Bevándorló

gondoltam összeraknám a Moser-t a tricolor szetthez passzoló fékváltókarral. találtam is egy ilyet: http://www.ebay.co.u...=item1ea1dbecac
199 angol font, magyar eladó. szerintem nem rakom össze fékváltókarral.
Sziasztok!!
Tudnátok a fővárosban olyan szervizest ajánlani ahol szépen centíroznak, és akire nyugodt szívvel rá lehet bízni Mavic carbon kereket??
THX!!
Ridley Noah Fast
http://apro.bikemag....l-l300758.html#
???? magasabban van a kormány, mint a nyereg, fékváltókar az égbe', de az aero-kormány ott figyel.
Ez nem ellentmondásos?
http://apro.bikemag....o-l300741.html#
Miért hiszik azt, hogy az ilyenekért visszakérhetik az építési ktg-ek árát?
http://apro.bikemag....3-l300754.html#
Miért néz ki úgy a 6800-as hajtás, mint egy 6601-es? (P...-ba még mindig nem tudom, melyik a szebb...)
http://apro.bikemag....r-l300757.html#
Ha ezt 480-ból építette, akkor én 360-ért vettem teszkósbringát!
Edited by Vejne, 2015. July 26. - 16:51.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Megtréfált ez a kompakt hajlítás, talán elfért volna egy 135mm-es stucni is. Bár, mivel a fékkar lentebb-előrébb került, így kb. kompenzálva van a kormány rövidsége, ráadásul, mivel rövidke (75mm) az előrenyúlás, így kisujjal bármikor elérem a kioldókart felső fogásból is. A 130mm esés teljesen jó, ettől kevesebb föl'sleges. Ami "ficsőr" hiányzik kissé: az alsó fogás ívelhetne kifelé, mint a syntace vagy fsa kormányokon& a felső fogás meg lehetne hátranyilazott, mint a syntace-on, vagy ritchey evo curve darabokon.
Merevségre sokkal-sokkal jobb, mint a régi stucni-kormány kombinációm volt. Jobban beleillik a kézbe. hehe. Jelenleg még kicsit "szenvedek" vele, ie.: alsó fogásban-hajlatban-fékváltókaron teljesen jó, de még nem annyira "natív" rajta a "kajaspórolós" póz (hajlított-behúzott könyök, előredőlve, mint egy aero-kormányon. Azért kajaspórolós, mert érezhetően kisebb energiabefektetéssel lehet úgy haladni, ergó kevesebb kalóriából oldom meg a hazajutást )
A lánc-sor teljesen jól teszi a dolgát így szezon közepén (valamivel több, mint 4k km után), sőt, a váltás mintha jobb-finomabb lenne, mint volt 1-2k km-rel ezelőtt. A betoldott lánckeréknél is szépen vált, ha nem tekerés közben, hanem pauzával egybekötve kísérlem meg a léptetést.
A gumi hátul kockásodik, de defekt még nem volt, pedig van annyi sz.r sz.r az úton... Szóval jó darabok azok is. Sajna, ha jövő évre vennék külsőt, most gondban lennék: se olcsó diamante pro nincs, se olcsó rubino pro, utóbbit meg inkább kerülném, mert hiába tartós, ha nem túl önbizalom-gerjesztő a viselkedése..
Lehet, valami újdonságot próbálok majd jövőre? Hmm.
Kormányból minden esetre marad ez az RHM. Meg már "bánhatom", hogy 26-os, de nem lesz vele gond szvsz. Ha nagyon kormányt akarok cserélni, stucnit úgyis gombokért gombolok, mert az ilyen 130-135mm hosszúak mindig olcsók...
szerk: tényleg ronda az adapter.. amióta benne van a villanyakban, mindenki undorodva néz rám és lesajnál... (hahha)
Edited by Vejne, 2015. July 25. - 19:09.
Nekem még annyi hely sincs. A váz és a kerék között szintén ez a helyzet. A 25-ös gumi miatt. Nem lesz gond vele szerintem.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Sziasztok!
Sikerült a napokban egy nagyon szép állapotban lévő, 1987-es évjáratú Giant Peloton országútit vásárolnom. (az állapotról kb mindent elmond, hogy a gyári, 87-es Shimano lánc van rajta, amibe nem megy bele a 0,75-ös nyúlásmérő) Csak a hátsó gumit kellett rajta cserélnem és használható lett. Igenám, de: vidáman megvettem bele a 25-ös külsőt, mert mindig ilyen hasznélko, felraktam és kiderült, hogy hátul felfújva max 2 mm van a gumi és a fékhíd gumója (amibe belemegy a féket felfogató csavar) között. Okozhat egy gondot? Ráülök, kátyuk stb. Menet közben nem tapasztalom, hogy beleérne és gumin sincsenek súrlódásra utaló nyomok, de azért furcsa, hogy ennyire kicsi legyen egy váz, ami egyébként 61-es. Elöl bezzeg a 28-as külső mellett (felett) is van még 2 cm hely )
http://www.bike-disc...2707/wg_id-8851
http://www.bike-disc...2709/wg_id-8851
http://www.bike-disc...pe-8851/o-preis
Tiggernek igaza volt.. mindenből kéne egy kevés
Miiiééértadtamodaagirópinkeditionpárrubinoprómattavaly? :'( :'(
azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
ezek szerint máris leszerződtél a gumisokkal és extrém körülmények közt szívatod a termékeiket :-)
... Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
ave, pl. a Sram Force fékkarról ha leveszed a gumit, igen hasonlóan néz ki > van ott hely a gumiborításnak, csak épp' tele van a gumi bütykökkel, amik ide-oda bepattannak (nem az egyszerű Campa-vonal)
Edited by bijancsi, 2015. July 23. - 21:03.
Trolltime: alig várom, hogy MJani bedobjon egy webshop linket Durano DD-ről..
Kígyóbőrt? Aligátorbőrt?
http://www.bike-disc...06911/wg_id-246
Edited by Vejne, 2015. July 23. - 20:26.
azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba...
Kar erte.
most nézem a közvetítést,és Contador is azt állította,h nem ütközött senkinek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért.
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba... Kar erte.
nem pont erre gondoltam,de igen.
egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék.
magazinok néha toboroznak http://bit.ly/1VyYku8
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
nem pont erre gondoltam,de igen. egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
Koszi a linket! Hat igen. A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog. A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre. Nem lehet konnyu.
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A