Tesóm RD-6700SS-el mászta Kékes csúcstámadást 11-32-es SLX(MTB) sorral,amit végén csak 32-esen tekert,gond nélkül,de másfelé is járt vele.
GT_Atee módosította - 2015. április 06. - 22:31
Tesóm RD-6700SS-el mászta Kékes csúcstámadást 11-32-es SLX(MTB) sorral,amit végén csak 32-esen tekert,gond nélkül,de másfelé is járt vele.
GT_Atee módosította - 2015. április 06. - 22:31
sisqo módosította - 2015. április 06. - 21:46
Sziasztok,
Épp vásárlás előtt állok és az Ultegra 6700 családban gondolkodom. A hátsó váltóra, RD-6700 SS-re, azt írja a webshop, hogy 11-30 fogassorral is kompatibilis. Ellenben a user manual meg azt, hogy max 11-28. :S Sort egy 12-30-at néztem ki, a hajtás meg szintén 6700 kompakt 2x10.
Akkor most tényleg csak 11-28 mehet vagy akár a 12-30 is?
WH-RS11 kerékszettről milyen véleménnyel vagytok?
Előre is köszi a szakértői választ!
A hivatalos infónak higgy. A teljes fogszám kapacitása a váltónak amúgy 33, így a 11-28 amúgy is épp a határeset kompakt hajtásnál (50-34 = 16, 28-11 = 17, 16+17 = 33).
SZERK: utánanéztem, van egy RD-6700A nevű változat a ami valóban tudja a 30T-t. A teljes fogszám átfogása 34. Tehát ezzel a menne a 12-30 & 50-34
andersen módosította - 2015. április 06. - 21:43
Sziasztok,
Épp vásárlás előtt állok és az Ultegra 6700 családban gondolkodom. A hátsó váltóra, RD-6700 SS-re, azt írja a webshop, hogy 11-30 fogassorral is kompatibilis. Ellenben a user manual meg azt, hogy max 11-28. :S Sort egy 12-30-at néztem ki, a hajtás meg szintén 6700 kompakt 2x10.
Akkor most tényleg csak 11-28 mehet vagy akár a 12-30 is?
WH-RS11 kerékszettről milyen véleménnyel vagytok?
Előre is köszi a szakértői választ!
Sziasztok,
Épp vásárlás előtt állok és az Ultegra 6700 családban gondolkodom. A hátsó váltóra, RD-6700 SS-re, azt írja a webshop, hogy 11-30 fogassorral is kompatibilis. Ellenben a user manual meg azt, hogy max 11-28. :S Sort egy 12-30-at néztem ki, a hajtás meg szintén 6700 kompakt 2x10.
Akkor most tényleg csak 11-28 mehet vagy akár a 12-30 is?
WH-RS11 kerékszettről milyen véleménnyel vagytok?
Előre is köszi a szakértői választ!
newbiker módosította - 2015. április 06. - 20:02
Hello,
Van egy KTM Strada CX oldschool haladós kerékpárom és az a helyzet, hogy ezzel tervezem végrehajtani a nyári 1,5 hetes szlovén-olasz túrámat. Viszont gondba akadtam, a csomagtartót nem lehet felszerelni mivel nincs neki plusz szem a hátsó keréknél, illetve furatok a nyereg alatt a vázon.
Találkozott már valaki normális megoldással erre a problémára?
Gondoltam még arra, hogy furat hiányában alul megtenné ez a lyuk, ami ott van az agy felett. Végülis csak nyomva lenne. Ha elfér a fogaskoszorútól a csavar feje amivel rögzíteném, akkor szerintem mehet a barkács. Szerintetek? Volt már valakinek dolga ilyennel ?
köszi előre is a választ, bár tudom ez kicsit OFF: :-)
http://www.aliexpres...1486620575.html
drágán
http://www.aliexpres...1859122642.html
Vejne módosította - 2015. április 06. - 19:48
Hello,
Van egy KTM Strada CX oldschool haladós kerékpárom és az a helyzet, hogy ezzel tervezem végrehajtani a nyári 1,5 hetes szlovén-olasz túrámat. Viszont gondba akadtam, a csomagtartót nem lehet felszerelni mivel nincs neki plusz szem a hátsó keréknél, illetve furatok a nyereg alatt a vázon.
Találkozott már valaki normális megoldással erre a problémára?
