Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#5641
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,387 posts

Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.

tudom. ezért nem is kezdtem bele egy ilyen projektbe. ha a felnik,és az agyak kb fele árból kijönnének,akkor megkockáztatnám az építést,de így már nem. az a baj,h az agyak kb 35 ezer + a két felni is kb 30 ezer,és akkor még nem vettél ilyen beszerezhetetlen aero küllőket. természetesen ezek a legdrágább kategóriába tartoznak. az az igazság,h élőben csak 1 db ilyen vékony aero küllőt láttam,ami nem volt beépítve kerékbe. az is egy termékminta volt. 

 

tessék: http://www.planetx.c...im-cx-ray-spoke ezzel az akciós árral 44 db küllő kb 30 ezer forint lenne. 


Edited by donciccio, 2015. May 03. - 08:43.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5642
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx  ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.

Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.


  • donciccio likes this


A sebesség mindent megold.

 


#5643
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,387 posts

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)

 

Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt.. :D )

 

Ha valaki szeret fűzőcskézni. 

csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx  ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5644
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)

 

Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt.. :D )

 

Ha valaki szeret fűzőcskézni. 

 


  • donciccio likes this

#5645
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.

Ezt olyan mondja, aki csak a súlyt nézi. Egyébként az R5 mindössze 55 ezer ft-ba kerül, csak más matricával. 

 

Azért fontos, hogy mennyire forog jól az agy és mennyire merev a szerkezet. ^^ Utóbbi kettőben tényleg jó az R5. MÉRT Súlyra amúgy 1690-1700 gramm közt van Campy rotorral, szóval SH-val olyan 1800. :)


Edited by Vejne, 2015. May 03. - 05:47.


#5646
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 posts

Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.

Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.


Biztos?


#5647
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

majdnem meg lett az 53 km a csúcskísérletnél. nagyon kiegyensúlyozott volt. látszik a pályás múlt Alex Dowsett-nél. most nem mértem a köridőket,csak a végén néhányat. 17-en belül ment. sztem így kell felépíteni ezt a teljesítményt. gratula.


Azt mondta, nem akar hazudni: az elso felora konnyu volt. :) Az volt kb. 52-es tempo. En meg ezalatt mentem volna kb. 40-et. Azert ez elkepeszto kulonbseg.
Persze lehet ez a nagysagrendi elteres gerelyhajitasban is meglenne, de valahogy nem hiszem.

Edited by ave, 2015. May 02. - 22:26.

  • donciccio likes this

#5648
torma99

torma99

    vendég

  • fórumtag
  • 182 posts

Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet. 

 

R7->khamszin

R5->vento

R4->scirocco

R3->Zonda

R1->Eurus

 

talán.. 

R1 nem a Shamal, vagy az már a Zero?


alkdefohij.png


#5649
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok.    http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf

Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet. 

 

R7->khamszin

R5->vento

R4->scirocco

R3->Zonda

R1->Eurus

 

talán.. 


  • torma99 likes this

#5650
torma99

torma99

    vendég

  • fórumtag
  • 182 posts

Hahó!

 

Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.

Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.

Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.

Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?

Köszi a segítséget!

 

Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.


alkdefohij.png


#5651
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 posts

a Fulcrum R5 iparis? :o Azt hittem, kónuszos.

 

Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok. :)

Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok.    http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf


Biztos?


#5652
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Igen, ég és föld a kónuszos javára. :)

a Fulcrum R5 iparis? :o Azt hittem, kónuszos.

 

Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok. :)


Edited by Vejne, 2015. May 02. - 16:58.


#5653
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Hahó!

 

Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.

Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.

Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.

Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?

Köszi a segítséget!

Igen, ég és föld a kónuszos javára. :)



A sebesség mindent megold.

 


#5654
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 posts

Hahó!

 

Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.

Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.

Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.

Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?

Köszi a segítséget!


Biztos?


#5655
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,387 posts

Tegye fel a kezét, aki 20 év múlva az alsócső felé akar nyúlkálni váltás miatt, egy vízvezetékcsövekből épült vázon!


Senki? Hálátlan népség! :)

én tényleg kedvelem ezeket a régi cuccokat,de....... már nem szeretnék fékváltókar,és vlmi look,time,stb pedál nélkül bringázni. az utóbbi 30 évben ez volt szerintem a kerékpáripar két legfontosabb fejlesztése a kényelem,és biztonság szempontjából. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5656
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,184 posts

Túl van kicsit árazva, de ez nem a Devecseri levanszervizelve, bevanállítva, a szél lefújta a retket róla kategória... Persze lehet, hogy onnan van, de látszik, hogy fektettek bele energiát. Dupla ennyiért vehetsz egy katalógus vázat, olcsó szettel és örülhetsz, hogy de fasza márkás....Ez 20 éve bringa és még 20 évig az is lesz...


Tegye fel a kezét, aki 20 év múlva az alsócső felé akar nyúlkálni váltás miatt, egy vízvezetékcsövekből épült vázon!


Senki? Hálátlan népség! :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5657
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,387 posts

majdnem meg lett az 53 km a csúcskísérletnél. nagyon kiegyensúlyozott volt. látszik a pályás múlt Alex Dowsett-nél. most nem mértem a köridőket,csak a végén néhányat. 17-en belül ment. sztem így kell felépíteni ezt a teljesítményt. gratula.


Edited by donciccio, 2015. May 02. - 15:15.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5658
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,064 posts

Túl van kicsit árazva, de ez nem a Devecseri levanszervizelve, bevanállítva, a szél lefújta a retket róla kategória... Persze lehet, hogy onnan van, de látszik, hogy fektettek bele energiát. Dupla ennyiért vehetsz egy katalógus vázat, olcsó szettel és örülhetsz, hogy de fasza márkás....Ez 20 éve bringa és még 20 évig az is lesz...


  • Kisherceg and Vejne like this

#5659
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Cromor vázas gépet 110-ért alsócsöves váltókarral? 

 

Feléért kéne :) illetve, 50 körül.

De amit hónapok-fél év óta nem tud valaki eladni, az valószínuleg nem reális áron van hirdetve :)


Edited by Vejne, 2015. May 02. - 12:30.


#5660
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,064 posts
https://www.facebook...&type=1