Igazából ez a klasszikus országúti dőlésszög,
Na jó, pár évtizedig az volt 70-80-90-es évek, hmm.
Kár, hogy egyre kevésbé elérhető, de, szerintem újra divat lesz, ahogy elnéztem, a homlokcsövek gyorsabban nőnek magasságra, mint a bambusz.. Ezt valamivel kompenzálni kell majd-illik.
http://apro.bikemag....r-l303269.html#
Broá, Vittoria Rubino Pro3 slick? Oké, rohadt jól gördül, de azon kívül? Nem egy liga a 4000S-el, bár, ha megnézem, hogy mennyit ment az én Rubinom, és most is azt használom, defekt nélkül, akkor azt mondom: kiváló edzőgumi szárazra. Csak ne bízd rá az életed kanyarban Szeret taknyosan viselkedni.
http://apro.bikemag....l-l303290.html#
korrekt darab. huszonhétkettes csőből ítélve vagy Cromor vagy SL csőszett lesz. Más a kora miatt nem játszik.
Másik: a Gossamer is megkapta az ultraszexi négykaros dizájnt... Érik az az új hajtókar a Coralra
! Stucnihossz&dőlésszög kis váznál: A hosszú előnye: jobb kezelhetőség-nyugisabb és kiszámíthatóbb viselkedés, plusz aeszthétikailag tetszetősebb
Vejne módosította - 2015. augusztus 12. - 17:10