Már említettem Donci-nak, hogy vannak érdekességek a 25-s külsővel, legalábbis nálam. A felni cxp 33, valószínűleg szűkebb mint amit pl a TDF-n pörgetnek (karbon), szóval ezért van az nálam hogy a felnihez beállított féket kinyitva sem tudom a 25-ös kereket kivenni, kivéve ha leeresztem vagy eleve defektes. ráadásul az első fékem alapból távolabbra van állítva a felnitől mint a hátsó. nem zavaró, de egy versenyzőnek szopó lenne ez a felállás, vagyis hogy felpumpált kereket nem tudna visszatenni
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#5141
Írta 2015. július 13. - 11:38

#5142
Írta 2015. július 13. - 11:07

Jó, legyen akkor légellenállás szempontjából jó a régi keskeny gumival.
De én jobban szeretek ballonosabb külsővel, kissé alacsonyabb nyomással menni.
#5143
Írta 2015. július 13. - 10:01

fogalmam nincs, de a kérdés adott egy jó ötletet. kellene csinálni egy kézműves/garázs szélcsatornás teszthelyszínt. lenne benne egy görgő és egy ventillátor, meg vakításnak egy laptop. az üveg mögé pedig fehérköpenyes tudósokkal fokoznánk a hitelességet :-)
tudtam én,h ide kell írnom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5144
Írta 2015. július 13. - 09:57

egy kis vita indító témát vetnék föl.
adott két aero,magas felnis kerékszett. egy régi campa shamal 12 hpw kerékszett. így néz ki,aki esetleg nem emlékszik rá:
a másik meg legyen egy új kerékszett. pl egy bora ultra 50,vagy egy hasonló mavic
tudom,h tömegben,merevségben nem versenyezhetnek egymással,de légellenállás szempontjából szerintetek melyik a hatékonyabb? szerintem a régebbi. a gumiknál természetesen mindegyikhez a megfelelő. a régi,keskenyhez max 21-es (inkább vékonyabb),az újhoz mehet a szélesebb gumi. amelyik passzol hozzá. a képzeletbeli kerékpár,amibe berakjuk a gurigákat meg nem egy aero vázas vlmi.
kinek mi a véleménye?
fogalmam nincs, de a kérdés adott egy jó ötletet. kellene csinálni egy kézműves/garázs szélcsatornás teszthelyszínt. lenne benne egy görgő és egy ventillátor, meg vakításnak egy laptop. az üveg mögé pedig fehérköpenyes tudósokkal fokoznánk a hitelességet :-)
- donciccio kedveli ezt
#5145
Írta 2015. július 13. - 09:08

egy kis vita indító témát vetnék föl.
adott két aero,magas felnis kerékszett. egy régi campa shamal 12 hpw kerékszett. így néz ki,aki esetleg nem emlékszik rá:
a másik meg legyen egy új kerékszett. pl egy bora ultra 50,vagy egy hasonló mavic
tudom,h tömegben,merevségben nem versenyezhetnek egymással,de légellenállás szempontjából szerintetek melyik a hatékonyabb? szerintem a régebbi. a gumiknál természetesen mindegyikhez a megfelelő. a régi,keskenyhez max 21-es (inkább vékonyabb),az újhoz mehet a szélesebb gumi. amelyik passzol hozzá. a képzeletbeli kerékpár,amibe berakjuk a gurigákat meg nem egy aero vázas vlmi.
kinek mi a véleménye?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5146
Írta 2015. július 12. - 05:32

http://apro.bikemag....k-l298581.html# fiatalságom áhított kerékszettje.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5147
Írta 2015. július 10. - 10:47

Valaki volt már innen a Hungaroring-en,a 24órás vagy 24körön,frissítésnél mit lehet felvenni és hogyan,esetleg parkolási infó?
Parkolás az a külső parkolóban lesz.
- GT_Atee kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5148
Írta 2015. július 10. - 10:32

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Végül is "no regrets", bár, ahogy az on-one-t ismerem, hamarabb megkaptam volna a kalloy stucnit, mint ahogy a planet-x-et fogom
szállítással meg kb. ugyanott van a kettő, bár az on-one mellé tudtam még válogatni apróságokat.
Racionálisabb lett volna a kalloy? Mégiscsak 31.8-as befogójú, hiába alapméretes a kormány, adapterezni mindig lehet. Tömegre a kalloy kb. 20 grammal könnyebb, de az egyrészt nem érezhető másrészt, nem tudom, mennyire megbízható konstrukció..
esztétikai okok miatt is válaszottam a planet-x stucnit, egyrészt, mert fényes fekete, vékony, alapméretes kormányhoz való. Az jobban illik a pálcikavázhoz, mint az izomtenger. Ráadásul a Kalloy Unohoz OS kormányt kellett volna beszereznem, ami ugyan olcsóbb (Tranz-X) de túl nagy "ugrásnak" tartanám a 72mm előrenyúlást-125mm esést a mostani 84-144 után. A 26-os befogójú Piega RHM meg "csak" 80-130, és, ha a stucni úgyis jó colnyolcados villanyakra, akkor később akár más vázra mehet át egyben.
Biztos öregszem, hogy adapterre-ahead stucnira váltottam, de, ha nem lehet normális levehető előlapos 130mm hosszú stucnit beszerezni, akkor ez egy JÓ megoldás...
Vejne módosította - 2015. július 10. - 10:38
#5149
Írta 2015. július 10. - 09:17

