Ma megint megtapasztaltam mekkora führer dolog esőben lejonni dobogokorol
Mi megusztuk. Jo sokan voltak ma fent. Felfele jo volt, de lefele mar faztam, pedig volt szelmellenyem es karszaram is.
Ma megint megtapasztaltam mekkora führer dolog esőben lejonni dobogokorol
van javítófestékem az acélvázhoz. befőttesüvegben. beszáradva természetesen. de most kellene, apró javításhoz. feloldható a cucc szerintetek?
Ma megint megtapasztaltam mekkora führer dolog esőben lejonni dobogokorol
én is jártam ma arra. megvolt 3 év után az első 100-asom. jobban mondva 116 km lett. Vác,Megyeri híd,Dobogókő,Esztergom,Visegrád,egy kis komp,Nagymaros,Vác. viszont én még eső előtt hazaértem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://weightweenies...rt=120#p1065022
"there's also some extra room in the dropouts, so using a 1mm shim there would give more clearance."
Hmmm.. Érdekes, ki kéne próbálni valami hasonlót a villámon a Coralon..
Isti keresett az Édesapjának 52 körüli országútit. Kicsit körbeszaglásztam, és egy lengyel sráctól ezt az ajánlatot kaptam:
A váz szerintem valami alapabb , a cuccok vegyesek, de pont úgy van válogatva, hogy működjön, egyedül az átdobó kérdéses.
További képeken a felnik-gumik állapota:
elvileg a sor-fékbetétek rendben vannak, a lánc is. (ezt állítja)
MO-ra DPD-vel szállítva 222 euró. Abból kb. 22 euró a DPD-é, szóval effektíve 200 euró, nem tudom, mit gondoltok.
Pezsgő105 fékváltókar-fékek, Ultegra600 hátsó váltó, Mirázs Hajtókar (a kistányér örökéletű ) meg egy altus átdobó, AMI nem tetszik.
Nekem bejön a hv: kerámiacsapis a felső görgő asszem, ha nem barmoltak bele. A fékszett is baba, elöl golyóscsapágyas, hátul azt hiszem nem az, de nagyon erős és finoman adagolható. A többi cucc elég decens, a kerékagyról nem tudom most hirtelen, micsoda.
Mi a hozzáértőbbek véleménye? :\
Edited by Vejne, 2015. April 30. - 17:37.
2015-ös giro roadbook: http://velorooms.com...15/Giro2015.pdf
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Üdv!
Ma csapágyat cserélek egy Campa Khamsin hátsó kerékben. Ha esetleg valakit érdekel akkor dobok fel pár fotót, illetve el tudom mondani a menetét és hogy milyen csapágyak valók bele.
Üdv!
Ma csapágyat cserélek egy Campa Khamsin hátsó kerékben. Ha esetleg valakit érdekel akkor dobok fel pár fotót, illetve el tudom mondani a menetét és hogy milyen csapágyak valók bele.
FAKT
Nézzük...
http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT
Szerintem pár tíz ember könvjelzőzte, aztán az utolsó 1 órában mindenki beír valami ajánlatot. Ez, ha kikiáltásin elmenne, valaki jól járna vele.. Hekk, még nekem is használható lenne róla a sor-gumi, meg úgy az egész kerékszett... Hehe.
Más kérdés, minek?
Plusz, nem is rja, hogy a gumit-sort adja, szóval feltételezem, nem adja.
Edited by Vejne, 2015. April 29. - 07:40.
Nem baj, vegulis nem erint, csak kivancsi voltam.Sehogy
vagy mégis?
Nem mondom meg a megoldást.
Egy szem kopasat hogy lehet merni?
Sehogy vagy mégis?
Nem mondom meg a megoldást.
Edited by MJani01, 2015. April 28. - 22:40.
A sebesség mindent megold.
Passz, de tényleg gyorsabban kopik a tapasztalataim alapján is.
Nem vagyok egy őstehetség szerelő.
![]()
....
Amúgy nincs centrírozó állványom, az ujjamat szoktam odarakni a felnihez, az a mérőműszerem
Aha....Nem is kell állvány otthonra. De centírozáshoz esetleg logikusabb lenne valami fix ponthoz állítgatni a felnit, pl. az egyik fékpofához.
Vagy egy sufni tuning módszer: Kötsz egy műanyag gyorskötözőt a vázra és olyan hosszúságúra vágod le, hogy ha behajtod a kerékhez, kb. a felnihez érjen. Ehhez már tudsz centírozni, szépen látod hol is van az ütés.
Normális láncokhoz mind jár új (shimanoék a hülye rivetingpinjükre esküsznek btw ezt hogy hívjuk magyarul?). Korábban volt sram powerlinkem, ami kiszolgált három láncot és nem esett szét. Most kmc-m van a sajátjával, de ha cserélek shimi hg93 megy majd fel ugyanezzel a szemmel. Nekem nem volt gondom velük. Igaz nem vagyok egy ogre, meg nem is rugdosom a hajtást.
Nagyon kicsi nyolcassal ne foglalkozz , mert 100%-osan kb sosem lehet kicentírozni, bár a campa centír robotja biztos tud 99,99%_ot. Ha úgy érzed, hogy neked ez már sok, elviszed és megmutatod a szervízben aztán mondanak rá valamit ami az alábbi lehet:
Kicentírozzuk, hagyd itt, elteszik a pénzt és nem csinálnak vele semmit, majd azt mondják ,hogy javítottunk rajta de ez a max.
