En is mutatok egy videot. Az egyik legvagyottabb BP-i KOM egy kulonleges teszten.
En is mutatok egy videot. Az egyik legvagyottabb BP-i KOM egy kulonleges teszten.
Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.
a BG egy ordas nagy kamu, amit azért találtak ki, hogy ha bejönne egy az alábbi videoban szerelőhöz hasonló kliens, jól körbe lehessen bodyfittingelni. pl 7:50 körül mekkora koncentrációt igényel a művelet
...és még pénzt is kérnek érte.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!!
Tudok valami forrást, Campa hátsó váltóhoz teflonos bowden beszerzésére??
THX!!
Ridley Noah Fast
bakker, ma olyat lattam, de olyat... Jo, nem lattam jol, de egy lepukkant fixinek tunt messzirol, de Delta fekekkel. Bakker.
Mé', a trekking kényelmes? Ősszel-télen mentem apáméval elég sokat, és kb. fájt rajta a csuklóm, derekam, vállam, kulcscsontom. Ugyebár 2 héttel kulcscsonttörés után már országútival gond nélkül tudtam 50-60 km-eket menni, de trekkinggel még hónap múlva is fájdogált a vállam.
A jól beállított országúti hobbikerékpár kényelmes. Csak, lehet, hogy nem 130mm keskeny nyergekre kéne ráengedni a széles csípőjű srácot, nem 40cm keskeny kormánnyal kéne tolnia a széles vállú izomgyurinak, nem 80mm-es stucnikkal kéne elrontani az 59-es vázak geometriáját és kezelését, illetve, nem combnyi vastag alucsövekből egyenes villával kialakított "erőteljes és merev" vázra kéne ráültetni a kezdőt szigorúan drótos 9 bárra földrukkolt gumikon, magas aero felniken..
Végy egy megfelelő vázat, ami nem büntet.
Alakítsd alkatodra a megfelelő nyereggel-kormánnyal-stucnival-nyeregcsővel
Dobj hozzá jó kerékszettet-gumikat.
A szett tegye a dolgát.
Ez a hierarchia akkor, ha hozzám hasonlóan csak tekergőzöl, de nem versenyzel, és, csak kikapcsolódni akarsz, meg jól érezni Magad. hehe.
Kontaktponton és gumin NEM SPÓROLSZ. (vagyis igen.. pl. ha 4800 ft-ért veszed a kényelmes hajlítású és megfelelő méretű kormányt, nem fogsz ötször annyit kipengetni ugyanennek a kormánynak egy drágább verziójára. )
Vejne módosította - 2015. május 06. - 19:37
nem hülyeség,legfeljebb elavult. meg nem hinném,h a sötét középkor lett volna. én sem szögletes kerekekkel kezdtem a bringázást. az megint más kérdés,h felhígult az "országútis társadalom". egy országúti bringa sosem lesz olyan kényelmes,mint egy treking,vagy vlmi egyenes kormányos. csak éppen sokan nem értik ezt meg. már alig várom,amikor lecseng a futár,fixi,hipszter,qrvagazdagvagyokésveszekegytöbbmilliósbringátmutogatnimagam,és társai divat hullám.
Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.
nem hülyeség,legfeljebb elavult. meg nem hinném,h a sötét középkor lett volna. én sem szögletes kerekekkel kezdtem a bringázást. az megint más kérdés,h felhígult az "országútis társadalom". egy országúti bringa sosem lesz olyan kényelmes,mint egy treking,vagy vlmi egyenes kormányos. csak éppen sokan nem értik ezt meg. már alig várom,amikor lecseng a futár,fixi,hipszter,qrvagazdagvagyokésveszekegytöbbmilliósbringátmutogatnimagam,és társai divat hullám.
donciccio módosította - 2015. május 06. - 19:08
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hmm végül is.. 120-as stucnim van most a Coralon, kicsit hosszabbat még elviselnék, illetve, ha esetleg kompakt kormányra váltanék, akkor kéne egy 130-as.
Ma néztem, ha fékváltókar fogásban megyek, akkor nem takarja ki az agyat a kormány, hanem a kormány az agy előtt van jóval. Ugyanez, ha hajlatban fogom, illetve, ha felül fogok az egyenes részen, akkor is a kormány az agy előtt látszik. Egyedül, ha alul fogok és hátul, akkor van "egy vonalban" az agy-kormány.
