Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
nem kell vele kínlódni, de, ha nem veszi le valaki a láncot gyakran, akkor elveszti a jelentőségét
szerintem nem erdemes patentszemmel kinlodni... utoljara 9es rendszernel hasznaltam.
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
fogalmam sincs, de nekem most stifttel van a Micse összerakva. A KMC X10 SL gold gyári patenttal volt, azzal sem volt problémám a rövid ismertségünk alatt, sőt, a 10-es velocsét meg úgy toltam össze azzal a stifttel, amit már 1szer kinyomtam, és az is elfutott utána még jó 2ezret.
Én nem szoktam már levenni a láncot, és úgy tisztítani, mert nem találtam azt, hogy tartósabb lenne tőle a lánc, de, ha szeretsz flaskában rázogatva láncot mosni, akkor mindenképp patentra esküdnék.
Arra vigyázz, hogy pl. hivatalosan a SRAM 10-es patentok egszerhasználatosak, talán a KMC 10-es patentjait többször is fölhasználhatod.
Ha sokat mész mocsokban-esőben, és gyakran leveszed a láncot, előnyösebb lehet a patentszem, ha nem, akkor szvsz lehet simán stiftelni.
Más:
-kényelem-tartósság-defektállóság hármasban melyikre voksolnátok? COnti Grand Prix Poly-x, black chilli 180tpi vs. Rubino Pro Vittoria 150TPI. Mindkettőből a 25mm-es érdekelne.
Szélességre ezek milyenek? A 24mm-es DIamante Prót én pl. kereken 25mm-re mértem, a 23mm-es Rubino 24.5-24.9 közt van nyomástól függően, a 22mm-es Grand Prix meg 22.5-23 közt szintén nyomástól függően.
A 25mm-es változatok mennyire terülnek el?
Tartósságban olyat keresnék, ami hátul legalább 10ezret elfut, lehetőleg defektmentesen, és nem is túl kényelmetlen.
A tapadás nem baj, ha jó, de, ha kicsit csúszik, az sem gond, maximum néha használom a féket is..
sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
Bullshit. A 11-es shimano jó nagy bowdenhúzással dolgozik, pont emiatt toleránsabb. A 11-es campa is át lett dolgozva idénre, kb. "set&forget".
tartósság? haver 11s láncában van most cca. 4ezer km? hibátlan.
Egyébként, mivel kb. semmiben sem tér el a hézagolása a 11s shimano soroknak a campáktól, így lazán megéri még 11s campásoknak is Ultegra sort-láncot futtatni, legalább kapható&olcsóbb, mint a chorus..
Más kérdés, ha van egy olyan váza, ami belső bowdenezésű és a gyártó nem túl nagy körültekintéssel képezte ki a csatornákat
Edited by Vejne, 2015. September 07. - 19:50.
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
Edited by vittore30, 2015. September 07. - 19:38.
tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
Én Conti Force-Attack kombót kezdtem most használni (hátul 24mm, elől 22mm) első benyomások jók, menetkomfort szuper. De esőben még nem jártunk, és lejtőn sem feszegettem a határokat, szóval nincs komoly tapasztalat. Egy defekt azért már összejött a első 200km-en belül, igaz ebben a conti race light belsőnek is szerepe lehetett.
Más Conti (és Schwalbe) guminál a gyors öregedés zavart leginkább, remélem erre már nem jellemző.
10 éve biztos nem csinált volna senki ilyet, de ma lazán kikötöttek egy villamosmegállóba egy 9/105-ös alu Bianchit
tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem)
bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
A másik fórumon "hot" most a téma. Egyébként a 25 elég jónak tűnik, hátra meg, ha elfér nagyobb, hátrány nem származik belőle amatőrként. "szerintem".
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
K7 mint kah-sept? (kaszet?)
Edited by Vejne, 2015. September 03. - 12:01.
http://weightweenies...134657#p1167442
![]()
a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
Edited by arn, 2015. September 03. - 11:43.
http://weightweenies...134657#p1167442
a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
Edited by Vejne, 2015. September 02. - 17:55.
aláírom. Minden esetre, mivel apróból eltűnt a planet-x kompakt kormány, amit kinéztem magamnak, így kénytelen leszek valami jót keresni olcsón.
hiba volt megvenni a kompaktot a koralra, mert, most már a kancsóra is azt szeretnék, annyira bejön
ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).
bátor ember szeret veszélyesen élni....
ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).
Ti bemernétek egy ilyet vállalni: http://www.ebay.com/...=item4191b8ae5d
Hmm, a SuSi középcsapágyházak alatt is made in china felirat van (bibí, nekem még handmade in usa.. )
Egyébként.. tour fórumon&weightweeniesen nagyon sok hsz született a témában.
ld:
http://weightweenies...hp?f=3&t=113717
http://forum.tour-ma...ahmen-aus-Asien
Amúgy sok értékeléssel rendelkező megbízható eladótól olyan vázat, amire több vásárlói visszajelzés van, és klasszikus csőformákkal-kis átmérőkkel-nem integrált nyeregcsővel dolgozik, simán, bármikor..
Egyik barátom nemrég rendelt aliexpresszes karbon kormányt, ha jó visszajelzései lesznek, én is benevezek egy 3t Ergonova replikára (felirat nélküli-logó nélküli változat, csak a hajlítása legyen ergonova, mert, ez közel áll az RHM-hez, és már próbáltam-használtam is)
szerk: bár ha ITM replika, vagy RHM replika van, az is jöhet. ismeretlen hajlítással nem kísérleteznék, csak olyannal, amit próbáltam&szerettem
Edited by Vejne, 2015. September 02. - 12:02.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!