Ezt az expandert így kell használni: http://www.reynoldsc...5d6c743c9c401c5
1, 5mm imbusz becsavarja az expandert a villaszárba
2, 6 mm imbusz beállítja a kormánycsapágyat
3, stucni csavarok meghúzása rögzíti az egészet
Ezt az expandert így kell használni: http://www.reynoldsc...5d6c743c9c401c5
1, 5mm imbusz becsavarja az expandert a villaszárba
2, 6 mm imbusz beállítja a kormánycsapágyat
3, stucni csavarok meghúzása rögzíti az egészet
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a nálam okosabbaktól:vettem egy cyclokross kerékpárt.Ebben full karbon az első villa (+tárcsafék) és a megfelelő rózsa van benne.
Az a bajom hogy mondjuk 100km alatt 4-szer kell a kormánycsapágyon húznom mert lelazul.Már nem merem jobban meghúzni mert félek hogy a csavar menet megszakad.
Mit lehetne tenni?Nincs esetleg valami spéci ragasztó,kence vagy érdesítő anyag a villacső és a stucni kőzé?
szia,
a stucni csavarját nyomatékkulccsal érdemes meghúzni. a stucnikra általában rá van írva hogy mennyi a max nyomaték amivel meghúzható, de mivel karbon a villanyak, ne abból indulj ki, kevesebb is elég, kb 6Nm. egy ideig én se értettem hogy miért lazul ki a system. a 6 Nm sokkal több annál amit érzésre "meg van húzva" -nak gondolsz
Próbálj egy másikat, vagy a mostani csavarjára kék menetrögzítőt, próba képen.
Megpróbálom.Köszi.
Valami ilyesmi,a gyári Focus van benne.Egy hatos imbusz csavarral kell meghúzni.
Próbálj egy másikat, vagy a mostani csavarjára kék menetrögzítőt, próba képen.
Valami ilyesmi,a gyári Focus van benne.Egy hatos imbusz csavarral kell meghúzni.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a nálam okosabbaktól:vettem egy cyclokross kerékpárt.Ebben full karbon az első villa (+tárcsafék) és a megfelelő rózsa van benne.
Az a bajom hogy mondjuk 100km alatt 4-szer kell a kormánycsapágyon húznom mert lelazul.Már nem merem jobban meghúzni mert félek hogy a csavar menet megszakad.
Mit lehetne tenni?Nincs esetleg valami spéci ragasztó,kence vagy érdesítő anyag a villacső és a stucni kőzé?
A megfelelő ,,rózsa" alatt ilyesmit értesz?
http://www.excelspor...major=1&minor=3
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a nálam okosabbaktól:vettem egy cyclokross kerékpárt.Ebben full karbon az első villa (+tárcsafék) és a megfelelő rózsa van benne.
Az a bajom hogy mondjuk 100km alatt 4-szer kell a kormánycsapágyon húznom mert lelazul.Már nem merem jobban meghúzni mert félek hogy a csavar menet megszakad.
Mit lehetne tenni?Nincs esetleg valami spéci ragasztó,kence vagy érdesítő anyag a villacső és a stucni kőzé?
http://www.subito.it...a-131856204.htm
valaki elmagyarázná, ez mi a frász?
10es reti?
Ksyrium SL?
Six13?
Hollowgram hajtás?
Valaki nem utazik arrafelé? Átutalnék neki egy kis pénzt ^^
szerk: havernak ugyanilyen székós six13 gépe van, Fulcrum5-tel, reti cuccokkal, de neki a vázszett volt kb. ennyibe, pedig, még nálam is ügyesebb-sóherebb, ha olcsó vásárlásra kerül a sor...
Vejne módosította - 2015. augusztus 20. - 07:50
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem. Meg akarom cserélni két bringán a szettet, az egyik régebbi Force (2008?), a másik új 105-ös (2015). Mindkettő átdobója konzolos. Cserélhető ugye a kettő?
A másik kérdés: a Force hajtóműve GXP-s, a 105-ös meg press-fites. Nagyon nem mélyedtem el a szakirodalomban, használhatóak ezek a másik csapágyával? (azaz kompatibilis-e gyártón belül a GXP-s/HT2-es hajtókar a press-fitessel?) vagy cserélni kell (és ugye lehet) a csapágyakat is?