Valaki volt már innen a Hungaroring-en,a 24órás vagy 24körön,frissítésnél mit lehet felvenni és hogyan,esetleg parkolási infó?
#5150
Írta 2015. július 09. - 21:37

Akkor tényleg kövér vagy.
amúgy nem kövér vagyok,hanem nagy felületen szép.
esetleg divatosan duzzadt
donciccio módosította - 2015. július 09. - 21:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5151
Írta 2015. július 09. - 21:36

A francia linken nem latom mennyi de 5%ra tippelek.
3%-ot mondanak. brutál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5152
Írta 2015. július 09. - 21:27

http://www.letour.fr...not-daniel.html ha ilyen testzsír %-om lenne,mint neki,akkor 50 kg körül mérlegelnék.
csak az ismétlést tudtam ma nézni,és most láttam,h milyen vékony a srác.
Akkor tényleg kövér vagy.
A francia linken nem latom mennyi de 5%ra tippelek. Clenbuterollal minden zsirt legyoznek a sracok. Sajnos tul kockazatos. Egyebkent figyelitek a festina reklamot? Virenque igazi dagadt disznonak tűnik pedig valszeg tök atlagos a csàvo,csakhàt évekig làttam nagyon cingàr àllapotban
Most már tudom, honnan ismerem ezt az embert.
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5153
Írta 2015. július 09. - 21:26

A francia linken nem latom mennyi de 5%ra tippelek. Clenbuterollal minden zsirt legyoznek a sracok. Sajnos tul kockazatos. Egyebkent figyelitek a festina reklamot? Virenque igazi dagadt disznonak tűnik pedig valszeg tök atlagos a csàvo,csakhàt évekig làttam nagyon cingàr àllapotban
Teremben páran használták, volt, aki nem bírta. Mondjuk a sustanon is hoz szépen erőt.
#5154
Írta 2015. július 09. - 21:15

#5155
Írta 2015. július 09. - 20:53

http://www.letour.fr...not-daniel.html ha ilyen testzsír %-om lenne,mint neki,akkor 50 kg körül mérlegelnék. csak az ismétlést tudtam ma nézni,és most láttam,h milyen vékony a srác.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5156
Írta 2015. július 09. - 07:58

Hogy ezt felső vegtagra hogyan applikalod, rejtély... ncc talán tud valami jó megoldást
Szinte sosem lazítok, nyújtok. Kb olyan laza vagyok, mint a vasbeton. :Đ
#5157
Írta 2015. július 09. - 07:17

járt vlki mostanában Vác,és Szob között a 12-es úton? nem a bringaúton,hanem a főúton. mennyire sün mentes? mennék már arra is,de nem akarok büntit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5158
Írta 2015. július 07. - 12:20

ööö, igazából a külsőt levéve belül nem találtam "folytonossághiányt", de inkább húztam egy csík szigszalagot a helyre. A belsőnek a szelepe cserélhető volt, szóval megmentve
Aztán, ha már úgyis kiszedtem a kereket, legalább betettem a gyári gyorszárakat is, hátul mondjuk annyira "nem számít", de elöl kell az erős fogás..
Nem 120 grammon múlik móka. Az új kormányom úgyis még 60-70 grammot fog dobni pluszba, de "nem érdekes". Kontaktpontokon-biztonsági cuccokon NEM spórolsz. Főleg nem egy cca. 3 kg-os acélvázszettnél.
#5159
Írta 2015. július 07. - 11:05

az elmúlt 2 hétben mindne nap agyba-főbe dicsértem a Gommitalia Iris K gumikat (milyen ellenálló-kényelmes-jól tapad-tavaly 5GBP volt darabja..)
Erre tegnap hazaérve ezt találtam.


Vejne módosította - 2015. július 07. - 11:10
#5160
Írta 2015. július 07. - 07:56

Binglof, nekem hasonló problémám van, csak épp' a mutató- és a középső ujjaim zsibbadnak, általában a jobb kezemen, és úgy 50km után. a váz a pörfikt méret, kormányfejhossz- és magasság, nyeregmagasság és -dőlés, nyereg-kormány, stb. pozíciók szuperul belőve - és mégis
. ráadásul I. és II. osztályú országútisként 9 évig versenyeztem, szóval a testem pontosan tudja, miről van szó... egyrészt azzal vígasztalom magam, hogy 49+ évesen jó, hogy ennyi bajom van
- másrészt meg arra jöttem rá, ha megrágcsálom (dejazé' csak finoman
) a zsibbadós ujjakat, helyrejönnek
. úgyhogy ha egy ujjevő de vigyorgó bringással találkozol, én leszek az
Welcome to the club! Egyenesen az Arany alkony Cycling Clubban! :-) Te +49, én +47. Úgyhogy simán beférünk.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!