szokatlannak, mert kormanyon alul es felul fogva kenyelmes.