De nekem ez így elég kényelmes. Ld. kép az aláírásomban. Mind fékváltókar, mind alsó fogásban komfortos, még úgy is, ha hajlított könyökkel megyek alsó fogásban. De jó fogása van, és a nyereg sem nyom sehol.
Igazából empirikusan van beállítva a masina most, de legalább tényleg komfortos..
Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.
A sebesség mindent megold.
Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj
)
Köszi. Megnéztem, gyárilag 9cm-es Ritchey kéne legyen rajta., de sztem 10cm-es van. Elvileg 12-es kéne, de fehéret gondoltam. Nézem fehér Deda Zero 100-ast 13e-ért 2014 aluménből. Ilyen a bicanga, 46-os váz. Itt még spd-vel.
xotom módosította - 2015. május 06. - 18:07
Biztos?
Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj
)
Hmm végül is.. 120-as stucnim van most a Coralon, kicsit hosszabbat még elviselnék, illetve, ha esetleg kompakt kormányra váltanék, akkor kéne egy 130-as.
Ma néztem, ha fékváltókar fogásban megyek, akkor nem takarja ki az agyat a kormány, hanem a kormány az agy előtt van jóval. Ugyanez, ha hajlatban fogom, illetve, ha felül fogok az egyenes részen, akkor is a kormány az agy előtt látszik. Egyedül, ha alul fogok és hátul, akkor van "egy vonalban" az agy-kormány.
De nekem ez így elég kényelmes. Ld. kép az aláírásomban. Mind fékváltókar, mind alsó fogásban komfortos, még úgy is, ha hajlított könyökkel megyek alsó fogásban. De jó fogása van, és a nyereg sem nyom sehol.
Igazából empirikusan van beállítva a masina most, de legalább tényleg komfortos..
Bocsi, ezt már akartam kérdezni, hogy felső fogásban kell nézni?
Ahol vettem a cangát lőttek egy body scanning beállítást, és hosszabb sticnit kellene vennem. Ezt is kinéregettem http://www.competiti...culatorBike.jsp és ez is azt mutatta. A body sc szerint ülés eleje kormány közép 51,15cm-re kellene lenni.
Azért megnézném a tengelykukkolós módot is, ha tudom hol kell fogni.
Köszi
Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj )
anorche,
fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány
Bocsi, ezt már akartam kérdezni, hogy felső fogásban kell nézni?
Ahol vettem a cangát lőttek egy body scanning beállítást, és hosszabb sticnit kellene vennem. Ezt is kinéregettem http://www.competiti...culatorBike.jsp és ez is azt mutatta. A body sc szerint ülés eleje kormány közép 51,15cm-re kellene lenni.
Azért megnézném a tengelykukkolós módot is, ha tudom hol kell fogni.
Köszi
Biztos?
Piros-fehér.
Van fiókban sötétkék bowdenszett meg bandázs.. a végén még Raynaud-colour scheme lesz a történetből. Más kérdés, hogy ettől függetlenül is oda-vissza vagyok a vörös-sötétkék kettőséért: hideg-meleg kontraszt, kiválóan lehet vele figyelmet fölhívni, részleteket kihangsúlyozni.
Meg fölösleges idióta hozzászólásokat gyártani.
Geo? A Speci sloping vázas, a Cannondale hagyományos, körte az almához mind kettő gyümölcs, de nagyon nem ugyanaz.
Pontosan. Amúgy hihetetlenül kényelmes a váz. 120-as stucnival és XL-es Racelite kormánnyal (bár aki a "lite"-ot a nevébe vette, szerintem nem látott még kormányt.)
Ha kompakt kormányra váltanék, akkor kéne a 130-as stucni.
Speciből amúgy az 56-os kellemes lenne 130-as stucnival. Kéne C'dale is, Speci is, hehe.
Bár nemrég willin láttam 600 euróért 10-es ultegrával szerelt Look555-öst, Ksyrium Elite kerékszettel.. meg akarok halni! XL-es :'( :'(
Vejne módosította - 2015. május 05. - 14:39
Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem.
Geo? A Speci sloping vázas, a Cannondale hagyományos, körte az almához mind kettő gyümölcs, de nagyon nem ugyanaz.
csak én látok ijesztő hasonlóságot?
Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem.
csak én látok ijesztő hasonlóságot?
Így néz ki készen. Jagwire Road Pro piros bovdenszett, KMC X 10 EL lánc. Ja és én machináltam
Köszi!
Az agy pedig a kormány előtt van
Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz
Ha nem lenne jó, nekem van egy 130-as WCS 4 Axis elfekvőben.