van ennek a dugozasnak vmi trukkje? neztem a youtubeon videokat, de nem lattam, hogy barhol vmi kulonoset csinaltak volna.
van ennek a dugozasnak vmi trukkje? neztem a youtubeon videokat, de nem lattam, hogy barhol vmi kulonoset csinaltak volna.
nah ebben a videoban viszont par dolgot mashogy csinalnak, mint masutt lattam
http://www.bikeradar...pe-video-40425/
biztos van par nev alatt - meg nekem nincs nagy tapasztalatom ebben, csak azt tudom, hogy szerintem gyengebb, mint a giant gyari. ezt vmi haromszor szedtem le, meg raktam fel, mire ugyahogy sikerult, akkor lettem ideges, amikor a dugot nem tudtam normalisan berakni a vegen, probaltam hosszabbra hagyni, rovidebbre a lelogast,a vegen meg bevagdostam, ket dugoval is probaltam, de mindig elallt a dugo. a giantet fel pillanat alatt visszaapplikaltam szepen (az mas kerdes, hogy mar tiszta retek). asszem majd feltekerem a varosi bringamra a markolat helyett.
van ennek a dugozasnak vmi trukkje? neztem a youtubeon videokat, de nem lattam, hogy barhol vmi kulonoset csinaltak volna.
a selle italia szimpatikusnak tunik.
Edited by arn, 2015. August 27. - 08:33.
Ranezesre, ez kb. ugyanolyan, mint a BBB nemtudommelyik, ami nekem a kedvencem. Nekem semmi problem vele, de mondjuk 8-ast nem erdemes csinalni vele a fekkarnal, mert tul duci lesz.
BHT05, most olyanom van a Korallon, és vicc módon jó aero-lapos fogásúvá teszi a Deda kormányt, amiről "lespórolták" a bowdenvezető csatornákat.
Amúgy a BHT01 jobb lehetne, mert nagyon vékony, de úgy rémlik, csúszós.
Olyan bandázst keresnék, ami ezüst-fekete vagy barna, bézs, nagyon vékony, nem szakad, nem csúszik. ^^
http://www.bike-disc...51/l-24/o-preis
Selle Italia v Deda? Azokból óriási a színválaszték, és elég vékonynak tűnnek.
Circus Monkeyből is van választék, de, szerintem az is ugyanarról a gyártósorról kerül le..
szerk: fogásra nagyon jó volt a Basso gravíros vékonyka-erős bandázs, de az sajnos sárga. Igaz, szakadásmentes és jó hosszú, lehet, visszakerül, tisztán tartásra meg bőven jó a mosogatószeres szivacsos tisztogatás. Szerettem, mert csúszásmentes, kényelmes és nem szakadós.
Edited by Vejne, 2015. August 27. - 06:05.
Ilyen pro nevu bandazst ne vegyetek, egy rakas szar... Fel orat kinlodtam vele, tul vastag, butan nez ki, a dugo nem marad a helyen. A regi bandazst tettem vissza, gyari giant, de fenyevekkel jobb - tapadasra es vastagsagra is, pedig az is zseles.
Ranezesre, ez kb. ugyanolyan, mint a BBB nemtudommelyik, ami nekem a kedvencem. Nekem semmi problem vele, de mondjuk 8-ast nem erdemes csinalni vele a fekkarnal, mert tul duci lesz.
Lizard Skins-t elég macerás felrakni, ennyi negatívumot olvastam róla.
(Nekem is ilyen Pro-m van, még dobozában... )
https://www.bike-com...kerband-p27789/
2.5os lizardskin dsp? Azt szinte mindenutt dicserik, bar rohadt draganak tunik a tobbihez kepest.
https://www.bike-com...kerband-p27789/Melyik Pro-ról van szó, a gel tape?
Edited by arn, 2015. August 26. - 22:13.
Melyik Pro-ról van szó, a gel tape?
Nekem 185 centimhez van 565 hosszu. A vazcso meretet nem is tudom, de ml meretu a vaz.
Ilyen pro nevu bandazst ne vegyetek, egy rakas szar... Fel orat kinlodtam vele, tul vastag, butan nez ki, a dugo nem marad a helyen. A regi bandazst tettem vissza, gyari giant, de fenyevekkel jobb - tapadasra es vastagsagra is, pedig az is zseles.
Ajanlatok vmi jot plz.
CX vázméretezés hogyan működik?
Úgy látom kétféle irányzat van.
Jelenleg 60cm-res vázam van 59cm felsőcsővel a 191cm magasságomhoz, 91cm belső lábhossz tartozik. BGfit mérés is megerősítette, hogy megfelel a fent említett vázméret.