Gondoltam még arra, hogy furat hiányában alul megtenné ez a lyuk, ami ott van az agy felett. Végülis csak nyomva lenne. Ha elfér a fogaskoszorútól a csavar feje amivel rögzíteném, akkor szerintem mehet a barkács. Szerintetek? Volt már valakinek dolga ilyennel ?
köszi előre is a választ, bár tudom ez kicsit OFF: :-)
ezt sikerült ma összehoznom: http://www.sportstra...Cycling/1738927
km órával más adatok jönnek ki egy kicsit. ez az alkalmazás nem áll meg,ha megállok.
táv: 63,37 km
menetidő: 2:29:45
átlag: 25,39 km/h
úgy nézem,h jobb erőben kezdek lenni,mint múlt évben.
hasonló kör: http://www.sportstra...Cycling/1449286 ilyet tudtam menni jó időben. ma meg nem volt melegem. 7-8 fokban nem volt természetes a mosolyom. sajnos a lábaim még nem túl jók. azt kezdem észrevenni,h az ép lábamban többször érzek izomláz szerűséget. olyan,mintha még mindig kompenzálnék vele. amúgy nem volna rossz ez a karika,de sajna Veresegyház-Szada,és Fót-Csomád között baromi nagy forgalom volt. főleg az utóbbi útvonalon. ott egy idióta távolsági busz szele le is sodort az útról.
ezek a barmok tényleg nem tudják mire való a fék az autóban.
ha tényleg jó idő lesz végre a héten,akkor lehet,h megpróbálok menni többet is. lehet,h fölmennék a Naszályba,aztán Őrbottyán felé venném az irányt. sztem kijöhet belőle 70 kili. na mind1.
legyen már végre rövidgatyás idő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na ezt tavaly már nem raktam össze most márciusban nekiálltam, kiderült Shimano soroknál a második legkisebb fogaskerék is egyedi, azaz egy 11 végű sor 13-as tárcsája nem betehető a 12-es végű sorba utolsó előtti tagnak. Így aztán bonyolódott a helyzet még egy fogaskereket kellett rendeljek. Működik a dolog, de így már nem biztos hogy megérte anyagilag... Tehát így néz ki a sorom, mind 11 sebis elem:
12 - DA (for 12-28)
13 - DA (for 12-28)
14 - Ultegra
15 - Ultegra
16 - DA
17 - Ultegra
19 - Ultegra
21 - Ultegra
23 - Ultegra
25 - Ultegra
28 - Ultegra
Megmaradt, nem használt:
11 Ultegra
12 Ultegra (for 11-28)
13 Ultegra (for 11-28)
http://www.miche.it/...supertype-11-sh tudom,tudom. ez miche,de sztem evvel meg meg lehet csinálni a te általad kívánt sort.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na ezt tavaly már nem raktam össze most márciusban nekiálltam, kiderült Shimano soroknál a második legkisebb fogaskerék is egyedi, azaz egy 11 végű sor 13-as tárcsája nem betehető a 12-es végű sorba utolsó előtti tagnak. Így aztán bonyolódott a helyzet még egy fogaskereket kellett rendeljek. Működik a dolog, de így már nem biztos hogy megérte anyagilag... Tehát így néz ki a sorom, mind 11 sebis elem:
12 - DA (for 12-28)
13 - DA (for 12-28)
14 - Ultegra
15 - Ultegra
16 - DA
17 - Ultegra
19 - Ultegra
21 - Ultegra
23 - Ultegra
25 - Ultegra
28 - Ultegra
Megmaradt, nem használt:
11 Ultegra
12 Ultegra (for 11-28)
13 Ultegra (for 11-28)
Még valami a Shimano 11 seb kapcsán.
12-27-et használtam a 10-es rendszerben (CS-5700). 12-27 egyáltalán nincs a 11 fokozatban, 12-28 is csak Dura Ace aranyáron (és az is törésre hajlamos állítólag a karbon kazettatest miatt).
Nálam a megoldás: Ultegra 11-28 (CS-6800), majd 12-es (záró) 16-as DA fogaskerék jó áron a bayről.
Így előáll a 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-28 a DA-hoz képest féláron.
16-os:
http://www.ebay.com/itm/161317699762
12-es:
http://www.ebay.com/itm/161317441537
Még úton van a cucc, ha összeraktam dobok egy postot róla.
Számomra a tökéletes a 10-es 12-27 lett volna kiegészítve a 18-as fokszámú kerékkel (12-13-14-15-16-17-18-19-21-24-27) de ezt már tényleg nem lehet összelegozni Shimanóból...
http://www.starbike....s-seals-5221-en
jé, megnéztem, és 2008-ban TÉNYLEG FC-RE012 csapágykészlettel ment a Mirage-Velocse-Csentaur-Kórusz-Rekord hajtás is. A CULT és USB csak a 11s szettek bemutatásával együtt jelent meg.
