A 90'-es végén a kötött pulóver mindent visz.
a 90-es katalógusban van egy mellény,a vége felé. azt még most is felvenném.
A 90'-es végén a kötött pulóver mindent visz.
a 90-es katalógusban van egy mellény,a vége felé. azt még most is felvenném.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Szuper, a regi cipom szerepel a 87-esben. (2009-ben dobtam ki)
De ami igazan utos az a jarasra alkalmas sullyesztett deltas cipo. Ez miert halt ki vajon?
Edited by ave, 2014. October 25. - 00:37.
A 90'-es végén a kötött pulóver mindent visz.
régi look katalógusok:
http://pyfrides.file...07/cat-1987.pdf
http://pyfrides.file...07/cat-1988.pdf
http://pyfrides.file...07/cat-1989.pdf
http://pyfrides.file...07/cat-1990.pdf
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kérdés: Használtam már shimano féktestet campagnolo váltókarral, ami azért volt kellemes, mert 2 helyen is nyitható a rendszer, ÉS mivel a shimano fékek visszatoló-rugói gyengébbek, lágyak, a campával összevetve (plusz a campag fékkarban sincs visszatérítő rugó, mert arrafelé a féktesteket készítik nagyon bika visszarugókkal) elég finoman-egyujjasan lehetett használni-adagolni.
Fordított felállásban, azaz shimano fékkar (erős rugó) campag fékkel (szintén) nem lesz nehezen mukodtethető a kar, vagy túlságosan digitális a fékhatás?
http://apro.bikemag....7-l257674.html#
Csak ezért. : )
Sziasztok!
Még tavasszal egy balesetben többek közt megsérült az első karbon kerekem. Szerintetek javítható? Illetve ha igen, ki tudná ezt megcsinálni. Előre is köszi a válaszokat.
ha esetleg nem javítható, attól még használható.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Te írtál korábban egy Rose-s centrírozóállványról? Jó az, megéri a pénzt? Nekem nem lenne rossz bár az éves kihasználása 2/364 lenne. A legjobb persze építeni lenne egyet Lego kockákból :-)
felejtős. nagyon gyenge az az állvány. ma csináltam egyet. na az fasa lett. majd berakom a szerszámos topikba. most is van egy,amit felraktam oda. salgó alkatrészekből építettem. még az is jobb a rose álványánál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egy tökéletes világban. esetleg. bármilyen jól van megépítve egy kerék,azt még a hétköznapokban is túl lehet terhelni. elég,ha egy padkáról leugratsz egy könnyű kerékkel. másrészről,akkor én elég jó kerekeket fűzök,mert ami most van nekem az aránylag könnyű,én meg nem.
talán évente 1x kiszedek belőle egy kicsi kis 8ast.
Te írtál korábban egy Rose-s centrírozóállványról? Jó az, megéri a pénzt? Nekem nem lenne rossz bár az éves kihasználása 2/364 lenne. A legjobb persze építeni lenne egyet Lego kockákból :-)
Sziasztok!
Még tavasszal egy balesetben többek közt megsérült az első karbon kerekem. Szerintetek javítható? Illetve ha igen, ki tudná ezt megcsinálni. Előre is köszi a válaszokat.
Roger Musson (Professional Guide to Wheel Building) szerint egy jól megépített kereket nem kell többé centrírozni, ha nincs túlterhelve.
Ehhez megfelelő -, oldalanként kiegyenlített küllőfeszesség, a küllőcsavarodás megszüntetése, és az építés befejezése előtti előterhelés és szükség szerinti után állításra van szükség a normális minőségű küllők, felni és agy mellett.
egy tökéletes világban. esetleg. bármilyen jól van megépítve egy kerék,azt még a hétköznapokban is túl lehet terhelni. elég,ha egy padkáról leugratsz egy könnyű kerékkel. másrészről,akkor én elég jó kerekeket fűzök,mert ami most van nekem az aránylag könnyű,én meg nem. talán évente 1x kiszedek belőle egy kicsi kis 8ast.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Roger Musson (Professional Guide to Wheel Building) szerint egy jól megépített kereket nem kell többé centrírozni, ha nincs túlterhelve.
Ehhez megfelelő -, oldalanként kiegyenlített küllőfeszesség, a küllőcsavarodás megszüntetése, és az építés befejezése előtti előterhelés és szükség szerinti után állításra van szükség a normális minőségű küllők, felni és agy mellett.
http://www.lfgss.com...comment11895619 győri édes.
Tőle lett volna az a Chesini váz, amit pár hete mutattam, végül csak egy stucnit vettem tőle, jó 2500 ft-ért Record 84 3ttt-t (ugyanolyat, amilyenem van, csak hosszabb kivitelben. )
http://cyclingtips.c...nd-what-doesnt/ hátha érdekel vlkit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
pár napja pont ez vitt rá h végigtapizzam a küllősort. Ütött a kerék meg kopogott ha forgattam. Tavalyról ismerős volt a hang-ütés, és kb. 3 mp alatt találtam rá a kis laza párocskára.
A rutin, ugyebár. Nekem ilyenem még nem volt, már ott voltam, h felgyújtom az egészet, annyira idegesített. Egy ilyen bicó nekem ne kattogjon.
Én télen szoktam, mikor szétborítom a vasat apróra. De nagyon nem kell, asszony könnyű, és nekem is ilyen aero jellegű, magas felnim van, ami konstrukciójából adódóan elég erős. Ettől független tavaly nyárra nekem is lelazult a hátsón egy küllő, és kattogott. Volt vagy 1 hét, mire rájöttem mi van, már majdnem hátsó agyat cseréltem, mert azt hittem, vmi hajszálrepedés van benne, ami csak terhelésre jön elő. Vagy 3x szedtem szét, és takarítottam el. Szerencsére észrevettem a laza küllőt...
pár napja pont ez vitt rá h végigtapizzam a küllősort. Ütött a kerék meg kopogott ha forgattam. Tavalyról ismerős volt a hang-ütés, és kb. 3 mp alatt találtam rá a kis laza párocskára.
Másoknak milyen gyakran kell centrírozni hátsó "dögkereket"? :\
Én télen szoktam, mikor szétborítom a vasat apróra. De nagyon nem kell, asszony könnyű, és nekem is ilyen aero jellegű, magas felnim van, ami konstrukciójából adódóan elég erős. Ettől független tavaly nyárra nekem is lelazult a hátsón egy küllő, és kattogott. Volt vagy 1 hét, mire rájöttem mi van, már majdnem hátsó agyat cseréltem, mert azt hittem, vmi hajszálrepedés van benne, ami csak terhelésre jön elő. Vagy 3x szedtem szét, és takarítottam el. Szerencsére észrevettem a laza küllőt...
14-től 17-ig (vagy 18-ig) hiányzik a bordák ~harmada.
Ja tenyleg, a 10-esenhianyzik. A 11-esen nem. Mivel elottem 10-essel hasznalak a kereket, es mar akkor volt nyoma, igy vegulis nem tudom 11-essel mi lenne a helyzet.
No mindegy is.