OFF
Ez már inkább keréképítés topik. A gyári kerekeket ebben a kategóriában vajon igényesebben fűzik/centrírozzák? A belépő szintű Shimano Wh-r500-as kerekem gyárilag volt menetrögzítőzve.
ON
OFF
Ez már inkább keréképítés topik. A gyári kerekeket ebben a kategóriában vajon igényesebben fűzik/centrírozzák? A belépő szintű Shimano Wh-r500-as kerekem gyárilag volt menetrögzítőzve.
ON
Ha loctite kell, hogy ne lazuljon ki küllő, az már rég rossz.
Ez nagyon igaz! A lazulás mutatja a fűzés minőségét, ugyanígy a "megoldás" is...
Edited by Kisherceg, 2015. October 11. - 10:05.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha loctite kell, hogy ne lazuljon ki küllő, az már rég rossz. Ipari csapágyas ágyat meg nem azért vesz az ember, hogy kenegesse.
Ott én kérdeztem hülyeséget, azért írta h nem kell az agyat zsírozni. Viszont a szabadonfutóról olvastam, hogy gyárilag nincs megkenve.
Majd újabb kérdéseimre újabb válasz: "Igen újkorába is meg lett kenve és két szezon közti télen is(a szabadonfutó),mert tényleg szinte száraz volt,nagyon egyszerűen kézzel lehúzható róla a kazetta test(sorral együtt is) és megkenhető.Hátsó keréknél volt néha csak küllő lazulás a sugár oldalon,de kapott kis Loctite menetrögzítőt,az megoldotta,törés-szakadás ilyesmi nem volt."
Mivel én tök homály vagyok a dologhoz, bennetek milyen összképet kelt a dolog így?
Megkaptam a választ: "Helyi szervízben fűzték,merevségre az én 75-80kg-omhoz megfelelő,zsírozva nem volt,mert ipari csapágyas,1szezont és kb egy negyedet használtam,mikor széthullott egy Novatech kerékszettem,mióta Ultegra 6800-ast használok,nem kell már tartaléknak." írta a gazdája. Sajnos csak Tatabányán lehet átvenni...
Majd újabb kérdéseimre újabb válasz: "Igen újkorába is meg lett kenve és két szezon közti télen is(a szabadonfutó),mert tényleg szinte száraz volt,nagyon egyszerűen kézzel lehúzható róla a kazetta test(sorral együtt is) és megkenhető.Hátsó keréknél volt néha csak küllő lazulás a sugár oldalon,de kapott kis Loctite menetrögzítőt,az megoldotta,törés-szakadás ilyesmi nem volt."
Mivel én tök homály vagyok a dologhoz, bennetek milyen összképet kelt a dolog így?
Nem áldozta fel a tartósságot-merevséget pár grammért, abban biztos lehetsz..
Megkaptam a választ: "Helyi szervízben fűzték,merevségre az én 75-80kg-omhoz megfelelő,zsírozva nem volt,mert ipari csapágyas,1szezont és kb egy negyedet használtam,mikor széthullott egy Novatech kerékszettem,mióta Ultegra 6800-ast használok,nem kell már tartaléknak." írta a gazdája. Sajnos csak Tatabányán lehet átvenni...
Közben utánaolvastam a Circus Monkey-nak, hát szeretik, mert könnyű és olcsó agyakat gyárt, de hallottam negatív tapasztalatokat főleg az MTB agyakról 1500 km után... a Fulcrummal nyugodtabban aludnék
Közben utánaolvastam a Circus Monkey-nak, hát szeretik, mert könnyű és olcsó agyakat gyárt, de hallottam negatív tapasztalatokat főleg az MTB agyakról 1500 km után... a Fulcrummal nyugodtabban aludnék
Írtam az eladónak. Ami fura, hogy eddig senki sem vitte volna el, miközben már egy hónapja fent van? Gondolom egy ilyen épített szettnél kérdéses a merevség is, ami attól függ, hogyan fűzték. Szemre jónak tűnik mondjuk, hajtás oldalon keresztbe van fűzve. Viszont személyesen kipróbálni valószínűleg nem tudom majd.
Nem áldozta fel a tartósságot-merevséget pár grammért, abban biztos lehetsz..
