https://ebike.hu/ter...em-gumiszerelo/ nem pont ilyet, de hasonló gumileszedőt viszek magammal.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#481
Írta 2022. február 19. - 10:45
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#482
Írta 2022. február 19. - 10:43
én ezeket 2 éve vettem, azóta a szobában pihentek
de itt a 3-asból valakik nagyon nem kedvelik egymást
a felni ilyen https://ebike.hu/ter...ti-elso-kerek/
remélem nincsenek hülyeségek hogy pl erre az országúti kerékre minimum 25 mm-s külső kell (mert amivel megszenvedtem az 23-as)
gyanakodtam még a szalagra. az nem a hozzáadott campa, mert azt sikerült elszakítanom, schwalbe jött helyére
különben így még nem szenvedtem. a külső guminak már az fájt (pláne nekem) ha csak az egyik oldalát próbáltam rászenvedni a kerékre
ha ezzel defektelek, az érvágás, nincs az a szitu hogy kint az úton ebbe belsőt cseréljek
nekem most vittoria corsa graphene külsők vannak a bianchimon. érdekes. azt hittem, h jobban fog kopni, de nem. lehet, h pont a graphene miatt. ezt nem tudom.a zaffiro külsőket senkinek nem ajánlom. nem a szerelés miatt, mert az felni függő. hanem a gumikeverék miatt. kevés a tpi szám. 120-150 tpi alatt nem túl jó egyik gyártó külsője sem. csúsznak, igaz alig kopnak. a shamal felnikre nekem is nehéz felrakni a vittoria külsőket. mind1, h melyiket. a mavic felnikre viszont könnyen felmegy a vittoria. én acél gumileszedőket viszek magammal. direkt azért, h tuti le bírjam szedni a külsőt az út szélén is. egyébként, ha nagyon nem tudom felrakni, akkor beszappanozom a gumi, vagy a felni peremét. az is segít a szerelésnél. meg persze könnyebben helyére is ugrik a külső ezzel a módszerrel. na meg persze sok hintőport használok a belső becsípés ellen. egyébként nem gond, h keskenyebb külsőt raksz föl erre a felnire. felszerelve nem 23 mm-es lesz, hanem szélesebb. jobban kiterül rajta a keskenyebb külső.
donciccio módosította - 2022. február 19. - 10:46
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#483
Írta 2022. február 18. - 23:04
én ezeket 2 éve vettem, azóta a szobában pihentek
de itt a 3-asból valakik nagyon nem kedvelik egymást
a felni ilyen https://ebike.hu/ter...ti-elso-kerek/
remélem nincsenek hülyeségek hogy pl erre az országúti kerékre minimum 25 mm-s külső kell (mert amivel megszenvedtem az 23-as)
gyanakodtam még a szalagra. az nem a hozzáadott campa, mert azt sikerült elszakítanom, schwalbe jött helyére
különben így még nem szenvedtem. a külső guminak már az fájt (pláne nekem) ha csak az egyik oldalát próbáltam rászenvedni a kerékre
ha ezzel defektelek, az érvágás, nincs az a szitu hogy kint az úton ebbe belsőt cseréljek
- donciccio kedveli ezt
#484
Írta 2022. február 18. - 20:06
Nem pontosan tudom mi a fa..ra jó a gumiiparban a grafén, eddig csak az elektronikában, aksi technológiákban hallottam róla ódákat.
Haver is vett a montijára egy Vittoria grafénes gumit de egy jó szava nem volt róla, kb 2 hét után messzire dobta volna a bringától.
Nagyon jól működött a marketingjük.
- vittore30 kedveli ezt
#485
Írta 2022. február 18. - 17:40
vittoria zaffiro pro graphene! utállak
ezt tényleg csak levágni lehet a felniről?
- donciccio kedveli ezt
#486
Írta 2022. február 18. - 11:41
Nem igazán értem mire jó ez az enyhén önironikus video. Mintha magyarázkodnának, hogy ők nem tehetnek a szar utakról, ill. mindent megtesznek. Az utóbbi időben elég gyakoriak az ilyen propaganda/töltelék anyagok.