Ennek van egy alváltozata, hogy megcsinálják.
Vagy elhajtanak. Mivel abból hogy nem ér bele a fékbe nem mondtál el semmit, ezért konkrét tanácsot ebben a kérdésben nem tudok megfogalmazni (plö ha rosszul van beállítva a féked és fél centit legyez a felni az már egy fasza nyolcas, de 1-1 mm nem a világ vége)
Inkább ez az 1-1 mm kategória, szóval nem olyan vészes, épp ezért kérdeztem, hozzányúljak-e. Az utóbbi időben már magamnak centrírozok. Csak tudom, hogy ha belekezdek, több óráig eltart... (Ütést nem tudok helyrehozni, de egyelőre nem is kellett, csak nyolcasokkal bíbelődtem.) Nem vagyok egy őstehetség szerelő. Meg a lapított küllők főleg nem könnyítik meg a dolgom, csípőfogóval próbálok ellentartani, hogy ne tekeredjenek el közben, de néha nehezen mozognak a küllők, és miután elengedem a csípőfogóval, mégiscsak elfordulnak valamennyire... Kéne olajat csepegtetni mindig centrírozás előtt a küllőanyákhoz?
Amúgy nincs centrírozó állványom, az ujjamat szoktam odarakni a felnihez, az a mérőműszerem
Egyébként a fékbetétek elég közel vannak a felnihez, mert szeretem, ha keveset kell húzni a fékkaron, és már fékez. Szóval ez alapján is szerintem nem nagy az a nyolcas.
A patentszemet nem emlékszem mióta használom, szerintem jó régen, úgy rémlik, a lánc amit most lecseréltem, nem az első volt már ezzel a patentszemmel, hanem minimum a második. Majd ha ez a lánc is nyúlik 0,75%-ot, akkor utána jönnek a régebbi láncaim vissza, van elrakva 3 db enyhén nyúlt, várva arra, hogy az egész hajtóművem már kopott legyen annyira, hogy nyugodt szívvel visszarakjam a régi láncokat, mielőtt új tányérokat veszek. Akkor viszont az lesz a kérdés, meddig fogja bírni ez a szem... De ez nem mostanában lesz.
:\ Szabolcsban centríroznak 500 ft-ért
Hajdúban centíroznak 1000Ft-ért.
Ne legyen nagy kitérés, a küllők legyenek egyenlően feszesek, azt kézzel végigtapizva sokszor elég jól lehet érezni. AMi már több mm-es és szemet is zavar, ott rendszerint tapintani lehet egy-egy lazább vagy túlhúzott küllőt. Legalábbis nekem eddig ez jött le saját használatból.
Edited by Vejne, 2015. April 28. - 21:02.
Patentszemet milyen gyakran kell cserélni? Elmegy ugyanaz több lánccal, vagy érdemes minden lánccserénél újat berakni? (10 seb.)
Kb. mekkora az a nyolcas, amit már érdemes kicentrírozni? Ha még nem ér bele egyik fékbetétbe sem, akkor van valami hátránya egy kis nyolcasnak?
Normális láncokhoz mind jár új (shimanoék a hülye rivetingpinjükre esküsznek btw ezt hogy hívjuk magyarul?). Korábban volt sram powerlinkem, ami kiszolgált három láncot és nem esett szét. Most kmc-m van a sajátjával, de ha cserélek shimi hg93 megy majd fel ugyanezzel a szemmel. Nekem nem volt gondom velük. Igaz nem vagyok egy ogre, meg nem is rugdosom a hajtást.
Nagyon kicsi nyolcassal ne foglalkozz , mert 100%-osan kb sosem lehet kicentírozni, bár a campa centír robotja biztos tud 99,99%_ot. Ha úgy érzed, hogy neked ez már sok, elviszed és megmutatod a szervízben aztán mondanak rá valamit ami az alábbi lehet:
Kicentírozzuk, hagyd itt, elteszik a pénzt és nem csinálnak vele semmit, majd azt mondják ,hogy javítottunk rajta de ez a max.
Ennek van egy alváltozata, hogy megcsinálják.
Vagy elhajtanak. Mivel abból hogy nem ér bele a fékbe nem mondtál el semmit, ezért konkrét tanácsot ebben a kérdésben nem tudok megfogalmazni (plö ha rosszul van beállítva a féked és fél centit legyez a felni az már egy fasza nyolcas, de 1-1 mm nem a világ vége)
a "patentszem gyorsabban kopik" megállapításnak mi a forrása?
Passz, de tényleg gyorsabban kopik a tapasztalataim alapján is.
A sebesség mindent megold.
Pont ma olvastam róla.
http://forum.revomag...-topik/?p=44343
a "patentszem gyorsabban kopik" megállapításnak mi a forrása?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Patentszemet milyen gyakran kell cserélni? Elmegy ugyanaz több lánccal, vagy érdemes minden lánccserénél újat berakni? (10 seb.)
Pont ma olvastam róla. http://forum.revomag...-topik/?p=44343
A sebesség mindent megold.