No, hát az első agy kb. 80 gramm, a hátsó kb. 230 gramm, a felnik darabja 420 körül van, így megoldható, hogy ennyi legyen a tömege kétszer húzott küllőkkel.
Az 55LG tényleg 5LG, a fulcrum pótalkatrész-katalógus szerint csak matricában különböznek:
ref:
http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
egyébként nekem Fulcrum5-ösöm van, sima, nem LG (Vagyis Vento Asymmetric 2014, de az R5, csak matricában térnek el..) Tőled kb. 2 kg-al vagyok nehezebb, de simán odaadnám magamtól 15 kg-al nehezebb srácnak is a kerekeket, mert ezeket strapára tervezték és ütni-vágni, nem sajnálni. Az LG-vel azért járnál jól, mert SZÉLES. 23mm széles kívül. Tömegre egyébként tényleg 1690 gr a campag rotoros, a shimanosok 1750 körül lesznek, de ez rohadtul nem számít, mert a tömeg-diffi a szabadonfutótestből adódik, nem a felniből.
Írtam az eladónak. Ami fura, hogy eddig senki sem vitte volna el, miközben már egy hónapja fent van? Gondolom egy ilyen épített szettnél kérdéses a merevség is, ami attól függ, hogyan fűzték. Szemre jónak tűnik mondjuk, hajtás oldalon keresztbe van fűzve. Viszont személyesen kipróbálni valószínűleg nem tudom majd.
ui: A Fulcrumnak rendesen utána néztem, asszem 1645g Campa rotorral, Shimanoval pedig 1690g, de ez részletkérdés... Mondjuk egyelőre 23mm széles gumival használnám, szóval nem élvezném előnyét az LG-nek, viszont újonnan 70 alatt itthon biztos nincsen párja így sem, a használt kerékszettekből meg kicsi a választék.
Edited by DanielLong, 2015. October 10. - 19:32.
A racing 55 lg az teljesen megegyezik a racing 5 lg-vel, csak más a festés. Amit viszont most mutattál hirdetést, nagyon tetszik, nem is értem, eddig miért nem láttam. Viszont már-már túl könnyűnek tűnik nekem a szett 42 ezerért, biztos, hogy strapabíró a cucc?
No, hát az első agy kb. 80 gramm, a hátsó kb. 230 gramm, a felnik darabja 420 körül van, így megoldható, hogy ennyi legyen a tömege kétszer húzott küllőkkel.
Az 55LG tényleg 5LG, a fulcrum pótalkatrész-katalógus szerint csak matricában különböznek:
ref:
http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
egyébként nekem Fulcrum5-ösöm van, sima, nem LG (Vagyis Vento Asymmetric 2014, de az R5, csak matricában térnek el..) Tőled kb. 2 kg-al vagyok nehezebb, de simán odaadnám magamtól 15 kg-al nehezebb srácnak is a kerekeket, mert ezeket strapára tervezték és ütni-vágni, nem sajnálni. Az LG-vel azért járnál jól, mert SZÉLES. 23mm széles kívül. Tömegre egyébként tényleg 1690 gr a campag rotoros, a shimanosok 1750 körül lesznek, de ez rohadtul nem számít, mert a tömeg-diffi a szabadonfutótestből adódik, nem a felniből.
Edited by Vejne, 2015. October 10. - 19:19.
Azt a Ksyriumot úgy használtan nem tudom, mennyire erőltetném. A Fulcrum meg drágább (bár, már széles felnis, a mai trendeknek megfelelően 23mm széles kívül, és legjobban 25-28-as gumikkal érzi jól magát) Az 55 egyébként egy OEM cucc lehet vagy a Főküsznek vagy Cube-nak, gondolom, R5 agy-küllők és R7 felni lesz a történet.
DE:
http://apro.bikemag....tt-l306675.html
Én erre voksolnék a keretedben. Doncicciot kérdezd, neki hasonló kerékszettje van, csak más agyakkal. Ennyiért ajándék, az agyszett kerül 32ezer ft-ba konkrétan, a felnik darabja meg 15ezer, a küllők is 200 ft körül vannak..
A racing 55 lg az teljesen megegyezik a racing 5 lg-vel, csak más a festés. Amit viszont most mutattál hirdetést, nagyon tetszik, nem is értem, eddig miért nem láttam. Viszont már-már túl könnyűnek tűnik nekem a szett 42 ezerért, biztos, hogy strapabíró a cucc?
