http://www.ebay.com/...=item58c0d178d8
sírvafakad, mikor rájön, hogy a "Coro" egy google fordítós gyötrelem lesz, ugyanis, ha angolul beírod a "Chorus" kifejezést, és google-el fordítod olaszra, megkapod, hogy "Coro". 
Korrekt ár amúgy, itthoni bolt is 160 euró körül méri ezeket.
http://apro.bikemag....mu-l280753.html
Még jobb ajánlat egy ilyen:
http://www.akerekpar...hajtokar-detail
Itt lehet "vacillálni". Ugyebár a tányérok-csapágy kopó alkatrész és cserélhető is. Papíron a csillag-pók jobb a Fulcrum RS-ben (karbon-karbon, campy-campy, de az RS üregelt, a chorus meg tömör). Csapágyból szerintem identikusak, míg, tányérokból a Chorust hozzák ki győztesnek tartósságra-váltásra.
Tömegben minimális, 20-30 gramm van talán az RS javára (bár, láttam már RS-t mérlegre téve UT csészékkel együtt, PONT 699-re jött ki, már nem emlékszem, talán az 53-39-es verzió 172.5-ös hosszban)
Az ötkaros Chorus még 700 alatt volt, de, érthetetlen módon az idei, 2015-ös új dizájnúak 710 fölött vannak csésze nélkül (-az plusz 50-)
Én dizájn szempontjából a fekete-szürke RS-re voksolnék. A tányérok cserélhetőek, csapágy szintén, a csillag meg jobb-szebb az RS-ben.
Viccesek ezek a hajtások, mert, UT-nál tkp. a csillagon-tengelyen-csészéken kívül mindent variálhatsz, ami mondjuk kimerül a csapágy-tányér-csavar vonalban. DE azokkal aztán lehet fejlesztgetni.
Teszem azt föl, az acél kistányéros, préselt lemez nagytányéros acélcsavaros Mirage-ból akár egy Athena szintet is verő alu hajtányt hozhatsz ki.
A csillag-tengely szerintem ugyanaz a kettőnél, sans felületkezelés.
AMiért nem vennék mégse' ilyesmit: a sztenderd 135 BCD-s, ezekre a tányérokat drágán mérik. A kompakt meg 110+112.5, a hajtókar mögé rejtett csavar "el van csúsztatva". Így még a kompaktra sem lehet bármilyen tányért feltenni, bár, egy jó fúró sokat segít.
Egy előnye van még a hajtókar mögé rejtett ötödik csavarnak: Ha pimpelni akarsz, elég négy db csavart beszerezned, az ötödik "úccseláccikmerrejtvevan".
Ja, meg merevebb. Valamivel
Edited by Vejne, 2015. April 04. - 20:31.