Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5901
Írta 2015. április 12. - 18:17
Ez a deltaizom fajdalom talan attol lehet hogy egyenes karral tamaszkodsz a kormanyon, mint pl fekvotamasznal. Az idealis az enyhén hajlitott könyök. Es egy hosszabb stucni se ártana
Vejne: ugy látom a gepida-nál trokhárok dolgoznak
Ja, mától 'mocskos mogyoród!' ők is beálltak a pest megyei trógerfalvak közé, ahol lekapcsolták a közkutakat.
#5902
Írta 2015. április 12. - 18:16
Sziasztok!
Mit kellene állítanom a bicón akkor, ha tekerés közben nagyon fáj, nagyon dolgozik a vállam (pontosabban talán a deltaizmom)? Bárhogy próbálok helyezkedni a bicón, bárhogy próbálom ellazítani a kezemet, a vállam mindig elkezd fájni. Ennek az az eredménye, hány alsó, és felső váltófogásban képtelen vagyok fogni a kormányt, csak a stucninál, az egyenes részen, de ekkora is fáj, csak kevésbé. A vázméret elméletileg stimmel,182 cm vagyok, belső lábhossz 83cm, a váz elméleti felsőcsöve 57cm (slopping váz), a stucni 10cm.
Nincs heréd? Bocsi, magas labda!
kormány milyen széles, illetve, a Vállad milyen széles?
a vállizom=Deltaizom, furcsa, ha nagyon dolgozik, mert funkciójából adódóan abdukál és elevál, egyik sem olyan működés, ami nagyon igénybe lenne véve bringán. Inkább lesz idegi eredetű fájdalom, kis becsípődés, ezt azzal lehet(ne) szerintem megelőzni, hogy jól átmozgatod-átlazítod az ízületet. Sok bekötött vállat látni, nagyon sok embernek beszűkült a vállízület-mozgása, illetve, fáj nekik, ha szélesebb mozgástartományban használják a vállukat.
Igazából azért írtam ezt, mert nekem is volt ilyen vállfájós-bedurranós problémám, és egy kis mobilitásfokozással-"kötésoldassal" helyrejött..
Vejne módosította - 2015. április 12. - 18:18
#5903
vendég_anorche_*
Írta 2015. április 12. - 18:09
vendég_anorche_*
Sziasztok!
Mit kellene állítanom a bicón akkor, ha tekerés közben nagyon fáj, nagyon dolgozik a vállam (pontosabban talán a deltaizmom)? Bárhogy próbálok helyezkedni a bicón, bárhogy próbálom ellazítani a kezemet, a vállam mindig elkezd fájni. Ennek az az eredménye, hány alsó, és felső váltófogásban képtelen vagyok fogni a kormányt, csak a stucninál, az egyenes részen, de ekkora is fáj, csak kevésbé. A vázméret elméletileg stimmel,182 cm vagyok, belső lábhossz 83cm, a váz elméleti felsőcsöve 57cm (slopping váz), a stucni 10cm.
#5904
Írta 2015. április 12. - 18:06
http://apro.bikemag....ga-l282977.html FVK beállítás Vittorénak szeretettel xD
#5905
Írta 2015. április 12. - 17:59
nem lett túl vastag. sajnos vékony egy kicsit a celeste betekerő. a múlt évben használt betekerőm egymagában volt olyan vastag,mint most a kettő.
én egy normál dedára tettem rág egy gélest. úgy nézett ki a kormány mint egy teniszütőnyél begrippezve :-)
- donciccio kedveli ezt
#5906
Írta 2015. április 12. - 17:40
Azt èn is kiprobaltam tavaly, szornyen nem jott be
nem lett túl vastag. sajnos vékony egy kicsit a celeste betekerő. a múlt évben használt betekerőm egymagában volt olyan vastag,mint most a kettő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5907
Írta 2015. április 12. - 17:05
#5908
Írta 2015. április 12. - 16:59
Roubaix tiszteletére a celeste bandázs alá betettem egy másik betekerőt. egész jó lett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5909
Írta 2015. április 12. - 09:54
Igen, messze van neki a kormány.
Amikor picit odalép neki, akkor a karokat fogja. Ez lehet egyéni stílus is. A másik oldalon meg ott van, hogy amikor a kormányt fogja, akkor is nyújtva van a keze. Az megállapítható, hogy nem a saját kerékpárja, de ez érthető is.
#5910
Írta 2015. április 12. - 09:19
kicsit kitakarítottam a kormánycsapágyamat,és ilyen szép bordázást találtam a villanyakban:

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5911
Írta 2015. április 11. - 22:23
nem tudom ki találta ki hogy a kormány felső ivenek kell vizszintesnek lennie
Szoval a megoldas: kormány ledöntés + fvkar feljebbpozicionalas. A fvkar alja legyen egyvonalban a kormany also reszevel
- Vejne kedveli ezt
#5912
Írta 2015. április 11. - 21:49
ebben a videoban feltűnt, hogy a csaj leginkább a kormányt hajlított résznél fogja, a fékváltókar helyett. hosszú a váz/stucni, vagy mi?
Igen, messze van neki a kormány.
A sebesség mindent megold.
#5914
Írta 2015. április 11. - 17:36
Lifetime Warranty?
Amúgy kár, hogy már nem gyártják.. Nagyon jó geometriája volt! :\
Igen, és szerencsére elég jól működik. Hátha van még a nagykerben de elég kicsi az esély. Ha más nem akkor jön egy Avant.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5915
Írta 2015. április 11. - 17:28
Igen, Orbea Aqua.
Lifetime Warranty?
Amúgy kár, hogy már nem gyártják.. Nagyon jó geometriája volt! :\
Vejne módosította - 2015. április 11. - 17:28
#5916
Írta 2015. április 11. - 17:18
alu váz?
Igen, Orbea Aqua.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5917
Írta 2015. április 11. - 16:48
Ennek annyi
alu váz?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5918
Írta 2015. április 11. - 16:30
Ennek annyi ![]()

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5919
Írta 2015. április 11. - 11:37
Jó dolog az a csomagtartó, de nem írtam, hogy 60 kg-ig terhelhető.
Oké, az eladó szerint, de ezeket fenntartással érdemes kezelni.
Küllőkit Campy kerékszettekhez: szerintem hazai bolt is be tudja szerezni német webshop áron v az alatt, 2-3 napos átfutási idővel, ha van az olaszoknak.
De lehet, én vagyok elfogult és naivan patrióta? : )
#5920
Írta 2015. április 11. - 10:02
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