Kösz előre is a segítséget, üdv, tg
...Amúgy aki olyanok miatt aggódik, hogy a puhábbra fújt első gumi "laposabb", s ez elrontja a gép irányítását-viselkedését, az javaslom, hogy minden bringázás előtt álljon mérlegre, s mezzsebbe tett babzsákokkal gondoskodjon róla, hogy minden alkalommal egyforma tömeggel üljön a kecskére! Ugyebár, azonos nyomásra mindig jusson azonos tömeg...
aki nem értette, sajnálom . egy biztos, nem arról beszéltem, hogy "minden alkalommal egyforma tömeggel üljön a kecskére", és nem is arról, hogy "azonos guminyomasnal folyamatosan lapos hatsoval tekersz az elsohoz kepest, ha a nyeregben ulsz (foleg kaptaton)"
, de mivel már korábban leírtam, amit, így nincs mit tovább magyarázni rajta. mivel pedig ez a hely a bringázás fóruma, leírtam, amit gondolok, teszek, és tapasztalok, hátha segít másnak is
- aki akarja, odafigyel, rá/aki nem, nem - mindenki más pedig úgy teker, ahogyan neki jó
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
http://cyclingtips.c...rial-equipment/
http://www.sheldonbr...erodynamics.htm
arn módosította - 2015. augusztus 17. - 14:32
Na ez egy eleg erdekes eredmeny. Koszi a linket.
erdekes a hozzaszolasokat is elovasni valahol egyetertek, hogy hype, de ugyanakkor fejlodni minden bringaval lehet, es egy turabringa biztos kenyelmesebb - igy miert ne? legalabbis en ugy gondolnam, hogy ami a komfortzonamon belul van (kenyelmes vele tekerni), azon belul legyen gyorsabb, mert oromet okoz.
Ok, talaltam egy jo cikket
bar ez sem kenyelmesre hangolt outi volt.
http://www.cyclingwe...ke-video-176312
Na ez egy eleg erdekes eredmeny. Koszi a linket.
arn módosította - 2015. augusztus 16. - 15:35
polcon figyel egy 53/39-es ultegra 6600-as hajtómű középcsapival
Ezt a hozzászólást MJani fórumtag nem látta, Vejne pedig nem vesz róla tudomást...
Amúgy kicsit visszatérve a guminyomáshoz: Én kipróbálnám NCC helyében, hogy szépen pár font per négyzetincsnyi értékekkel csökkengetem a nyomást, egészen addig, amíg nem érzem "kertislagosnak" a futást. A komfort és kanyarsebesség meg fogja hálálni, szerintem.
Amúgy aki olyanok miatt aggódik, hogy a puhábbra fújt első gumi "laposabb", s ez elrontja a gép irányítását-viselkedését, az javaslom, hogy minden bringázás előtt álljon mérlegre, s mezzsebbe tett babzsákokkal gondoskodjon róla, hogy minden alkalommal egyforma tömeggel üljön a kecskére! Ugyebár, azonos nyomásra mindig jusson azonos tömeg.
Furcsa mód "rontottam el" a Coralt az elöl 25, hátul 23mm-es külsőkkel, ráadásul elöl még a papucsba is betéteket tettem. DE pont, hogy a szélesebb-ballonosab kialakítás miatt nagymértékben javult a kanyarstabilitás-sebesség a korábbi 19mm-es külsők után (most a valós méreteket írtam, nem a gyártó által föltüntetett kamuértékeket..)
Vagy csak azért érzem iszonyat jónak az irányítást, mert a kormánycsere annyira jól sikerült? hm. >btw, a bike-components.de oldalon most már a "Piega" szóra keresve tényleg RHM-et kapsz a klasszikus stucnidba..)
Vejne módosította - 2015. augusztus 16. - 14:49
polcon figyel egy 53/39-es ultegra 6600-as hajtómű középcsapival
majd megerősödöm!
jackbacsi87 módosította - 2015. augusztus 16. - 14:24
jackbácsi!
http://apro.bikemag....l-l303774.html#
ez most.
VEDD
Kompakt FC-R700 hajtás? hegyre jó, illetve, simán 15-20 euró közt kapsz hozzá 38-as vagy 36-os kistányért, és akkor 50-36 vagy 50-38-cal kb. univerzális.
Vejne módosította - 2015. augusztus 16. - 12:40