sztem egyéni csúcsot döntök a defektek terén.
Tegnap kerültük a balcsit ebben a rohadás melegben, havernak egy 2 centi hosszú ág ment bele a kerekébe, kb olyan alakkal, mint egy ceruza eleje. Csak néztünk, ilyet még nem láttunk.
sztem egyéni csúcsot döntök a defektek terén.
Tegnap kerültük a balcsit ebben a rohadás melegben, havernak egy 2 centi hosszú ág ment bele a kerekébe, kb olyan alakkal, mint egy ceruza eleje. Csak néztünk, ilyet még nem láttunk.
ilyen az enyém is. szóval,ha oda vannak fogatva a bowdenek,akkor is elég vékonyka az egész. ha nem lenne vájat,akkor nem kellene dupla betekerő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szaglásszunk körbe?
HA lehetne külön venni e-h kereket (Rose-nál lehet) akár ilyet is megpróbálhatna a zember:
-elöl valami gyári kerékszett első kereke, pl. 140 euróért Zonda. Ez elvileg 670 gr körül van, félaero, lapított küllős. Az első keréknél hangsúlyosabbak az "aero-ficsőrök".
-Hátra valami erős felni-2-1.8-2 küllők hajtás, 2-1.5-2 küllők nem-hajtás oldalon, valami olcsó&jól fenntartható aggyal. TÖmegre valószínűleg verné a gyári kerékszettet, bár, merevségre elmaradna. "De úgyis gyenge vagyok"
Bár én aeróból rengeteget nyerek azzal, hogy ha nem felejtem otthon a hajgumit. Vagy van valakinek tapasztalata, mennyi aero előnnyel jár az összefogott haj vs. loboncos cirokseprűfej?
Don: sokszor hallom Tőled, hogy az OS befogójú kormány nem illik klasszik acélvázhoz, DE ugyanakkor a dupla bandázsolást is. Utóbbi nem teszi nagyon ormótlanná a kormányt? Ugyebár egy OS kormánynak csak a stucni alatti része&mellette egy kis középső rész az, ami túlméretes, a kormány többi része ugyanolyan vékonyka-filigrán. Míg ha duplán bandázsolsz, az egész kormány jó bumszli lesz, nem? :-\
"valami olcsó&jól fenntartható aggyal." record,dura ace. az az olcsó,ami nem megy tönkre.
nem lesz a dupla bandázstól bumszli a vékony kormány,mert eleve rohadt vékony. a mostani dupla betekerővel is csak annyira vastag,mint a múlt évi szimpla bbb bandázzsal. legalábbis az én kormányomnál ez a helyzet. elég mély mindegyik bowden elvezető vájat a kormányomon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szaglásszunk körbe?
HA lehetne külön venni e-h kereket (Rose-nál lehet) akár ilyet is megpróbálhatna a zember:
-elöl valami gyári kerékszett első kereke, pl. 140 euróért Zonda. Ez elvileg 670 gr körül van, félaero, lapított küllős. Az első keréknél hangsúlyosabbak az "aero-ficsőrök".
-Hátra valami erős felni-2-1.8-2 küllők hajtás, 2-1.5-2 küllők nem-hajtás oldalon, valami olcsó&jól fenntartható aggyal. TÖmegre valószínűleg verné a gyári kerékszettet, bár, merevségre elmaradna. "De úgyis gyenge vagyok"
Bár én aeróból rengeteget nyerek azzal, hogy ha nem felejtem otthon a hajgumit. Vagy van valakinek tapasztalata, mennyi aero előnnyel jár az összefogott haj vs. loboncos cirokseprűfej?
Don: sokszor hallom Tőled, hogy az OS befogójú kormány nem illik klasszik acélvázhoz, DE ugyanakkor a dupla bandázsolást is. Utóbbi nem teszi nagyon ormótlanná a kormányt? Ugyebár egy OS kormánynak csak a stucni alatti része&mellette egy kis középső rész az, ami túlméretes, a kormány többi része ugyanolyan vékonyka-filigrán. Míg ha duplán bandázsolsz, az egész kormány jó bumszli lesz, nem? :-\
nincs is jobb egy kis kora reggeli stéherezésnél. Őrbottyán után,Vácrátót felé kikerült egy traktor. 44-el tudott menni. pont ideális volt az 53/14-hez.
rátettem a kereket,és Csörögig elmentem vele.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sztem egyéni csúcsot döntök a defektek terén.
már 3 db külsőt dobtam ki idén defekt,vagy kopás miatt. a belsőket meg már nem számolom. ez a külső egyébként egy szinte új gommitalia volt. szerencsére nem került pénzembe. most éppen egy ideiglenes vasúti átjáróban vághatta ki egy kő. hát,ilyen ez a pop szakma.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Most miert, ritka alkalom, hogy nem muzeumi dolgokrol van szo.
Valami sarkalatosabb vélemény az új R4-ről?
Felniszélesség-anyaghasználat-tárcsás változat témában?
Szerinted érdekel itt valakit rajtad kívül?
A sebesség mindent megold.