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre a következő kérdésben: Vennék országúti kerékszettet max 45 ezres kerettel, külföldről vagy használtan itthonról. Sok keresgélés után két szett maradt, ezek között vacilálok: http://bolha.testbik...php?clid=230959 és http://www.bike-disc...60664/wg_id-511
Ezeken kívül esetleg van még értelmes lehetőség? A kettő közül melyiket javasolnátok?
77 kg vagyok és évi 6000 km menne a kerekekbe átlagos magyar aszfalton, amatőr versenyzésre is használnám.
Azt a Ksyriumot úgy használtan nem tudom, mennyire erőltetném. A Fulcrum meg drágább (bár, már széles felnis, a mai trendeknek megfelelően 23mm széles kívül, és legjobban 25-28-as gumikkal érzi jól magát) Az 55 egyébként egy OEM cucc lehet vagy a Főküsznek vagy Cube-nak, gondolom, R5 agy-küllők és R7 felni lesz a történet.
DE:
http://apro.bikemag....tt-l306675.html
Én erre voksolnék a keretedben. Doncicciot kérdezd, neki hasonló kerékszettje van, csak más agyakkal. Ennyiért ajándék, az agyszett kerül 32ezer ft-ba konkrétan, a felnik darabja meg 15ezer, a küllők is 200 ft körül vannak..
Edited by Vejne, 2015. October 10. - 18:41.
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre a következő kérdésben: Vennék országúti kerékszettet max 45 ezres kerettel, külföldről vagy használtan itthonról. Sok keresgélés után két szett maradt, ezek között vacilálok: http://bolha.testbik...php?clid=230959 és http://www.bike-disc...60664/wg_id-511
Ezeken kívül esetleg van még értelmes lehetőség? A kettő közül melyiket javasolnátok?
77 kg vagyok és évi 6000 km menne a kerekekbe átlagos magyar aszfalton, amatőr versenyzésre is használnám.
Vedd ki a pedálokat, meneteket tisztítsd meg, kevés zsírral tedd vissza. Ha ez sem segít, akkor jöhet az atomokra szedés.
Köszönöm, ezt még megpróbálom!
Köszi a tippet, de ennyire nem vagyok otthon a bringaszerelésben! Ezt inkább szakemberre bíznám, meg szerszámjaim se nagyon vannak hozzá.
Itt a rossz idő, szedd szét atomjaira, tisztítsd meg, majd mindent a megfelelő kenőanyaggal kínálj meg!
Köszi a tippet, de ennyire nem vagyok otthon a bringaszerelésben! Ezt inkább szakemberre bíznám, meg szerszámjaim se nagyon vannak hozzá.
Sziasztok bringások! Van egy olyan gond az országúti bringámmal, hogy tekerés közben valami kattogó hangot hallok a hajtómű környékéről ami pedálfordulatonként kétszer hallatszik. Nem túl hangos, de minél jobban erőltetem a pedált annál hangosabb.
Minimális szinten próbáltam utánanézni a gondnak, mégpedig a bal oldali hajtókar csavarjait meghúzgáltam, pedálnak utánahúztam, próbáltam az SPD cipő csavarjain is húzni, de azok elég szorosak voltak. A probléma továbbra is fennáll! Mi lehet a gond? Valakinek van ötlete? Vagy vigyem el kerékpárszervízbe?
Előre is köszönöm a segítséget!
Itt a rossz idő, szedd szét atomjaira, tisztítsd meg, majd mindent a megfelelő kenőanyaggal kínálj meg!
Ridley Noah Fast
Sziasztok bringások! Van egy olyan gond az országúti bringámmal, hogy tekerés közben valami kattogó hangot hallok a hajtómű környékéről ami pedálfordulatonként kétszer hallatszik. Nem túl hangos, de minél jobban erőltetem a pedált annál hangosabb.
Minimális szinten próbáltam utánanézni a gondnak, mégpedig a bal oldali hajtókar csavarjait meghúzgáltam, pedálnak utánahúztam, próbáltam az SPD cipő csavarjain is húzni, de azok elég szorosak voltak. A probléma továbbra is fennáll! Mi lehet a gond? Valakinek van ötlete? Vagy vigyem el kerékpárszervízbe?
Előre is köszönöm a segítséget!