Köszi.Azt hiszem hogy megpróbálom egy 32-es sorral.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#4761
Írta 2015. szeptember 08. - 21:04

#4762
Írta 2015. szeptember 08. - 20:58

105-ös váltó van fent.Max. mekkora sor mehetne fel?
Típusfüggően 28-30-at ad meg max-nak a gyártó, de a 32-est még elviszik megfelelően rövid lánccal, sőt láttam 34-est is, de az már elég zajos volt.
A sebesség mindent megold.
#4763
Írta 2015. szeptember 08. - 20:46

Ha a váltó is bírja akkor igen.
105-ös váltó van fent.Max. mekkora sor mehetne fel?
#4764
Írta 2015. szeptember 08. - 20:35

Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
Ha a váltó is bírja akkor igen.
A sebesség mindent megold.
#4765
Írta 2015. szeptember 08. - 20:15

Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
#4766
Írta 2015. szeptember 08. - 17:57

nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
nem kell vele kínlódni, de, ha nem veszi le valaki a láncot gyakran, akkor elveszti a jelentőségét
#4767
Írta 2015. szeptember 08. - 15:32

szerintem nem erdemes patentszemmel kinlodni... utoljara 9es rendszernel hasznaltam.
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
- Vejne kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4768
Írta 2015. szeptember 08. - 12:29

szerintem nem erdemes patentszemmel kinlodni... utoljara 9es rendszernel hasznaltam.
#4769
Írta 2015. szeptember 08. - 11:02

sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
fogalmam sincs, de nekem most stifttel van a Micse összerakva. A KMC X10 SL gold gyári patenttal volt, azzal sem volt problémám a rövid ismertségünk alatt, sőt, a 10-es velocsét meg úgy toltam össze azzal a stifttel, amit már 1szer kinyomtam, és az is elfutott utána még jó 2ezret.
Én nem szoktam már levenni a láncot, és úgy tisztítani, mert nem találtam azt, hogy tartósabb lenne tőle a lánc, de, ha szeretsz flaskában rázogatva láncot mosni, akkor mindenképp patentra esküdnék.
Arra vigyázz, hogy pl. hivatalosan a SRAM 10-es patentok egszerhasználatosak, talán a KMC 10-es patentjait többször is fölhasználhatod.
Ha sokat mész mocsokban-esőben, és gyakran leveszed a láncot, előnyösebb lehet a patentszem, ha nem, akkor szvsz lehet simán stiftelni.
Más:
-kényelem-tartósság-defektállóság hármasban melyikre voksolnátok? COnti Grand Prix Poly-x, black chilli 180tpi vs. Rubino Pro Vittoria 150TPI. Mindkettőből a 25mm-es érdekelne.
Szélességre ezek milyenek? A 24mm-es DIamante Prót én pl. kereken 25mm-re mértem, a 23mm-es Rubino 24.5-24.9 közt van nyomástól függően, a 22mm-es Grand Prix meg 22.5-23 közt szintén nyomástól függően.
A 25mm-es változatok mennyire terülnek el?
Tartósságban olyat keresnék, ami hátul legalább 10ezret elfut, lehetőleg defektmentesen, és nem is túl kényelmetlen.
A tapadás nem baj, ha jó, de, ha kicsit csúszik, az sem gond, maximum néha használom a féket is..
#4770
Írta 2015. szeptember 08. - 09:37

sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
#4771
Írta 2015. szeptember 07. - 19:47

http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
Bullshit. A 11-es shimano jó nagy bowdenhúzással dolgozik, pont emiatt toleránsabb. A 11-es campa is át lett dolgozva idénre, kb. "set&forget".
tartósság? haver 11s láncában van most cca. 4ezer km? hibátlan.
Egyébként, mivel kb. semmiben sem tér el a hézagolása a 11s shimano soroknak a campáktól, így lazán megéri még 11s campásoknak is Ultegra sort-láncot futtatni, legalább kapható&olcsóbb, mint a chorus..
Más kérdés, ha van egy olyan váza, ami belső bowdenezésű és a gyártó nem túl nagy körültekintéssel képezte ki a csatornákat
Vejne módosította - 2015. szeptember 07. - 19:50
#4772
Írta 2015. szeptember 07. - 19:38

http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
vittore30 módosította - 2015. szeptember 07. - 19:38
#4773
Írta 2015. szeptember 04. - 23:23

tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
Én Conti Force-Attack kombót kezdtem most használni (hátul 24mm, elől 22mm) első benyomások jók, menetkomfort szuper. De esőben még nem jártunk, és lejtőn sem feszegettem a határokat, szóval nincs komoly tapasztalat. Egy defekt azért már összejött a első 200km-en belül, igaz ebben a conti race light belsőnek is szerepe lehetett.
Más Conti (és Schwalbe) guminál a gyors öregedés zavart leginkább, remélem erre már nem jellemző.
#4774
Írta 2015. szeptember 03. - 15:35

10 éve biztos nem csinált volna senki ilyet, de ma lazán kikötöttek egy villamosmegállóba egy 9/105-ös alu Bianchit
- donciccio kedveli ezt
#4775
Írta 2015. szeptember 03. - 12:58

tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
#4776
Írta 2015. szeptember 03. - 11:56

ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem)
bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
A másik fórumon "hot" most a téma. Egyébként a 25 elég jónak tűnik, hátra meg, ha elfér nagyobb, hátrány nem származik belőle amatőrként. "szerintem".
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
K7 mint kah-sept? (kaszet?)
Vejne módosította - 2015. szeptember 03. - 12:01
#4777
Írta 2015. szeptember 03. - 11:43

http://weightweenies...134657#p1167442
![]()
a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
arn módosította - 2015. szeptember 03. - 11:43
#4778
Írta 2015. szeptember 02. - 17:55

http://weightweenies...134657#p1167442
a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
Vejne módosította - 2015. szeptember 02. - 17:55
#4779
Írta 2015. szeptember 02. - 16:56

aláírom. Minden esetre, mivel apróból eltűnt a planet-x kompakt kormány, amit kinéztem magamnak, így kénytelen leszek valami jót keresni olcsón.
hiba volt megvenni a kompaktot a koralra, mert, most már a kancsóra is azt szeretnék, annyira bejön
#4780
Írta 2015. szeptember 02. - 15:51

ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).
bátor ember szeret veszélyesen élni....
- Vejne kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való