Valami sarkalatosabb vélemény az új R4-ről? Felniszélesség-anyaghasználat-tárcsás változat témában?
https://www.youtube....h?v=JplymlruPZ8 a nagy kolbász teszt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
lassan ilyen lesz egy országúti:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Revon Zero-Response, ide is áthúzom:
http://www.fulcrumwh...ng-Quattro-2016
Na? Széles. Magas. Tárcsás. Átütőtengelyes változatban is. És maradt bűnronda.
http://www.bikerumor...quattro-family/
De valaki tényleg magyarázza el, hogy ha van egy kerékszett, ami "aeró" hivatott lenni, akkor miért kell tárcsákkal&sima kerek küllőkkel készíteni?
Érdekes állatfaj! 24.2mm külső szélesség: Na, ezt erőszakoljátok be e Coral első villájába.
35mm profilmagasság: Akkor miért Quattro az aluváltozat? Legalább az átmatricázott Quattro (Scirocco35) neve nem kavar össze senkit.
1710 grammos tömegadat az aluváltozatra? Az előzőre 1725-öt írtak, aztán QRS nélkül volt cca. 1880.
Karbon felni különleges fékfelülettel: Miért nem kapott alut azon a helyen?
Elöl-hátul 2:1 küllőzés a diszkes változaton: nem rossz ötlet, főleg a megnövelt küllőszámmal. De jó kérdés, hogy mennyire számít aeronak az a kerékszett, ha eleve diszkes, ráadásul még a küllők is sima kör keresztmetszetűek? Tkp. kapsz egy 40mm-es felnit és csókolom. Legalább a másik két változatnál lapított küllők játszanak.
"Plazmakezelt rotor shimano szabadonfutónál": Novatec megoldja pár csík acéllal. Biztos kerülne vagy 4 grammba pont a tengely környékén, ahol amúgy sem számít ..
Majd akkor fogok egy óriási arctenyerest dobni, ha divatba jönnek a 19mm belső szélességű országúti felnik. Óh várjunk,az már túlhaladott és keskeny, semmi értelme! A felni már eXXtra széles (XX )
http://www.pacenticy...p/products/rims
Dobjátok ki a 25-ös külsőket is! Meg a vázaitokat! Vegyetek 29ert vagy krosszbringát.
Egyébként egy gumiteszt, száraz adatokkal:
https://docs.google....t#gid=361584932
Mellesleg a 24es Diamante pro radiale szinte "bulging" a "régi" 21mm külső szélességu (2014) felnin. A 20-as gÖmbitália sokkal szebben szétterül-elfekszik rajt'. Összehasonlítani nem fogom őket, hiába 220-as TPI- mindkettő és kevláros hajtogatós. Egy cca. 10 éves 20mmes külsőt nem szabad az újhoz hasonlítani Főleg nem más váz-kerékszett-nyeregcső-kormány kombónál
Vejne módosította - 2015. július 19. - 06:01
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
http://www.wheeldoct...21f040456e6b7b3
Amúgy Kaposvári Bót is forgalmazza ezeket. Meg patait felhívhatod, hátha.
Amúgy most valamiért az ezüst betekerő tetszett meg nagyon, titán-nyers alu színű stucnival. (Hmmm, már három napja itthon vagyok.. )
Le kéne mérni az "effektív előrenyúlását" a syntace XL-es kormányának. Bár számolni is lehet, mert "elvileg" hat fokban van hátranyilazva.
Vejne módosította - 2015. július 18. - 20:18
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
ők sea greennek nevezik http://www.wiggle.co.uk/deda-bar-tape/
+1: http://www.ebay.com/...e-/281166519085
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
asszem megvan, miért nem vehető ki a kerék a 25os gumival, még szétnyitott fékpofával sem. michelin lithion 2 mért szélesség: 26,3 mm
Én is adaptert vettem, DE 26-os kormányt. Irracionális? Nem az.
1. a 26-os stucniból találtam olcsón 130-ast: Planet-X Forged Lite vagy micsoda, kereken 140 gramm a gyári csavarokkal130mm hosszban nem rossz.
2. A Deda Piega kormányt már hónapokkal ezelőtt kértem Pataitól, akkor még úgy volt, maradok a 120-as bedugós stucnimnál. Vizsgaidőszakban derült ki, hogy kelleni fog a 130-as, s úgy voltam vele, hogy ha nem találok értelmes diós-bedugós 130-ast, akkor jöhet az adapter. Jött.
3. Az anyagiakon túl még némi tömeget is spóroltam (301 gramm kormány-140 gramm stucni, 142 gramm adapter)
4. Pálcikavázas Bassohoz a vékonyka kormány illik
5. Ha cserélném a vázat alura, áldani fogom az eszem, hogy nem OS befogóra voksoltam.
Tömören: olcsóbb&szebb.Az egész történetből az adapter volt drága. ie.: 2300 ft körül volt a stucni, 5500 a kormány, és.. 2900 a büdös adapter (korábban 1190 ért vettem fanaticbike.hu boltból, de most nekik nincs..)
Remélem szeretni fogom az RHM-et, mert.. A Syntace Racelite féle "kompaktoid-ergonomikoid-randonneuroid" féle "minden és semmi" nagyon bejön![]()
szerk: szempont volt, hogy a kormány max. 6ezerből, stucni max 3-4ezerből meglegyen.
Olcsóbb kormány a Tranz-X lett volna, de az már gyanúsan rövid-sekély.Meg hát, Deda nem Tranz-X, ezer ft-on meg ne múljon..