#487
Írta 2022. február 18. - 11:05
erős hogy itt nyomul a MK https://bikemag.hu/m...ak-telen-video/
az se véletlen hogy a ytube video alatt nem lehet kommentálni
a fickó érvei az anyag elején megdőlnek. mert ha attól lenne az út rossz hogy a repedésen befolyó csapadék megfagy és szétrepeszt, akkor a környék összes országában ilyen moslék lenne a helyzet mint nálunk, de messze nincs így. egyszerűen csak normálisan kellene megcsinálni a munkát, nem a 7. alvállalkozónak átadni a projektet az eredeti zseton 1/10-éért
kedvencem ha van egy problémás útszakasz, mondjuk itt prolifalván és azt is nehéz kideríteni, ki az üzembentartó. önkori vs budapest közút
#488
Írta 2022. február 10. - 11:11
#489
Írta 2022. február 02. - 10:13
jó kis edzőhely.
https://www.youtube.com/watch?v=RO2NrbEApIU&t=771snekem az acélvázas brinyó 1000x jobban bejött.
amúgy 92-ben ez nagyon könnyűnek számíthatott a 9,36 kg-al. pedig ez a nyereg és a fékek se grammhuszárok. na jó a szingós kerék segített sokat, de pl 0 karbon alkatrész. szóval maga a vázszett is csúcs lehetett acél műfajban
a pedál egy mostani shimi ,ami rajta van. mondjuk egy korabeli Time pedállal ugyanez a tömeg elérhető. az én Bianchi-m 8670 gramm, a könnyű kerekekkel. pedállal, és kulacstartókkal. szóval ki lehet hozni jó súlyokat, csak kell némi odafigyelés. a Shamal kerekekkel is 9 kg körül van a bringám. mint sok más esetben, nálam is az ördög a részletekben rejlik. egy maréknyi titán csavar is be van építve a bringámba. kevés alu csavar, és a stucni dió behúzó csavarja, és a dió magnézium. a gyors zárakat is lecseréltem titán tengelyesre. egyébként még van lehetőség könnyítésre, csak ahhoz komolyan zsebbe kellene nyúlni. pl egy 10-es titán Record sorral, és titán Record nyeregcsővel még lehetne faragni a tömegéből. mindkettő nagyon drága, és a sor el is kopna. a kormányt is ki lehetne cserélni egy könnyebbre. most 3ttt Ergopower Due van rajta. volt egy 3ttt Prima kormányom is, de az nagyon karcos volt, így eladtam. egyébként a titán gyors zár egy viszonylag olcsó tömeg csökkentő tuning.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#490
Írta 2022. február 01. - 19:35
jó kis edzőhely.
https://www.youtube.com/watch?v=RO2NrbEApIU&t=771s
nekem az acélvázas brinyó 1000x jobban bejött.
amúgy 92-ben ez nagyon könnyűnek számíthatott a 9,36 kg-al. pedig ez a nyereg és a fékek se grammhuszárok. na jó a szingós kerék segített sokat, de pl 0 karbon alkatrész. szóval maga a vázszett is csúcs lehetett acél műfajban
vittore30 módosította - 2022. február 01. - 19:36
- donciccio kedveli ezt
#491
Írta 2022. január 31. - 10:37
https://www.youtube....h?v=UrypnWDlkKM
elfogadnám ezt a campa szerszám koffert. érdemes követni ezt a csatornát. szépen dolgozik a szerelő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#492
Írta 2022. január 31. - 10:34
azért ez abban az időben óriási fejlesztés volt. egyébként nem csak a campa csinált váltókat. még a vittoria is próbálkozott vele. https://velobase.com...um=108&AbsPos=5
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#493
Írta 2022. január 31. - 10:31
különben ez a bicód is jól néz ki. egyedül furcsa (szemre) a stucni szára túl karcsú
pedig szabványos 22,2 mm-es. sztem a mai bringákhoz szokott szemünknek tűnik túl vékonykának. illetve a váz csövei is nagyobb átmérőjűek, mint a megszokott acél vázak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#494
Írta 2022. január 29. - 23:18
campy shifting régen nehezebb volt :-)
------------https://www.youtube....cNI------------
vittore30 módosította - 2022. január 29. - 23:18
- donciccio kedveli ezt
#495
Írta 2022. január 29. - 23:07
nem is értem,h miért ragaszkodtam eddig a fix sárvédőkhöz. azért ez a levehető verzió,amit mostanában használok elég praktikus tud lenni. pl a 7végén sem kellett,mert csont száraz volt minden. na meg a takarítás is 1xűbb. talán annyit még lehetne módosítani a bringán,h a váltó bovden házakat,a kormánynál,kicsit rövidebbre vágom. nem zavaró. jól is vált,de kicsit nagy a hajlás. egyébként most más irányban vezettem el a bovdeneket a kormányon, a bandázs alatt. érdekes módon jobban vált,mint a régebbi verzió. lehet,h kisebb a törés az ergónál. talán ezért.