Szóval, a régi 10-es Record karokon nemhiába csak az az "UltraHollow" felirat került rá, míg a 11s-ekre már az USB is.. Mert, a régi karok még nem kerámiás caspágyasak voltak. ![]()
De vicc, hogy a 2008-as évben tkp. minden hajtókaruk ugyanazzal a tengellyel-csapággyal készült, az aluknál meg a pókcsillag is ugyanaz volt.
Háhá. http://www.campagnol...2008_part_A.pdf
... a szegedi üzlet bringás részlegében meg alig van valami, kár elmenni.
Viszont lehozzák ha kell valami.
blueshark módosította - 2015. április 05. - 11:00
hogy a rohadás jönne rád: http://apro.bikemag....uj-l281653.html
nehogy visszatérjek a delta rendszerhez. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.com/...=item58c0d178d8
sírvafakad, mikor rájön, hogy a "Coro" egy google fordítós gyötrelem lesz, ugyanis, ha angolul beírod a "Chorus" kifejezést, és google-el fordítod olaszra, megkapod, hogy "Coro". ![]()
Korrekt ár amúgy, itthoni bolt is 160 euró körül méri ezeket.
http://apro.bikemag....mu-l280753.html
Még jobb ajánlat egy ilyen:
http://www.akerekpar...hajtokar-detail
Itt lehet "vacillálni". Ugyebár a tányérok-csapágy kopó alkatrész és cserélhető is. Papíron a csillag-pók jobb a Fulcrum RS-ben (karbon-karbon, campy-campy, de az RS üregelt, a chorus meg tömör). Csapágyból szerintem identikusak, míg, tányérokból a Chorust hozzák ki győztesnek tartósságra-váltásra.
Tömegben minimális, 20-30 gramm van talán az RS javára (bár, láttam már RS-t mérlegre téve UT csészékkel együtt, PONT 699-re jött ki, már nem emlékszem, talán az 53-39-es verzió 172.5-ös hosszban)
Az ötkaros Chorus még 700 alatt volt, de, érthetetlen módon az idei, 2015-ös új dizájnúak 710 fölött vannak csésze nélkül (-az plusz 50-)
Én dizájn szempontjából a fekete-szürke RS-re voksolnék. A tányérok cserélhetőek, csapágy szintén, a csillag meg jobb-szebb az RS-ben.
Viccesek ezek a hajtások, mert, UT-nál tkp. a csillagon-tengelyen-csészéken kívül mindent variálhatsz, ami mondjuk kimerül a csapágy-tányér-csavar vonalban. DE azokkal aztán lehet fejlesztgetni.
Teszem azt föl, az acél kistányéros, préselt lemez nagytányéros acélcsavaros Mirage-ból akár egy Athena szintet is verő alu hajtányt hozhatsz ki.
A csillag-tengely szerintem ugyanaz a kettőnél, sans felületkezelés.
AMiért nem vennék mégse' ilyesmit: a sztenderd 135 BCD-s, ezekre a tányérokat drágán mérik. A kompakt meg 110+112.5, a hajtókar mögé rejtett csavar "el van csúsztatva". Így még a kompaktra sem lehet bármilyen tányért feltenni, bár, egy jó fúró sokat segít.
Egy előnye van még a hajtókar mögé rejtett ötödik csavarnak: Ha pimpelni akarsz, elég négy db csavart beszerezned, az ötödik "úccseláccikmerrejtvevan".
Ja, meg merevebb. Valamivel
Vejne módosította - 2015. április 04. - 20:31
tudom,h megy ez. dolgoztam náluk.
A Force pedál továbbra is ennyi..
9200 ft ingyen szállítással
Egy világ omlott össze bennem!
Ő viszont felismeri, sokan nem
Szerintem hosszabb távon az extelligencia internalizálódni fog (egyenes és folytonos agykapcsolat), a kérdés mint minden technikai fejlődéssel hogy a szociális fejlődés lépést tud e vele tartani (lásd Borg
).
A kereső használata az erősségem, nem a különféle csőszettek specifikációinak ismerete
tkp. amióta olyan kényelmesen lehet google-özni, hogy egy ctrl-t után simán beírom a kulcsszót a böngészősávba, azóta minden válasz az ujjbegyben rejtőzik
Egy világ omlott össze bennem! ![]()
Georgio
Igazából a Te véleményedre lettem volna kíváncsi, hiszen ahogy látom csípőből vágod a vázakat.
A kereső használata az erősségem, nem a különféle csőszettek specifikációinak ismerete ![]()
tkp. amióta olyan kényelmesen lehet google-özni, hogy egy ctrl-t után simán beírom a kulcsszót a böngészősávba, azóta minden válasz az ujjbegyben rejtőzik ![]()