Mi? Milyen küllőkiosztás? Sima 20 küllő hátul 1:1 arányban fűzve..

Ezt olyan mondja, aki csak a súlyt nézi. Egyébként az R5 mindössze 55 ezer ft-ba kerül, csak más matricával.
Azért fontos, hogy mennyire forog jól az agy és mennyire merev a szerkezet. ^^ Utóbbi kettőben tényleg jó az R5. MÉRT Súlyra amúgy 1690-1700 gramm közt van Campy rotorral, szóval SH-val olyan 1800.
Köszi. Úgy hallottam, hogy az R5-ös súlyosabb, mint a gyártó által megadott. Kicsit rémisztő a Vento ezzel a küllő kiosztásal, hogy nem olyan egyenletes mint a R5é. Amit érdekelt a kónusz vs ipari. Közel azonos súlynál érezni-e különbséget?
xotom módosította - 2015. május 03. - 10:16
Biztos?
http://www.ebay.de/i...cvip=true&rt=nc
tessék
sorral-gumival elment ennyiért. Postával együtt kb. 42ezer ft lett VOLNA.
Az agyszett ér majdnem annyit.
http://www.ebay.de/i...=item46398c871c
Jé, ilyen agyam volt a szétsütött kerékszettemben
Ezt tilos így megvenni, záróanya nélkül.
http://www.ebay.de/i...=item46398c9797
Régi Non-OS tengelyes hátsó agyas campy kerékhez MINDIG kérni kell a záróanyát, különben egy PITA lesz beszerezni. ![]()
Vejne módosította - 2015. május 03. - 10:00
Én innen vásároltam sapim küllőket.
ok,de alig különbözik az ára. most mind1 is,mert ilyen áron kevesen fognak építeni kereket. jobban mondva szinte senki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tudom. ezért nem is kezdtem bele egy ilyen projektbe. ha a felnik,és az agyak kb fele árból kijönnének,akkor megkockáztatnám az építést,de így már nem. az a baj,h az agyak kb 35 ezer + a két felni is kb 30 ezer,és akkor még nem vettél ilyen beszerezhetetlen aero küllőket. természetesen ezek a legdrágább kategóriába tartoznak. az az igazság,h élőben csak 1 db ilyen vékony aero küllőt láttam,ami nem volt beépítve kerékbe. az is egy termékminta volt.
tessék: http://www.planetx.c...im-cx-ray-spoke ezzel az akciós árral 44 db küllő kb 30 ezer forint lenne.
Én innen vásároltam sapim küllőket.
http://www.wheelbuil...-ray-spoke.html
coffein módosította - 2015. május 03. - 08:58
Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.
tudom. ezért nem is kezdtem bele egy ilyen projektbe. ha a felnik,és az agyak kb fele árból kijönnének,akkor megkockáztatnám az építést,de így már nem. az a baj,h az agyak kb 35 ezer + a két felni is kb 30 ezer,és akkor még nem vettél ilyen beszerezhetetlen aero küllőket. természetesen ezek a legdrágább kategóriába tartoznak. az az igazság,h élőben csak 1 db ilyen vékony aero küllőt láttam,ami nem volt beépítve kerékbe. az is egy termékminta volt.
tessék: http://www.planetx.c...im-cx-ray-spoke ezzel az akciós árral 44 db küllő kb 30 ezer forint lenne.
donciccio módosította - 2015. május 03. - 08:43
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.
Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.
A sebesség mindent megold.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)
Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt..
)
Ha valaki szeret fűzőcskézni.
csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)
Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt..
)
Ha valaki szeret fűzőcskézni.
Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.
Ezt olyan mondja, aki csak a súlyt nézi. Egyébként az R5 mindössze 55 ezer ft-ba kerül, csak más matricával.
Azért fontos, hogy mennyire forog jól az agy és mennyire merev a szerkezet. ^^ Utóbbi kettőben tényleg jó az R5. MÉRT Súlyra amúgy 1690-1700 gramm közt van Campy rotorral, szóval SH-val olyan 1800. ![]()
Vejne módosította - 2015. május 03. - 05:47
Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.
Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.
Biztos?
majdnem meg lett az 53 km a csúcskísérletnél. nagyon kiegyensúlyozott volt. látszik a pályás múlt Alex Dowsett-nél. most nem mértem a köridőket,csak a végén néhányat. 17-en belül ment. sztem így kell felépíteni ezt a teljesítményt. gratula.
ave módosította - 2015. május 02. - 22:26
Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet.
R7->khamszin
R5->vento
R4->scirocco
R3->Zonda
R1->Eurus
talán..
R1 nem a Shamal, vagy az már a Zero?
Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok. http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet.
R7->khamszin
R5->vento
R4->scirocco
R3->Zonda
R1->Eurus
talán..
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.
a Fulcrum R5 iparis?
Azt hittem, kónuszos.
Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok.
Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok. http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
Biztos?
Igen, ég és föld a kónuszos javára.
a Fulcrum R5 iparis?
Azt hittem, kónuszos.
Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok. ![]()
Vejne módosította - 2015. május 02. - 16:58
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Igen, ég és föld a kónuszos javára. ![]()
A sebesség mindent megold.
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Biztos?
Tegye fel a kezét, aki 20 év múlva az alsócső felé akar nyúlkálni váltás miatt, egy vízvezetékcsövekből épült vázon!
Senki? Hálátlan népség!
én tényleg kedvelem ezeket a régi cuccokat,de....... már nem szeretnék fékváltókar,és vlmi look,time,stb pedál nélkül bringázni. az utóbbi 30 évben ez volt szerintem a kerékpáripar két legfontosabb fejlesztése a kényelem,és biztonság szempontjából.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A