Versenyezni nem fogok, de szeretem, ha sportosabb a pozíció.
Jo fogas a vaz!! BB30-hoz ezt (ilyet) kell hasznalni, ha nem akar az ember nyikorgast. http://www.praxiscyc.../conversion-bb/
A praxis jó cucc, de nálam nem játszik, mert a Felt F1 és FRD szériában a karbon vázanyagban mélyítették ki a BB30 csapágynak a fészkét, nem kell Zéger gyűrű sem, ellenben nem tudsz keresztüldugni a középrésznél ilyen szűkítő hengert..
Azert az erosen villanyak fuggo, hogy meg lehet-e roppantani. Az korabbi villam nyakanak a fala fele olyan vekony, mint a mostani.
Pl. itt van egy gyari foto is, ami hirtelen eszembejutott. Alatamasztja, hogy villanyak fuggo a kerdes.
ez a kép lazán mehetne a bikeporn topikba..
Ha más is BB30-as vázat kombinálna 24mm tengelyű hajtóművel (pl. Shimano):
A vázhoz gyárilag kapott FSA szűkítő (Reducer AL/24) a saját csapágyával sem kompatibilis, részemről kuka. Ha ráhúzom a hajtókart az előírt 1-1.5 NM-el, szorul, alig forog a hajtókar, ha lazán hagyom lötyögni kezd és imbolyognak lánctányérok. Lett helyette wheels manufacturing USA-ból az hiátlanul teszi a dolgát ráadásul fele a súlya (igaz nem fém, hanem műanyag)...
A legjobb megoldás nyilván BB30-as hajtómű lenne, de japán barátaink ilyen nem gyártanak, csak FSA és a SRAM.
Alternatíva még olyan szűkítő, ami a csapágyat is tartalmazza, például egy ilyen, ha nem adtak volna egy amúgy horror árú (140 Eur) kerámia BB30 csapágyat a vázhoz akkor vsz ilyesmit választottam volna.
Jo fogas a vaz!! BB30-hoz ezt (ilyet) kell hasznalni, ha nem akar az ember nyikorgast. http://www.praxiscyc.../conversion-bb/
Azert az erosen villanyak fuggo, hogy meg lehet-e roppantani. Az korabbi villam nyakanak a fala fele olyan vekony, mint a mostani.
Pl. itt van egy gyari foto is, ami hirtelen eszembejutott. Alatamasztja, hogy villanyak fuggo a kerdes.
https://www.canyon.c...53d23b24731.jpg
nem arról lehet szó inkább hogy így kerülhető el, hogy a kupak kontaktáljon a villanyakkal?
Nem, 100%, hogy a megroppantás miatt van, sokkal gyengébb ott a cső.
A sebesség mindent megold.
Nyilván arról van szó, hogy így a stucni a teljes magasságában érintkezik a villanyakkal. Kisebb eséllyel roppantja meg.
Én mondjuk nem hagytam hézagolót fölötte, és a protour bringák sem egységesek ilyen szempontból
nem arról lehet szó inkább hogy így kerülhető el, hogy a kupak kontaktáljon a villanyakkal?
Nyilván arról van szó, hogy így a stucni a teljes magasságában érintkezik a villanyakkal. Kisebb eséllyel roppantja meg.
Én mondjuk nem hagytam hézagolót fölötte, és a protour bringák sem egységesek ilyen szempontból
karbon villanyak esetén javasolt a távtartó a stucni fölé, http://bikemag.hu/te...s-karbantartas Karbonnyakas villák esetében egy 5 mm-es hézagoló mindig maradjon a kormányszár felett!
Edited by andersen, 2015. August 25. - 09:41.
Sorry, de en ezt nem ertem. Ha a stucni fole teszel barmit is, az mit szamit a problema tekinteteben? A stucni es a villaszar kapcsolatara semmilyen hatassal nincs, hogy mi van a stucni felett! Azt se tudom hova tenni, hogy kupos a villanyak vege. Igaz meg csak ket karbon villaval volt dolgom, de egyaltalan nem kuposak, de miert is lennenek?
Nekem egyebkent egyszer az volt a bajom, hogy nem is tudtam rendesen elofesziteni a csapagyat, mert a "dio" (extender) elcsuszott a villaban, mivel a villa fala joval vekonyabb volt, mint altalaban szokas, es a dio ket kupos fele osszeert, es igy nem feszitette neki a surlodo feluleteket a villanyaknak.
karbon villanyak esetén javasolt a távtartó a stucni fölé, http://bikemag.hu/te...s-karbantartas Karbonnyakas villák esetében egy 5 mm-es hézagoló mindig maradjon a kormányszár felett!