nem is értem,h miért ragaszkodtam eddig a fix sárvédőkhöz. azért ez a levehető verzió,amit mostanában használok elég praktikus tud lenni. pl a 7végén sem kellett,mert csont száraz volt minden. na meg a takarítás is 1xűbb. talán annyit még lehetne módosítani a bringán,h a váltó bovden házakat,a kormánynál,kicsit rövidebbre vágom. nem zavaró. jól is vált,de kicsit nagy a hajlás. egyébként most más irányban vezettem el a bovdeneket a kormányon, a bandázs alatt. érdekes módon jobban vált,mint a régebbi verzió. lehet,h kisebb a törés az ergónál. talán ezért.
különben ez a bicód is jól néz ki. egyedül furcsa (szemre) a stucni szára túl karcsú
- donciccio kedveli ezt
#496
Írta 2022. január 29. - 21:50
"https://www.youtube.com/watch?v=9APfJWiVZfE"
merénylet. teljesen nem illik rá a hajtókar és a hátsó váltó. ha már a fékkarnál belőtte az irányt a shi 600 felé akkor én tartottam volna végig. 8-as sor, váltók és hajtókar (amiből a 600-as kifejezetten szép darab) szintén. de valószínűleg nem akart 4 szög tengelyes BB-t. így viszont katyvasz lett
vittore30 módosította - 2022. január 29. - 21:51
#497
Írta 2022. január 10. - 09:10
nem is értem,h miért ragaszkodtam eddig a fix sárvédőkhöz. azért ez a levehető verzió,amit mostanában használok elég praktikus tud lenni. pl a 7végén sem kellett,mert csont száraz volt minden. na meg a takarítás is 1xűbb. talán annyit még lehetne módosítani a bringán,h a váltó bovden házakat,a kormánynál,kicsit rövidebbre vágom. nem zavaró. jól is vált,de kicsit nagy a hajlás. egyébként most más irányban vezettem el a bovdeneket a kormányon, a bandázs alatt. érdekes módon jobban vált,mint a régebbi verzió. lehet,h kisebb a törés az ergónál. talán ezért.
donciccio módosította - 2022. január 10. - 09:17
- Kisherceg kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#498
Írta 2022. január 10. - 09:04
http://labibleduvelo.blogspot.com/p/catalogues.html frankó kis katalógus gyűjtemény.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#500
Írta 2021. december 24. - 01:48
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy pattog a felni a hegesztésnél? Menet közben, amikor ez a rész van alul. Fulcrum racing 3 első kerék. Más baja nincs, látható baja nincs, a küllők merevek, nyolcas nincs, csak zavar a pattogása.
szia
gumi,.felniszallag le, felni nemcsak heggesztve van hanem van benne egy közdarab, ami mozog, ez adja a hangot. Fogsz egy pontozot es 3-3 pontot utsz a heggesztes ket oldalara belul, kb 5-10mm tavolsagra az illesztesztol.
udv
-- Go ahead, Droids! --->